Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
3 460,00 UAH
UA-2020-06-11-000769-c 148106c9a1d342e4bf3b2e2c673dbfea
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Семенюк Оксана Вікторівна

380343346364 medcentr_kol@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Коломийської міської ради "Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 39007143
Місцезнаходження: 78200, Україна , Івано-Франківська обл., Коломия, вул. В'ячеслава Чорновола, 32
Контактна особа: Семенюк Оксана Вікторівна
380343346364
medcentr_kol@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Заправка картриджа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78200, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, вул. В'ячеслава Чорновола, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 червня 2020  —  19 червня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
8 штуки
Заправка картриджа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78200, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, вул. В'ячеслава Чорновола, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 червня 2020  —  19 червня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
3 штуки
Заміна фотобарабана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78200, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, вул. В'ячеслава Чорновола, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 червня 2020  —  19 червня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 штуки
Ремонт комп'ютера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78200, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, вул. В'ячеслава Чорновола, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 червня 2020  —  19 червня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 штуки
Ремонт принтера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78200, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, вул. В'ячеслава Чорновола, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 червня 2020  —  19 червня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

11 червня 2020 10:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Повшанюк Р.Б.
#3079405994
Переможець 3 460,00
UAH
11 червня 2020 10:24

Документи

11 червня 2020 10:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 12:02
Електронний підпис укладений
11 червня 2020 10:36
11.06.2020 №166 (50310000-1) ПП Повшанюк Р.Б..pdf укладений
11 червня 2020 10:36

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Заправка картриджа 1 штуки 220,00
UAH
Заправка картриджа 8 штуки 120,00
UAH
Заміна фотобарабана 3 штуки 140,00
UAH
Ремонт комп'ютера 1 штуки 1 100,00
UAH
Ремонт принтера 1 штуки 760,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 460,00
UAH