Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (придбання міських/ громадських автобусів) (за ДК 021:2015 – код 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб)
Motor vehicles for the transport of 10 or more persons (purchase of city / public buses) (to DK 021: 2015 - code 34120000-4 Motor vehicles for transportation of 10 and more persons)
Очікувана вартість
32 400 000,00 UAH
UA-2020-06-10-003905-c f744bc4e56274902920a373335c1e04e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дехтяр Ольга Володимирівна

+380569568935 katp042802@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП Кам'янської міської ради "Кам'янське автотранспортне підприємство 042802"
Код ЄДРПОУ: 03341701
Місцезнаходження: 51905, Україна , Дніпропетровська область обл., місто Кам'янське, вулиця Дальня, будинок 64
Контактна особа: Дехтяр Ольга Володимирівна
+380569568935
katp042802@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: ME Kamyanka City Council "Kamyanskoe Motor Transport Enterprise 042802"
National ID: 03341701
Contact point: Budenkova Natalia Viktorivna
+380569568935
katp042802@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 червня 2020 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2020 10:00
Початок аукціону: 14 серпня 2020 13:26
Очікувана вартість: 32 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 324 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 10 червня 2020 15:52
Enquiries until: 08 липня 2020 10:00
Complaints submission until: до 14 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 липня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 32 400 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 324 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб


Scope of the procurement
Категорія Замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ЗУ "Про публічні закупівлі". Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська.
Розгорнути Згорнути
Category of the Customer - enterprises, institutions, organizations specified in paragraph 3 of the first part of the Law "On Public Procurement". Legal entities that are enterprises, institutions, organizations (other than those defined in paragraphs 1 and 2 of this part) and their associations that meet the needs of the state or local community, if such activities are not carried out on an industrial or commercial basis, for the presence of one of the following features: a legal entity is a manager, recipient of budget funds; public authorities or local governments or other customers have a majority of votes in the highest governing body of the legal entity;in the authorized capital of a legal entity, the state or communal share of shares (shares, units) exceeds 50 percent. The language in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. .
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 шт
Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (придбання міських/ громадських автобусів) (за ДК 021:2015 – код 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51905, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, вул. Дальня,64
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

Motor vehicles for the transport of 10 or more persons (purchase of city / public buses) (to DK 021: 2015 - code 34120000-4 Motor vehicles for transportation of 10 and more persons)
CPV: 34120000-4
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки оплати проводяться Покупцем по факту надходження коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника після підписання накладної, та виставленого рахунку з можливим відтермінуванням платежу до 120 календарних днів. Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2020 23:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 23:20
ПЕРЕЛІК ЗМІН 1.doc
09 липня 2020 23:20
протокол змін від 09.07.2020.doc
09 липня 2020 23:20
Додаток 5_зміна 1.doc
09 липня 2020 23:20
ТД автобуси _зміни від 09.07.2020.doc
10 червня 2020 22:26
Додаток 2.doc
10 червня 2020 22:26
Додаток 4.doc
10 червня 2020 22:26
Додаток 3.doc
10 червня 2020 22:26
Додаток 1.doc
09 липня 2020 23:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 22:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 23:20
ПЕРЕЛІК ЗМІН 1.doc
09 липня 2020 23:20
протокол змін від 09.07.2020.doc
09 липня 2020 23:20
Додаток 5_зміна 1.doc
10 червня 2020 22:26
Додаток 5.doc
09 липня 2020 23:20
ТД автобуси _зміни від 09.07.2020.doc
10 червня 2020 22:26
ТД автобуси.doc
10 червня 2020 22:26
Додаток 2.doc
10 червня 2020 22:26
Додаток 4.doc
10 червня 2020 22:26
Додаток 3.doc
10 червня 2020 22:26
Додаток 1.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-17-000016 ● b675a8e7e872497c9122f7a5311ef6f2
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 листопада 2020 16:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

17.11.2020 № 67

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 17.11.2020 № 67
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
7. UA-2020-06-10-003905-c; 10.06.2020
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-27 15:33:32

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-06-10-003905-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Частиною першою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) (далі – Закон) встановлено перелік підстав за наявності яких замовник, зокрема приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника.
При цьому замовник не вимагає документальне підтвердження інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель
Підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону не вимагається від учасників процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедур закупівель.
Для однозначного розуміння застосування замовниками статті 17 Закону Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України у Додатку до листа від 03.06.2020 №3304-04/34835-06 «Щодо застосування статті 17 Закону» (додається) оприлюднено перелік документів, необхідних для виконання вимог статті 17 Закону, зокрема щодо підстави, яка передбачена пунктом 10 частини першої статті 17 Закону.
Отже, виходячи зі змісту зазначеного листа, Замовник встановлює вимогу в тендерній документації щодо необхідності підтвердження учасниками процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відсутності підстави, встановленої пунктом 10 частини першої та статті 17 Закону, при цьому підтвердження такої підстави для учасників – копія антикорупційної програми або копія наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
- яким чином Замовником під час проведення процедури закупівлі перевірено відсутність підстави, встановленої пунктом 10 частини першої статті 17 Закону, а саме: Товариство з обмеженою відповідальністю «ТД ДИНАТ ГРУП» та Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТО-БАС», які є учасниками процедури закупівлі мають антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, так як вартість закупівлі товару перевищує 20 мільйонів гривень?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-02 16:55:13

На запит в межах проведення моніторингу до закупівлі Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (придбання міських/ громадських автобусів) (за ДК 021:2015 – код 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб) (UA-2020-06-10-003905-c)

На запит в межах проведення моніторингу до закупівлі Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (придбання міських/ громадських автобусів) (за ДК 021:2015 – код 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб) (UA-2020-06-10-003905-c) повідомляємо про наступне.
Відповідно до ч.3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» «3. Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.»
При цьому ч.1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо:…… 10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом).
Оскільки в листі Мінекономрозвитку №3304-04/34835-06 від 03.06.2020 року зазначено, що «Відповідно до Підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону не вимагається від учасників процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедур закупівель», то нами було прийнято рішення звернутися до Учасників даної закупівлі з проханням надати нам антикорупційну програму та інформацію про уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, так як дана інформація не міститься у вільному доступі (скан листів та відповідей на них додаються).
Ураховуючи викладене вище, вважаємо за потрібним зазначити, що Замовник у тендерній документації вимагав виключно ті документи/інформацію (відповідно ст. 17 Закону), які замовник має право вимагати відповідно до норм чинного законодавства, а Учасники подали у складі своїх пропозицій всі документи, які вимагав Замовник. У Замовника відсутні підстави відхилення Учасників (ТОВ «ТД ДИНАТ ГРУП», ТОВ "АВТО-БАС") відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону «замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо у учасника процедури закупівлі, зокрема наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 08 серпня 2020
UA-2020-06-10-003905-cf744bc4e56274902920a373335c1e04e
Найменування: КП Кам'янської міської ради "Кам'янське автотранспортне підприємство 042802"
Код ЄДРПОУ: 03341701
Місцезнаходження: 51905, Україна, Дніпропетровська область обл., місто Кам'янське, вулиця Дальня, будинок 64
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ТД ДИНАТ ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АВТО-БАС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 11:56
Електронний підпис
26 серпня 2020 11:56
Dovidka_20224342180080656609.pdf.p7s
26 серпня 2020 11:56
Dovidka_20224342180080656609.pdf
26 серпня 2020 11:55
Довідка ДПІ.pdf
26 серпня 2020 11:55
Довідка (17).zip
26 серпня 2020 11:55
Довідка (16).zip
17 липня 2020 14:58
Електронний підпис
17 липня 2020 14:58
Електронний підпис
17 липня 2020 14:57
СТАТУТ 24.05.19.pdf
17 липня 2020 14:57
Рішення Д-27.pdf
17 липня 2020 14:57
Протокол 1.pdf
17 липня 2020 14:57
Паспорт Ординат А. Ф..pdf
17 липня 2020 14:57
наказ директор.PDF
17 липня 2020 14:57
Довідки з банку.pdf
17 липня 2020 14:57
Інші документи.pdf
17 липня 2020 14:57
Настанова_А092 2020.pdf
17 липня 2020 14:57
А092 Сертифікат Типу.pdf
17 липня 2020 14:57
Дил_дог 2020.pdf
17 липня 2020 14:57
Авторизація.pdf
17 липня 2020 14:57
Лист-відгук Чернівці.pdf
17 липня 2020 14:57
Договір Чернівецька.pdf

Документи

Публічні документи

17 липня 2020 18:57
Електронний підпис
17 липня 2020 18:57
Електронний підпис
17 липня 2020 18:56
06. Інші документи.pdf
17 липня 2020 16:32
Електронний підпис
17 липня 2020 16:32
Електронний підпис
17 липня 2020 16:31
06. Інші документи.pdf
17 липня 2020 16:31
05. Проект договору.pdf
17 липня 2020 16:31
04. Технічна частина.pdf
17 липня 2020 16:31
02. Довідки з банку.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТД ДИНАТ ГРУП"

ТОВ "АВТО-БАС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТД ДИНАТ ГРУП" 32 400 000,00
UAH з ПДВ
32 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВТО-БАС" 32 400 000,00
UAH з ПДВ
32 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 11:56
Електронний підпис
26 серпня 2020 11:56
Dovidka_20224342180080656609.pdf.p7s
26 серпня 2020 11:56
Dovidka_20224342180080656609.pdf
26 серпня 2020 11:55
Довідка ДПІ.pdf
26 серпня 2020 11:55
Довідка (17).zip
26 серпня 2020 11:55
Довідка (16).zip
17 липня 2020 14:58
Електронний підпис
17 липня 2020 14:58
Електронний підпис
17 липня 2020 14:57
СТАТУТ 24.05.19.pdf
17 липня 2020 14:57
Рішення Д-27.pdf
17 липня 2020 14:57
Протокол 1.pdf
17 липня 2020 14:57
Паспорт Ординат А. Ф..pdf
17 липня 2020 14:57
наказ директор.PDF
17 липня 2020 14:57
Довідки з банку.pdf
17 липня 2020 14:57
Інші документи.pdf
17 липня 2020 14:57
Настанова_А092 2020.pdf
17 липня 2020 14:57
А092 Сертифікат Типу.pdf
17 липня 2020 14:57
Дил_дог 2020.pdf
17 липня 2020 14:57
Авторизація.pdf
17 липня 2020 14:57
Лист-відгук Чернівці.pdf
17 липня 2020 14:57
Договір Чернівецька.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 18:57
Електронний підпис
17 липня 2020 18:57
Електронний підпис
17 липня 2020 18:56
06. Інші документи.pdf
17 липня 2020 16:32
Електронний підпис
17 липня 2020 16:32
Електронний підпис
17 липня 2020 16:31
06. Інші документи.pdf
17 липня 2020 16:31
05. Проект договору.pdf
17 липня 2020 16:31
04. Технічна частина.pdf
17 липня 2020 16:31
02. Довідки з банку.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТД ДИНАТ ГРУП"

ТОВ "АВТО-БАС"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2020 14:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТД ДИНАТ ГРУП"
#38293839
32 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 22:22
SCAN0272.PDF укладений
09 вересня 2020 22:18