Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) – Будівництво мостового переходу на км 28+750 автомобільної дороги державного значення Т-09-09 Снятин-Косів-Старі Кути у Івано-Франківській області
Очікувана вартість
27 055 565,00 UAH
UA-2020-06-11-000468-a 9eb8833ef9b349fab2cf7235eb274fe7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Семанів Любомир

380673425104 TENDER@SADIF.COM.IF.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25825434
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ Є.ПЕТРУШЕВИЧА, будинок 1
Контактна особа: Семанів Любомир
380673425104
TENDER@SADIF.COM.IF.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 червня 2020 10:47
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2020 09:00
Початок аукціону: 07 липня 2020 12:00
Очікувана вартість: 27 055 565,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 135 277,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 135277 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (відповідно до тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) – Будівництво мостового переходу на км 28+750 автомобільної дороги державного значення Т-09-09 Снятин-Косів-Старі Кути у Івано-Франківській області - Державний бюджет України
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 360 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2020 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 16:14
Перелік змін 28+750 26.06.2020.pdf
26 червня 2020 16:14
Оголошення БМП 28+750 2020 (зі змінами 26.06).pdf
26 червня 2020 16:14
ТД БМП на км 28+750 (зі змінами).docx
11 червня 2020 10:44
Проект договору БМП 28+750.docx
26 червня 2020 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 10:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 16:14
Перелік змін 28+750 26.06.2020.pdf
26 червня 2020 16:14
Оголошення БМП 28+750 2020 (зі змінами 26.06).pdf
11 червня 2020 10:44
Оголошення БМП 28+750 2020.pdf
26 червня 2020 16:14
ТД БМП на км 28+750 (зі змінами).docx
11 червня 2020 10:44
ТД БМП на км 28+750.docx
11 червня 2020 10:44
Проект договору БМП 28+750.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-17-000050 ● 8b9271b15fb84b35b3d11c7468090640
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020 13:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

17.07.2020 № 40

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о.начальника Богдан ГРИЦАК

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 17.07.2020 №40


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-06-11-000468-a 11.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-24 12:13:44

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) – Будівництво мостового переходу на км 28+750 автомобільної дороги державного значення Т-09-09 Снятин-Косів-Старі Кути у Івано-Франківській області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-11-000468-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступного питання:
1.Чому Замовником у Додатку 9 до тендерної документації зазначено, що «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції протягом 120 днів з дати розкриття пропозицій»?
2.Чому Замовником не визначено для переможця торгів спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частини другої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень повинно бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-29 17:52:39

Пояснення з приводу поставлених питань.

1. Чому Замовником у Додатку 9 до тендерної документації зазначено, що «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції протягом 120 днів з дати розкриття пропозицій»?


Згідно частини 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації окрім іншого зазначається строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.

У тендерній документації щодо закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) – Будівництво мостового переходу на км 28+750 автомобільної дороги державного значення Т-09-09 Снятин-Косів-Старі Кути у Івано-Франківській області», UA-2020-06-11-000468-a, в пункті 4 «Строк протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» замовником чітко визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Зважаючи, що в Додатку 9 було встановлено термін в 120 днів (законом вимагається не менше 90), а також те, що Гарантійний лист учасника завантажено до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, вимоги Закону замовником не порушено.
Звертаю увагу, що будь-яких вимог, щодо усунення невідповідності, або вимог щодо надання роз’яснень, а так само скарг стадії подання тендерних пропозицій не надходило.

2. Чому Замовником не визначено для переможця торгів спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частини другої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»?

Замовник встановлює вимогу в тендерній документації щодо необхідності підтвердження учасниками процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відсутності підстав, встановлених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, при цьому підтвердження таких підстав може бути передбачено в довільній формі.
Водночас для переможця процедури закупівлі замовник встановлює вимогу в тендерній документації про надання документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону шляхом оприлюднення таких документів в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Щодо підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону
Підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону не вимагається від учасників процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедур закупівель.
Поряд з цим згідно з частиною п’ятою статті 17 Закону замовник не вимагає від переможця процедури закупівлі документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 "Про затвердження положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних" затверджено Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних.
Отже, оскільки Законом заборонено вимагати публічну інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, документальне підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону не вимагається від переможця процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедур закупівель.

В тендерній документації передбачено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо:
1) замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі;
2) відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
3) службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів;
5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
7) тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника;
8) учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів);
10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень;
11) учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції";
12) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;
13) учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
14) Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій статті 17 Закону, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.
Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідки, приклад якої наведено у Додатку 10 до цієї тендерної документації, складеної учасником у довільній формі, зміст якої підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі.
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
При цьому, згідно п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України про «Публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Згідно ч. 3 ст. 17 Закону, учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Частиною 6 цієї статті передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Звертаю увагу, що будь-яких вимог, щодо усунення невідповідності, або з вимог щодо надання роз’яснень, а так само скарг на стадії подання тендерних пропозицій не надходило.
Переможцем закупівлі в якості документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частини другої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» було завантажено в електронну систему Довідку про не притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність судимостей та не перебування в розшуку. Також надано довідку з ДПС про відсутність заборгованості з платежів, окрім того завантажено Відповідь на запит щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) із сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби, в учасника процедури закупівлі, якою підтверджено відсутність заборгованості. Також завантажено інформацію про відсутність інших підстав передбачених ст. 17 Закону.
Вважаємо, що замовником виконано вимоги чинного законодавства про публічні закупівлі.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-29 12:00:55

Запит замовнику про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) – Будівництво мостового переходу на км 28+750 автомобільної дороги державного значення Т-09-09 Снятин-Косів-Старі Кути у Івано-Франківській області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-11-000468-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступного питання:
1. Чи враховано Замовником при визначенні переможцем торгів учасника ТОВ «ПБС» вимогу, передбачену пунктом 5 Розділу ІІІ тендерної документації, зокрема: надати учасником, пропозиція якого за результатами оцінки електронної системи закупівель визначена найбільш економічно вигідною, протягом 2 робочих днів після аукціону тендерну пропозицію на суму останнього (переможного) раунду та завантажити в електронному вигляді через електронну систему закупівель розрахунок ціни відповідно до технічної частини з повною назвою предмета закупівлі, договірну ціну з усіма розрахунками, які є її складовими, що відображатиме повну вартість робіт згідно предмету закупівлі, приведену у відповідність до суми пропозиції, яка склалась за результатами проведеного аукціону та яка сформована згідно з умовами та вимогами технічної частини до тендерної документації?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень повинно бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-31 12:28:04

Пояснення з приводу поставленого питання

В зв’язку із відсутністю технічної можливості у учасників тендерної процедури провести завантаження документів в період між закінченням терміну подання тендерних пропозицій до визначення переможця, документи, які вимагалися пунктом 5 Розділу ІІІ тендерної документації були надані учасником ТОВ «ПБС» в паперовому вигляді 09.07.2020р. Копія супровідного листа додається.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Вимоги Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області виконано

2020-08-04 18:03:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Вимоги Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області виконано.

2020-08-05 08:15:48

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 липня 2020 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПБС 26 243 000,00
UAH з ПДВ
25 969 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Техномістбуд Холдинг 26 751 055,00
UAH з ПДВ
25 970 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2020 16:17
Електронний підпис
23 липня 2020 15:56
Копія ліцензії
23 липня 2020 15:54
Статут
23 липня 2020 15:54
Протокол ЗБ
22 липня 2020 17:28
Електронний підпис
16 липня 2020 11:07
Електронний підпис
15 липня 2020 10:39
Електронний підпис
15 липня 2020 10:38
Довідка ДПС
15 липня 2020 10:38
Довідка МВС
05 липня 2020 19:37
Електронний підпис
05 липня 2020 19:31
Установчі документи.7z
05 липня 2020 19:31
Проект договору.pdf
05 липня 2020 19:31
Технічне завдання.pdf
05 липня 2020 19:31
Угода ISO.pdf
05 липня 2020 19:31
Довідка про санкції.pdf
05 липня 2020 19:31
Ліцензія ПБС.PDF
05 липня 2020 19:31
Протокол ЗБ.pdf
05 липня 2020 19:31
Довідка про Учасника.pdf
05 липня 2020 19:31
Довідка по ст.17.pdf
05 липня 2020 19:31
ВОДІЇ2.pdf
05 липня 2020 19:31
дор.роб3.pdf
05 липня 2020 19:31
ВОДІЇ1_.pdf
05 липня 2020 19:30
дор.роб2.pdf
05 липня 2020 19:30
МЕХАНІЗАТОРИ4.pdf
05 липня 2020 19:30
дор.роб1.pdf
05 липня 2020 19:30
МЕХАНІЗАТОРИ3.pdf
05 липня 2020 19:30
дор.роб 4.pdf
05 липня 2020 19:30
МЕХАНІЗАТОРИ2.pdf
05 липня 2020 19:30
МЕХАНІЗАТОРИ1.pdf
05 липня 2020 19:30
ІТП 3.pdf
05 липня 2020 19:30
ІТП 2.pdf
05 липня 2020 19:30
НАКАЗИ_.pdf
05 липня 2020 19:30
ІТП 1.pdf
05 липня 2020 19:30
ДИПЛОМИ.pdf
05 липня 2020 19:30
Транспортна схема.pdf
05 липня 2020 19:30
Атестат виробництва.pdf
05 липня 2020 19:30
Договір оренди АБЗ.pdf
05 липня 2020 19:30
Свідоцтво 2.pdf
05 липня 2020 19:30
Свідоцтво 1.pdf
05 липня 2020 19:30
Лист ТОВ Буковель.pdf

Публічні документи

03 липня 2020 21:31
Електронний підпис
03 липня 2020 21:30
4 Гарантія.rar
03 липня 2020 21:30
34Карта-схема.pdf
03 липня 2020 21:30
29_Лист-гарантія.pdf
03 липня 2020 21:30
33_Лист-гарантія.pdf
03 липня 2020 21:30
27_захист_довкiлля.pdf
03 липня 2020 21:30
32_Ліцензія.pdf
03 липня 2020 21:30
25_Довідка (санкції).pdf
03 липня 2020 21:30
14_Транспортна схема.pdf
03 липня 2020 21:30
12_Докумети АБЗ.rar
03 липня 2020 21:30
11_Довідка АБЗ (2).pdf
03 липня 2020 21:30
10_Документи база.pdf
03 липня 2020 21:30
9_Довiдка_база.pdf
03 липня 2020 21:30
7_Довiдка_техніка.pdf
03 липня 2020 21:30
2 довідка стаття 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПБС

ТОВ Техномістбуд Холдинг

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2020 17:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПБС
#32872788
25 969 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2024 13:45
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2022 14:19
ДУ№16 до Договору №57 від 11.08.2020.PDF зміни до договору
26 грудня 2022 14:19
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2022 11:37
ДУ №15 до Договору №57 від 11.08.2020.PDF зміни до договору
11 листопада 2022 11:36
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2022 13:28
ДУ№14 до Договору 57 від 11.08.2020.PDF зміни до договору
09 листопада 2022 13:28
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2022 10:03
ДУ 13 до Договору №57 від 11.08.2020.PDF зміни до договору
08 листопада 2022 09:53
Електронний підпис зміни до договору
25 липня 2022 11:10
ДУ 12 до Договору 57 від 11.08.2020.pdf зміни до договору
25 липня 2022 11:09
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2022 14:01
Додаткова угода №11 до Договору №57 від 11.08.2020.pdf зміни до договору
17 лютого 2022 13:58
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 10:21
Додаткова угода №10 до Договору №57 від 11.08.2020р..pdf зміни до договору
24 грудня 2021 10:21
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2021 12:10
Додаткова угода №9 до Договору №57 від 11.08.2020р..pdf зміни до договору
29 жовтня 2021 11:12
Додаткова угода №17 до Договору №57 від 30.08.2019р..pdf зміни до договору
28 серпня 2021 14:59
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2021 10:58
Додаткова угода №8 до Договору №57 від 11.08.2020р. (1).pdf зміни до договору
02 червня 2021 10:57
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2021 17:19
Додаткова угода №7 до Договору №57 від 11.08.2020р. (1).pdf зміни до договору
06 травня 2021 17:19
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2021 14:46
Додаткова угода №6 до Договору №57 від 11.08.2020р. (1).pdf зміни до договору
17 березня 2021 14:45
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2021 16:08
Додаткова угода №5 до Договору №57 від 11.08.2020р. (1).pdf зміни до договору
16 березня 2021 15:05
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 09:37
Додаткова угода №4 до Договору №57 від 11.08.2020 (1).pdf зміни до договору
09 грудня 2020 09:36
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2020 12:25
Додаткова угода №3 до Договору №57 від 11.08.2020 (1).pdf зміни до договору
20 жовтня 2020 12:25
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2020 10:34
Додаткова угода №2 до Договору №57 від 11.08.2020 (1).pdf зміни до договору
19 серпня 2020 10:34
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2020 10:06
Додаткова угода №1 до Договору №57 від 11.08.2020 (1).pdf зміни до договору
12 серпня 2020 10:06
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 17:43
Договір №57.pdf укладений
11 серпня 2020 17:37
Повідомлення щодо продовження уклад. дог. 28+750.pdf укладений
03 серпня 2020 17:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.02.2021р. №122 "Деякі питання дорожнього господарства" та на підставі п.4.8. Договору №57 від 11.08.2020р. бюджетні зобов'язання на 2021 рік складають 25 150 000 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із затримкою фінансування витрат Замовника на виконання робіт з будівництва мостового переходу на км 28+750 автомобільної дороги державного значення Т-09-09 Снятин-Косів-Старі Кути у Івано-Франківській області та відповідно до затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.02.2021р. №122 "Деякі питання дорожнього господарства" обсягу фінансування по вказаному об'єкту на 2021 рік Сторони домовились: -продовжити термін виконання робіт на об'єкті та строк дії Договору №57 від 11.08.20р до 31.12.2022р; -викласти Додаток №1 в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.02.2021р. №122 (зі змінами) та на підставі п.4.8 Договору №57 від 11.08.2020р бюджетні зобов'язання на 2021 рік збільшити на 819 000 грн і вони складають 25 969 000грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік зменшити на 9 098 583 грн і вони складають 16 490 796 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): бюджетні зобов'язання на 2022р. складають 9 098 583 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення бюджетних зобов'язань на 2022р. Продовження строку дії до 31.12.2023р.
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2022 рік складають 9 098 583 грн з ПДВ. Сторони домовились доповнити розрахункові реквізити Замовника.
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2022 рік.
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2022 рік. Сторони домовились доповнити розрахункові реквізити Замовника.
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення бюджетних зобов'язань на 2022р. Продовження строку дії договору на 2023 рік
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 серпня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 25 173 254,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 195 542,33 UAH)