Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Система для приготування фанго-парафіну з системою для підтримки температури фанго-парафіну
Очікувана вартість
380 000,00 UAH
UA-2020-06-10-008153-b c4311a13786b401d86cbb83914312f43
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Баюр

+380314259367 mrc_shaian@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Медичний реабілітаційний центр “Шаян” МВС України
Код ЄДРПОУ: 23312096
Місцезнаходження: 90457, Україна , Закарпатська обл., с. Шаян, вул. Шаянська, 17
Контактна особа: Іван Баюр
+380314259367
mrc_shaian@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 червня 2020 17:17
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2020 12:00
Початок аукціону: 30 червня 2020 14:04
Очікувана вартість: 380 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 380,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії


Інформація відповідно до п.8 ч. 2 ст. 21 ЗУ "Про публічні закупівлі": тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою. Документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути викладені українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською (за виключенням копій документів, що підтверджують технічні характеристики товару, якщо вони були надані учаснику сторонніми організаціями (підприємствами, установами) та складені на іншій мові ніж українська). Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Система для приготування фанго-парафіну з системою для підтримки температури фанго-парафіну
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90457, Україна, Закарпатська область, Закарпатська область, с. Шаян, вул. Шаянська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 червня 2020 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 17:31
Додаток-3.docx
10 червня 2020 17:20
Додаток 4.docx
10 червня 2020 17:17
ТД_система-фангопарафіну.docx
10 червня 2020 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 17:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 17:31
Додаток-3.docx
10 червня 2020 17:17
Додаток-3.docx
10 червня 2020 17:20
Додаток 4.docx
10 червня 2020 17:17
Додаток 4.docx
10 червня 2020 17:17
ТД_система-фангопарафіну.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-10-008153-b.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ РМЕД, Код ЄДРПОУ:31922057
Дата подання: 07 липня 2020 17:55
на неправомірні дії Замовника
За результатами розгляду пропозиції, Замовником прийнято рішення відхилити пропозиції ТОВ "РМЕД".
Однак, наше товариство не погоджується із прийнятим рішенням та вважає його незаконним і таким, що порушує наші права та законні інтереси, оскільки воно прийняте з порушенням вимог діючого законодавства, а саме:
Згідно протоколу засідання тендерного комітету №2 від 03.07.2020 нашу тендерну пропозицію відхилено через те, що ТОВ "РМЕД"не відповідає вимогам визначеним у ст 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Ми категорично не погоджуємося із зазначеною підставою для відхилення, оскільки у складі нашої тендерної пропозиції надано довідку від 25.06.2020 (файл «2 Лист ст. 17.») про те що ТОВ "РМЕД" повідомляє та гарантує відсутність усіх відстав для відхилення згідно ч.1 та ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Оскільки умовами тендерної документації, зокрема Додатком 2, встановлено що інформація про те що Службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, надається в довільній формі. Отже, нами виконана вказана умова в повній мірі. В листі, який Замовник визначив, як підставу для відхилення допущена технічна помилка. Крім того, згідно умов тендерної документації, Вами зазначено, що до формальних (несуттєвих) помилок відноситься «орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції»
Щодо наступної підстави для відхилення повідомляємо, що у складі тендерної пропозиції надано копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань та копію Довідки з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - виписка) - документ в електронній формі, який формується та оновлюється за результатами проведення реєстраційних дій і містить відомості про юридичну особу або її відокремлений підрозділ, фізичну особу - підприємця (у тому числі про взяття на облік в органах державної статистики та державної фіскальної служби, видачу ліцензії та документів дозвільного характеру) або громадське формування, що не має статусу юридичної особи. Отже, ТОВ "РМЕД" підтверджено вимогу встановлену Замовником шляхом надання довідки з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, виданої Державною службою статистики України.
Окрім того, частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції після 19.04.2020 року (далі Закон) передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Оскільки, Виписка містить інформацію про особу уповноважену на підпис тендерної пропозиції та/або договору, Замовник був зобов’язаний розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель.
Ще однією підставою для відхилення, слугувало ненадання довідки в довільній формі про те що учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання. У складі тендерної пропозиції ТОВ "РМЕД" надано лист про погодження з усіма умовами та вимогами, які викладені Замовником в Тендерній документації згідно оголошення №UA-2020-06-10-008153-b, а також гарантію їх повного виконання. Тобто, нами виконано вище зазначену умову документації. Ідентична позиція по аналогічній ситуації викладена в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №10652-р/пк-пз від 29.05.2020 року.
Також аналізом документів наступного учасника – ТОВ «Медгарант», встановлено невідповідність документів у його пропозиції. Згідно файлу №4 «Тендерна пропозиція» ТОВ «Медгарант» пропонує Систему для приготування фанго-парафіну тип AR50 N з системою для підтримки температури фанго-парфіну тип FW4060 N. Однак, на виконання вимоги щодо документального підтвердження технічних характеристик запропонованого Учасником товару вимогам технічного завдання, вказаним учасником, надано технічний паспорт на систему для нагрівання та підтримки температури фанго-сумішей (в файлі тендерна пропозиція фанго-парафіну) на інший тип - FW4060 Е. Тобто, ТОВ «Медгарант» пропонує постачати систему для підтримки температури фанго-парфіну тип FW4060 N, а документально підтверджує систему для нагрівання та підтримки температури фанго-сумішей FW4060 Е.
Звертаємо вашу увагу що ч. 1 ст. 38 Закону України «Про публічні закупівлі» від передбачено, що за порушення вимог, установлених цим Законом та розробленими відповідно до нього нормативно-правовими актами, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи уповноваженого органу та органів, несуть відповідальність згідно із законами України. При цьому за порушення в частині прийнятих рішень, члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) несуть персональну відповідальність відповідно до ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Разом з тим, Конституцією України та ст.ст. 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
Тому, на підставі вище викладеного, рішення, які прийняті тендерним комітетом Замовника, є неправомірними і підлягають скасуванню, а процедура відміні.
У випадку не задоволення нашої Вимоги, будемо звертатися до органу оскарження в порядку визначеному ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-20-000034 ● e70f5842f5c746c1a14a3ba9484bd6c3
  • Статус: вирішено ● Дата: 26 серпня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 липня 2020 16:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.07.2020 № 27

Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Світлана АНІЩЕНКО
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 20.07.2020 № 27

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-06-10-008153-b 10.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Медичний реабілітаційний центр “Шаян” МВС України здійснив заходи щодо усунення виявлених порушень Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області (ID моніторингу: UA-M-2020-07-20-000034), в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.

2020-07-31 16:41:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 11 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 11 частини другої статті 21 Закону.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто шляхом укладення додаткової угоди від 29.07.2020 про розірвання договору про закупівлю від 21.07.2020 №93.

2020-08-06 09:22:18

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2020 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ РМЕД 375 000,00
UAH з ПДВ
370 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" 374 999,69
UAH з ПДВ
374 999,69
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВІАС ПЛЮС 380 000,00
UAH з ПДВ
380 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2020 10:28
Електронний підпис
26 червня 2020 10:25
Реєстр.pdf
26 червня 2020 10:25
24 статистика .pdf
26 червня 2020 10:25
24 Лист копії.pdf
26 червня 2020 10:25
23 Лист серт.центр.pdf
26 червня 2020 10:24
18 Гарантійн лист новий.pdf
26 червня 2020 10:24
17 паспорт на виріб.pdf
26 червня 2020 10:24
17 C-14 - Інструкція.pdf
26 червня 2020 10:24
16 Технічне завдання.pdf
26 червня 2020 10:24
15 Договір 2.pdf
26 червня 2020 10:24
15 Договір 1.pdf
26 червня 2020 10:24
9 пояснення паспорт.pdf
26 червня 2020 10:24
9 паспорт.pdf
26 червня 2020 10:24
9 код.pdf
26 червня 2020 10:24
6 ПДВ.jpg
26 червня 2020 10:24
6 витяг завірений.zip
26 червня 2020 10:24
3 проект договору.pdf
26 червня 2020 10:24
2.Довідки ст. 17.pdf
26 червня 2020 10:24
2 Лист ст. 17.pdf
26 червня 2020 10:24
1. Пропозиція.pdf

Публічні документи

09 липня 2020 11:57
Електронний підпис
09 липня 2020 11:56
Довідки переможця.pdf
09 липня 2020 11:36
Dovidka_20176641540870637113.pdf
09 липня 2020 11:36
Dovidka_20176641540870637113.pdf.p7s
23 червня 2020 11:01
Електронний підпис
23 червня 2020 10:32
Файл№5 інші документи.pdf

Публічні документи

23 червня 2020 10:21
Електронний підпис
23 червня 2020 10:20
5. Технічні док-ти.PDF
23 червня 2020 10:20
2. Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РМЕД

Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"

ТОВ ВІАС ПЛЮС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ РМЕД
#31922057
Відхилено 370 000,00
UAH з ПДВ
03 липня 2020 16:36
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"
#32157279
Переможець 374 999,69
UAH з ПДВ
08 липня 2020 17:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2020 17:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"
#32157279
374 999,69
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 16:37
Розірвання.pdf укладений
31 липня 2020 16:36
Електронний підпис укладений
22 липня 2020 08:44
Договір-93-від-21.07.20.pdf укладений
22 липня 2020 08:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: за взаємною згодою