Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивний комплекс: мультимедійний проектор+інтерактивна дошка+ноутбук - 24 комплекти)
Очікувана вартість
974 479,00 UAH
UA-2020-06-10-007045-b 3aef7ac0ae3442f4b561dda71d39ce10
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Комліченко Сергій Юрійович

+380554733344 tsentrosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Районний центр по обслуговуванню закладів освіти" Білозерської районної ради Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 38188738
Місцезнаходження: 75000, Україна , Херсонська обл., Білозерка, вул.Станіславське шосе,29/48
Контактна особа: Комліченко Сергій Юрійович
+380554733344
tsentrosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 червня 2020 16:03
Звернення за роз’ясненнями: до 18 червня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 червня 2020 16:00
Початок аукціону: 30 червня 2020 15:39
Очікувана вартість: 974 479,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 872,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 комплекти
інтерактивний комплекс: мультимедійний проектор+інтерактивна дошка+ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75000, Україна, Херсонська область, ЗОШ та ЗО Білозерського району, згідно технічного завдання
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо характеристик ноутбука
Дата подання: 12 червня 2020 10:33
Дата відповіді: 16 червня 2020 15:56
Шановний Замовнику, чи відповідає Вашим вимогам ноутбук з Процесором Intel® Pentium® Gold 4417U, Launched Q1'19 2, 2,30 GHz, 2 MB Intel® Smart Cache, Intel® HD Graphics 610?
Відповідь: Шановний Учасник, дякую за запитання.
Ноутбук з Процесором Intel Pentium Gold 4417U, відповідає вимогам тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-10-007045-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 14 червня 2020 21:13
1
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.

Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 червня 2020 15:58
Шановний Учасник!
Тендерною документацією встановлені технічні характеристики до обладнання та вимоги щодо підтвердження якості обладнання, які не суперечать чинному законодавству та жодним чином не обмежують коло учасників. В тендерній документації не зазначено жодної торгової марки обладнання, жодного розробника програмного забезпечення, що виключає Ваші твердження про вимогу постачання конкретного обладнання та програмного забезпечення. Дійсно в Оголошенні передбачено надання авторизаційного листа і застосування його викликано необхідністю забезпечення постачання обладнання із ліцензійним програмним забезпеченням та з метою недопущення постачання недобросовісними учасниками фальсифікованого програмного забезпечення, або такого, що не відповідає встановленим вимогам. Вимога щодо надання авторизованого листа є загальновживаною практикою, яка захищає кінцевого користувача від отримання неякісного товару і, власне, вона не суперечить чинному законодавству України, в тому числі Закону України "Про публічні закупівлі". Зазначаємо також, що відповідно до п.3, ч.2, ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник в тендерній документації має повне право встановлювати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)
Номер вимоги: UA-2020-06-10-007045-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 17 червня 2020 11:32
Вимога щодо усунення порушень
Опис наведений у вкладенні
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 червня 2020 13:29
Шановний Учасник!
До тендерної документації будуть внесені необхідні зміни, а саме до «Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункт 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)».
Характеристики товару будуть зазначені не гірше ніж у Наказі Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 № 1440 зі змінами Наказу Міністерства освіти і науки № 574 від 29.04.2020 відповідно до типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти.
Номер вимоги: UA-2020-06-10-007045-b.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 18 червня 2020 14:59
Вимога щодо усунення порушень відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574. Вимагаємо усунути порушення і внести зміни до ТД!
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу, що зазначені у тендерній документації вимоги до мультимедійного обладнання (проектора та інтерактивної дошки) не відповідають вимогам Наказу Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574. Просимо переглянути Ваше технічне завдання до тендерної документації на проведення відкритих торгів на закупівлю комплектів мультимедійного обладнання та внести зміни у відповідності до Наказу Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574, а саме: «Комплект мультимедійного обладнання. Тип 1 А) Інтерактивна дошка: дошка прямої проекції з можливістю настінного кріплення; робоча поверхня білого кольору, тверда, зі спеціальним антиблисковим покриттям, стійким до ушкоджень, розрахована, зокрема, для письма на ній маркерами на водній основі; мінімальна діагональ 75″. Розмір та аспектне співвідношення робочої поверхні дошки має збігатися з розміром та аспектним співвідношенням проекційного зображення проєктора; дошка повинна забезпечувати можливість управління контентом безпосередньо за допомогою дотиків пальців руки або стилуса/маркера; гарантія на дошку не менше 3 років Б) Мультимедійний проєктор з короткофокусним об’єктивом: світловий потік не менше 3000 ANSI люменів; роздільна здатність проєктора повинна бути не менше XGA, 1024 × 768 пікселів, або WXGA, 1280 × 800 пікселів; ресурс роботи лампи не менше 5000 годин у стандартному режимі; проєктор повинен комплектуватись спеціальним підвісом, який кріпиться безпосередньо над верхнім краєм інтерактивної дошки до стіни або до стелі; відстань від об’єктива проєктора до площини проекції не більше 1 м; довжина інтерфейсного дроту - не менша, ніж необхідна для підключення пристрою до ПК педагогічного працівника у місці його встановлення; гарантія на проектор не менше 3 років; гарантія на лампу проєктора не менше 1 року або 1000 годин в робочому режимі В) Базове програмне забезпечення для інтерактивної дошки та мультимедійного проєктора: для створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту; сумісне з операційною системою (далі - ОС) ПК педагогічного працівника Г) Акустична система зовнішня або вбудована в проєктор (за потребою): потужність не менше ніж 10 Вт».
Виходячи з вищезазначеного ВИМАГАЄМО привести Вашу Тендерну документацію у відповідність до Наказу Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574 !! Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 червня 2020 13:29
Шановний Учасник!
До тендерної документації будуть внесені необхідні зміни, а саме до «Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункт 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)».
Характеристики товару будуть зазначені не гірше ніж у Наказі Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 № 1440 зі змінами Наказу Міністерства освіти і науки № 574 від 29.04.2020 відповідно до типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти.
Номер вимоги: UA-2020-06-10-007045-b.c4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 18 червня 2020 15:04
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов
Шановний Замовнику, проведений аналіз технічних характеристик, які встановлені Вами до обладнання у Тендерній документації, показав, що висунуто дискримінаційні вимоги, які обмежують конкуренцію. Просимо звернути увагу, що вказано характеристики конкретного проектора, яким у сукупності відповідають тільки моделі виробника проекторів Vivitek. Просимо внести корективи до тендерної документації та надати можливість більшому колу учасників та виробників прийняти участь у Вашій закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 червня 2020 13:32
Шановний Учасник!
Тендерною документацією встановлені технічні характеристики до обладнання та вимоги щодо підтвердження якості обладнання, які не суперечать чинному законодавству та жодним чином не обмежують коло учасників. В тендерній документації не зазначено жодної торгової марки обладнання, що виключає Ваші твердження, що вказано характеристики конкретного проектора. Під зазначені характеристики підходять проектори різних виробників. Зазначаємо також, що відповідно до п.3, ч.2, ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»; Замовник в тендерній документації має повне право встановлювати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)
Номер вимоги: UA-2020-06-10-007045-b.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ДУБОВЧЕНКО АНТОН ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3290102292
Дата подання: 18 червня 2020 15:51
Щодо базового програмного забезпечення
Вимога в документі
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 червня 2020 13:35
Шановний Учасник!
До тендерної документації будуть внесені необхідні зміни, а саме до «Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункт 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)».
Характеристики товару будуть зазначені не гірше ніж у Наказі Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 № 1440 зі змінами Наказу Міністерства освіти і науки № 574 від 29.04.2020 відповідно до типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти.

Документи

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2020 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" 962 400,00
UAH з ПДВ
962 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 969 864,48
UAH з ПДВ
969 864,48
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ДУБОВЧЕНКО АНТОН ІВАНОВИЧ 972 000,00
UAH з ПДВ
972 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2020 17:00
Електронний підпис
09 липня 2020 10:36
частина 2 ст. 17 Закону.pdf
27 червня 2020 21:25
Електронний підпис
27 червня 2020 21:23
Лист-роз_яснення.pdf
27 червня 2020 21:23
Довідка мат тех база.pdf
27 червня 2020 21:23
Порівняльна таблиця.pdf
27 червня 2020 21:23
Гарантійний лист ст.17.pdf
27 червня 2020 21:23
Проект договору.pdf
27 червня 2020 21:23
Авторизація ноутбук.pdf
27 червня 2020 21:23
Тендерна пропозиція.pdf
27 червня 2020 21:23
Установчі документи.pdf
27 червня 2020 21:23
ISO 9001 Tirex.pdf
27 червня 2020 21:23
СЕС кріп..pdf
27 червня 2020 21:23
ISO 9001 оригінал.pdf
27 червня 2020 21:23
ISO 14000 оригінал.pdf
27 червня 2020 21:23
Згода з тех завданням.pdf
27 червня 2020 21:23
ISO 14001 Tirex.pdf
27 червня 2020 21:23
Гарантійний лист.pdf
27 червня 2020 21:23
СЕС Кріплення.pdf

Публічні документи

26 червня 2020 17:05
Електронний підпис
26 червня 2020 17:04
Фінансова звітність.pdf
26 червня 2020 17:04
Установчі документи.pdf
26 червня 2020 17:04
Уповноважена особа.pdf
26 червня 2020 17:04
Технічні вимоги згода.pdf
26 червня 2020 17:04
Тендерна пропозиція.pdf
26 червня 2020 17:04
Таблиця відповідності.pdf
26 червня 2020 17:04
Проект договору.pdf
26 червня 2020 17:04
Згода на обробку ПД.pdf
26 червня 2020 17:04
Довідка стаття 17.pdf
26 червня 2020 17:04
Довідка працівники.pdf
26 червня 2020 17:04
Довідка МТБ.pdf
26 червня 2020 17:04
Довідка ліцензування.pdf
26 червня 2020 17:04
Довідка досвід.pdf
26 червня 2020 17:04
Довідка довкілля.pdf
26 червня 2020 17:04
Авторизаційний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

ФОП ДУБОВЧЕНКО АНТОН ІВАНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"
#42838481
Переможець 962 400,00
UAH з ПДВ
01 липня 2020 11:24
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" #42838481

№ рішення у справі

70/70-р/к

Дата рішення у справі

06.06.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2020 11:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"
#42838481
962 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:38
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 09:42
договір 98 від 20.07.2020 року укладений
23 липня 2020 09:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 962 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 160 400,00 UAH)