Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 070306 Виноградів – Теково – Неветленфолукм 0+000 - км 22+700Закарпатської області. Коригування.ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (Код ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Current average repairs of the local highway О 070306 Vynogradiv - Tekovo – Nevetlenfolu km 0 + 000- km 22+700 Transcarpathian region. Adjustment. GBN D.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works". (DK 021: 2015 - 45230000-8- Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Очікувана вартість
178 539 388,00 UAH
UA-2020-06-10-007911-b 3a0f8915a3c24814ab040e0b78b6c575
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковш Норберт Федорович

+380681977059 DP_SMAD_UO@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 43427067
Місцезнаходження: 88008, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 4
Контактна особа: Ковш Норберт Федорович
+380681977059
DP_SMAD_UO@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: The State Company "Local highways service in Transcarpathian region’s"
National ID: 43427067
Contact point: Kovsh Norbert
+380681977059
DP_SMAD_UO@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 червня 2020 16:56
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 04 серпня 2020 12:30
Очікувана вартість: 178 539 388,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 785 393,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5356100 UAH
Publication date: 10 червня 2020 16:56
Enquiries until: 01 липня 2020 18:00
Complaints submission until: до 07 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 липня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 178 539 388 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 785 394 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 070306 Виноградів – Теково – Неветленфолукм 0+000 - км 22+700Закарпатської області. Коригування.ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repairs of the local highway О 070306 Vynogradiv - Tekovo – Nevetlenfolu km 0 + 000- km 22+700 Transcarpathian region. Adjustment. GBN D.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works"
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за послуги шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10-ти банківських днів на підставі підписаних представниками Замовника і Виконавця акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3 Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 червня 2020 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 16:53
ТД О 070306.docx
10 червня 2020 16:53
Оголошення англ. мов О 070306.doc
10 червня 2020 16:53
Оголошення О 070306.docx
10 червня 2020 16:53
Додаток 10 проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-10-007911-b.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "СТІК", Код ЄДРПОУ:31072342
Дата подання: 03 серпня 2020 09:29
Вимога про попвторний розгляд тендерної пропозиції ПП "СТІК"
ПП "СТІК" вважає, що допустив несуттєву помилку, що пов'язана з оформленням тендерної пропозиції, яка не впливає на зміст пропозиції.
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-06-10-007911-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД", Код ЄДРПОУ:34455332
Дата подання: 13 серпня 2020 18:26
незаконне рішення замовника
порушення ЗУ Про публічні закупівлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 серпня 2020 15:53
За результатами розгляду тендерним комітетом пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" було встановлено факт визначення учасником, як конфіденційної інформацію «тендерна пропозиція ПРИВАТ.pdf».
У зв'язку з тим, що очікувана вартість закупівлі перевищує вартісні межі, встановлені у частині третій статті 10 Закону України «Про здійснення публічних закупівель» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій щодо дотримання технічних та кваліфікаційних вимог за тендерною документацією здійснюється замовником до проведення електронного аукціону. На підставі цього, у відповідності до частини 1 ст. 28 Закону – електронною системою закупівель у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. Для дотримання положень статей 26, 28 Закону, Учаснику необхідно при розміщенні файлів тендерної пропозиції на електронному майданчику розмежувати документи, що відносяться до кваліфікаційних/технічних та фінансових (до останніх входить форма тендерної пропозиції з зазначенням запропонованої ціни), для коректного розкриття інформації електронною системою закупівель.
Відповідно до норм абзацу другого частини другої статті 28 Закону не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону
Відповідно до викладеного вище, керуючись нормами статті 31 Закону Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" у зв’язку із тим, що учасник процедури закупівлі визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини п’ятнадцятої статті 29 Закону саме Замовник, а не електронна система закупівель, визначає переможця процедури закупівлі. Рішення щодо визначення ТОВ "МЕГО ЛТД" переможцем процедури закупівлі Замовником не приймалось. Твердження, що Замовником було прийнято неправомірне рішення в супереч чинному законодавству є помилковим, оскільки відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "МЕГО ЛТД" було ухвалено на підставі абзацу восьмого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Підстав для скасування рішення тендерного комітету від 11.08.2020 № 361 не має.

Документи подані скаржником

03 серпня 2020 09:29
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

13 серпня 2020 18:26
Вимога.pdf
13 серпня 2020 18:26
рішення (1).pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-10-007911-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД", Код ЄДРПОУ:34455332
Дата подання: 14 серпня 2020 18:31
незаконне рішення замовника
порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі»
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 серпня 2020 20:29
рішення від 19.08.2020 № 15753 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 серпня 2020 20:29
інформація про перенесення розгляду скарги № 13463.pdf
Дата публікації: 01 вересня 2020 14:16
рішення від 11.09.2020 № 17125.pdf
Дата публікації: 16 вересня 2020 23:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення № 17125-р/пк-пз постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "МЕГО ЛТД" та рішення про визначення ТОВ «Люнет» переможцем процедури закупівлі за процедурою закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 070306 Виноградів – Теково – Неветленфолу км 0+000 - км 22+700 Закарпатської області. Коригування. ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (Код ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», оголошення UA-2020-06-10-007911-b
Дата виконання рішення замовником: 17 вересня 2020 13:21

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-17-000012 ● f8c3653615d143b1b29bc7f0cacc4d7c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 листопада 2020 16:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

від 17.11.2020 № 67

м. Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 17.11.2020 № 67

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-06-10-007911-b 10.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Шинкаренко Г.В.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-23 12:16:10

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 070306 Виноградів – Теково – Неветленфолукм 0+000 - км 22+700Закарпатської області. Коригування.ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-06-10-007911-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
Відповідно до вимог частини третьої статті 31 3акону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
В електронній системі закупівель учасник процедури закупівлі ПП "СТІК" 03 серпня 2020 року звернувся до замовника з вимогою про повторний розгляд тендерної пропозиції оскільки не погоджується, що його тендерну пропозицію відхилено з підстав невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам. Проте, станом на 23.11.2020 відповідь замовника на вимогу учасника ПП "СТІК" в електронній системі закупівель відсутня.
Отже, надайте пояснення, чому замовником не надано відповідь на звернення учасника у встановлений Законом термін через електронну систему закупівель?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-25 15:38:27

Пояснення

Інформація у вкладенні

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація у вкладенні

2020-12-14 14:47:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 29 липня 2020
UA-2020-06-10-007911-b3a0f8915a3c24814ab040e0b78b6c575
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 43427067
Місцезнаходження: 88008, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 4
Учасник Документи Рішення Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 липня 2020 17:03
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ШБУ-77" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 липня 2020 17:03
ПП "СТІК" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Люнет Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ «БУДМАКСПЛЮС» Документи
Відхилено
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: - Довідка про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) не відповідає Таблиці № 1 Додатку №4 до тендерної документації; - Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт не відповідає Таблиці № 3 Додатку №4 до тендерної документації; інформація зазначена в колонці «Досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки)» не відповідає даним зазначеним в наказах про призначення на посаду, або інших документах, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками на Пастернак Олексій Станіславович, Смик Володимир Богданович, Клюса Юрій Васильович; інформація зазначена в колонці «Штатний/цивільно-правова угода (№ та дата наказу/угоди» на працівника Дронюк Василь Васильович не відповідає даним зазначеним в наказі про призначення на посаду. - Довідка про виконання аналогічного договору не відповідає Таблиці № 4 Додатку №4 до тендерної документації; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 6 Розділу 3 тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці №1 Додатку №4 тендерної документації щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) за переліком та в кількості не менше, визначеної Замовником в тендерній документації; Інформацію за встановленою формою та з підтверджуючими документами згідно Таблиці № 3 Додатку №4 тендерної документації; Інформацію за встановленою формою та з підтверджуючими документами, згідно Таблиці № 4 Додатку №4 тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) за встановленою формою згідно Таблиці № 1 Додатку №4. - Надати Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг за встановленою формою згідно Таблиці № 3 Додатку №4; інформацію зазначену в Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг привести у відповідність до даних зазначених в наказах про призначення на посаду, або інших документах, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками. - Надати Довідку про виконання аналогічного договору за встановленою формою згідно Таблиці № 4 Додатку №4.

Документи

Публічні документи

23 липня 2020 12:39
Електронний підпис
23 липня 2020 12:39
Електронний підпис
23 липня 2020 12:38
Електронний підпис
23 липня 2020 12:38
Електронний підпис
23 липня 2020 10:35
Електронний підпис
23 липня 2020 10:35
Електронний підпис
23 липня 2020 10:33
Довідка про АБЗ.pdf
23 липня 2020 10:33
Рішення.pdf
23 липня 2020 10:33
Довідка про досвід.pdf
10 липня 2020 19:47
Електронний підпис
10 липня 2020 19:46
Електронний підпис
10 липня 2020 19:46
Сертифікати копії.pdf
10 липня 2020 19:46
сертифікати 1.rar
10 липня 2020 19:46
сертифікати.zip
10 липня 2020 19:46
Досвід ДОГОВІР БІЛА.pdf
10 липня 2020 19:46
0 Технічне завдання.pdf
10 липня 2020 19:46
Техпаспорти ПБС.zip
10 липня 2020 19:46
Сертифікат ISO 9001.pdf
10 липня 2020 19:46
0 Проект договору.pdf
10 липня 2020 19:46
0 Ст. 17.pdf
10 липня 2020 19:46
fw78.zip
10 липня 2020 19:46
Відгук.pdf

Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 14:24
Електронний підпис
01 жовтня 2020 14:24
Електронний підпис
22 вересня 2020 18:04
Електронний підпис
22 вересня 2020 18:04
Електронний підпис
22 вересня 2020 18:01
довідки ст17 2 3 8 12 ч2.pdf
22 вересня 2020 18:01
Dovidka_20251407860840685261.pdf
11 липня 2020 11:01
Електронний підпис
11 липня 2020 11:01
Електронний підпис
11 липня 2020 10:56
сертифікати.rar
11 липня 2020 10:56
транспортна схема.pdf
11 липня 2020 10:56
довідка техзавдання.pdf
11 липня 2020 10:56
трактора.rar
11 липня 2020 10:56
Будальянс.rar
11 липня 2020 10:56
маттехчастина.rar
11 липня 2020 10:56
Еталон.rar
11 липня 2020 10:56
ЄВРОБУДПЛЮС.rar
11 липня 2020 10:56
маркувальна машина.rar
11 липня 2020 10:56
МАТТЕХЧАСТИНА1.rar
11 липня 2020 10:56
накази.rar
11 липня 2020 10:56
проект договору.pdf
11 липня 2020 10:56
Лабораторія.rar
11 липня 2020 10:56
АБЗ.rar
11 липня 2020 10:56
Рiшення_Керiвн_Статут.pdf
11 липня 2020 10:56
Паспорт_код_директор.pdf
11 липня 2020 10:56
Ліцензія з додатком.pdf
11 липня 2020 10:56
наявність АБЗ.pdf
11 липня 2020 10:56
тендерна пропозиція.pdf
11 липня 2020 10:56
довідка працівники.pdf
11 липня 2020 10:56
довідки ст17.pdf
11 липня 2020 10:56
довідка субпідряд.pdf
11 липня 2020 10:56
довідка печатка.pdf
11 липня 2020 10:56
довідка довкілля.pdf
11 липня 2020 10:56
довідка ліцензія.pdf
11 липня 2020 10:56
довідка лабораторія.pdf

Конфіденційні документи

11 липня 2020 10:56
тендерна пропозиція ПРИВАТ.pdf

Обґрунтування конфіденційності

очікувана вартість закупівлі перевищує вартісні межі, встановлені у частині3 ст. 10 Закону

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: - Довідка про наявність обладнання та матеріально технічної бази не відповідає наведеній формі Таблиці № 1 Додатку №4 до тендерної документації; - Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт не відповідає наведеній формі Таблиці № 3 Додатку №4 до тендерної документації; - Довідка про виконання аналогічного договору не відповідає наведеній формі Таблиці № 4 Додатку №4 до тендерної документації; - чорно-білі копії з аналогічного договору, актів приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдки про вapтicть виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 6 Розділу 3 тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати: - довідку за встановленою формою згідно форми Таблиці №1 Додатку №4 тендерної документації; - довідку за встановленою формою згідно Таблиці № 3 Додатку №4 тендерної документації; - довідку за встановленою формою та з підтверджуючими документами, згідно Таблиці № 4 Додатку №4 тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) за встановленою формою згідно Таблиці № 1 Додатку №4. - Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг за встановленою формою згідно Таблиці № 3 Додатку №4; - Довідку про виконання аналогічного договору за встановленою формою згідно Таблиці № 4 Додатку №4; - кольорову скан копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - кольорову скан копiю акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3).

Документи

Публічні документи

11 липня 2020 14:24
Електронний підпис
11 липня 2020 14:23
51 Відомості з ЄДР.pdf
11 липня 2020 14:23
49 Копія виписки з ЄДР.pdf
11 липня 2020 14:23
48 Копія статуту.pdf
11 липня 2020 14:23
47 Реєстр.PDF
11 липня 2020 14:22
42 Проєкт договору.PDF
11 липня 2020 14:22
41 Ліцензія.pdf
11 липня 2020 14:22
32 Сертифікати.rar
11 липня 2020 14:22
31 Технічне завдання.PDF
11 липня 2020 14:22
30 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
11 липня 2020 14:22
26 Доручення.PDF
11 липня 2020 14:22
53 Довідка санкції.PDF
11 липня 2020 14:22
21 Довідка ст.17.PDF
11 липня 2020 14:22
20 Відгук Львівська.pdf
11 липня 2020 14:21
18 Клас наслідків.pdf
11 липня 2020 14:21
16 Дипломи ІТР.7z
11 липня 2020 14:21
15 Накази.rar
11 липня 2020 14:21
13 Атестат АБЗ.pdf

Документи

Публічні документи

11 липня 2020 15:08
Електронний підпис
11 липня 2020 15:06
фреза дор.2.jpg
11 липня 2020 15:06
фреза дор.1.jpg
11 липня 2020 15:06
Ресайклер 2500S 2001.PDF
11 липня 2020 15:06
Кран.jpg
11 липня 2020 15:06
Кран 2.jpg
11 липня 2020 15:06
Коток HAMM 3520 HT.pdf
11 липня 2020 15:06
Коток HAMM 130 HD.PDF
11 липня 2020 15:06
Бульдозер NEW HOLLAND D180.pdf
11 липня 2020 15:06
УкрБУДСЕРТ_ДО (1).pdf
11 липня 2020 15:06
Снабжение (1).pdf
11 липня 2020 15:06
скан серт ПЦ Б-К Ш-З-400.JPG
11 липня 2020 15:06
Сертифікат 0...5мм..pdf
11 липня 2020 15:06
Паспорт біт.емульсія.pdf
11 липня 2020 15:06
Лист-згода ТМГ до 22 р..pdf
11 липня 2020 15:06
Лист Шмель.pdf
11 липня 2020 15:06
Камінь бутовий.pdf
11 липня 2020 15:06
Євроімекс лист.pdf
11 липня 2020 15:06
Бітумна емульсія.pdf
11 липня 2020 15:06
Бітум.pdf

Документи

Публічні документи

21 серпня 2020 10:14
Електронний підпис
21 серпня 2020 09:46
Електронний підпис
20 серпня 2020 18:14
Електронний підпис
20 серпня 2020 18:12
Документи згідно ТД
11 липня 2020 16:22
Електронний підпис
11 липня 2020 16:22
Електронний підпис
11 липня 2020 16:17
25.3. Pass_ID.pdf
11 липня 2020 16:16
24. Статут Люнет 06.03.2020.pdf
11 липня 2020 16:16
22. Лабораторія.rar
11 липня 2020 16:16
21. Транспортна схема.pdf
11 липня 2020 16:16
20. АБЗ.rar
11 липня 2020 16:16
18. Працівники.rar
11 липня 2020 16:16
17. Техніка.rar
11 липня 2020 16:16
8. Витяг.pdf
11 липня 2020 16:16
7. Витяг ПДВ 17.05.17.pdf
11 липня 2020 16:16
4.2 Протокол _8.2020.pdf
11 липня 2020 16:15
1. Відомості.pdf

Документи

Публічні документи

11 липня 2020 17:38
Електронний підпис
11 липня 2020 17:36
2020-07-11 фоп барсегян.rar
11 липня 2020 17:36
Сертифікати.zip
11 липня 2020 17:36
Нівєвський.rar
11 липня 2020 17:36
пропозиція.rar
11 липня 2020 17:36
ISO.rar
11 липня 2020 17:36
2020-07-10 Довідки.rar
11 липня 2020 17:36
зміни уст док.rar
11 липня 2020 17:36
Накази _0001 (1).pdf
11 липня 2020 17:36
ЦПД липень 2020_0001 (1).pdf
11 липня 2020 17:36
fwd2586920.zip
11 липня 2020 17:36
Сертифікати.rar
11 липня 2020 17:36
АБЗ.rar
11 липня 2020 17:36
Строй сервіс.rar
11 липня 2020 17:36
Відгуки_сс2.rar
11 липня 2020 17:35
Договір ЩЕДРІНА Онов..7z
11 липня 2020 17:35
Наказ директор.jpg
11 липня 2020 17:35
УСТ ДОКИ.7z
11 липня 2020 17:35
Технічні паспорти.rar
11 липня 2020 17:35
Техніка 1.rar
11 липня 2020 17:35
2020-06-10 Оренда.rar
11 липня 2020 17:35
2020-07-11 Гаяне.rar
11 липня 2020 17:35
2020-07-09 петросян.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД"

ТОВ "ШБУ-77"

ПП "СТІК"

ТОВ Люнет

ТОВ «БУДМАКСПЛЮС»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 серпня 2020 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" 141 046 117,00
UAH з ПДВ
107 123 632,69
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Люнет 144 438 000,00
UAH з ПДВ
107 123 632,70
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" 164 256 000,00
UAH з ПДВ
110 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 14:24
Електронний підпис
01 жовтня 2020 14:24
Електронний підпис
22 вересня 2020 18:04
Електронний підпис
22 вересня 2020 18:04
Електронний підпис
22 вересня 2020 18:01
довідки ст17 2 3 8 12 ч2.pdf
22 вересня 2020 18:01
Dovidka_20251407860840685261.pdf
11 липня 2020 11:01
Електронний підпис
11 липня 2020 11:01
Електронний підпис
11 липня 2020 10:56
сертифікати.rar
11 липня 2020 10:56
транспортна схема.pdf
11 липня 2020 10:56
довідка техзавдання.pdf
11 липня 2020 10:56
трактора.rar
11 липня 2020 10:56
Будальянс.rar
11 липня 2020 10:56
маттехчастина.rar
11 липня 2020 10:56
Еталон.rar
11 липня 2020 10:56
ЄВРОБУДПЛЮС.rar
11 липня 2020 10:56
маркувальна машина.rar
11 липня 2020 10:56
МАТТЕХЧАСТИНА1.rar
11 липня 2020 10:56
накази.rar
11 липня 2020 10:56
проект договору.pdf
11 липня 2020 10:56
Лабораторія.rar
11 липня 2020 10:56
АБЗ.rar
11 липня 2020 10:56
Рiшення_Керiвн_Статут.pdf
11 липня 2020 10:56
Паспорт_код_директор.pdf
11 липня 2020 10:56
Ліцензія з додатком.pdf
11 липня 2020 10:56
наявність АБЗ.pdf
11 липня 2020 10:56
тендерна пропозиція.pdf
11 липня 2020 10:56
довідка працівники.pdf
11 липня 2020 10:56
довідки ст17.pdf
11 липня 2020 10:56
довідка субпідряд.pdf
11 липня 2020 10:56
довідка печатка.pdf
11 липня 2020 10:56
довідка довкілля.pdf
11 липня 2020 10:56
довідка ліцензія.pdf
11 липня 2020 10:56
довідка лабораторія.pdf

Конфіденційні документи

11 липня 2020 10:56
тендерна пропозиція ПРИВАТ.pdf

Обґрунтування конфіденційності

очікувана вартість закупівлі перевищує вартісні межі, встановлені у частині3 ст. 10 Закону

Публічні документи

21 серпня 2020 10:14
Електронний підпис
21 серпня 2020 09:46
Електронний підпис
20 серпня 2020 18:14
Електронний підпис
20 серпня 2020 18:12
Документи згідно ТД
11 липня 2020 16:22
Електронний підпис
11 липня 2020 16:22
Електронний підпис
11 липня 2020 16:17
25.3. Pass_ID.pdf
11 липня 2020 16:16
24. Статут Люнет 06.03.2020.pdf
11 липня 2020 16:16
22. Лабораторія.rar
11 липня 2020 16:16
21. Транспортна схема.pdf
11 липня 2020 16:16
20. АБЗ.rar
11 липня 2020 16:16
18. Працівники.rar
11 липня 2020 16:16
17. Техніка.rar
11 липня 2020 16:16
8. Витяг.pdf
11 липня 2020 16:16
7. Витяг ПДВ 17.05.17.pdf
11 липня 2020 16:16
4.2 Протокол _8.2020.pdf
11 липня 2020 16:15
1. Відомості.pdf

Публічні документи

23 липня 2020 12:39
Електронний підпис
23 липня 2020 12:39
Електронний підпис
23 липня 2020 12:38
Електронний підпис
23 липня 2020 12:38
Електронний підпис
23 липня 2020 10:35
Електронний підпис
23 липня 2020 10:35
Електронний підпис
23 липня 2020 10:33
Довідка про АБЗ.pdf
23 липня 2020 10:33
Рішення.pdf
23 липня 2020 10:33
Довідка про досвід.pdf
10 липня 2020 19:47
Електронний підпис
10 липня 2020 19:46
Електронний підпис
10 липня 2020 19:46
Сертифікати копії.pdf
10 липня 2020 19:46
сертифікати 1.rar
10 липня 2020 19:46
сертифікати.zip
10 липня 2020 19:46
Досвід ДОГОВІР БІЛА.pdf
10 липня 2020 19:46
0 Технічне завдання.pdf
10 липня 2020 19:46
Техпаспорти ПБС.zip
10 липня 2020 19:46
Сертифікат ISO 9001.pdf
10 липня 2020 19:46
0 Проект договору.pdf
10 липня 2020 19:46
0 Ст. 17.pdf
10 липня 2020 19:46
fw78.zip
10 липня 2020 19:46
Відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД"

ТОВ Люнет

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД"
#34455332
Рішення скасоване 107 123 632,69
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 13:14
ТОВ Люнет
#31956217
Рішення скасоване 107 123 632,70
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 13:14
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД"
#34455332
Переможець 107 123 632,69
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 13:27

Документи

11 серпня 2020 11:40
Електронний підпис
11 серпня 2020 11:39
Протокол_361.pdf
11 серпня 2020 11:39
Протокол_354.pdf
11 серпня 2020 11:37
Протокол_361.pdf
11 серпня 2020 11:37
Протокол_354.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 вересня 2020 13:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД"
#34455332
107 123 632,69
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2024 15:30
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2022 10:44
SCAN0151.PDF зміни до договору
16 грудня 2022 10:43
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2022 15:00
ДУ 6_124.PDF зміни до договору
13 грудня 2022 14:59
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2022 14:07
ДУ 5.PDF зміни до договору
05 грудня 2022 14:06
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 15:27
SCAN0022.PDF зміни до договору
28 грудня 2021 15:27
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2021 14:17
SCAN0024 (1).PDF зміни до договору
23 червня 2021 14:16
Електронний підпис зміни до договору
21 квітня 2021 13:35
SCAN0008 (1).PDF зміни до договору
21 квітня 2021 13:34
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 14:38
Доп_1_124 (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 14:38
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 11:13
Дог_124.pdf укладений
05 жовтня 2020 11:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до договору, сторони домовились внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 124
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 124
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 124
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 124
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 124
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Договору, Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 124
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Договору, Сторони домовислись внести зміни до Догвору
Номер договору про закупівлю: 124
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 48 204 828,93
UAH (в тому числі ПДВ 8 034 138,16 UAH)