Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Motor vehicles for the transport of 10 or more persons (purchase of city / public buses) (to DK 021: 2015 - code 34120000-4 Motor vehicles for transportation of 10 and more persons)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Кам'янської міської ради "Кам'янське автотранспортне підприємство 042802" |
Код ЄДРПОУ: | 03341701 |
Місцезнаходження: | 51905, Україна , Дніпропетровська область обл., місто Кам'янське, вулиця Дальня, будинок 64 |
Контактна особа: |
Дехтяр Ольга Володимирівна +380569568935 katp042802@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | ME Kamyanka City Council "Kamyanskoe Motor Transport Enterprise 042802" |
National ID: | 03341701 |
Contact point: |
Budenkova Natalia Viktorivna +380569568935 katp042802@i.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 червня 2020 15:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 липня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 липня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 14 серпня 2020 13:26 |
Очікувана вартість: | 32 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 324 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 10 червня 2020 15:52 |
Enquiries until: | 08 липня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 14 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 липня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 32 400 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 324 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки оплати проводяться Покупцем по факту надходження коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника після підписання накладної, та виставленого рахунку з можливим відтермінуванням платежу до 120 календарних днів. | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 липня 2020 23:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 липня 2020 23:20 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 1.doc | |
09 липня 2020 23:20 |
протокол змін від 09.07.2020.doc | |
09 липня 2020 23:20 |
Додаток 5_зміна 1.doc | |
09 липня 2020 23:20 |
ТД автобуси _зміни від 09.07.2020.doc | |
10 червня 2020 22:26 |
Додаток 2.doc | |
10 червня 2020 22:26 |
Додаток 4.doc | |
10 червня 2020 22:26 |
Додаток 3.doc | |
10 червня 2020 22:26 |
Додаток 1.doc |
09 липня 2020 23:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 липня 2020 23:20 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 1.doc
|
|||
09 липня 2020 23:20 |
протокол змін від 09.07.2020.doc
|
|||
09 липня 2020 23:20 |
Додаток 5_зміна 1.doc
|
|||
09 липня 2020 23:20 |
ТД автобуси _зміни від 09.07.2020.doc
|
|||
10 червня 2020 22:26 |
Додаток 2.doc
|
|||
10 червня 2020 22:26 |
Додаток 4.doc
|
|||
10 червня 2020 22:26 |
Додаток 3.doc
|
|||
10 червня 2020 22:26 |
Додаток 1.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-17-000016 ● b675a8e7e872497c9122f7a5311ef6f2
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 листопада 2020 16:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.11.2020 № 67
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 17.11.2020 № 67
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
7. UA-2020-06-10-003905-c; 10.06.2020
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-27 15:33:32
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-06-10-003905-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Частиною першою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) (далі – Закон) встановлено перелік підстав за наявності яких замовник, зокрема приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника.
При цьому замовник не вимагає документальне підтвердження інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель
Підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону не вимагається від учасників процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедур закупівель.
Для однозначного розуміння застосування замовниками статті 17 Закону Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України у Додатку до листа від 03.06.2020 №3304-04/34835-06 «Щодо застосування статті 17 Закону» (додається) оприлюднено перелік документів, необхідних для виконання вимог статті 17 Закону, зокрема щодо підстави, яка передбачена пунктом 10 частини першої статті 17 Закону.
Отже, виходячи зі змісту зазначеного листа, Замовник встановлює вимогу в тендерній документації щодо необхідності підтвердження учасниками процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відсутності підстави, встановленої пунктом 10 частини першої та статті 17 Закону, при цьому підтвердження такої підстави для учасників – копія антикорупційної програми або копія наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
- яким чином Замовником під час проведення процедури закупівлі перевірено відсутність підстави, встановленої пунктом 10 частини першої статті 17 Закону, а саме: Товариство з обмеженою відповідальністю «ТД ДИНАТ ГРУП» та Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТО-БАС», які є учасниками процедури закупівлі мають антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, так як вартість закупівлі товару перевищує 20 мільйонів гривень?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
- 1. № 3304-04_34835-06 від 03.06.2020 (1).pdf
- 2. Щодо підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі (додаток).pdf
- Електронний підпис
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-02 16:55:13
На запит в межах проведення моніторингу до закупівлі Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (придбання міських/ громадських автобусів) (за ДК 021:2015 – код 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб) (UA-2020-06-10-003905-c)
На запит в межах проведення моніторингу до закупівлі Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (придбання міських/ громадських автобусів) (за ДК 021:2015 – код 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб) (UA-2020-06-10-003905-c) повідомляємо про наступне.
Відповідно до ч.3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» «3. Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.»
При цьому ч.1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо:…… 10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом).
Оскільки в листі Мінекономрозвитку №3304-04/34835-06 від 03.06.2020 року зазначено, що «Відповідно до Підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону не вимагається від учасників процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедур закупівель», то нами було прийнято рішення звернутися до Учасників даної закупівлі з проханням надати нам антикорупційну програму та інформацію про уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, так як дана інформація не міститься у вільному доступі (скан листів та відповідей на них додаються).
Ураховуючи викладене вище, вважаємо за потрібним зазначити, що Замовник у тендерній документації вимагав виключно ті документи/інформацію (відповідно ст. 17 Закону), які замовник має право вимагати відповідно до норм чинного законодавства, а Учасники подали у складі своїх пропозицій всі документи, які вимагав Замовник. У Замовника відсутні підстави відхилення Учасників (ТОВ «ТД ДИНАТ ГРУП», ТОВ "АВТО-БАС") відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону «замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо у учасника процедури закупівлі, зокрема наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 грудня 2020 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КП Кам'янської міської ради "Кам'янське автотранспортне підприємство 042802" |
Код ЄДРПОУ: | 03341701 |
Місцезнаходження: | 51905, Україна, Дніпропетровська область обл., місто Кам'янське, вулиця Дальня, будинок 64 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ТД ДИНАТ ГРУП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АВТО-БАС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД ДИНАТ ГРУП" #38293839 |
Переможець |
32 400 000,00
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2020 14:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2020 22:22
|
SCAN0272.PDF | укладений |
09 вересня 2020 22:18
|