Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт об’єктів благоустрою- улаштування пішохідної огорожі по вул. Котляревського біля ЗОШ І-ІІІ ступенів №25 в м. Суми (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Очікувана вартість
254 494,00 UAH
UA-2020-06-11-000988-c fcaf497d209e404cabb0373ddd60c987
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чугай Наталя Миколаївна

380542700595 dim@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24013674
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21
Контактна особа: Чугай Наталя Миколаївна
380542700595
dim@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 17 червня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2020 00:00
Очікувана вартість: 254 494,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 544,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення спрощеної закупівлі.
• Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, (24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21, І категорія;
• Назва предмету закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт об’єктів благоустрою- улаштування пішохідної огорожі по вул. Котляревського біля ЗОШ І-ІІІ ступенів №25 в м. Суми (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
• Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: детально викладена в Додатку 2.
• Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Котляревського біля ЗОШ І-ІІІ ступенів №25 в м. Суми.
• Строк виконання робіт (надання послуг): до 30.07.2020.
6. Умови оплати: Розрахунки проводяться шляхом:
- оплати Замовником після підписання Сторонами "Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат" по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форма №КБ-2в протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.
4.2. Замовник здійснює по мірі надходження коштів з міського бюджету проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» по формі №КБ-2в, у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік, передбачених графіком фінансування (Додаток №__).
4.3. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах 95 відсотків договірної ціни.
4.4. Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються протягом 30-ти робочих днів після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті.
7.Очікувана вартість предмету закупівлі: 254 494 грн. (в т.ч. ПДВ) (ціна робіт до виконання у межах фінансування на 2020 р. 174 345 грн. (в т. ч. ПДВ).
8.Період уточненя інформації про закупівлю: по 17.06.2020 р. до 09-00 год. за Київським часом.
9.Кінцевий строк подання пропозицій: 22.06.2020 р. до 00-00 год. за Київським часом
10.Перелік критеріїв та методіка оцінки пропозицій: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури - є ціна (питома вага критерію – 100%) (з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ) - якщо учасник є платником податку на додану вартість; без врахування податку на додану вартість (без ПДВ) - якщо учасник не є платником податку на додану вартість).
Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
11.Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (не більше 0,5% на роботи, не більше 3% на послуги): не вимагається.
12.Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
13.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (в межах 0,5-3%): 2 544,94 грн. (1%).
14.Інша інформація:
І4.1 Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження: Всі, визначені цією документацією документи пропозиції, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника.
• Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та договору:
- протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника,
- наказ про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться - документ на підставі якого діє особа) у випадку підписання пропозиції безпосередньо керівником учасника,
- копія статуту або іншого установчого документу (для юридичної особи);
- довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю, при цьому учасник повинен надати документ про призначення (наказ, тощо) на особу, яка надала таку довіреність,
- копія паспорту (для фізичних осіб);
• Учасник у Гарантійному листі щодо виконання зобов’язань гарантує застосування заходів стосовно захисту довкілля під час виконання робіт.
• Договірна ціна пропозиції та підтверджуючі розрахункі за статтями витрат у відповідності до Державних стандартів України, яка повинна бути розрахована відповідно до Додатку 2 за правилами визначення динамічної договірної ціни згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013:
 Локальні кошториси;
 Підсумкова відомість ресурсів;
 Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін): розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення;
 Розрахунок загально - виробничих витрат;
 Розрахунок загально - виробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації);
 Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій;
 Розрахунок прибутку (в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом за погодженням з Мінекономіки).
Ціна тендерної пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень та поточних цін на них.
• Календарний графік виконання робіт із зазначенням видів та обсягів робіт.
• Погоджений учасником проект договору про закупівлю (згідно Додатку 1 до цієї документації);
• Довідка в довільній формі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт. Зазначені в довідці фахівці робочих спеціальностей мають пройти навчання та перевірку знань з питань охорони праці (якщо це передбачено чинним законодавством України). Підтвердити проходження навчання та знання фахівців у вигляді копій відповідних документів: іменних посвідчень або протоколів.
• Довідка в довільній формі щодо наявності обладнання та техніки для виконання робіт, відповідно до Додатку 2. Для власної техніки Учасника: надати копії свідоцтв про реєстрацію механізмів, транспортних засобів або копії технічних паспортів або бухгалтерські документи, що підтверджують облік, за підписом уповноваженої особи учасника та бухгалтера, для орендованої техніки - надати завірені копії договорів оренди (лізингу).
Додатки до документації:
Додаток № 1 – Проект договору на виконання робіт.
Додаток №2 - Інформація про технічні,якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Додаток №3 –Креслення.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт об’єктів благоустрою- улаштування пішохідної огорожі по вул. Котляревського біля ЗОШ І-ІІІ ступенів №25 в м. Суми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2020 10:42
Електронний підпис
11 червня 2020 10:41
Оголошення.pdf
11 червня 2020 10:41
Додаток №2.docx
11 червня 2020 10:41
Додаток 3 Креслення.pdf
11 червня 2020 10:41
Додаток №1 Проект договору.docx
11 червня 2020 10:40
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СУМИПРОДТОВАРИ" 240 404,00
UAH з ПДВ
240 404,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2020 19:38
Електронний підпис
19 червня 2020 19:33
Техпаспорт.pdf
19 червня 2020 19:33
Статут.pdf
19 червня 2020 19:33
Розрахунок прибутку.pdf
19 червня 2020 19:33
Протокол директора.pdf
19 червня 2020 19:33
Проєкт договору.pdf
19 червня 2020 19:33
Пояснювальна записка.pdf
19 червня 2020 19:33
Наказ директор.pdf
19 червня 2020 19:33
Локальний кошторис.pdf
19 червня 2020 19:33
Календарний графік.pdf
19 червня 2020 19:33
Договірна ціна.pdf
19 червня 2020 19:33
Договір оренди 2.pdf
19 червня 2020 19:33
Договір оренди 1.pdf
19 червня 2020 19:33
Гарантійний лист.pdf
19 червня 2020 19:33
Відомість ресурсів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СУМИПРОДТОВАРИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СУМИПРОДТОВАРИ"
#42779662
Переможець 240 404,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 09:59

Документи

22 червня 2020 09:58
Протокол №277_0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2020 09:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СУМИПРОДТОВАРИ"
#42779662
240 404,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 червня 2020 09:58
Протокол №277_0001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 16:15
Додаток №1, №1а_0001.pdf укладений
07 липня 2020 16:15
Додаток №3_0001.pdf укладений
07 липня 2020 16:15
Додаток №2_0001.pdf укладений
07 липня 2020 16:15
Договір №540-б_0001.pdf укладений
07 липня 2020 16:14
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:13
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 16:32
Додаткова угода №2_0001.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:31
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2020 10:42
Додаткова угода №1_0001.pdf зміни до договору
08 липня 2020 10:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи п.4 ч.5 статті 41 та статтю 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла необхідність внесення змін до договору №540-б, укладеного 07.07.2020 року з ТОВ «Сумипродтовари» в частині продовження терміну виконання робіт до 30.09.2020 р. відповідно до розрахунку до кошторису по КПКВК 1216030 на 2020 рік, у зв’язку з тим, що кошти на капітальний ремонт об’єктів благоустрою- улаштування пішохідної огорожі по вул. Котляревського біля ЗОШ І-ІІІ ступенів №25 в м. Суми в сумі 254 494 грн. розподілені наступним чином: квітень 55000,00 грн.; травень 36000,00 грн.; червень 34000,00 грн.; липень 22000,00 грн.; серпень 15000 грн.; вересень 15000 грн.
Номер договору про закупівлю: 540-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни Договору №540-б на 66 521 грн. 00 коп.
Номер договору про закупівлю: 540-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 173 883,00
UAH