Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрощітка(накладка полоза струмоприймача з композиційного матеріалу для електрорухомого складу постійного та змінного струму) 2 найм
electric brush (overlay slide of the current collector made of composite material for electric locomotives of direct and alternating current) 2 names
Очікувана вартість
25 686 600,00 UAH
UA-2020-06-11-001024-a 202c9d6bea674babbf75c4853acd57ca
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Губаренко Вікторія

+380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Контактна особа: Губаренко Вікторія
+380567931985
v.gubarenko@dp.uz.gov.ua
Додаткові контактні особи: Коровій Ірина Геннадіївна
(056) 793-05-43
I.Korovii@dp.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Public joint stock company "Ukrainian Railways" regional branch "Prydniprovska railway" of JSC "Ukrzaliznytsia" .
National ID: 40081237
Contact point: Gubarenko Viktoria Anatoliyivna
+380567931985
v.gubarenko@dp.uz.gov.ua
Additional contacts: Koroviy Irina Gennadievna
(056) 793-05-43
I.Korovii@dp.uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 11 червня 2020 13:02
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2020 19:00
Початок аукціону: 27 серпня 2020 15:56
Очікувана вартість: 25 686 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 128 443,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 256866 UAH
Publication date: 11 червня 2020 13:02
Enquiries until: 12 липня 2020 19:00
Complaints submission until: до 18 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 липня 2020 19:00

Information

Estimated total value: 25 686 600 UAH including VAT
Minimal lowering step: 128 443 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Scope of the procurement
Електрощітка(накладка полоза струмоприймача з композиційного матеріалу для електрорухомого складу постійного та змінного струму) 2 найм
electric brush (overlay slide of the current collector made of composite material for electric locomotives of direct and alternating current) 2 names
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1976 шт.
Електрощітка(накладка полоза струмоприймача з композиційного матеріалу для електрорухомого складу постійного та змінного струму)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

electric brush (overlay slide of the current collector made of composite material for electric locomotives of direct and alternating current).
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару не раніше дати реєстрації податкової накладної Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2020 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 16:43
зміни 3.docx
15 липня 2020 16:43
ТД зі змінами 3.docx
10 липня 2020 09:10
ТД Міжнарод електрощ зі змін 2.docx
10 липня 2020 09:10
зміни 2.docx
25 червня 2020 14:14
ЗТД 1.docx
25 червня 2020 14:14
ТД зі змінами 1.docx
11 червня 2020 12:59
ТД Міжнарод електрощ.docx
15 липня 2020 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 09:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 12:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2020 16:43
зміни 3.docx
15 липня 2020 16:43
ТД зі змінами 3.docx
10 липня 2020 09:10
ТД Міжнарод електрощ зі змін 2.docx
10 липня 2020 09:10
зміни 2.docx
25 червня 2020 14:14
ЗТД 1.docx
25 червня 2020 14:14
ТД зі змінами 1.docx
11 червня 2020 12:59
ТД Міжнарод електрощ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Очікувана вартість закупівлі
Дата подання: 01 липня 2020 12:11
Дата відповіді: 02 липня 2020 17:16
Ми виготовляємо накладку та маємо можливість запропонувати її саме з такими показниками, що вказані вами у технічному завданні. Однак, звернули увагу на те, що зазначена вами очікувана вартість майже у сім раз перевищує реальну ринкову вартість цієї продукції. Дана продукція з наведеними характеристиками не може стільки коштувати!!! Середньоринкова вартість будь-яких накладок струмоприймачів, представлених на ринку України, з будь-яких матеріалів складає 2000-2200 грн. Можливо при складанні бюджету закупівлі відбулась певна помилка? Інакше, складається враження, що в очікуваній вартості враховано великий розмір корупційної складової ціни… Чи дійсно відбулась помилка, чи ви свідомо збираєтесь придбати дану продукцію у сім раз дорожче?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день.
На Ваш запит щодо очікуваної вартості закупівлі накладок полоза струмоприймача з композиційного матеріалу для електрорухомого складу постійного та змінного струму, повідомляємо, що будь-який учасник може запропонувати ціну нижче, ніж очікувана. Учасник, тендерна пропозиції якого буде визнана найбільш економічно вигідною та одночасно буде відповідати всим умовам тендерної документації, і буде визнаний переможцем процедури закупівлі.
Загальне запитання
Дата подання: 03 липня 2020 13:58
Дата відповіді: 08 липня 2020 09:34
Доброго дня! Чи потрібно завантажувати ГОСТ 15150 и ДСТУ ГОСТ 32680:2016? І якщо потрібно, то в якому вигляді - печатка підприємства, підпис керівника, чи достатньо в такому вигляді як документи є (оригінали)? Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! Щодо завантаження ГОСТ 15150 та ДСТУ ГОСТ 32680:2016 – всі вимоги до технічної частини зазначені в Додатку 3 тендерної документації. Вимоги щодо наявності на зазначених документах печатки тощо в тендерній документації не містяться.
запитання щодо технологій
Дата подання: 03 липня 2020 15:06
Дата відповіді: 08 липня 2020 09:37
Доброго дня. в ТД вимагається: Довідка в довільній формі за власноручним підписом*** службової (посадової)/уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технології, які необхідні для виконання договору, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі. Які саме технології необхідно вказати? Якими документами підтвердити? І чи потрібно надавати антикорупційну програму? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Довідка, що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технології, які необхідні для виконання договору – надається учасником в довільний формі із зазначенням усіх складових необхідної інформації, тобто щодо обладнання, матеріально-технічної бази та технології, які необхідні для виконання договору.
Вимоги щодо надання антикорупційної програми містяться в п.п. 2.2 Додатку 2 тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-11-001024-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ АМБ", Код ЄДРПОУ:42074290
Дата подання: 02 липня 2020 10:12
Вимога Замовнику
Просимо розглянути нашу вимогу щодо підвищення очікуваної вартості закупівлі (у додатку).
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 липня 2020 08:48
Добрий ранок! Найближчим часом на засіданні тендерного комітету буде розглянуто питання щодо внесення змін до тендерної документації.

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-17-000004 ● 302b3748d54e4c13b2687884dce246a4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 грудня 2020 11:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

17.12.2020 № 252
Черкаси

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 25.11.2020 № 003100-18/7905-2020

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 17.12.2020 № 252

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі


Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-06-11-001024-a, 11.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Стосовно процедури закупівлі UA-2020-06-11-001024-a 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Електрощітка(накладка полоза струмоприймача з композиційного матеріалу для електрорухомого складу постійного та змінного струму) ( далі ЗАКУПІВЛЯ) повідомляю таке. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 4 Закону у річному плані повинна міститися інформація щодо місцезнаходження та категорії Замовника, чим порушено вимоги частини другої статті 4 Закону. Водночас, вимоги до функціонування електронної системи закупівель, вимоги до електронних майданчиків та відповідальність операторів авторизованих електронних майданчиків визначаються Порядком функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків (далі – Порядок функціонування системи), який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166. При цьому виходячи зі змісту пункту 21 Порядку функціонування системи, оператор авторизованого електронного майданчика зокрема повинен забезпечувати замовникам на безоплатній основі можливість вчинення усіх необхідних дій для проведення закупівлі та виконання інших вимог, встановлених Законом. У свою чергу, наказом Мінекономіки від 07.04.2020 № 648 веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель визначено інформаційно-телекомунікаційну систему “PROZORRO” за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua, а відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу є державне підприємство “ПРОЗОРРО” (далі – ДП “ПРОЗОРРО”). На момент оприлюднення річного плану ЗАКУПІВЛІ питання технічної реалізації вимог законодавства в частині оприлюднення річного плану, а саме зазначення інформації стосовно категорії Замовника та його місцезнаходження в електронній системі закупівель вирішено не було. Питання щодо оприлюднення усієї необхідної інформації, яка має бути в річному плані, було реалізовано інформаційно-телекомунікаційною системою “PROZORRO” лише починаючи з 17.06.2020 року. Заступник голови тендерного комітету В.А.Губаренко

2021-01-15 15:50:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 26 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення частини другої статті 4 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 серпня 2020
UA-2020-06-11-001024-a202c9d6bea674babbf75c4853acd57ca
Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "СХІДНА ЗАЛІЗНИЧНА РЕМОНТНА КОМПАНІЯ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АДЕКС"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 серпня 2020 15:24
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІН"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "НТП "ТРАНСІНВЕСТ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

14 липня 2020 14:35
Електронний підпис
13 липня 2020 13:01
3.3. Довідка банку.pdf
13 липня 2020 13:01
3.1. Копія Статуту.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ ТОВ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "АДЕКС" з вимогою про усунення невідповідностей в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (п.16 ст.29 Закону) 1. Виявлена невідповідність в частині виконання вимоги п. 1.1 Додатку 2 тендерної документації –відсутня довідка що містить інформацію про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі. 2. Вимога п.1.1 розділу 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Додатку 2 тендерної документації: довідка за власноручним підписом*** службової (посадової)/ уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі , за формою: № п/п Назва контрагента Предмет договору/назва продукції яка постачалася за договором Термін початку та виконання договору Адреса та контактні телефони контрагента 3. Протягом 24 годин з моменту розміщення цього повідомлення надати довідку, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 34630000-2 «Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» (електрощітка (накладка полоза струмоприймача з композиційного матеріалу для електрорухомого складу постійного та змінного струму). Голова тендерного комітету: О.О. Левченко

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АДЕКС" #19337742

№ рішення у справі

63/16-р/к

Дата рішення у справі

29.03.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 11:16
Договір аналог.pdf
20 липня 2020 14:52
Лист Сертифікація.pdf
20 липня 2020 14:52
Довідка щодо ціни.pdf
20 липня 2020 14:52
Тендерна пропозиція.pdf
20 липня 2020 14:52
Статут АДЕКС.pdf
20 липня 2020 14:52
Протокол зборів.pdf
20 липня 2020 14:52
Опис.pdf
20 липня 2020 14:52
Довідка про МТБ.pdf
20 липня 2020 14:51
Довідка 4 ОПП 2014.pdf
20 липня 2020 14:51
Витяг ПДВ 2014.pdf
20 липня 2020 14:51
Витяг з ЄДР.pdf
20 липня 2020 14:51
ТУ НПС.pdf
20 липня 2020 14:51
Патент на винахід.pdf
20 липня 2020 14:51
Патент на винахід 2.pdf
20 липня 2020 14:51
Патент 81237.pdf
20 липня 2020 14:51
Патент 61751.pdf
20 липня 2020 14:51
Патент 114052.pdf
20 липня 2020 14:51
Отчёт Накладки.pdf
20 липня 2020 14:51
Карта продукції.pdf
20 липня 2020 14:51
АКТ МВК 28.04.2017-укр.pdf
20 липня 2020 14:51
Акт МВК 2016_08_15 укр..pdf
20 липня 2020 14:51
Акт Киев Пасс 29_09_17.pdf
20 липня 2020 14:51
Акт експл накладок.pdf
20 липня 2020 14:51
Акт експл накладок 2.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІН" #32654786

№ рішення у справі

63/16-р/к

Дата рішення у справі

29.03.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Документи

Публічні документи

29 вересня 2020 14:11
Електронний підпис
29 вересня 2020 14:03
7__956_Не_банкрут.pdf
29 вересня 2020 14:02
2__951_Довiдка_щодо_лiцензii.pdf
29 вересня 2020 14:02
16__Статут Копія_ А_Прот_17.pdf
22 липня 2020 15:02
Електронний підпис
22 липня 2020 15:02
Електронний підпис
22 липня 2020 15:01
113_705_Додаток 6.pdf
21 липня 2020 15:34
Електронний підпис
21 липня 2020 15:33
Електронний підпис
21 липня 2020 15:32
IG-20767-001.pdf.p7s.p7s.p7s
21 липня 2020 15:32
95_IG-20767-001_зміни №1.pdf
21 липня 2020 15:32
94_IG-20767-001_Validation_Report.pdf
21 липня 2020 15:32
93_IG-20767-001.pdf
21 липня 2020 15:31
85_3-х рядный М6 спец.pdf
21 липня 2020 15:31
104_IG-20767-001_зміни №2-1.pdf
21 липня 2020 15:30
65_Акт МВК 2016_08_15_Копия.pdf
21 липня 2020 15:30
62_АКТ_МВК_28.04.2017_Копія.pdf
21 липня 2020 15:30
9 _701_Технічний опис.pdf
21 липня 2020 15:30
49_Патент_81237.pdf
21 липня 2020 15:30
48_Патент_61751.pdf
21 липня 2020 15:30
47_Патент_56743-1.pdf
21 липня 2020 15:30
46_Патент_50371-1.pdf
21 липня 2020 15:29
45_Патент_114052.pdf
21 липня 2020 15:29
35_695_модельний статут.pdf
21 липня 2020 15:29
29_689_Бенефіціар.pdf
21 липня 2020 15:29
21_680_довідка Резидент.pdf
21 липня 2020 15:29
20_682_Субпідрядник.pdf
21 липня 2020 15:29
1_660_Про санкції.pdf

Документи

Публічні документи

22 липня 2020 15:37
ст 17.pdf
22 липня 2020 15:37
санкции.pdf
22 липня 2020 15:37
антикор програма.pdf
22 липня 2020 15:37
14 Рішення 2-02.pdf
22 липня 2020 15:37
14 Наказ 2.pdf
22 липня 2020 15:37
14 Протокол.pdf
22 липня 2020 15:37
12 Витяг ПДВ.pdf
22 липня 2020 15:37
11 статут2019.pdf
22 липня 2020 15:37
1 працівники.pdf
22 липня 2020 15:37
Зразок якість.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СХІДНА ЗАЛІЗНИЧНА РЕМОНТНА КОМПАНІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АДЕКС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІН"

ТОВ "НТП "ТРАНСІНВЕСТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІН" 25 449 480,00
UAH з ПДВ
25 192 594,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АДЕКС" 25 686 600,00
UAH з ПДВ
25 321 037,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2020 14:11
Електронний підпис
29 вересня 2020 14:03
7__956_Не_банкрут.pdf
29 вересня 2020 14:02
2__951_Довiдка_щодо_лiцензii.pdf
29 вересня 2020 14:02
16__Статут Копія_ А_Прот_17.pdf
22 липня 2020 15:02
Електронний підпис
22 липня 2020 15:02
Електронний підпис
22 липня 2020 15:01
113_705_Додаток 6.pdf
21 липня 2020 15:34
Електронний підпис
21 липня 2020 15:33
Електронний підпис
21 липня 2020 15:32
IG-20767-001.pdf.p7s.p7s.p7s
21 липня 2020 15:32
95_IG-20767-001_зміни №1.pdf
21 липня 2020 15:32
94_IG-20767-001_Validation_Report.pdf
21 липня 2020 15:32
93_IG-20767-001.pdf
21 липня 2020 15:31
85_3-х рядный М6 спец.pdf
21 липня 2020 15:31
104_IG-20767-001_зміни №2-1.pdf
21 липня 2020 15:30
65_Акт МВК 2016_08_15_Копия.pdf
21 липня 2020 15:30
62_АКТ_МВК_28.04.2017_Копія.pdf
21 липня 2020 15:30
9 _701_Технічний опис.pdf
21 липня 2020 15:30
49_Патент_81237.pdf
21 липня 2020 15:30
48_Патент_61751.pdf
21 липня 2020 15:30
47_Патент_56743-1.pdf
21 липня 2020 15:30
46_Патент_50371-1.pdf
21 липня 2020 15:29
45_Патент_114052.pdf
21 липня 2020 15:29
35_695_модельний статут.pdf
21 липня 2020 15:29
29_689_Бенефіціар.pdf
21 липня 2020 15:29
21_680_довідка Резидент.pdf
21 липня 2020 15:29
20_682_Субпідрядник.pdf
21 липня 2020 15:29
1_660_Про санкції.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 11:16
Договір аналог.pdf
20 липня 2020 14:52
Лист Сертифікація.pdf
20 липня 2020 14:52
Довідка щодо ціни.pdf
20 липня 2020 14:52
Тендерна пропозиція.pdf
20 липня 2020 14:52
Статут АДЕКС.pdf
20 липня 2020 14:52
Протокол зборів.pdf
20 липня 2020 14:52
Опис.pdf
20 липня 2020 14:52
Довідка про МТБ.pdf
20 липня 2020 14:51
Довідка 4 ОПП 2014.pdf
20 липня 2020 14:51
Витяг ПДВ 2014.pdf
20 липня 2020 14:51
Витяг з ЄДР.pdf
20 липня 2020 14:51
ТУ НПС.pdf
20 липня 2020 14:51
Патент на винахід.pdf
20 липня 2020 14:51
Патент на винахід 2.pdf
20 липня 2020 14:51
Патент 81237.pdf
20 липня 2020 14:51
Патент 61751.pdf
20 липня 2020 14:51
Патент 114052.pdf
20 липня 2020 14:51
Отчёт Накладки.pdf
20 липня 2020 14:51
Карта продукції.pdf
20 липня 2020 14:51
АКТ МВК 28.04.2017-укр.pdf
20 липня 2020 14:51
Акт МВК 2016_08_15 укр..pdf
20 липня 2020 14:51
Акт Киев Пасс 29_09_17.pdf
20 липня 2020 14:51
Акт експл накладок.pdf
20 липня 2020 14:51
Акт експл накладок 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АДЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІН"
#32654786
Переможець 25 192 594,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 16:41
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІН" #32654786

№ рішення у справі

63/16-р/к

Дата рішення у справі

29.03.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 вересня 2020 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІН"
#32654786
25 192 594,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 15:22
20561.doc укладений
05 січня 2021 15:22
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2020 10:11
Повідомлення про внесення змін до договору (1).docx зміни до договору
06 листопада 2020 10:11
ДУ1 20561 (1).pdf зміни до договору
06 листопада 2020 10:11
2_ДУ1 20561.pdf укладений
06 листопада 2020 10:01
1_Повідомлення про внесення змін до договору.docx укладений
06 листопада 2020 10:01
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 09:46
ТОВ КІН - договір.pdf укладений
09 жовтня 2020 09:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (п.5 ч.5 ст.41 Закону)
Номер договору про закупівлю: ПР/НХ-20561/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0,02
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)