Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з капітального ремонту головного лікувального корпусу лікарні та поліклінічного відділення, розташованого за адресою: Донецька область, м.Волноваха, пров. Залізничний, 23 (За кодом CPV за ДК 021:2015 - 71248000-8 Технічний нагляд за проектами та документацією)
Очікувана вартість
1 137 949,00 UAH
UA-2020-06-10-007417-b 1d69b2594c244204885de4f1d19fc3db
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Панасенко

+380669538594 volnovaha_vllikarnya@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Волноваська лікарня планового лікування Волноваської районної ради"
Код ЄДРПОУ: 01112341
Місцезнаходження: 85700, Україна , Донецька обл., Волноваський р-н, м. Волноваха, пров. Залізничний, 23
Контактна особа: Ірина Панасенко
+380669538594
volnovaha_vllikarnya@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 червня 2020 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2020 23:59
Початок аукціону: 22 червня 2020 11:00
Очікувана вартість: 1 137 949,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 689,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з капітального ремонту головного лікувального корпусу лікарні та поліклінічного відділення, розташованого за адресою: Донецька область, м.Волноваха, пров. Залізничний, 23 (За кодом CPV за ДК 021:2015 - 71248000-8 Технічний нагляд за проектами та документацією)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з капітального ремонту головного лікувального корпусу лікарні та поліклінічного відділення, розташованого за адресою: Донецька область, м.Волноваха, пров. Залізничний, 23 (За кодом CPV за ДК 021:2015 - 71248000-8 Технічний нагляд за проектами та документацією)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85700, Україна, Донецька область, Волноваха, пров. Залізничний, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2021
ДК 021:2015: 71248000-8 — Технічний нагляд за проектами та документацією

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо довідки про відсутність заборгованості з податків та ін.
Дата подання: 15 червня 2020 16:46
Відповідно до пункту 5.7 Оголошення Учасник повинен надати "Довідку в довільній формі (чинну на дату подання пропозиції) про відсутність заборгованості з податків, зборів, обов’язкових платежів.". Мається на увазі довідка, що видана уповноваженим органом чи у довільній формі на бланку учасника?
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-10-007417-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2814107357
Дата подання: 27 червня 2020 11:33
Про неправомірне рішення уповноваженої особи по відхіленню пропозиції ФОП Сазонов О. І.
Вимагаю скасувати неправомірне рішення уповноваженої особи по відхіленню пропозиції ФОП Сазонов О. І.
1. В протоколі відхілення зазначено, що не надана довідка про виконання аналогічного договору. Але в пропозиції в документі Лист №1 є
документ №3 від 17.06.20. Цей дакумент і є довідка про виконання аналогічного договору. Тому рішення уповноваженої особи є незаконним по цьому пункту.
2. В пропозиції є вимога надати: "Наявність копій договору, акту виконаних робіт або відгуку, завірені відповідно до чинного законодавства України, обов’язкова. У разі відсутності копій договору, акту приймання-передачі виконаних робіт, пропозиція буде відхилена.". Учасник надав сканова копії оригіналів документів (договори, акти та відгуки). Згідно п. 12.2. документації: "Документи, які подає Учасник у складі пропозиції, повинні бути завантажені у вигляді документів сканованих з оригіналів та/або їх копій, мати чіткий вигляд повного (завершеного) документа та містити підпис уповноваженої особи Учасника та печатку(у разі наявності) (за винятком оригіналів та нотаріально завірених копій документів виданих Учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами тощо)".
Тобто учасник не повинен завіряти оригінали документів.
Також згідно п. 12.4. документації:" До формальних (несуттєвих) помилок можуть бути віднесені такі помилки:
- не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (у разі наявності) учасника торгів;
- неправильне (неповне) завірення та/або не завірення учасником копії документа згідно з вимогами цієї документації;
- орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції;
- відсутність підпису уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитку печатки* на окремих документах у складі пропозиції (наприклад, на копіях документів учасника, на оригіналах чи нотаріально завірених документах, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами);
- технічні помилки та описки."
Підстава відхілення пропозиції (не надання завірених копій документів), прямо підпадає під визначення "формальна (несуттева) помилка":
- неправильне (неповне) завірення та/або не завірення учасником копії документа згідно з вимогами цієї документації;
- відсутність підпису уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитку печатки* на окремих документах у складі пропозиції (наприклад, на копіях документів учасника, на оригіналах чи нотаріально завірених документах, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами);
Договори, акти та відгуки, що підтверджують досвід - є оригіналами документів, що видані учаснику іншими організаціям

В зв"язку з вище зазначеним, вимагаю скасувати неправомірне рішення уповноваженої особи. В разі залишення рішення про відхілення, вимагаю:
1. Надати конретне пояснення з посиланням на статтю Закону України та пункт документації торгів, що є підставою.
2. В разі не отримання детальної відповіді, я як учасник буду звертатися до відповідних державних органів (держаудит та правоохоронні органи) про захист своїх прав та незаконні дії уповноваженої особи.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 червня 2020 15:05
Згідно п.12.6. Оголошення до тендерної документації Замовник відхиляє пропозицію Учасника в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Згідно п. 4.1.2. Оголошення до тендерної документації Учасник повинен надати Довідку про виконання аналогічного договору: інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
До довідки необхідно додати:
- копію договору;
- копію документу, що підтверджують виконання договору (акт виконаних робіт), або копію відгуку про виконання учасником аналогічного договору від замовника. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), строки виконання договору та інформацію про виконання зобов’язань по договору в повному обсязі.
Наявність копій договору, акту виконаних робіт або відгуку, завірені відповідно до чинного законодавства України, обов’язкова. У разі відсутності копій договору, акту приймання-передачі виконаних робіт, пропозиція буде відхилена.
Надані в складі тендерної пропозиції ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" копії договорів та відгуків не завірені згідно чинного законодавства.
В свою чергу, засвідчення копій документів викладені і затверджені наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 07.04.2003г. N 55. «НАЦІОНАЛЬНИЙ СТАНДАРТ УКРАЇНИ. Державна уніфікована система документації. УНІФІКОВАНА СИСТЕМА організаційно-РОЗПОРЯДЧОЇ документації. Вимоги до оформлювання документів. ДСТУ 4163-2003. Чинний від 01.09.2003 ».
Згідно пункту 5.27 зазначеного стандарту, відмітка про завірення копії документа складається зі слів: «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії.
Номер вимоги: UA-2020-06-10-007417-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2814107357
Дата подання: 27 червня 2020 11:42
Про невідповідність пропозиції учасника ВІДДІЛ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВОЛНОВАСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ вимогам документації спрощених торгів
Пропозиція учасника ВІДДІЛ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВОЛНОВАСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ не вимогам документації спрощених торгів і повина бути відхілена.
Відділ капітального будівництва Волновацької РДА має численні порушення документації спрощеної закупівлі (далі ТД) при поданні пропозиції:
1. Відсутній Лист підтвердження без можливості роботи авансового платежа! (п. 5.9 ТД). Згідно п. 12.5 це порушення вимагає відхилення пропозиції.
2. Довідка про виконання аналогічного договору складена з порушенням ТД. Повністю відсутні реквізити замовника, строки виконання робіт і чи виконаний договір взагалі, предмет договору.
Якщо врахувати факт, що по кожному з зазначених договорів робота не завершена. Про це свідчить факт надання актів не на всю укладену суму договору та відсутність додаткових угод про зменшення ціни. Де факто жоден договорові не виконаний, інформація по ньому не надана в таблиці. Згідно п. 12.5 це грубе порушення вимагає відхилення пропозиції.
3. В довідці про кадри наданий працівник, що має сертифікат на об»єкти СС1. Вимогою ТД є СС2.
4. Довідка про кадри надана не на офіційному бланку. Це пряме порушення п. 12.2 ТД.
5. Довідка про кадри не містить срок дії сертифікатів інженера технагляду. Це пряме порушення п. 12.2 ТД.
6. Відомості про учасника надані без поштової адреси та контактної особи. Згідно п. 12.5 це порушення вимагає відхилення пропозиції.
7. Сертифікати технагляду та Положення про учасника не завірені згідно вимог ТД: «необхідно додати копії чинних кваліфікаційних сертифікатів інженерно-технічного персоналу, виданих уповноваженим органом, завірені відповідно до чинного законодавства України.» Згідно діючого ДСТУ, що регулює це питання, при завіренні документу є обов»язковим указання дати завірення. Учасник не виконав вимогу п.4.1.1. та 5.4. ТД.
8. Наказ на директора і положення про учасника надані на російській мові. Не надано переклад, довідка про пояснення даного факту.
9. Довідка з ЄДРПОУ не містить інформації, що учасник має право виконувати роботу по технагляду. Ця довідка не містить код 71.12 Виконання інжінірінгових робіт (включають в себе технагляд).
10. Учаник не надав довідку про систему оподаткування по ПДВ і податку на прибуток. Учасник. Згідно вимог ТД: «Надана інформація про Переможця торгів перевіряється у відкритих єдиних державних реєстрах (далі – ЄДР). У разі відсутності інформації у ЄДР учасник повинен надати довідку в довільній формі із вказівкою причин відсутності даної інформації в ЄДР. А в разі відсутності інформації в ЄДР і відповідної довідки в тендерній пропозиції замовник матиме повне право відхилити таку пропозицію.»
Учасник не надав відповідну довідку та взагалі не вказав, чи він платник ПДВ та єдиного податку.

11. Відсутня Довідка на обробку персональних данних на 2 працівників, данні та копії документів яких надані в складі пропозиції. Це порушення ЗУ, що регулює це питання. Учасник міг подати ці довідки та не порушувати ЗУ.
12. Учасник в складі пропозиції не надав документ Цінова пропозиція. Це вимагається п. 6. ТД. Цей документ не є документом «форма тендерної пропозиції». Він повинен містити: «6.2. Цінова пропозиція повинна включати повну інформацію щодо відповідності Учасника технічним вимогам Замовника та вимогам до виконання робіт. 6.3. Ціна пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник передбачає виконати замовлення щодо всіх видів робіт, передбачених в технічних вимогах Замовника . 6.4. Вартість пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені. 6.5. До розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені Учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та витрати, пов’язані з укладанням договору.
Учасник не надав цей документ та відповідну вище зазначену інформацію. Згідно п. 12.5 це порушення вимагає відхилення пропозиції.
Підсумовуючи, можна зазначити, що пропозиція містить численні грубі порушення та вимагає відхилення по кожному пункту зауважень. Вимагаюу при прийнятті рішення, врахувати цю інформацію та відхілити цю пропозицію.
Якщо уповноважена особа вважає, що всі ці зауваження не відповідають дійсності та прийме рішення про прийняття пропозиції учасника, вимагаю надати детальний коментар по кожному з 12 пунктів зауважень. Якщо не буде отримана детальна відповідь на усі 12 зауважень, буду вважати, що уповноважена особа грубо порушує законодавство та буду звертатися до правоохоронних органів та держаудиту. Також виникає питання, чи не є рішення уповноваженої особи зговором з учасником торгів. Як то кажуть, повина бути якась межа. Але це питання до відповідних органів. Вимагаю та чекаю відповіді.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 червня 2020 15:00
Тендерна пропозиція ВІДДІЛУ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВОЛНОВАСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ не розглядалася на даний час та ВІДДІЛ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВОЛНОВАСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ не визначено переможцем спрощеної закупівлі за ідентифікатором UA-2020-06-10-007417-b ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з капітального ремонту головного лікувального корпусу лікарні та поліклінічного відділення, розташованого за адресою: Донецька область, м.Волноваха, пров. Залізничний, 23 (За кодом CPV за ДК 021:2015 - 71248000-8 Технічний нагляд за проектами та документацією).

Документи подані скаржником

27 червня 2020 11:33
Лист №1.pdf
27 червня 2020 11:33
Досвид ИТОГО.pdf

Документи

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" 318 000,00
UAH
318 000,00
UAH
Документи
ВІДДІЛ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВОЛНОВАСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ 360 245,00
UAH
320 245,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальність "Донбудперспектива" 455 179,20
UAH
455 179,20
UAH
Документи
ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку" 638 280,00
UAH
638 280,00
UAH
Документи
ФОП КУДРЯШОВ ЄВГЕН МИХАЙЛОВИЧ 769 500,00
UAH
769 500,00
UAH
Документи
ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ 980 000,00
UAH
980 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

23 червня 2020 00:47
Електронний підпис
23 червня 2020 00:45
Нова цінова.pdf
19 червня 2020 19:54
Електронний підпис
19 червня 2020 19:51
Страховка Технагляд.pdf
19 червня 2020 19:51
СВIДОЦТВО__ФОП+++.pdf
19 червня 2020 19:51
паспорт.pdf
19 червня 2020 19:51
Паспорт + код Заверено.pdf
19 червня 2020 19:51
код.pdf
19 червня 2020 19:51
ДОВIДКА_податкiв+++.pdf
19 червня 2020 19:51
Диплом Сазонов В..pdf
19 червня 2020 19:51
ВИТЯГ з ЄДРПОУ от 29.04.20-.pdf
19 червня 2020 19:51
Dovidka_20139637060920963116.pdf
19 червня 2020 02:10
Електронний підпис
19 червня 2020 02:09
Банк Глобус на 12.06.20_.pdf
19 червня 2020 02:09
Досвид ИТОГО.pdf
19 червня 2020 02:09
Лист №1.pdf

Публічні документи

18 червня 2020 13:12
Електронний підпис
18 червня 2020 13:10
Аналогічні договори.rar
18 червня 2020 13:10
Тендерна пропозиція.PDF
18 червня 2020 13:10
Проект договору.PDF
18 червня 2020 13:10
Положення.PDF
18 червня 2020 13:10
План виконання робіт.PDF
18 червня 2020 13:10
Наказ.PDF
18 червня 2020 13:10
Кошторис.PDF
18 червня 2020 13:10
Довідка ліцензії.PDF
18 червня 2020 13:10
Графік фінансування.PDF
18 червня 2020 13:10
Витяг.PDF

Публічні документи

02 липня 2020 10:08
Цінова пропозиція.pdf
18 червня 2020 16:08
Копія Виписки та лист.pdf
16 червня 2020 15:07
Установчі документи.zip
16 червня 2020 15:07
Документи 1.rar
16 червня 2020 15:07
3.Кошториси.pdf
16 червня 2020 15:07
1.Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 15:25
Електронний підпис
19 червня 2020 15:23
15. цінова пропозиція.pdf
19 червня 2020 15:23
14. довідка ст. 17.pdf
19 червня 2020 15:23
13. Листи-згоди.pdf
19 червня 2020 15:23
10.1. договір.pdf
19 червня 2020 15:23
7. Ліцензія.pdf
19 червня 2020 15:23
6.1. лист код доступу.pdf
19 червня 2020 15:23
6. Статут Стратегія.pdf
19 червня 2020 15:23
5. Накази Рубан.pdf
19 червня 2020 15:23
3. Виписка з ЄДРПОУ.pdf
19 червня 2020 15:23
2.2 Відгук.pdf
19 червня 2020 15:23
2.1. Досвід договора.pdf
19 червня 2020 15:23
2. досвід.pdf
19 червня 2020 15:23
1.2. Договори і накази.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 17:00
Електронний підпис
19 червня 2020 16:59
Електронний підпис
19 червня 2020 16:58
Цінова пропозиція.pdf
19 червня 2020 16:58
НАКАЗ 2019.pdf
19 червня 2020 16:58
Копія паспорта.pdf
19 червня 2020 16:58
Копія ІПН.pdf
19 червня 2020 16:58
Довідка про Ст.17.pdf
19 червня 2020 16:58
Довідка про ліцензії.pdf
19 червня 2020 16:58
Довідка про аванс.pdf
19 червня 2020 16:58
Витяг Document_USR_1006732102.pdf
19 червня 2020 16:58
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 09:19
Електронний підпис
18 червня 2020 13:03
Електронний підпис
18 червня 2020 12:49
Наказ копія.pdf
18 червня 2020 12:49
Копія Статуту.pdf
18 червня 2020 12:49
Копія виписка з ЄДР.pdf
18 червня 2020 12:49
Розрахунок вартості.pdf
18 червня 2020 12:49
пропозиція.pdf
18 червня 2020 12:49
календарний план.pdf
18 червня 2020 12:49
довідка щодо ст. 17.pdf
18 червня 2020 12:49
графік фінансування.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"

ВІДДІЛ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВОЛНОВАСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

Товариство з обмеженою відповідальність "Донбудперспектива"

ДП "Науково-дослідна виробничо-технічна агенція «Стратегія регіонального розвитку"

ФОП КУДРЯШОВ ЄВГЕН МИХАЙЛОВИЧ

ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"
#2814107357
Відхилено 318 000,00
UAH
26 червня 2020 15:26
ВІДДІЛ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВОЛНОВАСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ
#04011710
Відхилено 320 245,00
UAH
01 липня 2020 15:47
Товариство з обмеженою відповідальність "Донбудперспектива"
#38769255
Переможець 455 179,20
UAH
03 липня 2020 16:00

Документи

26 червня 2020 15:26
Електронний підпис

Документи

01 липня 2020 15:47
Електронний підпис

Документи

03 липня 2020 16:00
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2020 16:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальність "Донбудперспектива"
#38769255
455 179,20
UAH
Документи

Документи

03 липня 2020 16:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2021 11:47
Скан_20210910.jpg зміни до договору
10 вересня 2021 11:39
Скан_20210910_(2).jpg зміни до договору
10 вересня 2021 11:39
Скан_20210910_(3).jpg зміни до договору
10 вересня 2021 11:39
Скан_20210910_(4).jpg зміни до договору
10 вересня 2021 11:39
Скан_20210910_(5).jpg зміни до договору
10 вересня 2021 11:39
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2021 11:55
Скан_20210623_(4).jpg зміни до договору
23 червня 2021 11:52
Скан_20210623_(3).jpg зміни до договору
23 червня 2021 11:52
Скан_20210623.jpg зміни до договору
23 червня 2021 11:52
Скан_20210623_(2).jpg зміни до договору
23 червня 2021 11:52
Електронний підпис укладений
14 липня 2020 15:42
Договір № 116_20ТН.pdf укладений
14 липня 2020 15:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з прийняттям рішення Замовником про уповільнення виконування робіт та зміною планів фінансування капітального ремонту роботи з технічного нагляду виконуються в три черги. Термін завершення робіт першої черги: 30 листопада 2020 року; другої черги - 30 грудня 2021 року; третьої черги - 30 жовтня 2022 року. Вартість робіт першої черги 74424,36 грн. (в т.ч. 12404,06 ПДВ); вартість робіт другої черги 212107,54 (в т.ч. 35351,26 ПДВ); вартість робіт третьої черги 168647,30 (в т.ч. 28107,88 ПДВ).
Номер договору про закупівлю: 116/20 ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова Угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити строки виконання робіт до 22.12.2022 року. У зв'язку з коригуванням проетно-кошторисної документації сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 164751,37 грн.
Номер договору про закупівлю: 116/20 ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML