Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція будівель для створення соціального центру у форматі «Прозорий соціальний офіс» за адресою: м.Бахмут, вул.Перемоги, 53» (коригування)
Очікувана вартість
12 759 246,00 UAH
UA-2020-06-10-002321-a 6bb09d0e19d444838cd05401948cafed
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кончакова Лариса Іванівна

+380627446184 2752012616@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Бахмутської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25953178
Місцезнаходження: 84511, Україна , Донецька обл., Бахмут, вул. Б.Горбатова, 57
Контактна особа: Кончакова Лариса Іванівна
+380627446184
2752012616@mail.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 червня 2020 16:46
Звернення за роз’ясненнями: до 15 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2020 17:00
Початок аукціону: 26 червня 2020 15:52
Очікувана вартість: 12 759 246,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 63 796,23 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 255184.92 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція будівель для створення соціального центру у форматі «Прозорий соціальний офіс» за адресою: м.Бахмут, вул.Перемоги, 53» (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84502, Україна, Донецька область, Бахмут, вул.Перемоги, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник може перерахувати Підряднику попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі до 30 відсотків річного обсягу фінансування в межах строку, який установлено абз. 3 п.1 постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на початок робіт на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки Підрядника, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 протягом 20 робочих днів. Підрядник підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 3. Аванс 20 Робочі 30
Iнша подія Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. Строк оплати – 20 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору Пiсляоплата 20 Робочі 65
Iнша подія Замовник здійснює кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 20 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році та коштів на казначейських рахунках Пiсляоплата 20 Робочі 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 червня 2020 15:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 червня 2020 15:41
Перелік змін.doc
15 червня 2020 15:41
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ__2020.docx
15 червня 2020 15:41
Додаток_8.docx
15 червня 2020 15:41
Додаток_7.docx
15 червня 2020 15:41
Додаток 6.docx
15 червня 2020 15:41
Додаток 5.doc
15 червня 2020 15:41
Додаток 4.docx
15 червня 2020 15:41
Додаток 3.docx
15 червня 2020 15:41
Додаток 3 (додаткова інформація до технічної специфікації).rtf
15 червня 2020 15:41
Додаток 2.docx
15 червня 2020 15:41
Додаток 1.docx
15 червня 2020 15:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 16:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 червня 2020 15:41
Перелік змін.doc
15 червня 2020 15:41
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ__2020.docx
10 червня 2020 16:47
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ__2020.docx
15 червня 2020 15:41
Додаток_8.docx
10 червня 2020 16:47
Додаток_8.docx
15 червня 2020 15:41
Додаток_7.docx
10 червня 2020 16:47
Додаток_7.docx
15 червня 2020 15:41
Додаток 6.docx
10 червня 2020 16:47
Додаток 6.docx
15 червня 2020 15:41
Додаток 5.doc
10 червня 2020 16:47
Додаток 5.doc
15 червня 2020 15:41
Додаток 4.docx
10 червня 2020 16:47
Додаток 4.docx
15 червня 2020 15:41
Додаток 3.docx
10 червня 2020 16:47
Додаток 3.docx
15 червня 2020 15:41
Додаток 3 (додаткова інформація до технічної специфікації).rtf
10 червня 2020 16:47
Додаток 3 (додаткова інформація до технічної специфікації).rtf
15 червня 2020 15:41
Додаток 2.docx
10 червня 2020 16:47
Додаток 2.docx
15 червня 2020 15:41
Додаток 1.docx
10 червня 2020 16:47
Додаток 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2020 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОСПЕЦМОНТАЖНИК" 12 248 880,00
UAH з ПДВ
12 248 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АКВАЛАЙТ" 12 755 000,01
UAH з ПДВ
12 755 000,01
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОМРЕМБУД-3" 12 759 200,00
UAH з ПДВ
12 759 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2020 16:35
Електронний підпис
25 червня 2020 16:34
Проект графіку.pdf
25 червня 2020 16:34
Пояснювальна записка.pdf
25 червня 2020 16:34
об'єктні кошториси.pdf
25 червня 2020 16:34
Локальні кошториси3.rar
25 червня 2020 16:34
Локальні кошториси2.rar
25 червня 2020 16:34
Локальні кошториси.rar
25 червня 2020 16:34
ИВР.pdf
25 червня 2020 16:34
ЗВВ до договірной ціни.pdf
25 червня 2020 16:34
ЕЦП.rar
25 червня 2020 16:34
Договірна ціна.pdf
25 червня 2020 16:30
Електронний підпис
25 червня 2020 16:29
ЕЦП.rar
25 червня 2020 16:29
Дод 4 Пропозиція.pdf
25 червня 2020 16:29
Дод 2 Інф лист ст.17.pdf
25 червня 2020 16:29
Дод 1 п.3 Досвід дом2.pdf
25 червня 2020 16:29
Дод 1 п.3 Досвід довідка.pdf
25 червня 2020 16:29
Дод 1 п.3 Досвід АСМ дом.pdf
25 червня 2020 16:29
Дод 1 п.2 працівники.pdf
25 червня 2020 16:29
Дод 1 п.1 МТБ техніка.pdf
25 червня 2020 16:29
Дод 1 п.1 Договір оренди.pdf
25 червня 2020 16:28
Банківська гарантия.rar

Публічні документи

15 липня 2020 15:34
Електронний підпис
15 липня 2020 15:33
довідки переможця.pdf
08 липня 2020 13:57
Електронний підпис
24 червня 2020 16:40
Електронний підпис
24 червня 2020 16:39
24. Довідка з банку.pdf
24 червня 2020 16:39
20. Статут_АКВАЛАЙТ.pdf
24 червня 2020 16:39
20. Статистика Аквалайт.pdf
24 червня 2020 16:39
20. Паспорт_Левиц_кий.pdf
24 червня 2020 16:39
20. Наказ АКВАЛАЙТ.pdf
24 червня 2020 16:39
20. Виписка_АКВАЛАЙТ.pdf
24 червня 2020 16:39
9. Ліцензія Аквалайт.pdf
24 червня 2020 16:39
5.2 Проект договору.pdf
24 червня 2020 16:39
2.3.2 Лист відгук УСЗН.pdf
24 червня 2020 16:39
2.1.1 Наявність МТБ.pdf
24 червня 2020 16:39
1.imd
24 червня 2020 16:39
1. Пропозиція.pdf
24 червня 2020 16:39
1. Локальний кошторис.pdf

Публічні документи

25 червня 2020 12:30
Електронний підпис
25 червня 2020 12:29
Гарант лист розр ціни.pdf
25 червня 2020 12:29
Ол-Калинове2.pdf
25 червня 2020 12:29
Ліцензії_ дозволи.pdf
25 червня 2020 12:29
Уповноваженна особа.pdf
25 червня 2020 12:29
1845-20.zip
25 червня 2020 12:29
Ол-Калинове1.pdf
25 червня 2020 12:29
Лзгода обробк перс дан.pdf
25 червня 2020 12:29
План фінансування.pdf
25 червня 2020 12:29
Тендерна пропозиція.pdf
25 червня 2020 12:29
Довідки банку.pdf
25 червня 2020 12:29
Календарний графік.pdf
25 червня 2020 12:29
Проект договору.pdf
25 червня 2020 12:29
Довідка працівники.pdf
25 червня 2020 12:29
Договірна ціна 1ч.pdf
25 червня 2020 12:29
Печатки_ штампи.pdf
25 червня 2020 12:29
Договірна ціна 2ч .pdf
25 червня 2020 12:29
Мат-тех база.pdf
25 червня 2020 12:29
Захист довкілля.pdf
25 червня 2020 12:29
Довідка субпідряд.pdf
25 червня 2020 12:29
Довідка Санкції.pdf
25 червня 2020 12:29
Ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОСПЕЦМОНТАЖНИК"

ПП "АКВАЛАЙТ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОМРЕМБУД-3"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОСПЕЦМОНТАЖНИК"
#21952182
Відхилено 12 248 880,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 16:57
ПП "АКВАЛАЙТ"
#38571171
Переможець 12 755 000,01
UAH з ПДВ
08 липня 2020 16:42
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 липня 2020 16:35

Документи

02 липня 2020 16:57
Електронний підпис
02 липня 2020 16:55
Протокол

Вимога про усунення невідповідностей

В результаті розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "АКВАЛАЙТ", членами тендерного комітету прийнято рішення щодо уточнення кваліфікаційних критеріїв учасника, відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме в додаток до пункту 2 Додатку 1 тендерної пропозиції підтвердити наявність трудових відносин між Учасником ПП "АКВАЛАЙТ" та інженером-проектувальником Базанової Олени Станіславівни у частині кошторисної документації, на час складання тендерної пропозиції.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2020 16:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "АКВАЛАЙТ"
#38571171
12 755 000,01
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 березня 2021 13:43
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 09:00
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 08:57
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 14:49
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 13:13
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 12:50
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 11:46
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 13:51
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
24 липня 2020 13:49
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 11:57
Підписаний договір укладений
21 липня 2020 11:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з відмовою Підрядника від авансу
Номер договору про закупівлю: 145/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Неможливість виконання робіт у строк до 31.10.2020р. з поясненням затримки поставки матеріалів та обладнання, а також у зв’язку з не вирішенням питання щодо перепідключення електричних мереж
Номер договору про закупівлю: 145/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення розділу 12 «Проведення розрахунків за виконані роботи» у зв'язку з необхідністю виконання будівельних робіт у зимовий період
Номер договору про закупівлю: 145/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 145/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 12 187 468,02
UAH (в тому числі ПДВ 2 031 244,66 UAH)