Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
electric brush (overlay slide of the current collector made of composite material for electric locomotives of direct and alternating current) 2 names
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108 |
Контактна особа: |
Губаренко Вікторія +380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Коровій Ірина Геннадіївна (056) 793-05-43 I.Korovii@dp.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Public joint stock company "Ukrainian Railways" regional branch "Prydniprovska railway" of JSC "Ukrzaliznytsia" . |
National ID: | 40081237 |
Contact point: |
Gubarenko Viktoria Anatoliyivna +380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua |
Additional contacts: |
Koroviy Irina Gennadievna (056) 793-05-43 I.Korovii@dp.uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 червня 2020 13:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 липня 2020 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2020 19:00 |
Початок аукціону: | 27 серпня 2020 15:56 |
Очікувана вартість: | 25 686 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 128 443,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 256866 UAH |
Publication date: | 11 червня 2020 13:02 |
Enquiries until: | 12 липня 2020 19:00 |
Complaints submission until: | до 18 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 липня 2020 19:00 |
Information
Estimated total value: | 25 686 600 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 128 443 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | не раніше дати реєстрації податкової накладної | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 липня 2020 16:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 липня 2020 16:43 |
зміни 3.docx | |
15 липня 2020 16:43 |
ТД зі змінами 3.docx | |
10 липня 2020 09:10 |
ТД Міжнарод електрощ зі змін 2.docx | |
10 липня 2020 09:10 |
зміни 2.docx | |
25 червня 2020 14:14 |
ЗТД 1.docx | |
25 червня 2020 14:14 |
ТД зі змінами 1.docx | |
11 червня 2020 12:59 |
ТД Міжнарод електрощ.docx |
15 липня 2020 16:43 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
15 липня 2020 16:43 |
зміни 3.docx
|
||||||||||||
15 липня 2020 16:43 |
ТД зі змінами 3.docx
|
||||||||||||
10 липня 2020 09:10 |
ТД Міжнарод електрощ зі змін 2.docx
|
||||||||||||
10 липня 2020 09:10 |
зміни 2.docx
|
||||||||||||
25 червня 2020 14:14 |
ЗТД 1.docx
|
||||||||||||
25 червня 2020 14:14 |
ТД зі змінами 1.docx
|
||||||||||||
11 червня 2020 12:59 |
ТД Міжнарод електрощ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
На Ваш запит щодо очікуваної вартості закупівлі накладок полоза струмоприймача з композиційного матеріалу для електрорухомого складу постійного та змінного струму, повідомляємо, що будь-який учасник може запропонувати ціну нижче, ніж очікувана. Учасник, тендерна пропозиції якого буде визнана найбільш економічно вигідною та одночасно буде відповідати всим умовам тендерної документації, і буде визнаний переможцем процедури закупівлі.
Вимоги щодо надання антикорупційної програми містяться в п.п. 2.2 Додатку 2 тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-17-000004 ● 302b3748d54e4c13b2687884dce246a4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 грудня 2020 11:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.12.2020 № 252
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 25.11.2020 № 003100-18/7905-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 17.12.2020 № 252
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-06-11-001024-a, 11.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Надання інформації про усунення порушення замовником
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Стосовно процедури закупівлі UA-2020-06-11-001024-a 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Електрощітка(накладка полоза струмоприймача з композиційного матеріалу для електрорухомого складу постійного та змінного струму) ( далі ЗАКУПІВЛЯ) повідомляю таке. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 4 Закону у річному плані повинна міститися інформація щодо місцезнаходження та категорії Замовника, чим порушено вимоги частини другої статті 4 Закону. Водночас, вимоги до функціонування електронної системи закупівель, вимоги до електронних майданчиків та відповідальність операторів авторизованих електронних майданчиків визначаються Порядком функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків (далі – Порядок функціонування системи), який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166. При цьому виходячи зі змісту пункту 21 Порядку функціонування системи, оператор авторизованого електронного майданчика зокрема повинен забезпечувати замовникам на безоплатній основі можливість вчинення усіх необхідних дій для проведення закупівлі та виконання інших вимог, встановлених Законом. У свою чергу, наказом Мінекономіки від 07.04.2020 № 648 веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель визначено інформаційно-телекомунікаційну систему “PROZORRO” за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua, а відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу є державне підприємство “ПРОЗОРРО” (далі – ДП “ПРОЗОРРО”). На момент оприлюднення річного плану ЗАКУПІВЛІ питання технічної реалізації вимог законодавства в частині оприлюднення річного плану, а саме зазначення інформації стосовно категорії Замовника та його місцезнаходження в електронній системі закупівель вирішено не було. Питання щодо оприлюднення усієї необхідної інформації, яка має бути в річному плані, було реалізовано інформаційно-телекомунікаційною системою “PROZORRO” лише починаючи з 17.06.2020 року. Заступник голови тендерного комітету В.А.Губаренко
2021-01-15 15:50:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення частини другої статті 4 Закону.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "СХІДНА ЗАЛІЗНИЧНА РЕМОНТНА КОМПАНІЯ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АДЕКС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ Вимога про усунення невідповідностей
до 07 серпня 2020 15:24
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІН" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "НТП "ТРАНСІНВЕСТ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 16:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІН" |
25 449 480,00
UAH з ПДВ
|
25 192 594,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АДЕКС" |
25 686 600,00
UAH з ПДВ
|
25 321 037,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІН" #32654786 |
Переможець |
25 192 594,00
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2020 16:41
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 15:22
|
20561.doc | укладений |
05 січня 2021 15:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 листопада 2020 10:11
|
Повідомлення про внесення змін до договору (1).docx | зміни до договору |
06 листопада 2020 10:11
|
ДУ1 20561 (1).pdf | зміни до договору |
06 листопада 2020 10:11
|
2_ДУ1 20561.pdf | укладений |
06 листопада 2020 10:01
|
1_Повідомлення про внесення змін до договору.docx | укладений |
06 листопада 2020 10:01
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2020 09:46
|
ТОВ КІН - договір.pdf | укладений |
09 жовтня 2020 09:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (п.5 ч.5 ст.41 Закону) |
Номер договору про закупівлю: | ПР/НХ-20561/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |