Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із заправки та відновлення картриджів
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-06-10-003275-c a8a2024f8cb24704975925b99a8e2c54
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пироженко Світлана Василівна

380674744802 doctorr27@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 37478567
Вебсайт: http://www.oblbabyklinika.ck.ua/
Місцезнаходження: 18029, Україна , Черкаська обл., Черкаси, 30 років Перемоги, 16
Контактна особа: Пироженко Світлана Василівна
380674744802
doctorr27@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 червня 2020 14:52
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 23 червня 2020 13:52
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1584 штуки
Послуги із заправки та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18029, Україна, Черкаська область, Черкаси, 30 років Перемоги, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 червня 2020 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 14:53
вимоги до спрощеної закупівлі (КАРТРИДЖІ) (1).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-10-003275-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "МАКЛАУТ ОФІС", Код ЄДРПОУ:38646304
Дата подання: 01 липня 2020 16:00
Тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕР ПРИНТ» не відповідає вимогам тендерної документації. У складі тендерної пропозиції Учасником – ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» було надано Довідку про застосування заходів із захисту довкілля (без дати та вихід. №), в якій містилась інформація, що ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» зобов’язується дотримуватись норм екологічного законодавства України, буде застосовувати заходи із захисту довкілля, гарантує екологічну безпеку товарів та послуг, що будуть надаватись, а також гарантує утилізацію відпрацьованих витратних матеріалів та запчастин. Однак, інформацію зазначену в даній довідці ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» не підтверджено копіями чинних договорів з компаніями, які мають відповідні ліцензії на утилізацію витратних матеріалів та запчастин.
10.06.2020 Комунальне некомерційне підприємство «Черкаська обласна дитяча лікарня Черкаської обласної ради» оголосило тендер на проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель - предмет закупівлі: код CPV за ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги із заправки та відновлення картриджів).

Відповідно до Рішення Уповноваженої особи Замовника про визначення Переможця спрощеної процедури закупівлі № 25 від 30.06.2020 року, Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕР ПРИНТ» було визнано переможцем спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі код CPV за ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги із заправки та відновлення картриджів) та ухвалено рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем спрощеної закупівлі в період з 11.07.2020 по 19.07.2020.
Ознайомившись з тендерної пропозицією наданою Товариством з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕР ПРИНТ» - учасником спрощеної закупівлі, Товариство з обмеженою відповідальністю «МАКЛАУТ ОФІС» вважає пропозицію такою, що не відповідає вимогам тендерної документації і, як наслідок, не може погодитись з прийнятим рішенням щодо визначення ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» переможцем спрощеної закупівлі.

1. Так, підп. 3.6. п. 3 «Документи, які вимагаються від Учасника», Замовником була поставлена кваліфікаційна вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції документів про застосування Учасником заходів із захисту довкілля: довідка в довільній формі, якою Учасник повинен гарантувати утилізацію відпрацьованих витратних матеріалів та запчастин (підтвердити копіями чинних договорів з компаніями, які мають відповідні ліцензії на утилізацію витратних матеріалів та запчастин).
У складі тендерної пропозиції Учасником – ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» було надано Довідку про застосування заходів із захисту довкілля (без дати та вихід. №), в якій містилась інформація, що ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» зобов’язується дотримуватись норм екологічного законодавства України, буде застосовувати заходи із захисту довкілля, гарантує екологічну безпеку товарів та послуг, що будуть надаватись, а також гарантує утилізацію відпрацьованих витратних матеріалів та запчастин. Однак, інформацію зазначену в даній довідці ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» не підтверджено копіями чинних договорів з компаніями, які мають відповідні ліцензії на утилізацію витратних матеріалів та запчастин.

Взяття на себе гарантійних зобов’язань щодо дотримання норм екологічного законодавства України, застосування підприємством заходів із захисту довкілля, гарантування екологічної безпеки товарів та послуг, що будуть надаватись, а також гарантування утилізації відпрацьованих витратних матеріалів та запчастин, не є належним виконанням кваліфікаційної вимоги Замовника, в частині підтвердження копіями чинних договорів з компаніями, які мають відповідні ліцензії на утилізацію витратних матеріалів та запчастин.

Відповідно до підп. 1 п. 13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (в чинній редакції) замовник відхиляє пропозицію в разі якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Оскільки тендерна пропозиція, подана ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, уповноважена особа, відповідальна за організацію та проведення закупівель Комунального некомерційного підприємства «Черкаська обласна дитяча лікарня Черкаської обласної ради», повинна була відхилити вказану пропозицію ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ».

2. Крім цього, залишилось поза увагою уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення закупівель Комунального некомерційного підприємства «Черкаська обласна дитяча лікарня Черкаської обласної ради» той факт, що тендерна пропозиція ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» разом з додатками підписана шляхом накладення електронного цифрового підпису Сухарьковою Надією Сергіївною. При цьому, зі змісту тендерної пропозиції та додатків до неї вбачається, що підписантом юридичної особи – Учасника закупівель є Козловська Надія Сергіївна. За даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, керівником та підписантом ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» є Козловська Надія Сергіївна. Як вбачається з довідки (без дати та вихід. №), що була розміщена разом з тендерною пропозицією, Сухарькова Надія Сергіївна та Козловська Надія Сергіївна є однією й тією ж особою, відмінності виникли у зв’язку зі зміною прізвища, а інформація до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань не була внесена за технічними обставинами.
Відповідно до ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань містяться відомості про керівника юридичної особи та про інших осіб (за наявності), які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, подавати документи для державної реєстрації тощо: прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта), дані про наявність обмежень щодо представництва юридичної особи. Отже, у разі змін відомостей про юридичну особу, зазначені зміни мають бути внесені до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.


Враховуючи викладене, ТОВ «МАКЛАУТ ОФІС» просить скасувати Рішення № 25 від 30.06.2020 року Уповноваженої особи Замовника про визначення ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» переможцем спрощеної процедури закупівлі за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги із заправки та відновлення картриджів).

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 липня 2020 14:36
Уповноважена особа КНП «ЧОДЛ Черкаської обласної ради», у відповідь на Вашу вимогу, повідомляє, що Замовником дійсно вимагалися документи про застосування Учасником заходів із захисту довкілля, а саме: довідка в довільній формі, якою Учасник повинен гарантувати утилізацію відпрацьованих витратних матеріалів та запчастин (підтвердити копіями чинних договорів з компаніями, які мають відповідні ліцензії на утилізацію витратних матеріалів та запчастин). ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" у своїй пропозиції надало довідку у довільній формі, де зазначено, що ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" гарантує утилізацію відпрацьованих витратних матеріалів та запчастин, а відповідальність за виконання вимог екологічної безпеки, що передбачені Законом України «Про охорону навколишнього середовища» несе самостійно. Щодо інших пунктів Вашої вимоги, Замовник вважає допущені ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" неточності - формальними та такими, що не впливають на зміст пропозиції. Взявши до уваги все вище зазначене та принцип максимальної економії (пропозиція ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" за результатами аукціону становить 74 999 грн. при очікуваній вартості 150 000 грн., економія в розмірі 75 001 грн. може бути використана на інші нагальні потреби дитячої лікарні) Уповноваженою особою було прийняте рішення про визначення ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" переможцем спрощеної процедури закупівлі.

Документи подані скаржником

01 липня 2020 16:00
Вимога від 01.07.2020 № 28.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 червня 2020 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" 97 710,00
UAH
74 999,00
UAH
Документи
ФОП "БУРЯК СВІТЛАНА ВЯЧЕСЛАВІВНА" 120 000,00
UAH
75 000,00
UAH
Документи
ПП КОМПАНІЯ ДІАВА 120 000,00
UAH
80 000,00
UAH
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКИЙ ОЛЕГ ЛЮБОМИРОВИЧ 101 590,00
UAH
91 999,00
UAH
Документи
ТОВ ІТФС 119 772,00
UAH
95 742,00
UAH
Документи
ТОВ "МАКЛАУТ ОФІС" 147 180,00
UAH
118 000,00
UAH
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГЛАДКИХ ЛЮДМИЛА МИХАЙЛІВНА 142 500,00
UAH
142 500,00
UAH
Документи
ФОП Гудзь Олексій Андрійович 150 000,00
UAH
148 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

22 червня 2020 16:22
Електронний підпис
22 червня 2020 16:15
установчі ФОП.pdf
22 червня 2020 16:15
технічні вимоги.pdf
22 червня 2020 16:15
право підпису.pdf
22 червня 2020 16:15
ксерокопія паспорт.pdf
22 червня 2020 16:15
ІПН.pdf
22 червня 2020 16:15
Виписка Буряк.pdf

Публічні документи

18 червня 2020 13:33
Електронний підпис
18 червня 2020 13:15
Лист.pdf
18 червня 2020 13:15
Довідка.pdf

Публічні документи

22 червня 2020 17:31
Електронний підпис
22 червня 2020 17:29
Кваліфікаційні вимоги.pdf
22 червня 2020 17:29
Пропозиція.pdf

Публічні документи

22 червня 2020 13:50
Електронний підпис
22 червня 2020 13:49
Сертифікати.pdf
22 червня 2020 13:49
Гарантійний на ціну.pdf
22 червня 2020 13:49
Аналогічні договора.pdf
22 червня 2020 13:49
2.2_Наказ_директор.PDF
22 червня 2020 13:49
2.1_Протокол.PDF

Публічні документи

22 червня 2020 19:13
Електронний підпис
22 червня 2020 19:13
паспорт, код.pdf
22 червня 2020 19:13
витяг.pdf
22 червня 2020 19:13
виписка.pdf
22 червня 2020 19:13
07_тендерна пропозиція.pdf
22 червня 2020 19:13
06_довкiлля.pdf
22 червня 2020 19:13
05_ліцензування.pdf
22 червня 2020 19:13
04_Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

22 червня 2020 15:52
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ"

ФОП "БУРЯК СВІТЛАНА ВЯЧЕСЛАВІВНА"

ПП КОМПАНІЯ ДІАВА

ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКИЙ ОЛЕГ ЛЮБОМИРОВИЧ

ТОВ ІТФС

ТОВ "МАКЛАУТ ОФІС"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГЛАДКИХ ЛЮДМИЛА МИХАЙЛІВНА

ФОП Гудзь Олексій Андрійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ"
#41912883
Переможець 74 999,00
UAH
30 червня 2020 15:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2020 15:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ"
#41912883
74 999,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 липня 2021 10:04
Електронний підпис укладений
13 липня 2020 09:40
договір 171.pdf укладений
13 липня 2020 09:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 440,00
UAH