Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комп'ютерне обладнання для потреби Київського Палацу дітей та юнацтва та громадських проектів міста Києва (комп'ютери, принтери, ноутбуки, планшети, монітори, жорсткі диски, та інше комп'ютерне обладнання)
Очікувана вартість
1 003 420,00 UAH
UA-2020-06-10-002510-c 5249211d5b9d423db627d1d3e052cc04
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ландіна Ірина Миколаївна

+380442808492 kpdu_eks@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський Палац дітей та юнацтва
Код ЄДРПОУ: 02141207
Місцезнаходження: 01010, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Івана Мазепи, 13
Контактна особа: Ландіна Ірина Миколаївна
+380442808492
kpdu_eks@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 червня 2020 13:30
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2020 17:00
Початок аукціону: 30 червня 2020 11:50
Очікувана вартість: 1 003 420,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова (з урахуванням винятків, визначених тендерною документацією)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
275 од
комп'ютерне обладнання для потреби Київського Палацу дітей та юнацтва та громадських проектів міста Києва (комп'ютери, принтери, ноутбуки, планшети, монітори, жорсткі диски, та інше комп'ютерне обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Івана Мазепи, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару замовник здіснює оплату товару шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальник а на підставі підписаних сторонами видаткових накладних протягом 10 банківських днів з дня підписання вказаних документів за умов наявності відповідних бюджетних асигнувань Замовника та в їх межах. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 червня 2020 13:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 13:30
додаток 2 до ТД 10.06.2020. Технічна специфікація..pdf
10 червня 2020 13:30
додаток 1 до ТД 10.06.2020. Проект договору..pdf
10 червня 2020 13:30
ТД 10.06.2020.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прохання
Дата подання: 10 червня 2020 15:55
Дата відповіді: 12 червня 2020 10:51
Шановний Замовник! Прошу завантажити тендерну документацію у форматі DOC/DOCX аби зміст документації можна було копіювати. Це необхідно для того, щоб учасникам було легше заповнювати форму пропозицію та проект договору тощо, щоб не набирати текст вручну. Сподіваємося на ваше розуміння і на те, що ви не збираєтеся створювати учасникам торгів незручності. Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю: оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Отже, тендерна документація оприлюднюється в електронній системі закупівель виключно у строки, передбачені Законом. В той же час, згідно ч. 6 вказаної ст. доступ до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, є безоплатним та вільним. Таким чином, оприлюднена замовником тендерна документація згідно даної процедури відкритих торгів знаходиться у вільному доступі в електронній системі закупівель та оформлена у машино зчитувальному форматі без будь-яких обмежень для перегляду, збереження, копіювання, тощо. Отже, у замовника відсутні підстави дозавантажувати будь-які файли тендерної документації окрім тих, що були оприлюднені разом із оголошенням про проведення відкритих торгів згідно ст. 10 Закону.
Тендер
Дата подання: 12 червня 2020 10:12
Дата відповіді: 12 червня 2020 11:06
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Згідно додатку 2 до тендерної документації всі найменування товарів повинні поставлятися згідно технічних вимог, визначених в Таблиці №1 зазначеного додатку та вводитись в експлуатацію (доставка, встановлення, налаштування за рахунок учасника) учасником власними силами та засобами у приміщеннях закладу замовника згідно переліку, який буде надано на момент підписання Договору, про що учасник у тендерній пропозиції надає відповідну довідку у довільній формі. Отже, вартість товару повинна включати в тому числі зазначені тендерною документацією витрати, пов’язані із постачанням товару.
Тендер
Дата подання: 12 червня 2020 10:16
Дата відповіді: 12 червня 2020 11:19
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно п. 6.4. тендерної документації у цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «… «або еквівалент»». При цьому, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію визначено у відповідності до додатку 2 тендерної документації. Згідно додатку 2 до тендерної документації запропоновані учасником найменування товарів за своїми технічними та якісними параметрами повинні бути не гіршими ніж це визначено у вказаному додатку. Отже, учасник має можливість у складі тендерної пропозиції запропонувати еквівалент певного найменування товару (його складової частини, тощо), та за умови, що технічні, якісні та кількісні характеристики такого еквіваленту будуть не гіршими, ніж це передбачено додатком 2 до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2020 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СІ-ЕЛ" 981 705,06
UAH з ПДВ
958 655,04
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДСМ-ТРЕЙД" 974 127,30
UAH з ПДВ
959 945,34
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 липня 2020 10:15
Електронний підпис
13 липня 2020 10:11
Довідка ч. 2 ст. 17 ЗУ.pdf
13 липня 2020 10:11
Довідка МВС.pdf
26 червня 2020 13:44
Електронний підпис
26 червня 2020 13:41
57 Висновок СЕС на Epson.pdf
26 червня 2020 13:41
55 СЕС Acer.pdf
26 червня 2020 13:41
54 СЕС Сanon БФП до 2024.pdf
26 червня 2020 13:41
52 Декларація на БЖ.pdf
26 червня 2020 13:41
51 Декларація СІ-ЕЛ PC.pdf
26 червня 2020 13:41
50 Висновок СЭС на ТУ.pdf
26 червня 2020 13:41
49 Висновок СЕС_ПК CI-EL.PDF
26 червня 2020 13:41
48 Сертификат СІ-ЕЛ PC.pdf
26 червня 2020 13:41
45 Сервісні центри Canon.pdf
26 червня 2020 13:41
39 Відгук СІ-ЕЛ.pdf
26 червня 2020 13:41
32 Тендерна Пропозиція_.pdf
26 червня 2020 13:41
29 Довідка про санкції.pdf
26 червня 2020 13:41
09 Скан трудових книжок.pdf
26 червня 2020 13:41
07 Проект договору.pdf

Публічні документи

25 червня 2020 10:37
Цінова пропозиція.PDF
25 червня 2020 10:37
свiдоцтво ПДВ.pdf
25 червня 2020 10:37
Протокол.pdf
25 червня 2020 10:37
Наказ.pdf
25 червня 2020 10:37
Довiдка ЄДРПОУ.PDF
25 червня 2020 10:37
Довідка ст 17.PDF
25 червня 2020 10:37
Довідка маттех база.PDF
25 червня 2020 10:37
Довідка з ЄДР.PDF
25 червня 2020 10:37
довідка праців.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СІ-ЕЛ"

ТОВ "ДСМ-ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СІ-ЕЛ"
#30404738
Переможець 958 655,04
UAH з ПДВ
06 липня 2020 14:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2020 14:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СІ-ЕЛ"
#30404738
958 655,04
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 14:10
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 12:47
ДУ 1.pdf зміни до договору
03 серпня 2020 12:43
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 13:27
договір укладений
21 липня 2020 13:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони домовилися покращити якість предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 21КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 958 655,04
UAH (в тому числі ПДВ 159 775,84 UAH)