Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бухгалтерські та аудиторські послуги (Бухгалтерські та аудиторські послуги)
Очікувана вартість
1 900 000,00 UAH
UA-2020-06-11-002207-b 153568449a054836be0e47285a0b1d17
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Павлович Ковшар

+380487507360 comtender@port-yuzhny.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ"
Код ЄДРПОУ: 04704790
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Контактна особа: Сергій Павлович Ковшар
+380487507360
comtender@port-yuzhny.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2020 11:09
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2020 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 26 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2020 09:30
Початок аукціону: 17 липня 2020 11:08
Очікувана вартість: 1 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 55000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги


Аудит фінансової звітності ДП «МТП «Южний» станом на 31.12.2018 та 31.12.2019, та за роки, які закінчуються зазначеними датами.
Категорія замовника: 4 категорія - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: відповідно до умов тендерної документації. Вид забезпечення тендерних пропозицій: Електронна банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до умов тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Бухгалтерські та аудиторські послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021
ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Порядок оплати послуги: За 1 етап надання послуг: Замовник здійснює оплату 50% загальної вартості послуги за договором, прямим банківським переведенням коштів на рахунок Виконавця за фактом надання послуги, протягом 60 банківських днів з дати підписання відповідного Акту здавання- приймання наданої послуги, на підставі виставленого оригіналу рахунку на оплату наданої послуги та податкової накладної оформленої відповідно до вимог ст.201 Податкового кодексу України. (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти) Пiсляоплата 60 Банківські 50
Iнша подія За 2 етап надання послуги: Замовник здійснює оплату 50% загальної вартості послуги за договором, прямим банківським переведенням коштів на рахунок Виконавця за фактом надання послуги, протягом 60 банківських днів з дати підписання відповідного Акту здавання- приймання наданої послуги, на підставі виставленого оригіналу рахунку на оплату наданої послуги та податкової накладної оформленої відповідно до вимог ст.201 Податкового кодексу України. (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти) Пiсляоплата 60 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2020 11:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 11:09
ТД.docx
11 червня 2020 11:09
Додаток 1.docx
11 червня 2020 11:09
Додаток 2.docx
11 червня 2020 11:09
Додаток 3.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-11-002207-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БДО", Код ЄДРПОУ:20197074
Дата подання: 17 червня 2020 11:03
Кваліфікаційні критерії
Доброго дня! Замовник - ДП «Морський торговельний порт «Южний» в тендерній документації на закупівлю послуг «Аудит фінансової звітності. Код ДК021: 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги» вимагає «Документальне підтвердження якості послуг Учасника у відповідності до міжнародних стандартів якості. На підтвердження необхідно надати копію сертифікату на відповідність стандартам ISO 21500:2012 «Система управління проектами», що має бути дійсними протягом всього періоду дії договору на закупівлю».
Слід зазначити, що згідно зі статтею 13 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» № 2258 аудитори та суб’єкти аудиторської діяльності провадять аудиторську діяльність відповідно до міжнародних стандартів аудиту. При цьому в розумінні Закону № 2258 міжнародні стандарти аудиту - сукупність професійних стандартів, що встановлюють правила надання аудиторських послуг і розкривають питання етики та контролю якості, які визначені міжнародними стандартами контролю якості, аудиту, огляду, іншого надання впевненості та супутніх послуг, що прийняті Радою з міжнародних стандартів аудиту та надання впевненості, а також Міжнародним кодексом етики, прийнятим Радою з міжнародних стандартів етики для бухгалтерів та оприлюдненим Міжнародною федерацією бухгалтерів.
Призначення стандартів полягає у забезпеченні: високого рівня гарантій щодо якості аудиторських послуг; високого іміджу професії аудитора, взаємозв’язку між окремими елементами та процесами аудиторського циклу; вирішення спірних питань між аудиторами та замовниками їх послуг, встановлення рівня відповідальності аудиторів; розуміння користувачів аудиторської інформації процесу аудиторської перевірки.
Водночас, планування аудиту фінансової звітності передбачено у Міжнародному стандарті аудиту 300 "Планування". Згідно з МСА 300 планування аудиту полягає у визначенні його стратегії і тактики, виборі процедур і методів, що дозволяють найбільш ефективно досягти поставленої мети - підтвердження достовірності бухгалтерської звітності.
Забезпечення якості аудиторських послуг можливе через запровадження внутрішніх регламентів щодо якості. Так на ТОВ «БДО», що є частиною міжнародної мережі BDO, нагляд за якістю організовується з боку незацікавлених осіб, що мають достатній рівень обізнаності в питаннях, що стосуються аудиту. Особи, що залучаються до нагляду проходять прозору процедуру висування і є відповідальними за дотримання аудиторами вимог МСА, локальних та мережевих нормативів.
Просимо звернути увагу, що Міжнародні стандарти аудиту затверджені рішенням Аудиторської палати України до обов’язкового застосування в якості національних стандартів аудиту. Тобто Міжнародні стандарти аудиту мають статус національного стандарту України.
Натомість правила ISO 21500:2012 не мають статусу національних і офіційно не визнані в Україні, а система управління проектами ISO 21500:2012 (сертифікат відповідності за цією системою) є лише додатковим варіантом стандартизації аудиторських послуг.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг регулює Закон України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Стаття 3 Закону № 922 визначає принципи здійснення закупівель, якими є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об`єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Стаття 16 Закону № 922 встановлює вичерпний перелік вимог, які замовник має право встановити для учасника закупівлі, а саме: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.

Документи, що не передбачені законодавством для учасників не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для їх відхилення замовником (ч.4 ст.16 Закону № 922). Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ч.3 ст.5 Закону № 922).

З огляду на викладене, вважаємо, що вимога Замовника ДП «Морський торговельний порт «Южний» про відповідність послуги стандартам ISO 21500:2012, не відповідає спеціальному закону в сфері аудиту – Закону № 2258 і спеціальному закону в сфері публічних закупівель – Закону № 922, обмежує конкуренцію серед суб’єктів аудиторської діяльності і містить корупційну складову, оскільки виключає участь у торгах широкого кола учасників.

Тому, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації, виключивши дискримінаційні кваліфікаційні вимоги, а саме: «Документальне підтвердження якості послуг Учасника у відповідності до міжнародних стандартів якості. На підтвердження необхідно надати копію сертифікату на відповідність стандартам ISO 21500:2012 «Система управління проектами», що має бути дійсними протягом всього періоду дії договору на закупівлю».

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 червня 2020 16:32
Наявність сертифікату вимагається Замовником виходячи з виробничої потреби.
Номер вимоги: UA-2020-06-11-002207-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:30373906
Дата подання: 19 червня 2020 19:13
Пропозиції щодо проекту договору
Шановні панове, в процесі ознайомлення з проектом договору в нас, як у потенційного учасника виник ряд коментарів та пропозицій. В зв'язку з цим пропонуємо додати до проекту договору наступні пункти:

1.5. Замовник несе відповідальність за підготовку фінансової звітності, зазначеної у п. 1.1 Договору.
6.1.7. не пізніше ніж за 1 (один) робочий день до дати закінчення надання послуг надати Виконавцю:
1) Підписані оригінали сторінок Фінансової звітності;
2) Підписаний оригінал Листа щодо подій після звітної дати;
3) Підписаний оригінал Листа щодо судових справ;
4) Підписаний оригінал Листа-запевнення;
5) Підписаний оригінал Листа керівництва про безперервність діяльності.

6.1.8. своєчасно надавати Виконавцю всю необхідну для надання послуг документацію та інформацію, включаючи пояснення співробітників Замовника, не пізніше трьох днів з моменту відповідного запиту Виконавця. Надана інформація повинна бути повною, не застарілою, точною та достовірною у всіх суттєвих аспектах та у формі, визначеній Виконавцем у відповідних запитах на надання інформації;
6.1.9. на запит Виконавця залучити свій персонал та співробітників для сприяння Виконавцю в ході надання послуг за Договором;
6.1.10. підготувати інформацію відповідно до запиту, наданого Виконавцем після підписання Договору, до початку надання послуг. Якщо в ході надання послуг за Договором у Виконавця з’явиться необхідність отримати будь-яку додаткову інформацію, терміни надання такої інформації будуть погоджені Сторонами. Будь-які затримки при підготовці фінансової звітності та/або необхідної інформації понад погоджені терміни можуть призвести до невиконання термінів завершення надання послуг;
6.1.11. інформувати Виконавця про терміни проведення інвентаризації;
6.1.12. надавати інформацію про обставини, що розглядаються судовими органами, та обставини, які найближчим часом можуть призвести до судового розгляду;
6.1.13. підписати лист від імені керівництва Замовника (Виконавець надасть проект такого листа), який підтверджує повноту бухгалтерських записів та пояснень різних обставин, що мали місце безпосередньо після завершення року, а також всіх інших важливих подій, які могли вплинути на правильність та повноту фінансової звітності та записів, і які не можуть бути виявлені під час проведення аудиту;
6.1.14. надати Виконавцю: місця для надання послуг за місцезнаходженням Замовника; можливість вести місцеві та міжміські телефонні розмови з питань, пов’язаних із послугами, які надаються Виконавцем за Договором; відповідні умови для роботи персоналу Виконавця, у тому числі доступ до необхідної документації та можливість робити копії документів;
6.1.15. надати Виконавцю для огляду протоколи засідань керівних органів Замовника.
6.1.16. якщо Замовник має на меті опублікувати чи скопіювати, в надрукованому або електронному вигляді, висновок Виконавця разом з фінансовою звітністю, посилаючись будь-яким чином на Виконавця, у документі, що містить іншу інформацію, Замовник погоджується:
6.1.16.1. надати Виконавцю проект такого документу для ознайомлення; та
6.1.16.2. одержати згоду Виконавця відносно включення висновку Виконавця до того, як цей документ буде закінчено та розповсюджено. У випадках, коли висновок Виконавця будь-яким чином розповсюджено, Замовник бере на себе зобов’язання також надати повну фінансову звітність, включаючи примітки до неї.

6.4.4. отримувати, у відповідь на письмові запити необхідну для аудиту інформацію, включаючи лист пояснення управлінського персоналу Замовника. Виконавець має право вважати таку інформацію достовірною.
7.7. Замовник несе відповідальність відповідно до законодавства України за підготовку повного комплекту фінансової звітності, надання її всім уповноваженим особам та організаціям, публікацію згідно з вимогами законодавства, а також розробку облікової політики та створення належної системи внутрішнього контролю, запобігання та виявлення випадків невідповідності та зловживань.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 червня 2020 16:24
Відхилити вимогу учасника закупівлі
Номер вимоги: UA-2020-06-11-002207-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:30373906
Дата подання: 19 червня 2020 20:12
Кваліфікаційні критерії
ДП «Морський торговельний порт «Южний» (Замовник) в тендерній документації на закупівлю послуг «Аудит фінансової звітності. Код ДК021: 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги» вимагає надати копію сертифікату на відповідність стандартам ISO 21500:2012 «Система управління проектами», що має бути дійсними протягом всього періоду дії договору на закупівлю» для документального підтвердження якості послуг Учасника у відповідності до міжнародних стандартів якості, а також надати документальне підтвердження про наявність у складі аудиторської фірми не менш як 25 працівників, які мають сертифікат, що визначає їх кваліфікаційну придатність на заняття аудиторською діяльністю на території України, та працюють у Учасника на умовах повної зайнятості не менше одного року.
Вважаємо, що вимога Замовника ДП «Морський торговельний порт «Южний» про відповідність послуги стандартам ISO 21500:2012, не відповідає Закону в сфері аудиту № 2258 та закону в сфері публічних закупівель – Закону № 922 і обмежує конкуренцію серед суб’єктів аудиторської діяльності. Вимога щодо наявності у складі аудиторської фірми не менш як 25 працівників, які мають сертифікат, що визначає їх кваліфікаційну придатність на заняття аудиторською діяльністю на території України, та працюють у Учасника на умовах повної зайнятості не менше одного року також носить дискримінаційний характер, оскільки, навіть якщо той чи інший співробітник працює в Учасника менше одного року - це не є свідченням недостатнього досвіду, знань чи кваліфікації, необхідних для надання послуг на якісному та професійному рівні.
Слід зазначити, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ч.3 ст.5 Закону № 922). Тому, з огляду на викладене, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації, виключивши дискримінаційні кваліфікаційні вимоги, а саме: «Документальне підтвердження якості послуг Учасника у відповідності до міжнародних стандартів якості. На підтвердження необхідно надати копію сертифікату на відповідність стандартам ISO 21500:2012 «Система управління проектами», що має бути дійсними протягом всього періоду дії договору на закупівлю» та в частині документального підтвердження про наявність у складі аудиторської фірми не менш як 25 працівників, які мають сертифікат, що визначає їх кваліфікаційну придатність на заняття аудиторською діяльністю на території України – вилучити «…та працюють у Учасника на умовах повної зайнятості не менше одного року».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 червня 2020 16:21
Відхилити вимогу учасника закупівлі

Документи подані скаржником

Документи

18 червня 2020 16:32
відповідь.pdf

Документи

24 червня 2020 16:24
Роз'яснення.pdf

Документи

24 червня 2020 16:21
Роз'яснення.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-11-002207-b.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:30373906
Дата подання: 25 червня 2020 16:11
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації (вимога Замовника ДП «Морський торговельний порт «Южний» про відповідність послуги стандартам ISO 21500:2012 та вимога щодо наявності у складі аудиторської фірми не менш як 25 працівників, які мають сертифікат, що визначає їх кваліфікаційну придатність на заняття аудиторською діяльністю на території України, та працюють у Учасника на умовах повної зайнятості не менше одного року)
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 01 липня 2020 13:16

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2020 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА" 1 488 000,00
UAH з ПДВ
1 488 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Аудиторська фірма "Де Візу"" 1 595 400,00
UAH з ПДВ
1 595 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА" 1 821 000,00
UAH з ПДВ
1 821 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 червня 2020 16:45
Протокол НР.7Z
29 червня 2020 16:45
Наказ Фролова Ю.М.7Z
29 червня 2020 16:45
Лист для клієнтів.7z
29 червня 2020 16:45
Гарантія 5165-20.7z
29 червня 2020 16:45
Витяг із Статуту.7z
29 червня 2020 16:45
Банківська ліцензія.7z
29 червня 2020 16:45
Інші документи.pdf.p7s

Публічні документи

29 липня 2020 12:10
Електронний підпис
29 липня 2020 12:09
11 Довідка податкова.pdf
29 липня 2020 12:09
10 Витяг ПДВ.PDF
29 липня 2020 12:09
9 код Іващенко В.П..PDF
29 липня 2020 12:09
7-1 Статут.PDF
29 липня 2020 12:09
4 Довідка МВС.pdf
29 липня 2020 12:09
2 Довідка ст.17 .pdf
29 липня 2020 12:09
1 Пропозиція.pdf
29 червня 2020 21:07
Електронний підпис
29 червня 2020 21:06
34 Пропозиція.pdf
29 червня 2020 21:06
33 Гарантія 1961-20.zip
29 червня 2020 21:06
32 код Іващенко В.П..PDF
29 червня 2020 21:06
31 Паспорт Іващенко ВП.PDF
29 червня 2020 21:06
28 Статут.PDF
29 червня 2020 21:06
20 Сертифікат якості ISO.PDF
29 червня 2020 21:06
8 Довідка працівники.pdf
29 червня 2020 21:06
7 ОСВ на 01.04.2020.pdf
29 червня 2020 21:06
6 Довідка АПУ.pdf
29 червня 2020 21:06
4 Довідка санкції.pdf
29 червня 2020 21:06
2 Довідка ст.17 .pdf

Публічні документи

30 червня 2020 09:27
Електронний підпис
30 червня 2020 09:27
9.1. Страхові договори.pdf
30 червня 2020 09:27
8.2. Свідоцтво АПУ.pdf
30 червня 2020 09:27
7.4. Відгук.pdf
30 червня 2020 09:27
7.3. Акт.pdf
30 червня 2020 09:27
7.2. Акт.pdf
30 червня 2020 09:27
7.1. Договір УХТА.pdf
30 червня 2020 09:27
3.3. Трудові.pdf
30 червня 2020 09:27
3.1. Сертифікати АПУ.pdf
30 червня 2020 09:27
18. Пропозиція.pdf
30 червня 2020 09:27
15. Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА"

ПрАТ "Аудиторська фірма "Де Візу""

ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА"
#30373906
Відхилено 1 488 000,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 15:03
ПрАТ "Аудиторська фірма "Де Візу""
#22917414
Переможець 1 595 400,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 14:12
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПрАТ "Аудиторська фірма "Де Візу"" #22917414

№ рішення у справі

60/79-р/к

Дата рішення у справі

23.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 14:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Аудиторська фірма "Де Візу""
#22917414
1 595 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 16:07
звіт про виконання договору т_уп_125-20.doc укладений
11 січня 2021 13:14
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 18:09
Т-УП-125- 20 ПРАТ АФ ДЕ ВІЗУ.pdf укладений
10 серпня 2020 18:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 01 січня 2021
Сума оплати за договором: 1 595 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 265 900,00 UAH)