Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання будівельно-монтажних робіт по об'єкту: "Реконструкція площі Свободи на пр. Миру у Центральному районі м. Маріуполя" (додаткові роботи)
Очікувана вартість
35 241 814,00 UAH
UA-2020-06-10-004394-b cc8e076129734fc587452d73f54347e0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Євгенівна Оберемок

+380675277337 mariupoluks@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Міське управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04011733
Місцезнаходження: 87535, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. КУПРІНА, 23А
Контактна особа: Наталя Євгенівна Оберемок
+380675277337
mariupoluks@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 червня 2020 13:38
Звернення за роз’ясненнями: до 17 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 червня 2020 17:00
Початок аукціону: 30 червня 2020 13:19
Очікувана вартість: 35 241 814,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 176 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 176000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


У відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання будівельно-монтажних робіт по об'єкту: "Реконструкція площі Свободи на пр. Миру у Центральному районі м. Маріуполя" (додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, площа Свободи
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Більш детально в проекті договору Аванс 10 Робочі 50
Виконання робіт Більш детально в проекті договору Пiсляоплата 10 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-17-000018 ● a786d72ffdaf4343a78407913469bd67
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 листопада 2020 16:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.11.2020 № 67
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 17.11.2020 № 67

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
6 UA-2020-06-10-004394-b 10.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Протокол засідання тендерного комітету про усунення порушення

2020-12-10 15:07:34


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 2 частини другої статті 4 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2020 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ТА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МІРА" 35 240 929,99
UAH з ПДВ
35 240 929,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХАРБОР" 35 241 813,00
UAH з ПДВ
35 241 813,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2020 17:21
Електронний підпис
26 червня 2020 11:29
Електронний підпис
26 червня 2020 11:27
Субпідрядники.pdf
26 червня 2020 11:27
13. Банківська гарантія.zip

Публічні документи

26 червня 2020 12:56
Статистика1.jpeg
26 червня 2020 12:56
Статистика.jpeg
26 червня 2020 12:56
Свідоцтво1.jpeg
26 червня 2020 12:56
Свідоцтво.jpeg
26 червня 2020 12:56
Паспорт3.jpeg
26 червня 2020 12:56
Паспорт2.jpeg
26 червня 2020 12:56
Паспорт.jpeg
26 червня 2020 12:56
Виписка1.jpeg
26 червня 2020 12:56
Виписка.jpeg
26 червня 2020 12:56
Тендерна пропозиція.jpeg
26 червня 2020 12:56
ДОВІДКА.jpeg
26 червня 2020 12:56
ДОВІДКА реєстри.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ТА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МІРА"

ТОВ "ХАРБОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ТА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МІРА"
#35793772
Переможець 35 240 929,99
UAH з ПДВ
01 липня 2020 15:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2020 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ТА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МІРА"
#35793772
35 240 929,99
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 10:08
Дод уг №2 до дог №115 2020 від 28.12.2020.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 10:07
Договірна ціна.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 10:07
План фінансування до доп уг №2 від 28.12.20.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 10:07
План фінансування до ду №2 від 28.12.2020.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 10:07
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2020 12:56
Дод угода №1 від 29.07.20 до дог №115 2020.PDF зміни до договору
31 липня 2020 12:53
Електронний підпис укладений
13 липня 2020 13:15
План фінансування.PDF укладений
13 липня 2020 13:14
Договірна ціна.pdf укладений
13 липня 2020 13:14
Графік виконання робіт.pdf укладений
13 липня 2020 13:14
Договір №115 2020 від 13.07.2020.PDF укладений
13 липня 2020 13:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зменшенням обсягу робіт, ціна договору складає 15537941,82 грн
Номер договору про закупівлю: №115/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку зі зменшенням обсягу робіт за договром, ціна договору складає 15339140,16 грн
Номер договору про закупівлю: №115/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML