Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Антивірусне програмне забезпечення (продовження ліцензії на використання)
Очікувана вартість
11 000,00 UAH
UA-2020-06-11-001866-a 8c5ce161bbbd4fb9b0c92cec657be4ef
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наумейко Світлана Андріївна

+380442336051 NAUMEIKOSA@VKKSU.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИЩА КВАЛІФІКАЦІЙНА КОМІСІЯ СУДДІВ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 37316378
Вебсайт: http://www.vkksu.gov.ua
Місцезнаходження: 03109, Україна , Київська обл., Київ, Солом'янський район, вул. Генерала Шаповала, 9
Контактна особа: Наумейко Світлана Андріївна
+380442336051
NAUMEIKOSA@VKKSU.GOV.UA
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2020 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 17 червня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 23 червня 2020 13:21
Очікувана вартість: 11 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 110,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48760000-3: Пакети програмного забезпечення для захисту від вірусів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 од.
Антивірусне програмне забезпечення (продовження ліцензії на використання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03109, Україна, Київська область, Київ, Генерала Шаповала, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 липня 2020
ДК 021:2015: 48760000-3 — Пакети програмного забезпечення для захисту від вірусів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлену програмну продукцію здійснюється у національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником відповідних грошових сум на поточний рахунок Постачальника на підставі акту передачі-приймання програмної продукції протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня підписання Сторонами Акту. У разі затримки надходжень бюджетних коштів розрахунок за поставлену програмну продукцію здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати їх отримання. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 13 червня 2020 20:02
Дата відповіді: 15 червня 2020 09:53
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: 1. В межах проведення спрощеної закупівлі здійснюється закупівля продовження ліцензії на використання програмного забезпечення, яке вже встановлено і використовується Замовником. Учасник повинен надати пропозицію щодо зазначеного у додатку 1 програмного забезпечення.
2. Розділом «Інструкція з підготовки пропозиції» передбачено, що учасник у складі пропозиції повинен подати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, яке може бути надане у формі пояснювальної записки або в іншій формі та має містити опис програмної продукції, яку повинен поставити учасник, підтвердження її відповідності кількісним, якісним, технічним вимогам, викладеним в додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 червня 2020 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "САЙНТІС" 9 158,82
UAH
9 048,82
UAH
Документи
ТОВ "СОФТКЕЙ ЮА" 9 955,00
UAH
9 141,00
UAH
Документи

Публічні документи

26 червня 2020 09:23
Електронний підпис
26 червня 2020 09:20
9 ТП оновлена.pdf
25 червня 2020 15:08
Електронний підпис
25 червня 2020 15:07
9 ТП оновлена.pdf
22 червня 2020 11:18
Електронний підпис
22 червня 2020 11:16
7 ТП.pdf
22 червня 2020 11:16
6 Авторизация Saintis_SUD1.pdf

Публічні документи

22 червня 2020 10:14
Електронний підпис
18 червня 2020 17:38
Цінова пропозиція.pdf
18 червня 2020 17:38
Статут, опис.pdf
18 червня 2020 17:38
Реквізити.pdf
18 червня 2020 17:38
Виписка витяги.pdf
18 червня 2020 17:38
Eset.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "САЙНТІС"

ТОВ "СОФТКЕЙ ЮА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "САЙНТІС"
#40753616
Переможець 9 048,82
UAH
26 червня 2020 09:55

Документи

26 червня 2020 09:55
Електронний підпис
26 червня 2020 09:55
ПОВ file.pdf
26 червня 2020 09:55
розгляд file.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2020 09:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "САЙНТІС"
#40753616
9 048,82
UAH
Документи

Документи

26 червня 2020 09:55
Електронний підпис
26 червня 2020 09:55
ПОВ file.pdf
26 червня 2020 09:55
розгляд file.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Eset file Security.pdf укладений
10 липня 2020 13:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 9 048,82
UAH