Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь - Поточний ремонт проїзної частини вулиць та доріг населених пунктів Глобинської ОТГ (згідно ГБН Г.1-218-182:2011 та ДБН А.2.2-3:2014)
Code of the National Classification of Ukraine SC 021: 2015 “Unified Procurement Dictionary” - 45230000-8 - Construction of pipelines, communication and power transmission lines, highways, roads, airfields and railways; leveling surfaces - Current repair of the carriageway of streets and roads of settlements of Globinskaya OTG (according to GBN G.1-218-182: 2011 and DBN A.2.2-3: 2014)
Очікувана вартість
4 701 269,00 UAH
UA-2020-06-11-002104-a a279942ee9f64e999039dd8dfcfc4284
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Штомпель Лариса Миколаївна

+380536524007 SEREDALM1975@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ГЛОБИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04382056
Місцезнаходження: 39000, Україна , Полтавська область обл., Глобине, 39000, Полтавська обл., Глобинський район, місто Глобине, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 285
Контактна особа: Штомпель Лариса Миколаївна
+380536524007
SEREDALM1975@GMAIL.COM
Додаткові контактні особи: Сергій
(05365) 24-6-07
gl-jkg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Executive Committee of the Globyne City Council
National ID: 04382056
Contact point: Stompel Larissa Nikolaevna
+380536524007
SEREDALM1975@GMAIL.COM
Additional contacts: Sergey
(05365) 24-6-07
gl-jkg@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 червня 2020 17:02
Звернення за роз’ясненнями: до 04 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 21 серпня 2020 15:24
Очікувана вартість: 4 701 269,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 506,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 141038.07 UAH
Publication date: 11 червня 2020 17:02
Enquiries until: 04 липня 2020 10:00
Complaints submission until: до 10 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 липня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 4 701 269 UAH including VAT
Minimal lowering step: 23 506 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга відповідно до технічних, якісних та кількісних вимог до предмету закупівлі, зазначених в тендерній документації (відображено в Додатку №2 тендерної документації). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: визначені дефектним актом проїзної частини вулиць та доріг населених пунктів Глобинської ОТГ Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: по 31 жовтня 2020 року. (Надання Послуг може бути закінчено достроково та може бути продовжено строк надання послуг за взаємною згодою сторін про, що сторонами укладається додаткова угода до договору підряду). Джерело фінансування закупівлі. Місцевий бюджет. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція Учасника повинна бути складена українською мовою, за винятком документів та інформації, виданих іншими установами, підприємствами та організаціями, які можуть бути складені українською та/або російською мовами, або містити оригінальні назви предмета закупівлі на інших мовах. В разі якщо документи Учасника публічної закупівлі подаються на іншій ніж українська або російська мови, такі документи повинні супроводжуватись автентичним перекладом на українську мову. При цьому, визначальним є текст, викладений українською мовою. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія: 04382056, орган місцевого самоврядування.
Дата та час розкриття тендерних пропозицій*: 14.07.2020 р. 10 год. 00 хв.
Розгорнути Згорнути
Scope: 1 service in accordance with the technical, qualitative and quantitative requirements for the subject of procurement specified in the tender documentation (reflected in the Annex No. 2 of the tender documentation).
determined by the defective act of the carriageway of streets and roads of settlements of Globinskaya OTG).
until October 31, 2020. (The provision of Services may be terminated early and the term of provision of services may be extended by mutual consent of the parties, that the parties enter into an additional agreement to this contract.
Local budget.
The Bidder's bid must be drawn up in Ukrainian, except for documents and information issued by other institutions, enterprises and organizations, which may be drawn up in Ukrainian and / or Russian, or contain the original names of the subject of procurement in other languages.
If the documents of the Bidder are submitted in a language other than Ukrainian or Russian, such documents must be accompanied by an authentic translation into Ukrainian. At the same time, the text in Ukrainian is decisive
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний ремонт проїзної частини вулиць та доріг населених пунктів Глобинської ОТГ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current repair of the carriageway of streets and roads of settlements of Globinskaya OTG
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 жовтня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). оплата здійснюється за надані послуги шляхом післяоплати за надані послуги. Розрахунки по даному Договору проводяться у відповідності до Бюджетного кодексу України в межах та за рахунок коштів Замовника, що передбачені на 2020 рік, після підписання Сторонами, акту наданих послуг, складених Виконавцем відповідно до вимог Договору та технічного завдання, в межах ціни цього Договору, у строк до 10 (десять) календарних днів з дня отримання Замовником такого акту. Повна оплата здійснюється після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок Замовника. Разом з тим, оплата предмета закупівлі здійснюється виключно за наявності коштів за кошторисами Виконавчого комітету Глобинської міської ради на 2020 р. (англійською: payment is made for services rendered by postpay for services rendered. Settlements under this Agreement shall be made in accordance with the Budget Code of Ukraine within and at the expense of the Customer provided for 2020, after signing by the Parties, the act of services provided by the Contractor in accordance with the Agreement and terms of reference, within the price of this Agreement. term up to 10 (ten) calendar days from the date of receipt by the Customer of such act. Full payment is made upon receipt of funds to finance the subject of the Agreement to the Customer's account. At the same time, payment for the subject of procurement is made only if funds are available according to the estimates of the Executive Committee of the Globinsk City Council for 2020). Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 червня 2020 15:58
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 15:55
Перелік внесених змін до тендерної документації (4).docx
23 червня 2020 15:55
Додаток 7 до ТД (нова редакція).docx
23 червня 2020 15:55
Додаток 6 до ТД (нова редакція).docx
23 червня 2020 15:55
Додаток 5 до ТД (нова редакція).docx
23 червня 2020 15:55
Додаток 4 до ТД (нова редакція).docx
23 червня 2020 15:55
Додаток 3 до ТД (нова редакція).docx
23 червня 2020 15:55
Додаток 2 до ТД (нова редакція).doc
23 червня 2020 15:55
Додаток 1 до ТД (нова редакція).docx
23 червня 2020 15:55
Тендерна документація (нова редакція).doc
11 червня 2020 16:59
Оголошення анг.мов.pdf
11 червня 2020 16:59
Додаток 7 до ТД.docx
11 червня 2020 16:59
Додаток 6 до ТД.docx
11 червня 2020 16:59
Додаток 5 до ТД.docx
11 червня 2020 16:59
Додаток 4 - 11.06.20.docx
11 червня 2020 16:59
Додаток 3 до ТД.docx
11 червня 2020 16:59
Додаток 2 11.06.2020 (4).doc
11 червня 2020 16:59
Додаток 1 до ТД.docx
11 червня 2020 16:59
Тендерна документація 11.06.2020.doc
23 червня 2020 15:58
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 17:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 17:00
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 15:55
Перелік внесених змін до тендерної документації (4).docx
23 червня 2020 15:55
Додаток 7 до ТД (нова редакція).docx
23 червня 2020 15:55
Додаток 6 до ТД (нова редакція).docx
23 червня 2020 15:55
Додаток 5 до ТД (нова редакція).docx
23 червня 2020 15:55
Додаток 4 до ТД (нова редакція).docx
23 червня 2020 15:55
Додаток 3 до ТД (нова редакція).docx
23 червня 2020 15:55
Додаток 2 до ТД (нова редакція).doc
23 червня 2020 15:55
Додаток 1 до ТД (нова редакція).docx
23 червня 2020 15:55
Тендерна документація (нова редакція).doc
11 червня 2020 16:59
Оголошення анг.мов.pdf
11 червня 2020 16:59
Додаток 7 до ТД.docx
11 червня 2020 16:59
Додаток 6 до ТД.docx
11 червня 2020 16:59
Додаток 5 до ТД.docx
11 червня 2020 16:59
Додаток 4 - 11.06.20.docx
11 червня 2020 16:59
Додаток 3 до ТД.docx
11 червня 2020 16:59
Додаток 2 11.06.2020 (4).doc
11 червня 2020 16:59
Додаток 1 до ТД.docx
11 червня 2020 16:59
Тендерна документація 11.06.2020.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-11-002104-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ", Код ЄДРПОУ:13767430
Дата подання: 22 липня 2020 16:09
Скарга на неправомірні дії Замовника
Скарга на неправомірні дії Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 липня 2020 14:09
Рішення від 27.07.2020 № 14453 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 28 липня 2020 14:08
Запит Замовнику.pdf
Дата публікації: 05 серпня 2020 22:14
Запит Скаржнику.pdf
Дата публікації: 05 серпня 2020 22:14
Рішення від 19.08.2020 № 15789.pdf
Дата публікації: 25 серпня 2020 21:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконати рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.08.2020 року № 15789-р/пк-пз та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства "ЕФЕКТ" та рішення про допущення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ВЕЛАРМ" до аукціону за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь" - Поточний ремонт проїзної частини вулиць та доріг населених пунктів Глобинської ОТГ (згідно ГБН Г.1-218-182:2011 та ДБН А.2.2-3:2014), оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2020-06-11-002104-a.
Дата виконання рішення замовником: 04 вересня 2020 11:15

Документи подані скаржником

22 липня 2020 15:38
1. Платіжне доручення.pdf
22 липня 2020 15:39
Скарга.pdf
07 серпня 2020 09:27
Інфо_запитАМКУ.docx
07 серпня 2020 09:27
Інфо_запит АМКУ.pdf
07 серпня 2020 09:28
Глобинської ОТГ.rar
07 серпня 2020 09:28
Глобино Іч.zip
07 серпня 2020 09:28
Глобино ІІч..pdf.zip
07 серпня 2020 09:28
Глобино ІІІч.zip
07 серпня 2020 13:47
для ПП Ефект.PDF

Документи подані замовником

06 серпня 2020 16:42
Інші документи.PDF
04 вересня 2020 11:15
Протокол 148.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-15-000013 ● 9bf2964d6fd14281b12a43e7f0e50fdf
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 червня 2020 14:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
17.06.2020 № 34
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 17.06.2020 № 34

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2020-06-11-002104-a, 11.06.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Розглянувши висновок Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області по процедурі закупівлі: Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь - Поточний ремонт проїзної частини вулиць та доріг населених пунктів Глобинської ОТГ (згідно ГБН Г.1-218-182:2011 та ДБН А.2.2-3:2014) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-11-002104-a) повідомляємо, що порушення законодавства у сфері публічних закупівель, замовником усунуті шляхом внесення змін до тендерної документації та викладено останню в новій редакції з урахуванням внесених змін, а також затверджено перелік змін, що вносяться до документації, у вигляді окремого документу в ході здійснення моніторингу, а саме 23.06.2020 року та забезпечено оприлюднення документації в новій редакції з урахуванням внесених змін через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель, також перелік змін, що вносяться до документації, у вигляді окремого документу у порядку, передбачено статтями 10 та 24 Закону України «Про публічні закупівлі».

2020-06-26 11:12:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником здійснено інформування в електронній системі закупівель

2020-06-26 13:44:16

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2020-06-11-002104-aa279942ee9f64e999039dd8dfcfc4284
Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ГЛОБИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04382056
Місцезнаходження: 39000, Україна, Полтавська область обл., Глобине, 39000, Полтавська обл., Глобинський район, місто Глобине, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 285
Учасник Документи Рішення
ТОВ ВЕЛАРМ Документи
Рішення скасоване
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ" Документи
Рішення скасоване
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Данко Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ УКР СТРОЙ АЛЬЯНС Документи
Відхилено
Документи
ТОВ ВЕЛАРМ Документи
Очікується рішення
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ" Документи
Очікується рішення
Документи

Документи

Документи

Публічні документи

14 липня 2020 09:10
Електронний підпис
14 липня 2020 09:07
fwdfw.zip
14 липня 2020 09:07
Довідка_Працівники.pdf
14 липня 2020 09:07
Інвентарні картки.pdf
14 липня 2020 09:07
Техніка-ОБЩАЯ.pdf
14 липня 2020 09:07
Щодо МТБ.pdf
14 липня 2020 09:07
Статут.pdf
14 липня 2020 09:07
Субпідряд.pdf
14 липня 2020 09:07
Договір.pdf
14 липня 2020 09:07
захист довкілля.pdf
14 липня 2020 09:07
Копія витягу ЄДР.pdf
14 липня 2020 09:07
Довідка_техякості.pdf
14 липня 2020 09:07
Згода_Додаток7.pdf
14 липня 2020 09:07
Витяг ПДВ.pdf

Документи

Публічні документи

14 липня 2020 09:44
Електронний підпис
14 липня 2020 09:42
Довідки ч.2.rar
14 липня 2020 09:42
МТБ.rar
14 липня 2020 09:42
Довідки ч.1.rar
14 липня 2020 09:42
Статутні.rar
14 липня 2020 09:42
Банківська гарантія.rar

Документи

Публічні документи

14 липня 2020 09:53
Електронний підпис
14 липня 2020 09:52
Кваліфікая1.rar
14 липня 2020 09:52
Кваліфікація2.rar
14 липня 2020 09:52
Банківська гарантія.zip

Документи

Публічні документи

14 липня 2020 09:57
Електронний підпис
14 липня 2020 09:56
Протокол НР (1).7Z
14 липня 2020 09:56
Наказ Фролова Ю.М (1).7Z
14 липня 2020 09:56
Лист для клієнтів (1).7z
14 липня 2020 09:56
Гарантія 5911-20.7z
14 липня 2020 09:56
Витяг із Статуту (1).7z
14 липня 2020 09:56
39.PDF
14 липня 2020 09:56
38.pdf
14 липня 2020 09:56
37.pdf
14 липня 2020 09:56
36.pdf
14 липня 2020 09:56
35.PDF
14 липня 2020 09:55
34.PDF
14 липня 2020 09:55
33.PDF
14 липня 2020 09:55
21.PDF
14 липня 2020 09:55
32.PDF
14 липня 2020 09:55
31.pdf
14 липня 2020 09:55
20.PDF
14 липня 2020 09:55
30.pdf
14 липня 2020 09:55
19.pdf
14 липня 2020 09:55
18.PDF
14 липня 2020 09:55
29.PDF
14 липня 2020 09:55
17.PDF
14 липня 2020 09:55
28.PDF
14 липня 2020 09:55
16.PDF
14 липня 2020 09:55
15.PDF
14 липня 2020 09:55
14.PDF
14 липня 2020 09:55
27.PDF
14 липня 2020 09:55
13.PDF
14 липня 2020 09:55
26.pdf
14 липня 2020 09:55
12.PDF
14 липня 2020 09:55
25.PDF
14 липня 2020 09:55
24.PDF
14 липня 2020 09:55
11.PDF
14 липня 2020 09:55
23.PDF
14 липня 2020 09:55
10.PDF
14 липня 2020 09:55
9.PDF
14 липня 2020 09:55
22.PDF
14 липня 2020 09:55
8.PDF
14 липня 2020 09:55
7.PDF
14 липня 2020 09:55
6.pdf
14 липня 2020 09:55
5.pdf
14 липня 2020 09:55
4.pdf
14 липня 2020 09:55
3.PDF
14 липня 2020 09:55
2.PDF
14 липня 2020 09:55
1.PDF

Документи

04 вересня 2020 11:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

04 вересня 2020 11:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

14 липня 2020 09:10
Електронний підпис
14 липня 2020 09:07
fwdfw.zip
14 липня 2020 09:07
Довідка_Працівники.pdf
14 липня 2020 09:07
Інвентарні картки.pdf
14 липня 2020 09:07
Техніка-ОБЩАЯ.pdf
14 липня 2020 09:07
Щодо МТБ.pdf
14 липня 2020 09:07
Статут.pdf
14 липня 2020 09:07
Субпідряд.pdf
14 липня 2020 09:07
Договір.pdf
14 липня 2020 09:07
захист довкілля.pdf
14 липня 2020 09:07
Копія витягу ЄДР.pdf
14 липня 2020 09:07
Довідка_техякості.pdf
14 липня 2020 09:07
Згода_Додаток7.pdf
14 липня 2020 09:07
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВЕЛАРМ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНІ ІНВЕСТИЦІЇ"

ТОВ Данко

ТОВ УКР СТРОЙ АЛЬЯНС

ТОВ ВЕЛАРМ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВЕЛАРМ Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ" Документи
ТОВ Данко Документи

Публічні документи

14 липня 2020 09:10
Електронний підпис
14 липня 2020 09:07
fwdfw.zip
14 липня 2020 09:07
Довідка_Працівники.pdf
14 липня 2020 09:07
Інвентарні картки.pdf
14 липня 2020 09:07
Техніка-ОБЩАЯ.pdf
14 липня 2020 09:07
Щодо МТБ.pdf
14 липня 2020 09:07
Статут.pdf
14 липня 2020 09:07
Субпідряд.pdf
14 липня 2020 09:07
Договір.pdf
14 липня 2020 09:07
захист довкілля.pdf
14 липня 2020 09:07
Копія витягу ЄДР.pdf
14 липня 2020 09:07
Довідка_техякості.pdf
14 липня 2020 09:07
Згода_Додаток7.pdf
14 липня 2020 09:07
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

14 липня 2020 09:53
Електронний підпис
14 липня 2020 09:52
Кваліфікая1.rar
14 липня 2020 09:52
Кваліфікація2.rar
14 липня 2020 09:52
Банківська гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВЕЛАРМ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ"

ТОВ Данко

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 04 вересня 2020 11:43
Кінець періоду оскарження: 15 вересня 2020 00:00
Дата відміни: 15 вересня 2020 00:00
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Визнати тендер таким, що не відбувся та скасувати процедуру закупівлі згідно ідентифікатора закупівлі UA-2020-06-11-002104-а по предмету закупівлі: код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь - Поточний ремонт проїзної частини вулиць та доріг населених пунктів Глобинської ОТГ (згідно ГБН Г.1-218-182:2011 та ДБН А.2.2-3:2014) з підстави, що передбачена згідно ч. 5 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг.
Документи:
04 вересня 2020 11:43
Електронний підпис
04 вересня 2020 11:35
Протокол 149.pdf