Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання шкільних меблів для початкової школи (нової української школи)
Очікувана вартість
300 239,00 UAH
UA-2020-06-10-002588-c cc77f908232a4753a740b3807150e109
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мошенець Володимир Григорович

+380554321065 vlep_edu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Великолепетиський районний центр по обслуговуванню закладів освіти
Код ЄДРПОУ: 36789395
Місцезнаходження: 74502, Україна , Херсонська обл., смт Велика Лепетиха, вул. Миру, 18
Контактна особа: Мошенець Володимир Григорович
+380554321065
vlep_edu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 червня 2020 13:42
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2020 13:47
Оскарження умов закупівлі: до 22 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2020 13:47
Початок аукціону: 30 червня 2020 12:06
Очікувана вартість: 300 239,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 002,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
184 шт
Шкільна мебля для початкової школи (нової української школи) парта одномісна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74502, Україна, Херсонська область, смт Велика Лепетиха, вулиця Миру, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
184 шт
Шкільна мебля для початкової школи (нової української школи) стілець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74502, Україна, Херсонська область, смт Велика Лепетиха, вулиця Миру, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2020 08:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 17:01
ТД Парти НУШ Нова редакціяdoc.doc 13doc.doc
10 червня 2020 13:42
ТД меблі 1.doc
18 червня 2020 08:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 17:01
ТД Парти НУШ Нова редакціяdoc.doc 13doc.doc
10 червня 2020 13:42
ТД меблі 1.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-10-002588-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 15 червня 2020 17:58
Порушення законодавства!
Шановний Замовнику! Відповідно до Вашого технічного завдання, стільниця столу учнівського конструктивно складається з двох частин. Одна частина стільниці розміром 135х700 мм постійно знаходиться в горизонтальному положенні. Інша частина розміром 450х700мм, яка знаходиться із сторони сидячого учня, знаходиться під кутом нахилу 7° до площини і має виріз з боку учня, що надає ергономічної форми та убезпечує сидячого від викривлення осанки. Звертаємо Вашу увагу, що згідно з Типовним переліком засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, затвердженим наказом МОН 07 лютого 2020 року № 143 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0258-20) Вимоги до меблів визначаються відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри». Також відповідно до цього Типового переліку у стола (парти) учнівської обов'язково "стільниця нахилена, з можливістю набувати горизонтального положення." Також відповідно до п. 2.3. ГОСТ 11015-93 : «крышка стола должна быть горизонтальной или иметь приспособления для установки её горизонтально и под углом от 7 до 16 градусов. Таким чином, Ви не маєте права закупляти парти з нахиленою стільницею! Вона повинна бути або горизонтальна або з регулюванням кута нахилу! Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, інакше ми вимушені будемо звернутися до контролюючих органів, зокрема до ДАСУ та МОН зі скаргою на Ваші дії та розтрату бюджетних коштів!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 червня 2020 16:32
Шановний запитувач! Тендерним комітетом внесено зміни до тендерної документації в частині технічної характеристики предмету закупівлі, а саме:
Деревинні деталі стола - стільниця, полиця, екран - виготовлені з ДСП ламінованої, товщиною 18 мм та 16 мм. (стільниця - 18 мм , екран - 16 мм., полиця - 16 мм.) Крайки всіх деревинних елементів личкуються матеріалом для крайок – стрічкою ПВХ (стільниця - 1,0 мм , екран - 0,5 мм., полиця - 0,5 мм.). Стільниця конструктивно складається з двох частин. Одна частина стільниці розміром 135х700 мм постійно знаходиться в горизонтальному положенні. На цій частині стільниці міститься отвір для стакану з канцелярським приладдям, та пенал для канцелярського приладдя. Отвір захищений пластиковою втулкою, яка захищає отвір стільниці від попадання бруду та вологи. Інша частина розміром 450х700мм, яка знаходиться із сторони сидячого учня, повинна бути горизонтальна та мати регульований кут нахилу від 7° до 16° до площини і має виріз з боку учня, що надає ергономічної форми та убезпечує сидячого від викривлення осанки. Обидві частини стільниці із заокругленими кутами і личкуються стрічкою ПВХ на торцях з усіх боків.
Номер вимоги: UA-2020-06-10-002588-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 15 червня 2020 17:59
Вимога ростові групи столи учнівські
Зверніть увагу, відповідно до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, затвердженого Наказом Міністерстваосвіти і науки України 07 лютого 2020 року № 143 вимоги до меблів визначаються відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри». У свою чергу, відповідно до п.2.5. ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри» столи повинні регулюватися на п'ять номерів 3-7 ростові групи або на три номери: 3-5 або 5-7 ростові групи. Таким чином, вимога Вашого технічного завдання, щоб столи учнівські регулювалися на ростові групи групи №4-6 суперечить Типовому переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, затвердженому Наказом Міністерстваосвіти і науки України 07 лютого 2020 року № 143 та ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри». Вимагаємо внести зміни до тнедерної документації в цій частині на привести її у відповдіність до зазначених нормативно-правових актів!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 червня 2020 16:44
Шановний запитувачу! Згідно наказу МОН від 07 лютого 2020 року №143 для облаштування освітнього середовища передбачено 2 або 3 розтових груп, Згідно ГОСТ 11016-93 "Столи учнівські" передбачено розтові групи від 1 до 6. Вимоги щодо конкретного використання розтових груп від, які повинні регулюватися на пять номерів або на три номера, ГОСТом 11016-93 або ДСТУ 22046:2004 не передбачено.
Вітчизняні виробники (Україна) використовуть для виробництва своєї продукції (Стіл учнівський 1-місний антисколіозний) розтову групу від 4 до 6. Тому Вашу вимогу щодо ввнесення змін до тендерної документації в частині зміни розтової групи відхиляємо.
Номер вимоги: UA-2020-06-10-002588-c.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 15 червня 2020 18:00
Вимога ростові групи стільці
Зверніть увагу, що відповідно до п. 2.4. ГОСТ 11016-93 «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри» стільці повинні регулюватися на три номери: 3-5 або 5-7 ростові групи. Таким чином, вимога Вашого технічного завдання, щоб стільці учнівські регулювалися - на ростові групи групи №4-6 суперечить п. 2.4. ГОСТ 11016-93 «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри». Вимагаємо внести зміни до тенедерної документації в цій частині на привести її у відповдіність до зазначеного стандарту!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 червня 2020 16:47
Шановний запитувачу! Згідно наказу МОН від 07 лютого 2020 року №143 для облаштування освітнього середовища передбачено 2 або 3 розтових груп, Згідно ГОСТ 11016-93 "Столи учнівські" передбачено ростові групи від 1 до 6. Вимоги щодо конкретного використання ростових груп від, які повинні регулюватися на пять номерів або на три номера, ГОСТом 11016-93 або ДСТУ 22046:2004 не передбачено.
Вітчизняні виробники (Україна) використовуть для виробництва своєї продукції (Стілець Т-подібний, що регулюється по висоті ) ростову групу від 4 до 6. Тому Вашу вимогу щодо ввнесення змін до тендерної документації в частині зміни ростової групи відхиляємо.
Номер вимоги: UA-2020-06-10-002588-c.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 15 червня 2020 18:06
Розміри стільців
Зверніть увагу, що згідо з пп.2.4. розділу 2 ГОСТ 11016-93 (ИСО 5970-79) высота сиденья в стульях должна регулироваться на три номера: 3 — 5 и 5 — 7. В стульях номеров 1 — 3 эффективная глубина сиденья должна соответствовать нормам для стула номера 2 (это 290мм) Ширина сиденья, ширина спинки, и остальные размеры должны соответствовать значениям, указанным для стула номера 3 (ширина сиденья не менее 290мм, ширина спинки не менее 250). В стульях номеров 3 — 5 эффективная глубина сиденья должна соответствовать нормам для стула номера 4 (360мм (+- 20мм). Ширина сиденья, ширина спинки и остальные размеры должны соответствовать нормам для стула номера 5 (ширина сидения "не менее 340мм" (т.е. 340мм. и больше), ширина спинки "не менее 300мм"(т.е. 300мм. и больше)). Проте, відповідно до Вашого технічного завдання розміри стільця: Висота від підлоги до сидіння 380-460 мм.Розмір спинки - 380х200 мм. Розмір сидіння - 380х350 мм. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та зазначити розміри стільців згідно з ГОСТ 11016-93 (ИСО 5970-79).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 червня 2020 16:52
Шановний запитувачу! Згідно наказу МОН від 07 лютого 2020 року №143 для облаштування освітнього середовища передбачено 2 або 3 розтових груп, Згідно ГОСТ 11016-93 "Столи учнівські" передбачено ростові групи від 1 до 6. Вимоги щодо конкретного використання ростових груп від, які повинні регулюватися на пять номерів або на три номера, ГОСТом 11016-93 або ДСТУ 22046:2004 не передбачено.
Вітчизняні виробники (Україна) використовуть для виробництва своєї продукції (Стілець Т-подібний, що регулюється по висоті ) ростову групу від 4 до 6. Замовник проводить закупівлю стільців учнівських на ростову групу 4-6 і для цієї групи розміри товару відповідають технічній характеристиці. Тому Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації в частині зміни розмірів стільців відхиляємо.
Номер вимоги: UA-2020-06-10-002588-c.c5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 15 червня 2020 18:10
Вимога щодо надання зразків товару
Згідно прикріпленого файлу
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 червня 2020 16:54
Шановний запитувач! Згідно Вашого запиту дану вимогу щодо надання зразків товару вилучено з тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-06-10-002588-c.a6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВІВАТ-КОМПЛЕКТ", Код ЄДРПОУ:37104856
Дата подання: 06 липня 2020 11:13
Невідповідність учасника кваліфікаційних вимогам Тендерної документації.
Розділом 3 п.3,1 Замовник вимагає надання підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт за 2020рік ( 3.1. Заповнена довідка у нижченаведеній формі, у якій має бути наведений виконаний підприємством аналогічний договір. Для підтвердження цієї інформації надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме: копії виконання, завірені підписом та відбитком печатки Замовника, на поставку ДК 021:2015 (CPV) код 39160000-1 «Меблі шкільні» ( 2020 р.).
Не дивлячись на те, що Учасник ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ", не виконав вимоги до документації, надавши документи за 2019рік, Замовник визнав його переможцем.
Тобто , переможцем визнано учасника, який не відповідає кваліфікаційним критеріям.
Вимагаємо переглянути результати аукціону. В іншому випадку вимушені будем звернутися до відповіідних органів з приводу зловживань у сфері публічних закупівель .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 липня 2020 15:46
Відповідь
на вимогу (скаргу) ТОВ «ВІВАТ КОМПЛЕКТ» про скасування рішення Замовника щодо обрання переможця
Номер вимоги: UA-2020-06-10-002588-c.a7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВІВАТ-КОМПЛЕКТ", Код ЄДРПОУ:37104856
Дата подання: 06 липня 2020 18:04
Невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам. Дискримінація учасників.
Останньою редакцією ТД від 17 червня 2020 Розділом 3 таблиці 1 " ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ" п.3,1 Замовник вимагає надання підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт за 2020рік ( 3.1. Заповнена довідка у нижченаведеній формі, у якій має бути наведений виконаний підприємством аналогічний договір. Для підтвердження цієї інформації надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме: копії виконання, завірені підписом та відбитком печатки Замовника, на поставку ДК 021:2015 (CPV) код 39160000-1 «Меблі шкільні» ( 2020 р.).
Щодо Вашої відповіді, додаток 2 згідгно Вашої тендерної документації - ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ на закупівлю «Придбання шкільних меблів для початкової школи (нової української школи)»ДК 021:2015 (CPV) код 39160000-1 Шкільні меблі. Для наочності докладаємо Вашу відповідь та Вашу тендерну документацію з виділеннім кольором відповідної вимоги. Тобто Ви намагаєтесь виказити реальність.
Не дивлячись на те, що Учасник ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ", не виконав вимоги до документації, надавши документи за 2019рік, Замовник визнав його переможцем. Тобто , переможцем визнано учасника, який не відповідає кваліфікаційним критеріям. Наполягаємо на перегляді результатів аукціону. В іншому випадку вимушені будем звернутися до відповіідних органів з приводу зловживань у сфері публічних закупівель .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 липня 2020 13:43
ТОВ «Світловодська меблева фабрика «Престиж» надав виконання аналогичного договору, а сааме: копії виконання договору за 2019рік та 2020 рік, що відповідає вимогам Замовника

Документи подані скаржником

15 червня 2020 18:10
Вимога.pdf

Документи

06 липня 2020 15:45
Відповідь

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-10-002588-c.b8
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ", Код ЄДРПОУ:42999483
Дата подання: 21 липня 2020 10:54
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника торгів, порушення законодавства про публічні закупівлі
Вих. № 590 від 21.07.2020 р. Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольний комітет України вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035. Суб’єкт оскарження: Замовник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодська меблева фабрика «Престіж» ЄДРПОУ: 42999483 Юридична адреса: Україна, 27500, Кіровоградська обл., м. Світловодськ, вул. Дружби, 22. Тел. 067 630 04 52. е-mail: fabrika-prestige@ukr.net. Комунальна установа «Великолепетиський районний центр по обслуговуванню закладів освіти» Великолепетиської районної ради Херсонської області 74502, смт Велика Лепетиха, Великолепетиського району, Херсонської області, вулиця Миру, будинок 18, код ЄДРПОУ 36789395 Відомості про процедуру закупівлі: № закупівлі у ЦБД – UA-2020-06-10-002588-c Вид процедури – відкриті торги. Предмет закупівлі – «ДК 021:2015 (CPV) код 39160000-1 Шкільні меблі (Шкільна мебля для початкової школи (нової української школи) парта одномісна - 184 шт., Шкільна мебля для початкової школи (нової української школи) стілець – 184 шт.)» Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника торгів, порушення законодавства про публічні закупівлі. Комунальною установою «Великолепетиський районний центр по обслуговуванню закладів освіти» Великолепетиської районної ради Херсонської області надалі – Замовник) на веб - порталі Уповноваженого органу оприлюднено закупівлю № UA-2020-06-10-002588-c, щодо проведення відкритих торгів на закупівлю: «ДК 021:2015 (CPV) код 39160000-1 Шкільні меблі (Шкільна мебля для початкової школи (нової української школи) парта одномісна - 184 шт., Шкільна мебля для початкової школи (нової української школи) стілець – 184 шт.)» ТОВ «СМФ «Престіж» підготувало та подало свою тендерну пропозицію у встановлений електронною системою термін. В аукціоні за даною процедурою закупівлі брали участь пропозиції наступних учасників: За результатами проведеного аукціону тендерна пропозиція ТОВ «СМФ «Престіж» з ціною 192636,96 грн. (сто дев’яносто дві тисячі шістсот тридцять шість грн., 00 коп.), була визнана системою найбільш економічно вигідною, та надійшла на кваліфікацію: За результатами розгляду тендерної пропозиції Замовником 07.07.2020 року було створено вимогу про усунення невідповідностей – надання інформації про виконання аналогічного договору, а саме: копії виконання договору за 2020 рік. Відповідно до цієї вимоги ТОВ «СМФ «Престиж» 07.07.2020 року о 15:06 надав всі необхідні документи, а саме: довідку про наведений аналогічний договір за 2020 рік (файл «Довідка аналогічні договори Житомирська ЗОШ5.pdf»), аналогічний договір та підтвердження його виконання (файл «Договір+видаткові Житомирська ЗОШ5.pdf»), лист-відгук (файл «Лист-відгук Житомирська ЗОШ5.pdf»). За результатами розгляду наведених документів, Замовником 13.07.2020 було опубліковано Повідомлення про намір укласти договір від 08.07.2020, в якому у п. 6 зазначено, що згідно ст.. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», підстав для відхилення пропозиції ТОВ «Світловодська меблева фабрика «Престиж», код ЄДРПОУ 42999483 не має. Але 13.07.2020 на сайті публічних закупівель PROZORRO (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002588-c) з’явилося повідомлення про відхилення пропозиції ТОВ «СМФ «Престиж». ТОВ «СМФ «Престиж» не погоджується з відхиленням його тендерної пропозиції, та вважає рішення про відхилення тендерної пропозиції незаконним, протиправним, дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель. Зазначене обґрунтовуємо наступним: Відповідно до п. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовником 07.07.2020 року було створено вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а саме – надання інформації про виконання аналогічного договору, а саме: копії виконання договору за 2020 рік. В повідомленні було зазначено, що невідповідність повинна бути усунена до 13 год. 51 хв. 8 липня 2020 року. ТОВ «СМФ «Престиж» невідкладно відреагувало на висунуте повідомлення та повністю усунуло невідповідність 07.07.2020 року о 15:06, надавши всі необхідні документи, а саме: довідку про наведений аналогічний договір за 2020 рік (файл «Довідка аналогічні договори Житомирська ЗОШ5.pdf»), аналогічний договір та підтвердження його виконання (файл «Договір+видаткові Житомирська ЗОШ5.pdf»), лист-відгук (файл «Лист-відгук Житомирська ЗОШ5.pdf»), що було підтверджено накладенням цифрового підпису. Таким чином, ТОВ «СМФ «Престиж» поступило у повній відповідності до п. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», де йдеться, що Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи вищевикладене вважаємо що Замовник не мав законних підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СМФ «Престиж». Отже, ТОВ «СМФ «Престиж» вважає, що підстава для відхилення ТОВ «СМФ «Престиж»» є незаконною, необґрунтованою, не відповідає дійсності, є повністю видуманою Замовником, ґрунтується виключно на суб’єктивній думці Замовника. Такі дії Замовника порушують принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до ТОВ «СМФ «Престиж» та порушують норми ст. 5 Закону, а також норму Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця. Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 5, 7, 9, 18, 24, 26, 28, 31 Закону, ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СМФ «Престиж». 4. Зобов’язати Замовника закінчити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства. Додатки: 1. Докази плати за подання Скарги (сканований оригінал платіжного доручення від 21.07.2020 р. файл з ім’ям: «Платіжне доручення»). Директор ТОВ «СМФ «Престиж» ___________________ І.Ф. Кухар
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 липня 2020 21:39
Рішення від 24.07.2020 № 14359 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 24 липня 2020 21:39
Рішення від 03.08.2020 №14900.pdf
Дата публікації: 06 серпня 2020 19:58
Коментар замовника щодо усунення порушення: Повідомлення про намір укласти договір смт Велика Лепетиха 07. Серпня 2020 р Розглянувши РІШЕННЯ № 14900- р/пк-пз адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, враховуючі вищезазначене, тендерним комітетом комунальної установи «Великолепетиський районний центр по обслуговуванню закладів освіти» Великолепетиської районної ради визначено, що пропозиція ТОВ «СМФ «ПРЕСТИЖ» код ЄДРПОУ 42999483 відповідає вимогам Замовника, не суперечить вимогам, встановленим в Законі України «Про публічні закупівлі визнати як ПЕРЕМОЖЦЯ закупівлі «Придбання шкільних меблів для початкової школи (нової української школи)»ДК 021:2015 (CPV) код 39160000-1 Шкільні меблі оприлюднене за № UA -2020-06-10-002588-c Голова комітету Ілашко Олександр Володимирович Заступник голови комітету Козловська Анна Олександрівна Секретар комітету Мошенець Володимир Григорович Члени комітету Зубач Тетяна Григорівна Ганієва Людмила Йосипівна м.п.
Дата виконання рішення замовником: 07 серпня 2020 08:36

Документи подані скаржником

21 липня 2020 10:47
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

29 липня 2020 13:00
Повідомлення
29 липня 2020 14:01
Пояснення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2020 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ" 209 760,00
UAH з ПДВ
192 636,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІВАТ-КОМПЛЕКТ" 226 320,00
UAH з ПДВ
192 648,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КОМПАНІЯ "МЕБЛЕВІ ТЕХНОЛОГІЇ" 257 232,00
UAH з ПДВ
257 232,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль" 268 824,00
UAH з ПДВ
268 824,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 11:36
ст. 17 ч. 1 п. 2 Корупція.pdf
14 серпня 2020 11:36
Довідка НАЗК Кухар 04.08.pdf
14 серпня 2020 11:36
Довідка МВС 12.08.2020.jpg
07 липня 2020 15:07
Електронний підпис
07 липня 2020 15:06
6080362 Оновлена цінова.pdf
26 червня 2020 11:54
Електронний підпис
26 червня 2020 11:53
Технічні паспорти.pdf
26 червня 2020 11:53
Тендерна пропозиція.pdf
26 червня 2020 11:53
Таблиця порівняння.pdf
26 червня 2020 11:53
Проект договору.pdf
26 червня 2020 11:53
Лист виробника.pdf
26 червня 2020 11:53
Довідка МТБ.pdf
26 червня 2020 11:53
Детальний опис.pdf
26 червня 2020 11:53
Висновок ДСЕЕ на HPL.pdf
26 червня 2020 11:53
СЭС Renlak М.pdf
26 червня 2020 11:53
СЕС Шкільні ГКД.PDF
26 червня 2020 11:53
Сертифікат_ПВХ.pdf
26 червня 2020 11:53
Баланс та звіт за 2019.pdf
26 червня 2020 11:53
02 Договір Назарова А.С..pdf
26 червня 2020 11:53
Статут.pdf
26 червня 2020 11:53
Протокол №2.pdf
26 червня 2020 11:53
Протокол №1.pdf
26 червня 2020 11:53
Паспорт Кухар.pdf
26 червня 2020 11:53
Наказ Директор.PDF
26 червня 2020 11:53
ІПН Кухар.pdf
26 червня 2020 11:53
Договір оренди.pdf
26 червня 2020 11:53
Довідка щодо ст. 17.pdf
26 червня 2020 11:53
Довідка НАЗК Кухар 27.05.pdf
26 червня 2020 11:53
Довідка МВС 25.05.2020.pdf
26 червня 2020 11:53
Довідка з банку 27.05.2020.pdf
26 червня 2020 11:53
Гарантійний лист 24 міс.pdf
26 червня 2020 11:53
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
26 червня 2020 11:53
Витяг ПДВ.pdf
26 червня 2020 11:53
Витяг з ЄДР 27.05.2020.pdf
26 червня 2020 11:53
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

26 червня 2020 13:46
Електронний підпис
26 червня 2020 13:44
тендерна пропозиц..PDF
26 червня 2020 13:44
тех.вимоги.PDF
26 червня 2020 13:44
Сертифікат ISO якість.PDF
26 червня 2020 13:44
Сертифікат ISO екологія.PDF
26 червня 2020 13:44
Сертификат ВИВАТ.pdf
26 червня 2020 13:44
Свідоцтво ПДВ.PDF
26 червня 2020 13:44
Проект договора.PDF
26 червня 2020 13:44
Паспорт стул.PDF
26 червня 2020 13:44
Паспорт Бігун В.В..PDF
26 червня 2020 13:44
Наказ призн. директора.PDF
26 червня 2020 13:44
Копія Статуту.PDF
26 червня 2020 13:44
лист гарантія за ст.17.PDF

Публічні документи

26 червня 2020 10:39
Електронний підпис
26 червня 2020 10:39
5 Проект договору.pdf
26 червня 2020 10:39
8 Інші документи.pdf
26 червня 2020 10:39
7 Тендерна пропозиція.pdf
26 червня 2020 10:39
6.1 Копія Статут.pdf
26 червня 2020 10:39
4.6 Лист-згода.pdf
26 червня 2020 10:39
4.5 Доручення.pdf
26 червня 2020 10:39
1.3.4 Лист відгук.pdf
26 червня 2020 10:39
1.3.1 копія Генічівськ.pdf
26 червня 2020 10:39
1.3.4 Лист відгук.bmp
26 червня 2020 10:39
3.6 Детальний опис.pdf
26 червня 2020 10:39
2 Лист гарантія.pdf
26 червня 2020 10:39
3.2 Декларація якості.pdf
26 червня 2020 10:39
4.4 Довіреність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ"

ТОВ "ВІВАТ-КОМПЛЕКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КОМПАНІЯ "МЕБЛЕВІ ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВ "Меблі-Техностиль"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ"
#42999483
Рішення скасоване 192 636,96
UAH з ПДВ
07 липня 2020 13:38
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ"
#42999483
Рішення скасоване 192 636,96
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 08:36
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 липня 2020 13:51
ТОВ "ВІВАТ-КОМПЛЕКТ"
#37104856
Рішення скасоване 192 648,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 08:36
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ"
#42999483
Переможець 192 636,96
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 09:42

Вимога про усунення невідповідностей

ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ", надайте виконання аналогічного договору, а саме: копії виконання договору за 2020 рік,

Документи

13 липня 2020 09:01
Електронний підпис
13 липня 2020 08:51
Повідомлення
07 липня 2020 13:47
Повідомлення

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2020 09:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СМФ "ПРЕСТИЖ"
#42999483
192 636,96
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 вересня 2021 08:38
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 13:15
Додаткова угода № 1 зміни до договору
01 жовтня 2020 13:11
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 08:32
Договір укладений
19 серпня 2020 08:31
Договір укладений
19 серпня 2020 08:31
Договір укладений
19 серпня 2020 08:31
Договір укладений
19 серпня 2020 08:31
Договір укладений
19 серпня 2020 08:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В разділу 4 Строки поставки товару П. 4.1 Договору викласти у новій редакції 2. Строк поставки товару : до 07.10.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 141
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 192 636,96
UAH (в тому числі ПДВ 32 106,16 UAH)