Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Причіп тракторний самоскидний 2ПТС-4 з надставними бортами сітка
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-06-11-001603-a ● dc3ca81d342c4ef785de3974fbce0fd6
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП КРР "Козелецька ЦРЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 02006277 |
Місцезнаходження: | 17000, Україна , Чернігівська обл., КОЗЕЛЕЦЬ, вул.сім'ї Розумовських,45 |
Контактна особа: |
Велігорська Тамара Григорівна 0938012858 koz.buh.crl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 червня 2020 15:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 червня 2020 16:09 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 червня 2020 17:09 |
Початок аукціону: | 26 червня 2020 13:38 |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:16520000-6: Сільськогосподарські розвантажувальні причепи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Причіп тракторний самоскидний 2ПТС-4 з надставними бортами сітка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17000, Україна, Чернігівська область, Козелець, Розумовських ,45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2020
—
31 липня 2020
ДК 021:2015: 16520000-6 — Сільськогосподарські розвантажувальні причепи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | безготівковий розрахунок | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 червня 2020 15:19 |
причіп.pdf |
11 червня 2020 15:15 |
ПРИЧІП 2 ПТС-4.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-11-001603-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АГРОНЕКСТ", Код ЄДРПОУ:40947433
Дата подання: 17 червня 2020 10:06
щодо технічних умов
вимагаємо роз'яснити які саме технічні характеристики вимагаються замовником щодо причепа 2ПТС-4. у техумовах вказана висота причепа 2780 мм. за стандартами гост що ставляться до такої техніки база причепа становить 1300 мм + основний борт 600 мм. разом без надставного борту виходить 1900 мм. де ви бачили надставний борт 880 мм????? за стандартами це може бути надставний борт 400, 600 мм, максимум 700
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 червня 2020 10:45
надано розяснення згідно технічних вимог.
В додатку №5 Технічні вимоги вказано, що буде розглядатись еквівалент.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-06-11-001603-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АГРОНЕКСТ", Код ЄДРПОУ:40947433
Дата подання: 17 червня 2020 10:56
щодо тех умов
з практики: вам надай аналог та зазнач що борти будуть нижчі, так ви ж зразу ж будете ссилатись на невідповідність теххарактеристик. а виберете того учасника у кого ви ці характеристики і брали
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 червня 2020 12:23
надання відповіді
Доброго дня. Шановний Учаснику, технічні характеристики по даному прицепу та фото брали з інтернета на сайті Пром ЮА.Таким чином будуть розглядатися всі пропозиції .
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2020-06-11-001603-a.a3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "АГРОНЕКСТ", Код ЄДРПОУ:40947433
Дата подання: 30 червня 2020 12:09
щодо неправомірного визначення переможця закупівлі
Проведення спрощеної закупівлі для замовника передбачено ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон). ч.3 п.10 ст. 14 Закону встановлено, що "В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються: п.10 перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв". Для встановлення відповідних кваліфікаційних критеріїв замовник повинен керуватися ст. 16 Закону, де ч.2 ст. 16 передбачено, що "Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: п. 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)".
У процедурі закупівлі ДК 021:2015 - 16520000-6 «Сільськогосподарські розвантажувальні причепи» (Причіп тракторний самоскидний 2ПТС-4 з надставними бортами сітка) тенденою документацією замовника ЧІТКО встановлений критерій передбачений ст. 16 Закону, а саме передбачено: п. 4 (вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження) надання довідки про наявність документально-підтвердженого досвіду у виконанні аналогічНИХ договоРІВ за 2018-2019р. (за формою додатку 3 ТД), тобто виконання не одного аналогічного договору, а виконання саме двох та більше аналогічних договорів, які повинні бути подані за формою згідно додатку 3 ТД замовника.
Аналізуючи тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЦТВО ПІДСИЛЕНОЇ ТЕХНІКИ", пропозицію якого було прийнято та визначено переможцем, а саме у довідці про наявність документально-підтвердженого досвіду у виконанні аналогічних договорів (яка не має номеру та дати) подано виконання лише одного аналогічного договору, всупереч вимогам ТД замовника.
При визначенні переможцем закупівлі замовник не звернув увагу на дані обставини та проігнорував наявні порушення вимог ТД з боку переможця закупівлі та, як наслідок прийняв необгрунтоване рішення про визначенні переможця спрощеної процедури закупівлі.
Ч. 13 ст. 14 Закону передбачено, що "Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: п.1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі".
Враховуючи викладене, вимагаємо скасувати рішення передбачене протоколом №107 від 30.06.2020 року щодо визнання переможця по закупівлі причіпа тракторного самоскидного для потреб лікарні.
Розгорнути
Згорнути
У процедурі закупівлі ДК 021:2015 - 16520000-6 «Сільськогосподарські розвантажувальні причепи» (Причіп тракторний самоскидний 2ПТС-4 з надставними бортами сітка) тенденою документацією замовника ЧІТКО встановлений критерій передбачений ст. 16 Закону, а саме передбачено: п. 4 (вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження) надання довідки про наявність документально-підтвердженого досвіду у виконанні аналогічНИХ договоРІВ за 2018-2019р. (за формою додатку 3 ТД), тобто виконання не одного аналогічного договору, а виконання саме двох та більше аналогічних договорів, які повинні бути подані за формою згідно додатку 3 ТД замовника.
Аналізуючи тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЦТВО ПІДСИЛЕНОЇ ТЕХНІКИ", пропозицію якого було прийнято та визначено переможцем, а саме у довідці про наявність документально-підтвердженого досвіду у виконанні аналогічних договорів (яка не має номеру та дати) подано виконання лише одного аналогічного договору, всупереч вимогам ТД замовника.
При визначенні переможцем закупівлі замовник не звернув увагу на дані обставини та проігнорував наявні порушення вимог ТД з боку переможця закупівлі та, як наслідок прийняв необгрунтоване рішення про визначенні переможця спрощеної процедури закупівлі.
Ч. 13 ст. 14 Закону передбачено, що "Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: п.1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі".
Враховуючи викладене, вимагаємо скасувати рішення передбачене протоколом №107 від 30.06.2020 року щодо визнання переможця по закупівлі причіпа тракторного самоскидного для потреб лікарні.
Скасована
Дата: 30 червня 2020 16:54
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2020-06-11-001603-a.a4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЦТВО ПІДСИЛЕНОЇ ТЕХНІКИ", Код ЄДРПОУ:37547090
Дата подання: 01 липня 2020 17:00
Щодо дискваліфікації переможця
Шановний Замовник, поважаємо Ваше право скористатися ч.2 ст. 16 Закону, де п.3 передбачено критерій наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)." Виходячи з практики АМКУ вимога повинна передбачати надання підтвердження виконання одного аналогічного договору, крім випадків, коли вимога щодо надання підтвердження виконання аналогічного договору декількома договорами буде належним чином обґрунтовано!
Практика АМКУ за посиланням: https://radnuk.com.ua/zhurnaly/vstanovlennia-vymohy-shchodo-naiavnosti-dokumentalno-pidtverdzhenoho-dosvidu-vykonannia-analohichnoho-dohovoru/
У процедурі закупівлі ДК 021:2015 - 16520000-6 «Сільськогосподарські розвантажувальні причепи» (Причіп тракторний самоскидний 2ПТС-4 з надставними бортами сітка) тендерною документацією Замовника встановлений кваліфікаційний критерій який підтверджується наданням довідки про наявність документально – підтвердженого досвіду у виконанні аналогічних договорів за 2018-2019 р. (Додаток 3) Обґрунтування вимоги надання підтвердження виконання аналогічного договору саме декількома договорами Замовником не наведено, як і не зазначається кількість («не менш ніж два», «в кількості двох», «щонайменше двох», «двох та більше») таких аналогічних договорів, тобто немає кількісного виразу, що дещо спотворює принципи недискримінації, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені ст.3 Закону. За відсутності кількісного виразу пропозиція ТОВ «Виробництво підсиленої техніки» повністю відповідає кваліфікаційному критерію встановленому Замовником в тендерній документації, що і підтверджується Протоколом 107 от 30.06.20 засідання тендерного комітету Козелецької ЦРЛ де в частині рішення зазначається, що пропозиція ТОВ «Виробництво підсиленої техніки» повністю відповідає всім технічним, кваліфікаційним вимогам та має прийнятну ціну»
Вимагаємо переглянути (скасувати) прийняте рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Виробництво підсиленої техніки» та скасувати рішення щодо обрання переможцем ТОВ "АГРОНЕКСТ". В іншому випадку будем змушені звернутися до Державної аудиторської служби України з вимогою розпочати моніторинг закупівлю з метою виявлення ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Практика АМКУ за посиланням: https://radnuk.com.ua/zhurnaly/vstanovlennia-vymohy-shchodo-naiavnosti-dokumentalno-pidtverdzhenoho-dosvidu-vykonannia-analohichnoho-dohovoru/
У процедурі закупівлі ДК 021:2015 - 16520000-6 «Сільськогосподарські розвантажувальні причепи» (Причіп тракторний самоскидний 2ПТС-4 з надставними бортами сітка) тендерною документацією Замовника встановлений кваліфікаційний критерій який підтверджується наданням довідки про наявність документально – підтвердженого досвіду у виконанні аналогічних договорів за 2018-2019 р. (Додаток 3) Обґрунтування вимоги надання підтвердження виконання аналогічного договору саме декількома договорами Замовником не наведено, як і не зазначається кількість («не менш ніж два», «в кількості двох», «щонайменше двох», «двох та більше») таких аналогічних договорів, тобто немає кількісного виразу, що дещо спотворює принципи недискримінації, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені ст.3 Закону. За відсутності кількісного виразу пропозиція ТОВ «Виробництво підсиленої техніки» повністю відповідає кваліфікаційному критерію встановленому Замовником в тендерній документації, що і підтверджується Протоколом 107 от 30.06.20 засідання тендерного комітету Козелецької ЦРЛ де в частині рішення зазначається, що пропозиція ТОВ «Виробництво підсиленої техніки» повністю відповідає всім технічним, кваліфікаційним вимогам та має прийнятну ціну»
Вимагаємо переглянути (скасувати) прийняте рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Виробництво підсиленої техніки» та скасувати рішення щодо обрання переможцем ТОВ "АГРОНЕКСТ". В іншому випадку будем змушені звернутися до Державної аудиторської служби України з вимогою розпочати моніторинг закупівлю з метою виявлення ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-06-11-001603-a.b5
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЦТВО ПІДСИЛЕНОЇ ТЕХНІКИ", Код ЄДРПОУ:37547090
Дата подання: 02 липня 2020 12:05
Щодо неправомірного визначення переможця закупівлі
Технічними вимогами до предмета закупівлі ДК 021:2015 - 16520000-6 «Сільськогосподарські розвантажувальні причепи» (Причіп тракторний 2ПТС-4 з надставними бортами сіткою (або еквівалент)) Замовником встановлюється загальні вимоги до предмету закупівлі і надається перелік документів, які обов’язково повинен подати Учасник у складі пропозиції тендерних торгів для підтвердження якості товару, що є предметом закупівлі. Для підтвердження якості товару учасник повинен надати в т.ч. скан-копію сертифікату, виданого органом сертифікації ВІДПОВІДНОЇ ГАЛУЗІ на предмет закупівлі. У разі відсутності сертифікату учасник може надати скан-копію декларації про відповідність, звіреної мокрою печаткою та засвідченої підписом уповноваженої особи, відповідальної за достовірність наданої інформації.
Доводимо до відома Замовника, що у відповідності до Технічний регламенту затвердження типу сільськогосподарських та лісогосподарських тракторів, їх причепів і змінних причіпних машин, систем, складових частин та окремих технічних вузлів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2011 р. № 1367 Мінагрополітики визначено відповідальним за забезпечення обов'язкового застосування вказаного Технічного регламенту починаючи з 2016 року. Зважаючи на вказане, в листопаді 2015 року міністерством розроблено проект постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 8 липня 2009 р. № 694 і від 11 листопада 2009 р. № 1200», який прийнятий Урядом 15 листопада 2017 року за номером 856 з набуттям чинності з 23 лютого 2018 року (далі - постанова КМУ). Зазначеною вище постановою уточнено перелік документів необхідних для реєстрації та продажу сільськогосподарської, лісогосподарської техніки і їх комплектуючих. Зокрема, при реєстрації та продажу сільськогосподарської, лісогосподарської техніки і їх комплектуючих, документи передбачені національною системою сертифікації, а саме сертифікат відповідності або свідоцтво про визнання відповідності замінені на сертифікат затвердження типу та/або сертифікат відповідності затвердженому типу передбачені вищевказаним Технічним регламентом. Водночас, з метою належного переходу від сертифікації сільськогосподарської та лісогосподарської техніки, їх комплектуючих в національній системі сертифікації до оцінки відповідності вимогам вищезазначеного Технічного регламенту, наказами Міністерства економічного розвитку і торгівлі України призначено два органи з оцінки відповідності продукції вимогам вказаного Технічного регламенту. Наказом Мінекономрозвитку від 2 серпня 2013 року № 890 органом з оцінки відповідності продукції вимогам зазначеного Технічного регламенту призначено державне підприємство «Український державний центр по випробуванню та прогнозуванню техніки і технологій для сільськогосподарського виробництва». Наказом Мінекономрозвитку від 9 лютого 2016 року № 213 органом з оцінки відповідності продукції вимогам зазначеного Технічного регламенту призначено державне підприємство «Науково-технічний центр сертифікації «АГРОСЕПРО» Національної академії аграрних наук України»,
Зважаючи на вказане, починаючи з 23 лютого 2018 року, при реєстрації сільськогосподарської техніки, необхідно ЗВЕРНУТИ УВАГУ на наявність в поданому на реєстрацію пакету документів сертифіката відповідності затвердженому типу, який в свою чергу має бути виданий юридичною особою на основі сертифіката затвердження типу.
Окремо зауважуємо, що сертифікати затвердження типу, передбачені вказаним Технічним регламентом, в Україні уповноважені видавати тільки два вищевказані органи з оцінки відповідності.
Тобто, наданий учасником - ТОВ "АГРОНЕКСТ" у складі тендерної пропозиції Сертифікат відповідності за реєстраційним номером UA1.177.0008109-20 що виданий ТОВ "Орган сертифікації "ПромСтандарт" НЕ ВІДПОВІДАЄ зразку сертифікатів затвердження типу зазначених вище органів з оцінки відповідності продукції вимогам Технічного регламенту, що в свою чергу НЕ ДОЗВОЛИТЬ провести обов'язкову реєстрацію та постановку на облік запропонованого ТОВ "АГРОНЕКСТ" причепу в Державній інспекції по нагляду за технічним станом машин.
Враховуючи викладене, вимагаємо скасувати рішення передбачене протоколом №109 від 01.07.2020 року щодо визнання переможця по закупівлі причіпа тракторного самоскидного для потреб лікарні
Розгорнути
Згорнути
Доводимо до відома Замовника, що у відповідності до Технічний регламенту затвердження типу сільськогосподарських та лісогосподарських тракторів, їх причепів і змінних причіпних машин, систем, складових частин та окремих технічних вузлів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2011 р. № 1367 Мінагрополітики визначено відповідальним за забезпечення обов'язкового застосування вказаного Технічного регламенту починаючи з 2016 року. Зважаючи на вказане, в листопаді 2015 року міністерством розроблено проект постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 8 липня 2009 р. № 694 і від 11 листопада 2009 р. № 1200», який прийнятий Урядом 15 листопада 2017 року за номером 856 з набуттям чинності з 23 лютого 2018 року (далі - постанова КМУ). Зазначеною вище постановою уточнено перелік документів необхідних для реєстрації та продажу сільськогосподарської, лісогосподарської техніки і їх комплектуючих. Зокрема, при реєстрації та продажу сільськогосподарської, лісогосподарської техніки і їх комплектуючих, документи передбачені національною системою сертифікації, а саме сертифікат відповідності або свідоцтво про визнання відповідності замінені на сертифікат затвердження типу та/або сертифікат відповідності затвердженому типу передбачені вищевказаним Технічним регламентом. Водночас, з метою належного переходу від сертифікації сільськогосподарської та лісогосподарської техніки, їх комплектуючих в національній системі сертифікації до оцінки відповідності вимогам вищезазначеного Технічного регламенту, наказами Міністерства економічного розвитку і торгівлі України призначено два органи з оцінки відповідності продукції вимогам вказаного Технічного регламенту. Наказом Мінекономрозвитку від 2 серпня 2013 року № 890 органом з оцінки відповідності продукції вимогам зазначеного Технічного регламенту призначено державне підприємство «Український державний центр по випробуванню та прогнозуванню техніки і технологій для сільськогосподарського виробництва». Наказом Мінекономрозвитку від 9 лютого 2016 року № 213 органом з оцінки відповідності продукції вимогам зазначеного Технічного регламенту призначено державне підприємство «Науково-технічний центр сертифікації «АГРОСЕПРО» Національної академії аграрних наук України»,
Зважаючи на вказане, починаючи з 23 лютого 2018 року, при реєстрації сільськогосподарської техніки, необхідно ЗВЕРНУТИ УВАГУ на наявність в поданому на реєстрацію пакету документів сертифіката відповідності затвердженому типу, який в свою чергу має бути виданий юридичною особою на основі сертифіката затвердження типу.
Окремо зауважуємо, що сертифікати затвердження типу, передбачені вказаним Технічним регламентом, в Україні уповноважені видавати тільки два вищевказані органи з оцінки відповідності.
Тобто, наданий учасником - ТОВ "АГРОНЕКСТ" у складі тендерної пропозиції Сертифікат відповідності за реєстраційним номером UA1.177.0008109-20 що виданий ТОВ "Орган сертифікації "ПромСтандарт" НЕ ВІДПОВІДАЄ зразку сертифікатів затвердження типу зазначених вище органів з оцінки відповідності продукції вимогам Технічного регламенту, що в свою чергу НЕ ДОЗВОЛИТЬ провести обов'язкову реєстрацію та постановку на облік запропонованого ТОВ "АГРОНЕКСТ" причепу в Державній інспекції по нагляду за технічним станом машин.
Враховуючи викладене, вимагаємо скасувати рішення передбачене протоколом №109 від 01.07.2020 року щодо визнання переможця по закупівлі причіпа тракторного самоскидного для потреб лікарні
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 червня 2020 14:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЦТВО ПІДСИЛЕНОЇ ТЕХНІКИ" |
145 000,00
UAH
|
131 999,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "АГРОНЕКСТ" |
148 900,00
UAH
|
132 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ Завод Кобзаренка |
150 000,00
UAH
|
134 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС" |
150 000,00
UAH
|
136 999,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЦТВО ПІДСИЛЕНОЇ ТЕХНІКИ" #37547090 |
Рішення скасоване |
131 999,00
UAH
|
30 червня 2020 16:54
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЦТВО ПІДСИЛЕНОЇ ТЕХНІКИ" #37547090 |
Відхилено |
131 999,00
UAH
|
01 липня 2020 12:47
|
ТОВ "АГРОНЕКСТ" #40947433 |
Переможець |
132 000,00
UAH
|
01 липня 2020 12:49
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 03 липня 2020 14:21 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | потреба в уточненні вимог ч.2ст.16 ЗУ |
Документи:
03 липня 2020 14:21
|
Електронний підпис |
03 липня 2020 14:17
|
протокол 111.pdf |