Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Електронне обладнання» код 31710000-6 за ДК 021:2015 (портативний термінал інспекції призначений для контролю оплати проїзду та перевірки проїздних документів)
"Electronic equipment" code 31710000-6 according to DK 021: 2015 (portable inspection terminal is designed to control the payment of travel and check travel documents)
Очікувана вартість
10 125 000,00 UAH
UA-2020-06-10-008277-b d3b007e9879840d2ad1ae275045dc724
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Зарицький

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Контактна особа: Віталій Зарицький
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO "KYYiVPASTRANS"
National ID: 31725604
Contact point: Vitaliy Zarytskyy
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 червня 2020 17:39
Звернення за роз’ясненнями: до 03 липня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2020 12:00
Очікувана вартість: 10 125 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 101 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 10 червня 2020 17:39
Enquiries until: 03 липня 2020 12:00
Complaints submission until: до 09 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 липня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 10 125 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 101 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31710000-6: Електронне обладнання


Scope of the procurement
місцезнаходження замовника: 04070, м. Київ, Подільський район, Набережне шосе, 2, код ЄДРПОУ 31725604; категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: українською мовою (детальніше в тендерній документації)
Розгорнути Згорнути

location of the customer: 04070, Kyiv, Podilskyi district, Naberezhne shosse, 2, USREOU code 31725604; customer category: legal entities and / or business entities operating in certain areas of business, specified in paragraph 4 of the first part of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement"; language (languages) in which the tender proposals should be drafted: in Ukrainian (more details in the tender documentation)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 штуки
«Електронне обладнання» код 31710000-6 за ДК 021:2015 (портативний термінал інспекції призначений для контролю оплати проїзду та перевірки проїздних документів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03113, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Дегтярівська, 37
ДК 021:2015: 31710000-6 — Електронне обладнання

"Electronic equipment" code 31710000-6 according to DK 021: 2015 (portable inspection terminal is designed to control the payment of travel and check travel documents)
CPV: 31710000-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 30 липня 2020
UA-2020-06-10-008277-bd3b007e9879840d2ad1ae275045dc724
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Учасник Документи Рішення
ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ГЕРЦ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

10 липня 2020 14:42
Електронний підпис
10 липня 2020 14:42
03. Довідка персонал.pdf

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»

ТОВ "ГЕРЦ"

Інформація про відміну

Дата відміни
30 липня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій