Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кейтерингові послуги ДК 021:2015 – 55520000-1 (послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Володимирецького району Рівненської області)
Catering servises Services of the catering children, suffered from the Chornobyl disaster, in the educational institutions, situated on the radioactively polluted territories in Volodymyrets district Rivne region
Catering servises Services of the catering children, suffered from the Chornobyl disaster, in the educational institutions, situated on the radioactively polluted territories in Volodymyrets district Rivne region
Очікувана вартість
18 281 018,00 UAH
UA-2020-06-10-005500-b ● b55732c5b1f64e1188f8fbc17163342f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Управління соціального захисту населення Володимирецької райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 25797471 |
Місцезнаходження: | 34300, Україна , Рівненська область обл., Володимирець, вул. Соборна, 23 |
Контактна особа: |
Кошмак Вікторія Леонідівна +380363424241 upszn@volodrda.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Пацан Світлана Іванівна +380363424241 upszn@volodrda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Social protection of the population Volodymyrets district state administration |
National ID: | 25797471 |
Contact point: |
Koshmak Viktoriya Leonidivna +380363424241 upszn@volodrda.gov.ua |
Additional contacts: |
Patsan Svitlana Ivanivna +380363424241 upszn@volodrda.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 10 червня 2020 14:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 липня 2020 14:52 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 липня 2020 14:52 |
Початок аукціону: | 10 серпня 2020 15:38 |
Очікувана вартість: | 18 281 018,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,05% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 457025 UAH |
Publication date: | 10 червня 2020 14:47 |
Enquiries until: | 06 липня 2020 14:52 |
Complaints submission until: | до 12 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 липня 2020 14:52 |
Information
Estimated total value: | 18 281 018 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 9 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,05 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Scope of the procurement
послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Володимирецького району Рівненської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Кейтерингові послуги ДК 021:2015 – 55520000-1 (послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Володимирецького району Рівненської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
34300, Україна, Рівненська область, Володимирецький район, Володимирецький район
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Catering servises Services of the catering children, suffered from the Chornobyl disaster, in the educational institutions, situated on the radioactively polluted territories in Volodymyrets district Rivne region
CPV: 55520000-1
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Кейтерингові послуги ДК 021:2015 – 55520000-1 (послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Володимирецького району Рівненської області) | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 липня 2020 17:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 липня 2020 17:05 |
Перелік змін 07.07.2020.pdf | |
07 липня 2020 17:05 |
ТД (нова редакція) 07.07.2020 (1).docx |
07 липня 2020 17:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 липня 2020 17:05 |
Перелік змін 07.07.2020.pdf
|
||||||
07 липня 2020 17:05 |
ТД (нова редакція) 07.07.2020 (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Що таке машинозчитування ?
Дата подання: 15 червня 2020 08:53
Дата відповіді: 16 червня 2020 19:16
Згідно ТД 1.3. Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування.
Про яке машинозчитування йдеться для документів тендерної пропозиції? Навіщо це взагалі, з якою метою "пропонується" така вимога про машинозчитування? Це слово, вирване з контексту нормативного акта, вірогідно, постанови КМУ № 835 від 21.10.2015 без розуміння реального процесу. Як Замовник буде машинозчитувати документи тендерної пропозиції та з якою метою? Їх можуть лише роздрукувати. Достатнім було б в тендерній документації зазначити формати скан-копій документів та про їх відповідність оригіналам, з яких вони зроблені (а не згідно яких вони виготовляються). Застосовувати такі вимоги в ТД відповідно до постанови КМУ № 835 від 21.10.2015 є недоречним, оскільки до тендерної пропозиції вона не може застосовуваться через те, що тендерна пропозиція не підпадає під дію Закону України "Про доступ до публічної інформації", підзакониим актом якого є ця постанова.
Розясніть детально вимогу про машинозчитування документів, або внесіть зміни до ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1.3. Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії та повинні бути належного рівня зображення, доступні до перегляду.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 15 червня 2020 10:43
Дата відповіді: 16 червня 2020 19:18
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» ст. 22 абз. 2 п. 11) У тендерній документації зазначаються строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 ДНІВ ІЗ ДАТИ КІНЦЕВОГО СТРОКУ ПОДАННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ;
Тендерна документація п. 7.3. вимагає, щоб Строк дії забезпечення тендерної пропозиції складав НЕ МЕНШЕ 90 ДНІВ З ДАТИ РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ.
Враховуючи що ця процедура закупівлі так звані «Євроторги», то розкриття тендерних пропозицій відбувається частково на першому етапі прекваліфікації до аукціону і повністю після аукціону. Про яку дату розкриття у випадку із строком дії забезпечення тендерних пропозицій йдеться роз’ясніть ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації.
7.3. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – відповідає строку, встановленому цією документацією протягом якого тендерні пропозиції є дійсними.
7.3. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – відповідає строку, встановленому цією документацією протягом якого тендерні пропозиції є дійсними.
Предмет закупівлі
Дата подання: 03 липня 2020 19:15
Дата відповіді: 07 липня 2020 16:56
Відповідно до умов тендерної документації та проекту договору, предметом закупівлі, як визначив Замовник, є "Кейтерингові послуги".
Необхідно зазначити, що поняття «кейтеринг» згадується в ДСТУ 4281:2004 «Заклади ресторанного господарства. Класифікація». У стандарті, кейтеринг включено до групи 4.4 «Постачання їжі, приготованої централізовано, для споживання в інших місцях», яка охоплює такі види підприємств ресторанного господарства: 4.4.1 фабрику-заготівельню, 4.4.2 фабрику-кухню, 4.4.3 домову кухню, 4.4.4 ресторан за спеціальними замовленнями (catering). У стандарті «ресторан за спеціальними замовленнями (catering)» трактується як заклад ресторанного господарства, призначений готувати і постачати готову їжу та організовувати обслуговування споживачів в інших місцях за спеціальними замовленнями.
Просимо надати роз'яснення, чи означає визначений Замовником предмет закупівлі "Кейтерингові послуги" те, що на Учасника, під час виконання договору про закупівлю, покладатиметься обов'язок організації, надання послуг з харчування та осбслуговування у інших, віддалених від навчальних закладів місцях?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так означає тому що, надання послуг має здійснюватись за адресою за якою будуть харчуватися діти (у навчальному закладі чи поза його межами) відповідно Додатку 2 до проекту Договору про закупівлю послуг з харчування дітей, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи,за державні кошти.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-10-005500-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ АРХІМАГІР, Код ЄДРПОУ:42851240
Дата подання: 12 червня 2020 09:47
Замовник зобовязаний виключити дискримінаційні вимоги
Відповідно до тендерної документації Замовник вимагає від Учасників надання двох аналогічних догворів з підтвердженням про виконання платіжними доручення. .Аналогічні договори в розумінні процедури закупівлі - надання послуг з харчування.Така вимога є дискрімінаційною, та така що обмежує участь в закупівлі.
За договором надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається у процесі вчинення певної дії або провадження певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити отриману послугу (ст. 901 Цивільного кодексу, далі – ЦК). Усі господарські операції, у тому числі і надання послуг, відображаються в бухгалтерському обліку методом їх суцільного і безперервного документування (документація). Підставою для бухобліку господарських операцій є первинні документи (ч. 1 ст. 9 Закону від 16.07.99 р. № 996-XIV «Про бухгалтерський облік і фінансову звітність в Україні», далі – Закон № 996). Також для контролю і впорядкування обробки даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Первинним є документ, який містить відомості про господарську операцію (ст. 1 Закону № 996). Первинним документом в даному випадку є акт наданих послуг.
Враховуючи зазначене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації замінивши платіжне доручення на акт надання послуг.
Розгорнути
Згорнути
За договором надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається у процесі вчинення певної дії або провадження певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити отриману послугу (ст. 901 Цивільного кодексу, далі – ЦК). Усі господарські операції, у тому числі і надання послуг, відображаються в бухгалтерському обліку методом їх суцільного і безперервного документування (документація). Підставою для бухобліку господарських операцій є первинні документи (ч. 1 ст. 9 Закону від 16.07.99 р. № 996-XIV «Про бухгалтерський облік і фінансову звітність в Україні», далі – Закон № 996). Також для контролю і впорядкування обробки даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Первинним є документ, який містить відомості про господарську операцію (ст. 1 Закону № 996). Первинним документом в даному випадку є акт наданих послуг.
Враховуючи зазначене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації замінивши платіжне доручення на акт надання послуг.
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 червня 2020 19:10
Внесено зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-06-10-005500-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ АТОМСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:39927581
Дата подання: 03 липня 2020 23:22
Дискримінаційна вимога щодо документального підтвердження аналогічного договору
Замовник в тендерній документації встановив дискримінаційну вимогу, а саме: на підтвердження виконання аналогічних договорів Учасникам необхідно надати копії платіжних документів.
Необхідно зазначити, що документальним підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічних договорів є копії договорів та акт про надання/отримання послуг.
Натомість платіжне доручення є одним з видів платіжних інструментів, за допомогою яких ініціюється переказ коштів з одного рахунку (ініціатора, власника рахунку) на інший (одержувача коштів) . Згідно з Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою Національного банку України від 21.01.2004 р. № 22 (далі – Інструкція № 22), платіжне доручення – розрахунковий документ, що містить письмове доручення платника обслуговуючому банку про списання зі свого рахунку зазначеної суми коштів та її перерахування на рахунок отримувача.
Отже вважаємо, що документальним підтвердженням виконання аналогічного договору (-ів) є сам договір та акт про надання/отримання послуг.
Просимо Замовника виключити з тендерної документації вимогу щодо надання Учасниками копій платіжних документів, так як вони підтверджують не виконання договору, а переказ коштів з одного рахунку на інший.
Розгорнути
Згорнути
Необхідно зазначити, що документальним підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічних договорів є копії договорів та акт про надання/отримання послуг.
Натомість платіжне доручення є одним з видів платіжних інструментів, за допомогою яких ініціюється переказ коштів з одного рахунку (ініціатора, власника рахунку) на інший (одержувача коштів) . Згідно з Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою Національного банку України від 21.01.2004 р. № 22 (далі – Інструкція № 22), платіжне доручення – розрахунковий документ, що містить письмове доручення платника обслуговуючому банку про списання зі свого рахунку зазначеної суми коштів та її перерахування на рахунок отримувача.
Отже вважаємо, що документальним підтвердженням виконання аналогічного договору (-ів) є сам договір та акт про надання/отримання послуг.
Просимо Замовника виключити з тендерної документації вимогу щодо надання Учасниками копій платіжних документів, так як вони підтверджують не виконання договору, а переказ коштів з одного рахунку на інший.
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 липня 2020 16:58
Внесено зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-06-10-005500-b.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ АТОМСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:39927581
Дата подання: 03 липня 2020 23:53
Дискримінаційна вимога щодо поняття "аналогічний договір"
Замовник в тендерній документації п.п.3.1.1. у "Кваліфікаційному критерії N3", зазначає, що аналогічним за предметом закупівлі договором є надання послуг з харчування дітей в навчальних закладах.
Вважаємо таке визначення дискримінаційним.
Наше підприємство має достатній досвід надання послуг з харчування взагалі, зокрема військовослужбовцям, працівникам різних установ. Натомість встановивши в тендерній документації вимогу, щодо наявності досвіду харчування саме дітей в навчальних закладах, Замовник свідомо звужує коло учасників та дає змогу прийняти участь у відкритих торгах певним суб'єктам господарювання, які мають такий досвід. Просимо Замовника внести зміни в тендерну документацію, а саме поняття аналогічний договір визначити, як надання послуг з харчування.
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо таке визначення дискримінаційним.
Наше підприємство має достатній досвід надання послуг з харчування взагалі, зокрема військовослужбовцям, працівникам різних установ. Натомість встановивши в тендерній документації вимогу, щодо наявності досвіду харчування саме дітей в навчальних закладах, Замовник свідомо звужує коло учасників та дає змогу прийняти участь у відкритих торгах певним суб'єктам господарювання, які мають такий досвід. Просимо Замовника внести зміни в тендерну документацію, а саме поняття аналогічний договір визначити, як надання послуг з харчування.
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 липня 2020 16:59
Внесено зміни до тендерної документації
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 03 серпня 2020
Найменування: | Управління соціального захисту населення Володимирецької райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 25797471 |
Місцезнаходження: | 34300, Україна, Рівненська область обл., Володимирець, вул. Соборна, 23 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
КП Володимирецький комбінат громадського харчування | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2020 08:45
|
ТОВ АТОМСЕРВІС | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП Володимирецький комбінат громадського харчування #01764610 |
Переможець |
15 229 676,00
UAH
|
12 серпня 2020 13:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 березня 2021 09:11
|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2021 12:15
|
Дод.угода 4.pdf | зміни до договору |
26 січня 2021 12:13
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 12:07
|
Додаткова угода _ 3.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 12:04
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 09:19
|
Додаткова угода _ 2.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 09:15
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2020 16:41
|
угода1.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2020 16:31
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2020 15:09
|
Додаткова угода № 1 до Договору №172 | зміни до договору |
31 серпня 2020 15:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку із зменшенням обсягу закупівель, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 172 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку із зменшенням обсягу закупівель, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, погодилися зменшити ціну Договору |
Номер договору про закупівлю: | 172 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дію Договору пролонгувати (продовжити) на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому Договорі про закупівлю, укладеному в 2020 році |
Номер договору про закупівлю: | 172 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Встановлення розрахункової ціни угоди в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 172 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |