Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нагрудний відеореєстратор
Очікувана вартість
499 000,00 UAH
UA-2020-06-11-002270-c daad07e56e6d447b9a2822c20812f7d8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галкіна Олена Володимирівна

+380487031395 gudsps.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 40342996
Місцезнаходження: 65042, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. 7-Пересипська, буд.6
Контактна особа: Галкіна Олена Володимирівна
+380487031395
gudsps.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2020 12:56
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2020 13:00
Початок аукціону: 30 червня 2020 15:26
Очікувана вартість: 499 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 шт
Нагрудний відеореєстратор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65042, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. 7-ма Пересипська, буд. 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Нагрудний відеореєстратор Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2020 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 15:02
перелік змін2.docx
12 червня 2020 15:02
ТД_новая_видеорегистратор_зі змінами2.docx
11 червня 2020 12:56
проект договору_відеореєстратор_июнь.docx
12 червня 2020 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 12:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 15:02
перелік змін2.docx
11 червня 2020 16:57
перелік змін.docx
12 червня 2020 15:02
ТД_новая_видеорегистратор_зі змінами2.docx
11 червня 2020 16:57
ТД_новая_видеорегистратор_зі змінами.docx
11 червня 2020 12:56
ТД_новая_видеорегистратор июнь.docx
11 червня 2020 12:56
проект договору_відеореєстратор_июнь.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 11 червня 2020 15:21
Дата відповіді: 11 червня 2020 17:02
Шановний Замовник, Технічними вимогами (Додаток 1) для Patrul X-05 зазначені такі параметри "Розширення відео": 2560х1080 - 30fps і 1920x1080P - 50fps. Засвідчуємо, що Patrul X-05 не має таких режимів відео. Моніторинг виробників еквівалентних моделей нагрудних відеореєстраторів свідчить, що такі режими не використовуються. Чи можете прибрати ці режими з Технічних вимог, як таких, що не відповідають дійсності і внести зміни до Тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Головного Управління Держпродспоживслужби в Одеській області було внесено відповідні зміни до ТД.
Технічні характеристики
Дата подання: 11 червня 2020 15:31
Дата відповіді: 11 червня 2020 17:03
Шановний Замовнику, Дійсно "Розширення відео" 2560х1080 - 30fps і 1920x1080P - 50fps прописані під конкретну вигадану модель Patrul X-05, що обмежує коло учасників. В попередньому тендері, що не відбувся, АМКУ вам чітко наголосило на недоліки Технічних вимог. Ви висновки не зробили. Шановний Замовнику, ви намагаєтесь лобіювати інтереси одного Учасника з Одеського регіону. Це не допустимо. Вимагємо прибрати неіснуючі характеристики: 2560х1080 - 30fps і 1920x1080P - 50fps. з Технічних вимог. Можете видалити ці режими з Технічних вимог і внести зміни до Тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Розглянувши Ваше звернення по предмету закупівлі – Нагрудний відеореєстратор (оголошення UA-2020-06-11-002270-c) Тендерним комітетом Головного Управління Держпродспоживслужби в Одеській області внесено відповідні зміни до Тендерної документації щодо деяких параметрів технічних характеристик Товару (Додаток №1). Дані зміни оприлюднено згідно норм Закону України «Про публічні закупівлі».
Також наголошуємо, що на окремі процедури закупівель не розповсюджується одне й те саме Рішення АМКУ, тому в рамках даної процедури закупівлі це не доцільно та не коректно.
Звертаємо Вашу увагу, що Конституція України, а саме ст. 34 гарантує право на свободу думки і слова, вільне вираження своїх поглядів і переконань, однак така інформація повинна поширюватися із дотриманням законодавчих норм про її достовірність та не порочити честь, гідність та ділову репутацію інших осіб. Розповсюдження неправдивої інформації в мережі Інтернет (щодо лобіювання окремих Учасників процедури) може нести певні наслідки відповідно чинного законодавства України. Отже у випадку розміщення в мережі Інтернет інформації, що порушує честь, гідність та ділову репутацію особа, права якої порушено може або ж безпосередньо звернутися до особи, яка здійснила дане порушення, з вимогою про спростування такої інформації, або до суду з позовом про захист гідності, честі та ділової репутації.
Будьте чемні при зверненнях та надсилайте запитання лише по суті оголошеної закупівлі!
невідповідність характеристик у закупівлі.
Дата подання: 11 червня 2020 16:55
Дата відповіді: 11 червня 2020 17:17
Шановний замовнику, оригінальна модель Нагрудного відеореєстратору Patrul X-05 не має дисплею для відображення відео, та розширення відео в 1920x1080P - 50fps, також розмір оригінальної камери 69,5mm(L)×58mm(W)×31mm(H) , тому ваше замовлення не відповідає дійсності і є зфабрикованим. Або Вас вводять в оману! ПРосимо вказати в тенедрі, що сертифікат відповідності має бути виданий на учасника тендеру, тому якщо кимось із учасників буде виставлено скан копію краденого сертифікату ми будемо оскаржувати тендер у АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно Технічних та якісних вимог до Товару Замовником такий параметр як дисплей не зазначено, а також вказані розміри присторю не більш 94 мм*60 мм* 31мм. Тому зазначений Вами в даному звернені розмір оригінальної камери 69,5mm(L)×58mm(W)×31mm(H) не порушує вимоги Замовника.
Також нагадуємо, що відповідно Тенедерної документації Учасник повинени надати у складі тендерної пропозиції лише один з документів який підтверджує насамперед якість та сертифікацію на території України, , а саме - сертифікат відповідності, паспорт якості, декларація якості або посвідчення якості.
Невідповідність характеристик!
Дата подання: 11 червня 2020 18:40
Дата відповіді: 12 червня 2020 15:06
Шановний замовнику - У Вас чітко вказано "Технічні та якісні вимоги до Товару (Patrul X-05)" - параметр Екран не менш 2" дюйма TFT-LCD. Оригінальна модель Patrul X-05 не має екрану, і характеристики є не вірними. Просимо внести зміни в жокументацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі а саме технічна специфікація Товару (Patrul X-05).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом було внесено відповідні зміни до ТД.
Невідповідність характеристикам
Дата подання: 15 червня 2020 15:19
Дата відповіді: 15 червня 2020 16:37
Шановний замовнику - У Вас вказано "Технічні та якісні вимоги до Товару (Patrul X-05)" - параметр "Відео вихід Не гірше HDMI 1.3 Port" та параметр "Порти: HDMI та 30-pin" . Оригінальна модель Patrul X-05 не має таких параметрів, і характеристики є не вірними. Просимо внести зміни в документацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі а саме технічна специфікація Товару (Patrul X-05).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! За умовами Тендерної документації Ви можете надавати "еквіваленти" Товару, але з характеристиками не гіршими які вказані в умовах ТД. У відкритих джерелах наявна інформація щодо якої Ви намагаєтесь змусити Замовника внести зміни. Оскільки в складі Тендерної пропозиції Учасники будуть надавати інструкцію з експлуатації Замовник буде переглядати всі технічні характеристики.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-11-002270-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ", Код ЄДРПОУ:39328390
Дата подання: 06 липня 2020 16:01
Не відповідність пропозиції ТОВ "НК ІТ-ПРОЕКТ"
Відповідно до протоколу № 147 від 06.07.2020 Замовник визнав переможцем ТОВ "НК ІТ-ПРОЕКТ" вказавши, що Учасником ТОВ "НК ІТ-ПРОЕКТ" (код ЄДРПОУ 33786763), згідно з відомостями з веб-порталу «PROZORRO», надано тендерну пропозицію яка не відповідала критеріям та умовам Тендерної документації Головного Управління Держпродспоживслужби в Одеській області, оскільки Учасником надано копію Сертифікату відповідності, декларація відповідності, але згідно умов Тендерної документації (Додаток №1) Учасник повинен завантажити скановану копію ОРИГІНАЛУ одного з вищезазначених документів. Також в тендерній пропозиції Учасника ТОВ «НК ІТ-ПРОЕКТ» (код ЄДРПОУ 33786763) був відсутній гарантійний лист щодо транспортування Товару за місцезнаходженням Замовника.
Замовником було направлено Вимогу щодо усунення невідповідностей згідно ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» та Учасником ТОВ «НК ІТ-ПРОЕКТ» - 02.07.2020 року було виправлено усі невідповідності шляхом завантаження в систему «PROZORRO» відповідних документів.
Зазначаємо, що відповідно до п.9 ст.26 Закону «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей».
Відповідно до п.16 ст. 29 Закону «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження»
Як бачимо, Замовник має право розміщувати вимогу щодо усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Отже, Замовник не мав право направляти вимогу, щодо надання гарантійного листа про транспортування Товару та оригіналу Сертифікату відповідності так як ці вимоги відповідно до тендерної документації містяться у Додатку 3 (технічних вимогах) ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Технічна специфікація (технічні вимоги) і не відносяться до документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;чи до документів, на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
просимо відмінити рішення про визначення переможця та дискваліфікувати пропозицію ТОВ "НК ІТ-ПРОЕКТ" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, згідно п.1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Просимо звернути увагу, що така ситуація уже розглядалась АМКУ по аналогічному випадку (рішення від 22.06.2020№12291.pdf)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 липня 2020 12:48
1. Прийняти рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника – ТОВ «НК ІТ-ПРОЕКТ» (код ЄДРПОУ 39328390) на підставі ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», як таку що не відповідає умовам тендерної документації.
2. Перейти до розгляду тендерної пропозиції наступного Учасника аукціону.
Номер вимоги: UA-2020-06-11-002270-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НК ІТ-ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:33786763
Дата подання: 07 липня 2020 14:36
Скарга на дискваліфікацію
Скарга на дискваліфікацію.
1. ТОВ «НК ІТ-Проект» було дискваліфіковано, а тендерна пропозиція відхилена як така що не відповідає умовам Тендерної документації Головного Управління Держпродспоживслужби в Одеській області, оскільки Учасником не надано копію Сертифікату відповідності, декларація відповідності, але згідно умов Тендерної документації (Додаток №1) Учасник повинен завантажити скановану копію ОРИГІНАЛУ одного з вищезазначених документів.
Відповідно до п. 1.3. Розділу ІІІ Тендерної документації «Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. (Скановані копії документів, які містяться в тендерній пропозиції, повинні бути належної якості та мати високий рівень чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ). Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).
Копії документів, які скануються та надаються Учасником мають бути завірені повноважною особою та скріплені печаткою Учасника (за наявності). Копії документів мають містити напис «З оригіналом згідно» або «Копія вірна», містити назву посади особи, яка засвідчує копію документу, П.І.Б. такої особи та дату засвідчення копії документу.»
Отже тендерна документація містила пряму вимогу щодо документів, які скануються та надаються Учасником – вони мають бути завірені повноважною особою та скріплені печаткою Учасника (за наявності) що і було зроблено Учасником. У файлі «Копія Сертифікати.pdf» Учасником було надано завірені власним підписом Генерального директора Заремби В.С. і печаткою підприємства із надписом «Копія вірна» і датою завірення наступні сертифікати: «Сертифікат відповідності», «Декларація про відповідність» та «Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи».

2. Також ТОВ «НК ІТ-Проект» було дискваліфіковано, а тендерна пропозиція відхилена як така що не відповідає умовам Тендерної документації Головного Управління Держпродспоживслужби в Одеській області, оскільки Учасником не надано гарантійний лист що транспортування здійснюється за рахунок Учасника.
Звертаємо увагу Замовника, що Учасником були надані гарантії щодо транспортування Товару за місцезнаходженням Замовника у складі тендерної документації, а саме:
- файл «Технічні характеристики.pdf» містить «пункт 10. Ціна за одиницю Товару сформована з урахуванням витрат на завантаження, розвантаження, транспортних витрат до місця поставки, гарантійних зобов’язань та інших витрат» і «пункт 13. Транспортування Товару здійснюється за рахунок Учасника».
- файл «Гарантійні листи, довідки.pdf» також додатково містить скан-копію підписаної довідки що «ціна за одиницю Товару сформована з урахуванням витрат на завантаження, розвантаження, транспортних витрат до місця поставки, гарантійних зобов’язань, податків та митних зборів.»
- файл «Погодження з проектом договору.pdf» містить підписаний гарантійний лист з погодженням укласти договір в редакції, запропонованій Замовником, на умовах викладених в проекті договору, який також було підписано, завірено генеральним директором і надано скан- копію. У відповідності до п 5.1. проекту договору:
5.1. Поставка (передача) Товару здійснюється Постачальником однією партією за його рахунок за адресою Замовника, тобто: 65042, м. Одеса, вул. 7-а Пересипська, буд. 6, протягом 10 (десяти) робочих днів, з дня отримання відповідної заявки (поштою, на електрону адресу, тощо), але в будь якому випадку строк поставки до 21 грудня 2020 року.

Підписавши та надавши скан підписаного проекту договору Учасник ще раз підтвердив, що Транспортування Товару здійснюється за рахунок Учасника.
Також звертаємо увагу на те, що Гарантійній лист про транспортування є документом що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону (наявність матеріально-технічної бази). Отже Замовником правомірно було направлено вимогу про виправлення невідповідностей відповідно до ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі». Як вбачається з матеріалів тендеру, ТОВ «НК ІТ-ПРОЕКТ» виправило невідповідність в інформації поданій у своїй тендерній пропозиції, виявленої замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого документу в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Зважаючи на вищевикладене, вважаємо дискваліфікацію ТОВ «НК ІТ-ПРОЕКТ» та відхилення тендерної пропозиції неправомірними, та вимагаємо скасувати рішення про дискваліфікацію та прийняти пропозицію ТОВ НК ІТ-ПРОЕКТ як найбільш економічно вигідну.
Генеральний Директор
ТОВ «НК ІТ-ПРОЕКТ» В.С. Заремба
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 липня 2020 15:44
Головне Управління Держпродспоживслужби в Одеській області розглянувши Вашу Вимогу повідомляє наступне:
Учасником ТОВ «НК ІТ-ПРОЕКТ» надано гарантійний лист про транспортування Товару та оригіналу Сертифікату відповідності, або декларації відповідності після виправлення невідповідностей, але вимоги для їх надання прописані в Додатку №1 Тендерної документації - «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тому дані документи не відносяться до документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям чи до документів, на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а підтверджують лише технічні та якісні характеристики запропонованого Товару.
Номер вимоги: UA-2020-06-11-002270-c.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НК ІТ-ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:33786763
Дата подання: 07 липня 2020 21:12
Оскарження рішення тендерного комітету ГУДПСС в Одеській обл.
Оскарження рішення тендерного комітету ГУДПСС в Одеській обл. (протокол № 152 від 07.07.2020 року) щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НК ІТ-ПРОЕКТ».
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 липня 2020 11:18
Тендерний комітет Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області залишає без змін Рішення щодо відхилення Вашої пропозиції по предмету закупівлі – Нагрудний відеореєстратор (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-06-11-002270-c).

Документи

07 липня 2020 12:48
протокол 152.pdf

Документи подані скаржником

Документи

Документи подані скаржником

Документи

10 липня 2020 11:18
ответ_вимога.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-11-002270-c.c3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НК ІТ-ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:33786763
Оскарження рішення тендерного комітету ГУДПСС в Одеській обл.
Оскарження рішення тендерного комітету ГУДПСС в Одеській обл. (протокол № 152 від 07.07.2020 року) щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НК ІТ-ПРОЕКТ».
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-06-11-002270-c.c5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Укрспецпродукція, Код ЄДРПОУ:37738928
Дата подання: 23 липня 2020 15:43
Скарга
Оскарження дискваліфікації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 липня 2020 15:20
рішення від 27.07.2020 № 14431 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 липня 2020 15:19
Рішення від 19.08.2020 №15783.pdf
Дата публікації: 25 серпня 2020 19:11
Коментар замовника щодо усунення порушення: Головне управління Держпродспоживслужби в Одеській області зобов'язується виконати рішення Органу оскарження
Дата виконання рішення замовником: 02 вересня 2020 08:21
Номер скарги: UA-2020-06-11-002270-c.c6
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ Укрспецпродукція, Код ЄДРПОУ:37738928
Оплата.
Сплата за подання скарги.
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

23 липня 2020 15:20
Додатки.rar
23 липня 2020 15:21
АМК-003_5261680.pdf
23 липня 2020 15:56
Платіжне доручення
04 серпня 2020 16:45
Коментар Виробника_.pdf

Документи подані замовником

30 липня 2020 15:59
Відповідь_скарга.pdf

Документи подані скаржником

23 липня 2020 15:48
Оплата_0000001885223219.1.0.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2020 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НК ІТ-ПРОЕКТ" 343 680,00
UAH з ПДВ
289 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" 354 000,00
UAH з ПДВ
289 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Благодарная Олена Іванівна 395 200,00
UAH з ПДВ
290 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укрспецпродукція 472 000,00
UAH з ПДВ
472 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 липня 2020 11:57
Електронний підпис
06 липня 2020 11:56
Довідки переможця.pdf
02 липня 2020 17:00
Електронний підпис
02 липня 2020 16:54
Електронний підпис
02 липня 2020 16:54
Довідка транспорт.pdf
02 липня 2020 16:54
СЕС ЕН15+ЕН22В+С1+В5.pdf
26 червня 2020 12:24
Електронний підпис
26 червня 2020 12:23
КОПІЯ Статут НК.pdf
26 червня 2020 12:23
Інструкція ЕН15 (укр).pdf
26 червня 2020 12:23
Копія Сертифікати.pdf
26 червня 2020 12:23
Копія Паспорт Заремба.pdf
26 червня 2020 12:23
Копія Витяг ПДВ.pdf
26 червня 2020 12:23
Копія витяг.pdf
26 червня 2020 12:23
Ст 17.pdf
26 червня 2020 12:23
Досвід.pdf
26 червня 2020 12:23
Мат-техн база.pdf
26 червня 2020 12:23
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

26 червня 2020 12:30
Електронний підпис
26 червня 2020 12:27
ТХ порівняльна.pdf
26 червня 2020 12:27
СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ ISO 14001.pdf
26 червня 2020 12:27
протокол договір.pdf
26 червня 2020 12:27
проект договору.pdf
26 червня 2020 12:27
Про санкції.pdf
26 червня 2020 12:27
про МТБ.pdf
26 червня 2020 12:27
Про захист довкілля.pdf
26 червня 2020 12:27
Договір ГУНП комплект.pdf
26 червня 2020 12:27
Довідка про ТХ.pdf
26 червня 2020 12:27
ГЛ про санкції.pdf
26 червня 2020 12:27
ГЛ про новий товар.pdf
26 червня 2020 12:27
ГЛ ПД.pdf
26 червня 2020 12:27
ГЛ 17 ст.pdf
26 червня 2020 12:27
Відомості про СІ.pdf
26 червня 2020 12:27
Витяг.pdf
26 червня 2020 12:27
Витяг ПДВ оригінал.pdf
26 червня 2020 12:27
Висновок СЕС Тексар.pdf
26 червня 2020 12:27
виписка оригінал.pdf
26 червня 2020 12:27
Виписка ЄДР копія.pdf
26 червня 2020 12:27
ISO Копії.pdf

Публічні документи

26 червня 2020 11:15
Витяг з единого 23.pdf
26 червня 2020 11:12
Витяг з единого 22.pdf
26 червня 2020 11:04
Накладная №248.pdf
26 червня 2020 11:04
Накладная №255.pdf
26 червня 2020 11:04
паспорт 1.pdf
26 червня 2020 11:04
паспорт 2.pdf
26 червня 2020 11:03
паспорт 3.pdf
26 червня 2020 11:02
Ціноваа пропозиція.pdf
26 червня 2020 11:01
Договір №255 1 стр.pdf
26 червня 2020 11:01
Договір №255 2 стр.pdf
26 червня 2020 11:01
Договір №255 3 стр.pdf
26 червня 2020 11:01
Договір №255 4 стр.pdf
26 червня 2020 11:00
Договір №255 5 стр..pdf
26 червня 2020 11:00
Договір №935 ОФ 1 стр.pdf
26 червня 2020 11:00
Договір №935 ОФ 2 стр.pdf
26 червня 2020 11:00
Договір №935 ОФ 3 стр.pdf
26 червня 2020 11:00
Договір №935 ОФ 4 стр.pdf
26 червня 2020 11:00
Договір №935 ОФ 5 стр.pdf
26 червня 2020 11:00
Договір №935 ОФ 6 стр.pdf
26 червня 2020 11:00
Договір №935 ОФ 7 стр.pdf
26 червня 2020 11:00
Договір №935 ОФ 8 стр.pdf
26 червня 2020 11:00
Договір №935 ОФ 9 стр.pdf
26 червня 2020 11:00
Договір №935 ОФ 10 стр.pdf
26 червня 2020 11:00
Доідка працівники.pdf

Публічні документи

07 вересня 2020 16:00
Електронний підпис
07 вересня 2020 15:58
Відсутність обмежень.pdf
07 вересня 2020 15:58
Про банкрутство.pdf
07 вересня 2020 15:57
Тендерна пропозиція.pdf
07 вересня 2020 15:56
Корупція_ТОВ.pdf
07 вересня 2020 15:56
Корупція_Директор.pdf
07 вересня 2020 15:56
Довідка ДФС.pdf
07 вересня 2020 15:56
Dovidka_МВС.pdf
24 червня 2020 13:26
Електронний підпис
24 червня 2020 13:25
Док.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НК ІТ-ПРОЕКТ"

ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ"

ФОП Благодарная Олена Іванівна

ТОВ Укрспецпродукція

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НК ІТ-ПРОЕКТ"
#33786763
Рішення скасоване 289 920,00
UAH з ПДВ
07 липня 2020 12:49
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 липня 2020 15:53
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НК ІТ-ПРОЕКТ"
#33786763
Рішення скасоване 289 920,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 15:29
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ"
#39328390
Рішення скасоване 289 998,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 15:29
ФОП Благодарная Олена Іванівна
#2860215761
Рішення скасоване
290 000,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 15:29
Обґрунтування аномально низької ціни
до 14 липня 2020 00:00
ТОВ Укрспецпродукція
#37738928
Рішення скасоване 472 000,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 15:29
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НК ІТ-ПРОЕКТ"
#33786763
Відхилено 289 920,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 15:40
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ"
#39328390
Відхилено 289 998,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 15:48
ФОП Благодарная Олена Іванівна
#2860215761
Відхилено
290 000,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 08:14
Обґрунтування аномально низької ціни
до 03 вересня 2020 00:00
ТОВ Укрспецпродукція
#37738928
Переможець 472 000,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 08:16

Вимога про усунення невідповідностей

Учасником ТОВ «НК ІТ-ПРОЕКТ» (код ЄДРПОУ 33786763), згідно з відомостями з веб-порталу «PROZORRO», надано тендерну пропозицію яка не відповідає критеріям та умовам Тендерної документації Головного Управління Держпродспоживслужби в Одеській області, оскільки Учасником надано копію Сертифікату відповідності, декларація відповідності, але згідно умов Тендерної документації (Додаток №1) Учасник повинен завантажити скановану копію ОРИГІНАЛУ одного з вищезазначених документів. Також в тендерній пропозиції Учасника ТОВ «НК ІТ-ПРОЕКТ» (код ЄДРПОУ 33786763) відсутній гарантійний лист щодо транспортування Товару за місцезнаходженням Замовника.

Документи

07 липня 2020 12:51
Електронний підпис
07 липня 2020 12:50
протокол 152.pdf

Документи

10 липня 2020 11:25
Електронний підпис
10 липня 2020 11:24
Протокол153.pdf

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

15 липня 2020 09:14
Електронний підпис
15 липня 2020 09:13
Протокол158.pdf
10 липня 2020 11:25
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

15 липня 2020 09:17
Електронний підпис
15 липня 2020 09:16
Протокол159.pdf

Документи

01 вересня 2020 15:39
Електронний підпис
01 вересня 2020 15:36
Протокол152.pdf
01 вересня 2020 15:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

01 вересня 2020 15:47
Електронний підпис
01 вересня 2020 15:44
Протокол153.pdf
01 вересня 2020 15:40
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

03 вересня 2020 08:14
Електронний підпис
03 вересня 2020 08:08
Протокол158.pdf
01 вересня 2020 15:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
01 вересня 2020 15:49
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 08:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Укрспецпродукція
#37738928
472 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:03
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 10:44
Договір100.pdf укладений
14 вересня 2020 10:42

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
15 жовтня 2020 10:13
472 000,00 UAH UA958201720343161001200094213
ГУ Держпродспоживслужби в Од. обл.
UA903052990000026009046207429
ТОВ"Укрспецпродукція"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 472 000,00
UAH