Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова
Очікувана вартість
1 750 000,00 UAH
UA-2020-06-11-002498-c 959f79e861d54ca69036394df5c43800
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Варварук Іван Васильович

0672127508 blikbyh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БОГОРОДЧАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" БОГОРОДЧАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 01993351
Місцезнаходження: 77701, Україна , Івано-Франківська обл., смт. Богородчани, Богородчанський район, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 35
Контактна особа: Варварук Іван Васильович
0672127508
blikbyh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2020 13:30
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2020 14:00
Початок аукціону: 30 червня 2020 13:02
Очікувана вартість: 1 750 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77701, Україна, Івано-Франківська область, смт. Богородчани, Шевченка, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2020 13:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 13:27
додатки (3311) 2020.doc
11 червня 2020 13:27
ТД (3311) 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

МТВ
Дата подання: 11 червня 2020 15:59
Дата відповіді: 16 червня 2020 10:28
1. У вас в МТВ прописані вимоги до систем, що з 2019 року заборонені до використання у Європі, тим самим ви обмежуєте участь постачальників у тендерній закупівлі. 2. У МТВ не прописані вимоги до автоматизованого робочого місця лікаря-рентгенолога та рентген-лаборанта.
Відповідь: 1. У вас в МТВ прописані вимоги до систем, що з 2019 року заборонені до використання у Європі, тим самим ви обмежуєте участь постачальників у тендерній закупівлі.

Доброго дня! Дякуємо за запитання, МТВ вимоги були визначені виходячи з потреб нашого закладу, нашими спеціалістами до системи рентгенівської діагностичної на 2 робочі місця.

2. У МТВ не прописані вимоги до автоматизованого робочого місця лікаря-рентгенолога та рентген-лаборанта.

В МТВ в комплектації вказана наявність робочого місця

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-08-000013 ● da712431b1c64e62946788986e8720c6
  • Статус: вирішено ● Дата: 31 серпня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 липня 2020 10:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

08.07.2020 № 36

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 08.07.2020 №36

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-06-11-002498-c 11.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

з підстави, що передбачена згідно ч. 1 ст. 32 Закону, а саме: (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель: оголошення розміщено з порушенням)

2020-07-15 12:25:36


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 23 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

торги відмінено

2020-08-31 11:33:25

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2020 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ" 1 729 999,54
UAH з ПДВ
1 729 999,54
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН" 1 745 000,94
UAH з ПДВ
1 745 000,94
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 13:41
Електронний підпис
03 липня 2020 13:38
Документи переможця
03 липня 2020 13:38
Документи переможця
03 липня 2020 13:38
Документи переможця
25 червня 2020 10:29
Електронний підпис
25 червня 2020 10:25
7 Істотні умови.pdf
25 червня 2020 10:25
6 Інші умови.pdf
25 червня 2020 10:25
2 Тендерна пропозиція.pdf
25 червня 2020 10:25
1 Реєстр документів.pdf

Публічні документи

22 червня 2020 17:48
Електронний підпис
22 червня 2020 17:48
5 право підпису, інші.pdf
22 червня 2020 17:48
2 тендерна пропозиція.pdf
22 червня 2020 17:48
1 реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ"
#38406011
Переможець 1 729 999,54
UAH з ПДВ
03 липня 2020 11:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2020 11:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕДХОЛДІНГ"
#38406011
1 729 999,54
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 15 липня 2020 12:24
Кінець періоду оскарження: 26 липня 2020 00:00
Дата відміни: 26 липня 2020 00:03
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: з підстави, що передбачена згідно ч. 1 ст. 32 Закону, а саме: (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель: оголошення розміщено з порушенням)
Документи:
15 липня 2020 12:24
Електронний підпис
15 липня 2020 12:24
рішення 16.PDF