Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярське приладдя
Stationery
Stationery
Очікувана вартість
992 711,32 UAH
UA-2020-06-10-002367-a ● b59ba6a69f20466f946e4c3404428914
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40150237 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська область обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104 |
Контактна особа: |
Шевченко Віра Леонідівна +380639022020 v.shevchenko@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Public jointstock company«Ukrainian railway» ( JSC Ukrzaliznytsia) |
National ID: | 40150237 |
Contact point: |
Shevchenko Vira +380639022020 v.shevchenko@uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 10 червня 2020 17:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 липня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 липня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 29 вересня 2020 11:54 |
Очікувана вартість: | 992 711,32 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 963,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 29000 UAH |
Publication date: | 10 червня 2020 17:04 |
Enquiries until: | 03 липня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 09 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 липня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 992 711 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 4 964 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Scope of the procurement
Мова якою повинна готуватися тендерні пропозиції: Українська Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: 13.07.2020;10-00
Language in which tender proposals should be prepared: Ukrainian
Date and time of opening of tender offers, if the announcement of open bidding is published in accordance with part three of Article 10 of this Law: 13.07.2020; 10-00
Date and time of opening of tender offers, if the announcement of open bidding is published in accordance with part three of Article 10 of this Law: 13.07.2020; 10-00
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
76947 од.
канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Stationery
CPV: 30190000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 червня 2020 10:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 червня 2020 10:39 |
Зміни до тендеру_26.06.2020 .doc | |
26 червня 2020 10:39 |
402 - ТД Канцелярське приладдя_Нова редакція_26.06.2020.docx | |
10 червня 2020 17:01 |
Додаток №9 .docx |
26 червня 2020 10:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 червня 2020 10:39 |
Зміни до тендеру_26.06.2020 .doc
|
|||
26 червня 2020 10:39 |
402 - ТД Канцелярське приладдя_Нова редакція_26.06.2020.docx
|
|||
10 червня 2020 17:01 |
Додаток №9 .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Поз. 12 Папка на підпис.
Дата подання: 22 червня 2020 16:32
Дата відповіді: 24 червня 2020 14:49
Шановний замовнику! Є запитання щодо поз. 12 згідно Додатку №1 до ТД, а саме, Папка на підпис (Формат: А4. Матеріал: картон обтягутий обкладинкою з вінілу «під шкіру». Колір: синій. Тип нанесення: однокольорове тиснення сріблястого або золотого кольору).
Чи будуть прийняті до розгляду папки з іншого матеріалу, ніж вініл, з фактурою «під шкіру»? Яке саме нанесення повинно бути на папках: «До підпису» (однакове на всіх папках) чи індивідуальне на кожній чи декількох папках? Якщо потрібно індивідуальне нанесення, відмінне від напису «До підпису», будь ласка, надайте макет з розмірами нанесення, а також кількість папок з кожним видом нанесення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо Вас, що папки будуть прийняті до розгляду з матеріалу вініл «під шкіру». Нанесення на папках «До підпису» повинно бути однакове на всіх папках.
Поз. 41 Папір для нотаток
Дата подання: 24 червня 2020 10:04
Дата відповіді: 26 червня 2020 10:32
Шановний замовнику! Є запитання щодо поз.41 - Блок паперу для нотаток, 90х90мм білий (упак.500шт). В назві позицій вказано «білий», а в технічних характеристиках – «Для виготовлення використовуються кілька кольорів високоякісного паперу». Якого кольору потрібен папір – білий чи кольоровий?
Відповідь: Повідомляємо Вас, що Блок паперу для нотаток повинен бути білий.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-10-002367-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ", Код ЄДРПОУ:43160066
Дата подання: 23 червня 2020 16:04
Номенклатура - поз. 50
Шановний замовнику! У поз. 50 - Розділювач пластиковий А4 (цифри 1-12) – у технічних характеристиках вказано: «В упаковці 100 шт.». Розділювачі сторінок з розбивкою 1-12 фасуються по 12 шт в упаковці – по кількості цифрових розділів. Просимо видалити з опису поз. 50 характеристику «В упаковці 100 шт.».
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 червня 2020 10:34
Повідомляємо Вас, що Замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-06-10-002367-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+", Код ЄДРПОУ:32011280
Дата подання: 12 серпня 2020 16:44
неправомірне відхилення
Шановний замовник, Вами було оприлюднено ФОРМУ ПРОТОКОЛУ розгляду тендерних пропозицій, про відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+" з причини невідповідності вимогам тендерної документації, а саме: «Учасник у складі пропозиції не надав паспортів якості на позиції 44, 45 та 46», однак Ми не погоджуємось з даним рішенням, в зв’язку з тим що, у складі пропозиції міститься файл « Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог до товару.pdf» у якому на сторінці 27 наявний паспорт якості Вих. № 0107 від 01.07.2020 р. на позиції 44, 45 та 46. ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+" надано усі документи, згідно тендерної документації. Зважаючі на вищевикладене в ваших діяннях ми вбачаємо упереджене ставлення та введенням в оману Учасників, що є корупційним діянням . Виходячи з вищевикладеного, просимо Вас переглянути рішення стосовно відхилення ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+" та завершити закупівлю у встановленому Законом порядку.
У разі Вашої бездіяльності Ми будемо вимушені, звернутися до Державної аудиторської служби України для здійснення ретельного моніторингу даної закупівлі, а також звернутися з заявою на дії посадових осіб до Національного Антикорупційного Агенства України, Державного Бюро Розслідувань та АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
У разі Вашої бездіяльності Ми будемо вимушені, звернутися до Державної аудиторської служби України для здійснення ретельного моніторингу даної закупівлі, а також звернутися з заявою на дії посадових осіб до Національного Антикорупційного Агенства України, Державного Бюро Розслідувань та АМКУ.
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 серпня 2020 12:41
Тендерний комітет здійснює закупівлі за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій запобігання корупційним діям і зловживанням.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-06-10-002367-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АРКУШ ТРЕЙДИНГ", Код ЄДРПОУ:40949231
Дата подання: 12 серпня 2020 16:32
Дата подання: 12 серпня 2020 16:32
Неправомірне відхилення учасника
Замовник Філія "Центр сервісного забезпечення" АТ "Українська залізниця" на етапі предкваліфікації неналежним чином ознайомившись з документами, які надав учасник ТОВ "АРКУШ ТРЕЙДИНГ" дискваліфікував пропозицію учасника, чим грубо порушив вимоги Закону України "Про публічні закупівлі"
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 серпня 2020 09:33
Рішення від 14.08.2020 № 15555 (+лист Замовнику) .pdf
Дата публікації: 17 серпня 2020 09:32
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.08.2020 № 16103.pdf
Дата публікації: 27 серпня 2020 19:24
Рішення від 26.08.2020 № 16103.pdf
Дата публікації: 31 серпня 2020 23:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконати рішення Колегії від 26.08.2020 № 16103-р/пк-пз - скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АРКУШ ТРЕЙДИНГ» та допустити його пропозицію до аукціону за процедурою закупівлі офісного устаткування та приладдя різного (канцелярське приладдя) (Код ДК 021:2015 – 30190000-7) (Оголошення у ЦБД № UA-2020-06-10-002367-a)
Дата виконання рішення замовником: 22 вересня 2020 16:04
Номер скарги: UA-2020-06-10-002367-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Бумвест", Код ЄДРПОУ:23702466
Дата подання: 12 серпня 2020 15:48
Дата подання: 12 серпня 2020 15:48
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 серпня 2020 09:50
рішення від 14.08.2020 № 15544 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 серпня 2020 09:50
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.08.2020 №16087 .pdf
Дата публікації: 27 серпня 2020 19:00
рішення від 26.08.2020 №16087 .pdf
Дата публікації: 31 серпня 2020 21:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1. Виконати рішення Колегії від 26.08.2020 № 16087-р/пк-пз - скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Бумвест» та допустити його пропозицію до аукціону за процедурою закупівлі офісного устаткування та приладдя різного (канцелярське приладдя) (Код ДК 021:2015 – 30190000-7) (Оголошення у ЦБД № UA-2020-06-10-002367-a)
Дата виконання рішення замовником: 22 вересня 2020 16:03
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 23 вересня 2020
Найменування: | Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40150237 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна, Київська область обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "АРКУШ ТРЕЙДИНГ" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Бумвест" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "АРКУШ ТРЕЙДИНГ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Бумвест" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АРКУШ ТРЕЙДИНГ" #40949231 |
Переможець |
980 105,76
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2020 16:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 14:56
|
ДУ 2 до договору Ф-ЦН-Т-286_20.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 14:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2020 15:12
|
ДУ1-286 .03.11.2020.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2020 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2020 09:55
|
Ф_ЦН-Т-286_20 канцелярське приладдя.pdf | укладений |
15 жовтня 2020 09:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Змінення ціни у бік зменшення за домовленністю сторін згідно п.5 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | Ф/ЦН-Т-286/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись положеннями п. 4, п. 8 ч. 5 та ч. 6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та пп.1.1, 13.1, 13.2 Договору, сторони дійшли взаємної згоди, продовжити строк дії Договору до 31 березня 2021 року та збільшити суму Договору в обсязі, що не перевищує 20% від суми, визначеної Договором, а саме на 195534,04 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | Ф/ЦН-Т-286/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |