Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Багатофункціональний пристрій (БФП) у складі принтера, сканера, копіра в комплекті з витратними матеріалами для учнів початкових класів НУШ"
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2020-06-10-004234-b 15f94f4fd8ba4f4bb4ba756ff7abe37c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куцулим Вікторія Романівна

+380435621025 kutsulim@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Мурованокуриловецької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141408
Вебсайт: http://mkur.osv.org.ua
Місцезнаходження: 23400, Україна , Вінницька обл., Муровані Курилівці, вул. Соборна, 57
Контактна особа: Куцулим Вікторія Романівна
+380435621025
kutsulim@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 червня 2020 13:26
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2020 13:31
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2020 13:31
Початок аукціону: 22 червня 2020 11:03
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комплекти
"Багатофункціональний пристрій (БФП) у складі принтера, сканера, копіра в комплекті з витратними матеріалами для учнів початкових класів НУШ"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23400, Україна, Вінницька область, смт.Муровані Курилівці, вул.Соборна,135
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару "Багатофункціональний пристрій (БФП) у складі принтера, сканера, копіра в комплекті з витратними матеріалами для учнів початкових класів НУШ" Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-10-004234-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 10 червня 2020 23:51
1
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 червня 2020 11:46
Відповідь надана в протоколі № 11 від 11.11.2020 р, завантаженого в електронній системі
Номер вимоги: UA-2020-06-10-004234-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "КОВАЛЕНКО ТЕТЯНА ІВАНІВНА", Код ЄДРПОУ:2733101709
Дата подання: 16 червня 2020 11:59
Невідповідність предмету закупівлі.
П.1.4 Додатку 2 до оголошення "Технічні характеристики" містить вимогу: "1.4. Доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію обладнання для здійснює Постачальник. " Просимо скасувати цей пункт з причини, що дана вимога не є технічною характеристикою предмету закупівлі, а є послугою, що не відповідає предмету закупівлі ДК 021:2015:30120000-6 - фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку. Також ця послуга має іншу економічну класифікацію видатків бюджету, яка не пердбачена річним планом закупівель. Умови Договору також не передбачають надання Постачальником такої послуги. Пунктом 1.4 Замовник завідомо створює ситуацію, коли основні умови договору відрізняються від змісту пропозиції, що протирічить п.15.3 цього ж оголошення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 червня 2020 08:42
Звернення розглянуто, зміни до оголошення та вимоги до даного предмету закупівлі вноситися не будуть.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 69 840,00
UAH з ПДВ
67 349,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 68 149,80
UAH з ПДВ
67 349,76
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кириченко Світлана Геннадіївна 79 000,00
UAH з ПДВ
79 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2020 16:18
Авторизація Epson.pdf
19 червня 2020 12:50
Zoom Extra A3, A4_4.3.2019-2.pdf
19 червня 2020 12:50
Відповідність 3150, L3151.pdf
19 червня 2020 12:50
Технічні вимоги.pdf
19 червня 2020 12:50
Цінова пропозиція.pdf
19 червня 2020 12:50
Проект договору.pdf
19 червня 2020 12:50
Гарантійний лист.pdf
19 червня 2020 12:50
Лист про санкції.pdf
19 червня 2020 12:50
Статут, завірена копія.pdf

Публічні документи

16 червня 2020 14:32
Електронний підпис
16 червня 2020 14:29
19. Гарантія на товар.pdf
16 червня 2020 14:29
13. Тендерна пропозиція.pdf
16 червня 2020 14:29
7. Витяг.pdf
16 червня 2020 14:29
5. Сертифіікати на БФП.pdf
16 червня 2020 14:29
1. Авторизаційний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КОМЕЛ"

ФОП Кириченко Світлана Геннадіївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 67 349,00
UAH з ПДВ
24 червня 2020 16:10
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Відхилено 67 349,76
UAH з ПДВ
25 червня 2020 11:56
ФОП Кириченко Світлана Геннадіївна
#3275208785
Переможець 79 000,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 12:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2020 12:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кириченко Світлана Геннадіївна
#3275208785
79 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 15:37
1. Звіт БФП НУШ.docx укладений
10 листопада 2020 15:34
Електронний підпис укладений
02 липня 2020 09:41
Договір _ 93 (БФП).pdf укладений
02 липня 2020 09:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 79 000,00
UAH