Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Черкасиводоканал" Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03357168 |
Місцезнаходження: | 18036, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гетьмана Сагайдачного, 12 |
Контактна особа: |
Коваль Лариса Василівна +380472635830 tender.ck@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 червня 2020 21:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 червня 2020 21:22 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 червня 2020 21:22 |
Початок аукціону: | 30 червня 2020 15:11 |
Очікувана вартість: | 1 465 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за товар Замовником здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати фактичного отримання Товару від Постачальника та підписаної відповідної товарно-транспортної накладної. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 червня 2020 21:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 червня 2020 21:18 |
Додаток 5 (Перелік документів для подання у складі тендерної пропозиції - люки).docx | |
10 червня 2020 21:18 |
Додаток 4 (цінова пропозиція - люки) .docx | |
10 червня 2020 21:18 |
Додаток 3 Проєкт договору (Люки полімерні).doc | |
10 червня 2020 21:18 |
Додаток 2 (відомості про учасника - люки).doc | |
10 червня 2020 21:18 |
Додаток 1 (Технічне якісні кількісні характеристики товару) люки полімерні .docx | |
10 червня 2020 21:18 |
ТД Люки полімерні 10.06.20.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-28-000008 ● 7bdec667b6ab4221b208e7f4d260b55b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 липня 2020 14:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.07.2020 № 53
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 28.07.2020 № 53
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-06-10-004992-c, 10.06.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-28 15:33:12
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-10-004992-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із питання:
- чому відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ПРОСПЕКШН ІНДАСТРІ» на підставі частини першої статті 31 Закону через наявність підстав, встановлених статтею 17 цього Закону, а саме: у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів)? Пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» від 15.05.2003 № 755 (зі змінами від 28.04.2020; далі – Закон № 755) зазначено перелік відомостей про юридичну особу, які повинні міститися в ЄДР, а саме: інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності.
При цьому, згідно із інформацією Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань ТОВ «ПРОСПЕКШН ІНДАСТРІ» зареєстровано 12.11.2014 та засновниками учасника є фізичні особи.
Попередня редакція Закону № 755 (зі змінами від 16.03.2020) не застосовувалася до юридичних осіб, засновниками яких є винятково фізичні особи. Тобто, їм не потрібно було подавати до ЄДР інформацію про бенефіціарних власників такої особи. Разом з тим, Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019 № 361 (далі – Закон №361), який набрав чинності 28.04.2020, ліквідували таку норму.
Однак, розділом Х Закону № 361 встановлено, що юридичні особи, зареєстровані до набрання чинності цим Законом, подають державному реєстратору інформацію про кінцевого бенефіціарного власника в обсязі, визначеному цим Законом, та структуру власності протягом трьох місяців з дня набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності. Наразі такий нормативно-правовий акт не затверджено та трьохмісячний перехідний період триває.
Крім того, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОСПЕКШН ІНДАСТРІ» надано довідку, в якій учасник повідомляє про дату своєї реєстрації 12.11.2014 , тобто до набрання чинності Закону № 361 та інформацію про своїх кінцевих бенефіціарних власників.
З огляду на зазначене, підстава для відмови учаснику через відсутність інформації про кінцевого бенефіціарного власника застосовується, якщо таку інформацію має містити ЄДР на вимогу Закону № 755.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-31 14:25:12
Пояснення
На вимогу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, щодо надання пояснення стосовно закупівлі за кодом CPV за ДК 021:2015 44420000-0 Будівельні товари (Полімерно-композитні люки та кришки люків) (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-10-004992-c)(дата оголошення 10.06.2020 р.) надаєм наступне пояснення:
Підчас розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПРОСПЕКШН ІНДАСТРІ" було встановлено, що в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (відкритий єдиний державний реєстр, доступ до яких є вільним) взагалі відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань», а саме: інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи.
Відповідно до п.9 ч.1 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів).
При цьому, з огляду на приписи ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» внесення інформації щодо кінцевого беніфіціарного власника юридичної особи є обов’язковим для будь-якої юридичної особи (окрім виключного переліку осіб, визначених п. 9 ч. 2 ст. 9 вказаного Закону) незалежно від дати створення (реєстрації) юридичної особи.
Посилання на приписи розділу X ЗУ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» є помилковими, оскільки положення такого Закону лише стосуються відтермінування внесення інформації про юридичну особу щодо кінцевого бенефіціарного власника в частині певного обсягу інформації, визначеного таким Законом (зокрема щодо структури власності), проте не звільняє юридичну особу від обов’язку внести відомості про кінцевого бенефіціарного власника до ЄДР в частині відомостей, передбачених пунктом 9 частини другої статті 9 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань», або зазначити в ЄДР про відсутність бенефіціарного власника із обґрунтуванням причини його відсутності.
Таким чином, під час розгляду тендерної пропозиції Замовник має керуватись актуальними відомостями із ЄДР стосовно юридичної особи – учасника, та в разі відсутності таких відомостей - застосовувати відповідні наслідки, передбачені ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючі вищевикладене, вважаємо що відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ПРОСПЕКШН ІНДАСТРІ" є правомірним.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ: Із висновком Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме : положень ч. 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» стосовно безпідставного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Проспекшн Індастрі» не погоджуємося. Положеннями п. 9 ч. 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», який є спеціальним законодавством до даної сфери правовідносин, імперативно визначено обов’язок Замовника беззаперечно відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів). Водночас, відповідно до положень п. 9 частини 2 ст. 9 вказаного ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» ( чинними на момент відхилення тендерної пропозиції) було чітко визначено, що в Єдиному державному реєстрі мають міститися такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб, як: 9) інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності; Нагадаємо, що підчас розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПРОСПЕКШН ІНДАСТРІ" було встановлено, що в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань взагалі відсутня будь-яка інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань», що стосується кінцевого бенефіціарного власника (ків) вказаної юридичної особи, що є беззаперечною підставою для відхилення тендерної пропозиції відповідно до положень п. 9 ч. 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». При цьому, на Замовника не покладено обов’язку іншим чином визначати, встановлювати або підтверджувати іншими документами відомості щодо кінцевого бенефіціарного власника, не інакше як у спосіб, передбачений п. 9 ч. 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» шляхом отримання відомостей із ЄДР, що і було зроблено Замовником. Водночас, ТОВ "ПРОСПЕКШН ІНДАСТРІ", подаючи тендерну пропозицію та розуміючи, що відсутність даної інформації про кінцевого бенефіціарного власника є підставою для її відхилення, мав подбати про включення такої інформації в ЄДР до прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції, що не становило для останнього додаткових надмірних зусиль. І як приклад: наразі, інформація щодо бенефіціарних власників ТОВ "ПРОСПЕКШН ІНДАСТРІ» включена до ЄДР. При цьому, вважаємо безпідставними посилання Держаудитслужби на приписи ч. 4 розділу X ЗУ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», щодо звільнення заявника від обов’язку подавати державному реєстратору інформацію про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) на строк, який спливає після закінчення трьох місяців з дня набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності. А оскільки такий нормативний акт не прийнято, а заявник був зареєстрований в реєстрі юридичних осіб до набрання чинності цим законом ( тобто до 28.04.2020 року) тому на думку Держаудитслужби дотримання Замовником п. 9 ч. 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо вказаного заявника є необов’язковим. Із даним твердженням погодитись неможливо, оскільки по-перше: як зазначалось вище, вимоги п. 9 ч. 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» є імперативними та обов’язковими для застосування Замовником, незалежно від підстав відсутності інформації щодо бенефіціарних власників юридичної особи в ЄДР. По-друге: положення Закону «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» не звільняють юридичних осіб, які були зареєстровані до набрання чинності цим Законом (та зокрема засновниками яких були виключно фізичні особи) від обов’язку подання до ЄДР відомостей про бенефіціарних власників із моменту набрання таким Законом законної сили (тобто з 28.04.2020 року), оскільки визначає відтермінування такого строку лише щодо відомостей про власності бенефіціарного власника до часу набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності. Натомість, інші відомості про бенефіціарного власника ( зокрема : ПІБ, дата народження, країна громадянства серія та номер паспорта, країна громадянства для таких юридичних осіб підлягають внесенню саме з моменту набрання чинності Закону «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», яким було внесено зміни до п. 9 ч.2 ст. 9 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань». Окремо, звертаємо увагу, що відповідно до ч. 4 статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» відносини, що пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Враховуючи, що положення ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема в частині застосування приписів п. 9 ч. 1 ст. 17 та п. 1. ч. 1 ст. 31 не містить жодних застережень щодо врегулювання таких питань іншими Законами, тому посилання Держаудитслужби на необхідність застосування Замовником приписів Закону «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» під час прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції є протиправним та такими, що суперечить вищевказаним положенням ЗУ «Про публічні закупівлі», як спеціального закону для даних правовідносин, а відповідний висновок Держаудитслужби фактично змінює встановлену процедуру проведення закупівель на користь третьої особи - ТОВ "ПРОСПЕКШН ІНДАСТРІ". Водночас, повідомляємо, що КП «Черкасиводоканал» не погоджуючись із таким висновком Держаудитслужби має намір використати своє право на звернення до суду про оскарження такого висновку у строки, визначені ЗУ «Про публічні закупівлі», про що проінформує у системі закупівель.
2020-08-17 18:13:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Повідомляємо, що Черкаським окружним адміністративним судом по справі №580/3319/20 від 04.09.2020р відкрите за поданням КП «Черкасиводоканал» до Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області провадження у справі. Зазначена інформація отримана 10.09.2020р. |
Дата публікації: | 11 вересня 2020 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 червня 2020 15:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ІМПЕКС-ГРУП УКРАЇНА |
909 900,00
UAH з ПДВ
|
699 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОСПЕКШН ІНДАСТРІ" |
1 295 040,00
UAH з ПДВ
|
700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАГО-ГАРАНТ-ПЛЮС" |
1 397 100,00
UAH з ПДВ
|
710 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТОП ДРЕНАЖ СІСТЕМ |
807 240,00
UAH з ПДВ
|
807 240,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ІМПЕКС-ГРУП УКРАЇНА #39142757 |
Відхилено |
699 980,00
UAH з ПДВ
|
06 липня 2020 18:32
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОСПЕКШН ІНДАСТРІ" #39488467 |
Відхилено |
700 000,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2020 17:27
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАГО-ГАРАНТ-ПЛЮС" #42305457 |
Переможець |
710 000,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2020 16:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2021 09:39
|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2020 17:12
|
Підписаний контракт | укладений |
05 серпня 2020 17:11
|