Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі для АЗПСМ (Стелажі, рецепція)
Очікувана вартість
25 842,96 UAH
UA-2020-06-10-003892-c fb3a57378e8c44b3a5a167644d7214ab
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зеленецька Інна Володимирівна

+380972829587 1hmcpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Хмельницький міський центр первинної медико-санітарної допомоги №1" Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40888750
Місцезнаходження: 29009, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Маршала Гречка, 12
Контактна особа: Зеленецька Інна Володимирівна
+380972829587
1hmcpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Товар повинен відповідати санітарнимЮ гігієнічним, технічним та іншим нормам, стандартам та правилам, встановленим чинним законодавством України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Ціна за одиницю: 1885UAH з ПДВ
Стелаж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29009, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. М. Гречка, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2020  —  17 липня 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 шт
Ціна за одиницю: 6993UAH з ПДВ
Рецепція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29009, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. М. Гречка, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2020  —  17 липня 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару по безготівковому перерахунку Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

10 червня 2020 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Вітюк Денис Анатолійович
#2862311478
Переможець 25 842,96
UAH з ПДВ
10 червня 2020 15:56

Документи

10 червня 2020 15:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 червня 2020 16:05
договір укладений
10 червня 2020 16:02

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Стелаж 10 шт 1 885,00
UAH з ПДВ
Рецепція 1 шт 6 993,00
UAH з ПДВ