Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення О 030207 Печихвости- Підбереззя-Лемешів-Рачин-Озерці (на ділянках від км 1+175 до км 4+660 та від км 5+200 до км 5+422) Горохівського району Волинської області
Очікувана вартість
55 454 465,80 UAH
UA-2020-06-10-002269-c 2138e6fb2edf44ff8ae8df3936e8d88b
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Паляничко Тарас

0332729077 zakupki.dpmad@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області"
Код ЄДРПОУ: 43502576
Місцезнаходження: 43027, Україна , Волинська обл., ЛУЦЬК, Київський майдан, буд.9, офіс 711
Контактна особа: Паляничко Тарас
0332729077
zakupki.dpmad@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 червня 2020 12:56
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2020 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 28 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2020 23:59
Початок аукціону: 02 вересня 2020 15:58
Початок аукціону: 02 вересня 2020 15:58
Очікувана вартість: 55 454 465,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 554 544,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 277272.33 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


категорія замовника - юридична особа, яка є підприємством, зазначена у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; визначення мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - документи викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення О 030207 Печихвости- Підбереззя-Лемешів-Рачин-Озерці (на ділянках від км 1+175 до км 4+660 та від км 5+200 до км 5+422) Горохівського району Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт розрахунки здійснюються на підставі форми КБ-3, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату в межах до 30% від річної вартості послуг відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 серпня 2020 19:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2020 19:40
Зміни 25.08..doc
25 серпня 2020 19:40
ТД кап рем _Печихвости_НОВА РЕДАКЦІЯ від 25.08.2020.doc
18 серпня 2020 12:23
Зміни 13.08..doc
13 серпня 2020 17:16
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії_Печихвости 13.08.doc
13 серпня 2020 17:16
ТД кап рем _Печихвости_НОВА РЕДАКЦІЯ від 13.08..doc
13 серпня 2020 17:16
ТД кап рем _Печихвости_НОВА РЕДАКЦІЯ від 13.08..doc
13 серпня 2020 17:16
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії_Печихвости 13.08.doc
13 серпня 2020 17:16
Зміни 13.08..doc
06 серпня 2020 12:59
ТД кап рем _Печихвости_НОВА РЕДАКЦІЯ від 06.08..doc
06 серпня 2020 12:59
зміни 06.08.2020.doc
06 серпня 2020 12:49
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії_Печихвости 06.08.doc
10 липня 2020 10:08
Додаток_1_Кваліфікаціи_ні_критеріі__Печихвости_НР.doc
07 липня 2020 09:23
ТД кап рем _Печихвости_НОВА РЕДАКЦІЯ від 07.07.doc
07 липня 2020 09:23
зміни 07.07.2020.doc
02 липня 2020 11:52
Додаток 2 ТЗ_ Печихвости НОВА РЕДАКЦІЯ від 02.07.rtf
02 липня 2020 11:52
ТД кап рем _Печихвости_НОВА РЕДАКЦІЯ від 02.07.doc
02 липня 2020 11:52
ЗМІНИ від 02.07.docx
02 липня 2020 11:52
Додаток 3_проєкт Договору кап НОВА РЕДАКЦІЯ від 02.07.docx
25 червня 2020 10:14
ТД кап рем _Печихвости_нова редакція.doc
25 червня 2020 10:14
Зміни.doc
10 червня 2020 12:56
ТД кап рем _Печихвости.doc
10 червня 2020 12:56
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії_Печихвости.doc
10 червня 2020 12:56
Додаток 2 ТЗ_ Печихвости.rtf
10 червня 2020 12:56
Додаток 3_проєкт Договору кап (1).docx
25 серпня 2020 19:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 12:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2020 13:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 10:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 09:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 11:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 10:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 12:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2020 19:40
Зміни 25.08..doc
25 серпня 2020 19:40
ТД кап рем _Печихвости_НОВА РЕДАКЦІЯ від 25.08.2020.doc
18 серпня 2020 12:23
Зміни 13.08..doc
13 серпня 2020 17:16
Зміни 13.08..doc
13 серпня 2020 17:16
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії_Печихвости 13.08.doc
13 серпня 2020 17:16
ТД кап рем _Печихвости_НОВА РЕДАКЦІЯ від 13.08..doc
13 серпня 2020 17:16
ТД кап рем _Печихвости_НОВА РЕДАКЦІЯ від 13.08..doc
13 серпня 2020 17:16
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії_Печихвости 13.08.doc
13 серпня 2020 17:16
Зміни 13.08..doc
06 серпня 2020 12:59
ТД кап рем _Печихвости_НОВА РЕДАКЦІЯ від 06.08..doc
06 серпня 2020 12:49
ТД кап рем _Печихвости_НОВА РЕДАКЦІЯ від 06.08..doc
06 серпня 2020 12:59
зміни 06.08.2020.doc
06 серпня 2020 12:49
зміни 06.08.2020.doc
06 серпня 2020 12:49
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії_Печихвости 06.08.doc
10 липня 2020 10:08
Додаток_1_Кваліфікаціи_ні_критеріі__Печихвости_НР.doc
07 липня 2020 09:23
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії_Печихвости (1).doc
07 липня 2020 09:23
ТД кап рем _Печихвости_НОВА РЕДАКЦІЯ від 07.07.doc
07 липня 2020 09:23
зміни 07.07.2020.doc
02 липня 2020 11:52
Додаток 2 ТЗ_ Печихвости НОВА РЕДАКЦІЯ від 02.07.rtf
02 липня 2020 11:52
ТД кап рем _Печихвости_НОВА РЕДАКЦІЯ від 02.07.doc
02 липня 2020 11:52
ЗМІНИ від 02.07.docx
02 липня 2020 11:52
Додаток 3_проєкт Договору кап НОВА РЕДАКЦІЯ від 02.07.docx
25 червня 2020 10:14
ТД кап рем _Печихвости_нова редакція.doc
25 червня 2020 10:14
Зміни.doc
10 червня 2020 12:56
ТД кап рем _Печихвости.doc
10 червня 2020 12:56
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії_Печихвости.doc
10 червня 2020 12:56
Додаток 2 ТЗ_ Печихвости.rtf
10 червня 2020 12:56
Додаток 3_проєкт Договору кап (1).docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-10-002269-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Луцька ДПМК, Код ЄДРПОУ:03579590
Дата подання: 12 липня 2020 12:25
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та дискримінаційні вимоги у тендерній документації у закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 липня 2020 19:31
рішення від 15.07.2020 № 13695 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 15 липня 2020 19:31
рішення від 22.07.2020 № 14216 .pdf
Дата публікації: 28 липня 2020 11:19
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни до ТД
Дата виконання рішення замовником: 06 серпня 2020 13:04
Номер скарги: UA-2020-06-10-002269-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Луцька ДПМК, Код ЄДРПОУ:03579590
Дата подання: 28 вересня 2020 16:50
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що пов’язано з безпідставністю дискваліфікації у закупівліучасника.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 жовтня 2020 21:43
рішення від 01.10.2020 № 18426 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 жовтня 2020 21:43
рішення від 09.10.2020 № 19050 .pdf
Дата публікації: 15 жовтня 2020 20:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №19050-р/пк-пз від 09.10.2020 р., а саме скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Луцька ДПМК" за закупівлею «Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення О 030207 Печихвости- Підбереззя-Лемешів-Рачин-Озерці (на ділянках від км 1+175 до км 4+660 та від км 5+200 до км 5+422) Горохівського району Волинської області»
Дата виконання рішення замовником: 10 листопада 2020 16:08
Номер скарги: UA-2020-06-10-002269-c.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Данко, Код ЄДРПОУ:32727466
Дата подання: 05 жовтня 2020 16:48
Скарга на визначення переможця
Скарга на визначення переможця
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 жовтня 2020 21:17
рішення від 08.10.2020 № 18926 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 08 жовтня 2020 21:17
рішення від 20.10.2020 № 19584.pdf
Дата публікації: 23 жовтня 2020 21:26
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) №19584-р/пк-пз від 20.10.2020, а саме скасовано рішення про визнання ПП "Ространс" переможцем процедури закупівлі «Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення О 030207 Печихвости- Підбереззя-Лемешів-Рачин-Озерці (на ділянках від км 1+175 до км 4+660 та від км 5+200 до км 5+422) Горохівського району Волинської області».
Дата виконання рішення замовником: 10 листопада 2020 16:05
Номер скарги: UA-2020-06-10-002269-c.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т", Код ЄДРПОУ:42844920
Дата подання: 28 грудня 2020 17:51
СКАРГА щодо дій та прийнятих рішень Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» та визначення переможцем іншого учасника
Замовник всупереч принципам добросовісної конкуренції серед учасників, рівного ставлення до учасників, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, в порушення вимог ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі" та вимог тендерної документації, за відсутності підстав відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т», і натомість, визначив переможцем ТОВ «ДАНКО» тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам та умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 грудня 2020 22:25
рішення від 29.12.2020 № 24059 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 грудня 2020 22:25
рішення від 14.01.2021 №531.pdf
Дата публікації: 18 січня 2021 17:45
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконанно рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 531-р/пк-пз від 14.01.2021 р. за процедурою закупівлі відкритих торгів по предмету закупівлі за ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення О 030207 Печихвости-Підбереззя-Лемешів-Рачин-Озерці (на ділянках від км 1+175 до км 4+660 та від км 5+200 до км 5+422) Горохівського району Волинської області»
Дата виконання рішення замовником: 05 лютого 2021 19:33
Номер скарги: UA-2020-06-10-002269-c.a5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т", Код ЄДРПОУ:42844920
Дата подання: 18 лютого 2021 19:57
СКАРГА щодо дій та прийнятих рішень Замовника про визначення переможцем іншого учасника
Замовник всупереч принципам добросовісної конкуренції серед учасників, рівного ставлення до учасників, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, в порушення вимог ст.31 Закону "Про публічні закупівлі" та вимог тендерної документації визначив переможцем ТОВ «ДАНКО» тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам Закону, вимогам та умовам тендерної документації замовника. Водночас, за аналогічних фактичних обставин тендерна пропозиція ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» була відхилена Замовником.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 лютого 2021 13:32
рішення від 22.02.2021 № 3153 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 лютого 2021 13:31
рішення від 03.03.2021 № 4090.pdf
Дата публікації: 09 березня 2021 20:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконане рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4090 -р/пк-пз від 03.03.2021
Дата виконання рішення замовником: 27 липня 2021 11:01

Документи подані скаржником

12 липня 2020 11:47
Скарга до АМКУ
12 липня 2020 11:47
Додатки до скарги
12 липня 2020 12:36
платіжне доручення

Документи подані замовником

17 липня 2020 14:22
відповідь АМКУ.pdf
17 липня 2020 14:22
протокол 119_зміни.pdf
17 липня 2020 14:51
Відповідь АК 17.07.2020.doc

Документи подані скаржником

28 вересня 2020 15:45
Скарга до АМКУ
28 вересня 2020 15:45
Скарга до АМКУ
28 вересня 2020 17:36
платіжне доручення

Документи подані замовником

10 листопада 2020 16:08
Протокол 211.PDF

Документи подані скаржником

05 жовтня 2020 20:11
1 довідка мтб
05 жовтня 2020 20:11
відомість ресурсів

Документи подані замовником

10 листопада 2020 16:05
Протокол 211.PDF

Документи подані скаржником

28 грудня 2020 17:22
Протокол 253 від 17.12.2020р..PDF
28 грудня 2020 17:22
ТОВ ШЛЯХОВИК-Т.rar
28 грудня 2020 17:23
ТОВ ДАНКО.rar

Документи подані замовником

05 лютого 2021 19:33
Протокол 8.pdf

Документи подані скаржником

18 лютого 2021 19:20
Скарга АМКУ від 18.02.2021.pdf
18 лютого 2021 19:20
ТОВ ШЛЯХОВИК-Т.rar
18 лютого 2021 19:21
ТОВ ДАНКО.rar

Документи подані замовником

26 лютого 2021 23:54
Довіреність.pdf
26 лютого 2021 23:54
Лист вих. 746-1 від 18.02.2020.pdf
26 лютого 2021 23:54
Лист вх. № 1151 від 23.12.2020.pdf
14 квітня 2021 16:19
Ухвала скан вх.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-30-000009 ● 2120aad3eb2e44709f192f1321d08f9d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 червня 2021 14:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.06.2021 № 418
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 30.06.2021 №418
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-06-10-002269-c від 10.06.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-05 16:16:06

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт згідно предмету закупівлі: Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення О 030207 Печихвости-Підбереззя-Лемешів-Рачин-Озерці (на ділянках від км 1+175 до км 4+660 та від км 5+200 до км 5+422) Горохівського району Волинської області (код згідно ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2020-06-10-002269-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-08 16:44:26

Надання пояснення щодо запиту

Обгрунтування технічних та якісних характеристик та очікуваної вартості визначено на підставі проектно-кошторисної документації, експертного висновку на об‘єкт, що розроблена відповідно до СОУ 42.1-37641918:2019, ДБН В.2.3-4:2015, ДСТУ 3587-97, СОУ 42.1-37641918-117:2014 та інших нормативно-правових актів.
Закупівля «Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення О 030207 Печихвости-Підбереззя-Лемешів-Рачин-Озерці (на ділянках від км 1+175 до км 4+660 та від км 5+200 до км 5+422) Горохівського району Волинської області» (код згідно ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) була оголошена 10.06.2020 року.
На момент оголошення вказаної процедури закупівлі розміщення жодних обґрунтувань технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі не вимагалось, оскільки Постанова КМУ від 16.12.2020 № 1266 набрала чинності лише 19.12.2020 року, згідно якої й було внесено зміни до постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», відповідно до яких зобов’язано Головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб'єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити (пункт 4-1 Постанови КМУ № 710):
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб'єкта управління об'єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб'єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-07-09 13:56:32

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт згідно предмету закупівлі: Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення О 030207 Печихвости-Підбереззя-Лемешів-Рачин-Озерці (на ділянках від км 1+175 до км 4+660 та від км 5+200 до км 5+422) Горохівського району Волинської області (код згідно ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2020-06-10-002269-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):

1) Яким чином Державним підприємством "Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області" виконане рішення Антимонопольного комітету України № № 4090 -р/пк-пз від 03.03.2021?

Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень (інформації) слід долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-07-14 16:33:02

Надання пояснення щодо запиту

Відповідно до ч.23 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель. Згідно з п.30 ч.1 ст. 1 Закону України суб’єктом оскарження в органі оскарження є фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.Так, ТОВ «Данко» звернулось з позовом до Окружного адміністративного суду м. Києва до Антимонопольного комітету України, в якому просить: визнати протиправним та скасувати рішення Комісії та визнати протиправним і скасувати рішення Постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.03.2021 № 4090-р/пк-пз; зобов`язати Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 43502576 укласти договір підряду про закупівлю робіт з переможцем з конкурентних процедур, у формі відкритих торгів. 02 квітня 2021 року вищенаведену позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження в адміністративній справі.
З метою дотримання норм закону та права учасників на оскарженя, Замовником було відкладено виконання рішення АМКУ до моменту ухвалення рішення по справі. Крім того, у зв’язку з відсутністю технічної можливості в електронній системі закупівель щодо надання Замовником пояснення стосовно виконання рішення АМКУ, Замовник завантажив ухвалу про відкриття провадження у поле «Документи подані замовником» до скарги від 03.03.2021 № 4090-р/пк-пз (файли:1.Fwd_ ухвала спрощ.+ поз.мат. №640_7436_21 Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області.zip 2.Ухвала скан вх.pdf). Відповідний документ(ухвалу про відкриття провадження ) додаємо до запиту про надання пояснень.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником опрацьовано висновок Західного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі від 26 липня 2021 на засіданні тендерного комітету, де прийнято рішення про відміну процедуру відкритих торгів щодо предмету закупівлі за № UA-2020-06-10-002269-c - «Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення О 030207 Печихвости- Підбереззя-Лемешів-Рачин-Озерці (на ділянках від км 1+175 до км 4+660 та від км 5+200 до км 5+422) Горохівського району Волинської області», з підстави, що передбачена частиною 2 статті 31 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель з описом таких порушень, які неможливо усунути ( перелік порушень, передбачені у висновку Західного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі від 26 липня 2021)

2021-07-27 10:45:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 10 серпня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2020 16:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Луцька ДПМК 44 517 355,00
UAH з ПДВ
42 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "РОСТРАНС" 44 295 754,26
UAH з ПДВ
42 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" 44 331 777,00
UAH з ПДВ
44 331 777,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Данко 47 860 000,00
UAH з ПДВ
47 860 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 51 500 000,00
UAH з ПДВ
49 990 420,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" 49 990 426,44
UAH з ПДВ
49 990 426,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 листопада 2020 15:06
Електронний підпис
24 листопада 2020 15:05
1 Договори оренди транспорт.zip
24 листопада 2020 14:49
Свідоцтва 3.zip
24 листопада 2020 14:48
Свідоцтва 2.zip
24 листопада 2020 14:48
Свідоцтва 1.zip
24 листопада 2020 14:48
Листи підтвердження.rar
24 листопада 2020 14:48
1 Договори оренди транспорт.zip
24 листопада 2020 14:48
1 Довідка.PDF
01 жовтня 2020 13:23
Електронний підпис
01 жовтня 2020 13:08
Печихвости переможець.rar
01 вересня 2020 19:14
Електронний підпис
01 вересня 2020 19:12
Квал крит Печихвости.zip
01 вересня 2020 19:12
Квал крит 1 Печихвости.zip
01 вересня 2020 19:12
Тех кваліф Печихвости.zip
01 вересня 2020 19:12
ДЦ ПЕЧИХВОСТИ.zip
01 вересня 2020 19:12
5 Фінансова звітність.zip
01 вересня 2020 19:12
3.1 Працівники трудові.zip

Публічні документи

16 грудня 2020 14:27
Електронний підпис
16 грудня 2020 14:12
Дозвіл на викиди.pdf
16 грудня 2020 14:11
Свідоцтва ТЗ.pdf
01 вересня 2020 23:49
Електронний підпис
01 вересня 2020 23:46
Витяг ПДВ.pdf
01 вересня 2020 23:46
Довідка ПриватБанк 1.pdf
01 вересня 2020 23:46
Довідка ПриватБанк 2.pdf
01 вересня 2020 23:46
Довідка КБ Глобус.PDF
01 вересня 2020 23:46
Лист-відгук.pdf
01 вересня 2020 23:46
Розрахунки ДЦ.pdf
01 вересня 2020 23:45
19410-4 ШЛЯХОВИК-Т p7s.7z
01 вересня 2020 23:45
Дипломи ІТП.rar
01 вересня 2020 23:45
Фінансова звітність.pdf
01 вересня 2020 23:45
Накази.pdf
01 вересня 2020 23:45
Статут 2020.pdf
01 вересня 2020 23:45
Технічна частина.pdf
01 вересня 2020 23:45
Стаття 17 Закону.pdf
01 вересня 2020 23:45
Ліцензія.pdf
01 вересня 2020 23:45
Опис Статут 2020.pdf
01 вересня 2020 23:45
Сертифікат ISO 9001.pdf
01 вересня 2020 23:45
Договір оренди ТЗ-НАРА.pdf
01 вересня 2020 23:44
Лист-ТЗ ТОВ АвтоДар.pdf
01 вересня 2020 23:44
Лист ТЗ-ТДВ ШРБУ-88.pdf
01 вересня 2020 23:44
Лист ТЗ-МПП НАРА.pdf
01 вересня 2020 23:44
Лист ТЗ-Аветісян С.А..pdf
01 вересня 2020 23:44
Директор_повноваження.pdf
01 вересня 2020 23:44
Договір оренди ТЗ ШРБУ-88.pdf
01 вересня 2020 23:44
Договір оренди МТБ-НАРА.pdf
01 вересня 2020 23:44
Відомості ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

09 лютого 2021 17:20
Електронний підпис
09 лютого 2021 17:18
документи переможця
06 лютого 2021 14:53
Електронний підпис
06 лютого 2021 14:49
Виправлення
23 грудня 2020 13:07
Електронний підпис
23 грудня 2020 13:04
документи переможця
01 вересня 2020 18:35
Електронний підпис
25 серпня 2020 19:32
Електронний підпис

Публічні документи

25 серпня 2020 18:54
Електронний підпис
25 серпня 2020 18:54
8. Розрахунок ДЦ.pdf
25 серпня 2020 18:54
8. Розрахунок ДЦ.imd
25 серпня 2020 18:54
7. Сертифікат ISO 9001_2015.pdf
25 серпня 2020 18:54
4. Банківська гарантія.rar
25 серпня 2020 18:54
1.3. Досвід.pdf
25 серпня 2020 18:54
1.2.3. Водії.pdf
25 серпня 2020 18:54
1.2.2. Машиністи 3.pdf
25 серпня 2020 18:54
1.2.2. Машиністи 2.pdf
25 серпня 2020 18:54
1.2.2. Машиністи 1.pdf
25 серпня 2020 18:54
1.2.1. Працівники_ІТП.pdf

Публічні документи

01 вересня 2020 17:54
Електронний підпис
01 вересня 2020 17:51
Gmail (4).zip
25 серпня 2020 19:12
Електронний підпис
25 серпня 2020 19:08
Витяг_ЄДР.pdf.p7s
25 серпня 2020 19:08
Кошторисні документи.pdf
25 серпня 2020 19:08
Печихвости (3).7z
25 серпня 2020 19:08
Проект договору.pdf
25 серпня 2020 19:08
Гарантійний лист_ТЗ.pdf
25 серпня 2020 19:08
Інформація_ст.17.pdf
25 серпня 2020 19:08
Довідка_повноваження.pdf
25 серпня 2020 19:08
Довідка_АБЗ.pdf
25 серпня 2020 19:08
Свідоцтво 2.pdf
25 серпня 2020 19:08
Свідоцтво 1.pdf
25 серпня 2020 19:07
Договір ФОП Колибабюк.pdf
25 серпня 2020 19:07
Договір ТОВ БУКОВЕЛЬ.pdf
25 серпня 2020 19:07
10. Самоскиди ТОВ ПБС.pdf
25 серпня 2020 19:07
1. Котки ТОВ ПБС.pdf
25 серпня 2020 19:07
4. Трактори ТОВ ПБС.pdf
25 серпня 2020 19:07
7. Фрези ТОВ ПБС.pdf
25 серпня 2020 19:07
3. Бульдозер ТОВ ПБС.pdf
25 серпня 2020 19:07
9. Ресайклер ТОВ ПБС.pdf
25 серпня 2020 19:07
5. Екскаватор ТОВ ПБС.pdf
25 серпня 2020 19:07
8. Автогрейдер ТОВ ПБС.pdf
25 серпня 2020 19:07
Лист-згода ітп..pdf
25 серпня 2020 19:07
3-Гурмак.pdf
25 серпня 2020 19:07
1-Пастернак (1).pdf
25 серпня 2020 19:06
2 -Бигар.pdf
25 серпня 2020 19:06
45-Білусяк.pdf
25 серпня 2020 19:06
42-Михайлюк.pdf
25 серпня 2020 19:06
44-Лис.pdf
25 серпня 2020 19:06
48-Присяжнюк.pdf
25 серпня 2020 19:06
43-Максимець.pdf
25 серпня 2020 19:06
41-Колодій.pdf
25 серпня 2020 19:06
Лист-згода_роб_водії.pdf
25 серпня 2020 19:06
35-Олексюк.pdf
25 серпня 2020 19:06
38-Демків.pdf
25 серпня 2020 19:06
33-Жук.pdf
25 серпня 2020 19:06
39-Попович.pdf
25 серпня 2020 19:06
36-Клюба.pdf
25 серпня 2020 19:06
37-Пилипюк.pdf
25 серпня 2020 19:06
40-Лизун.pdf
25 серпня 2020 19:06
34-Дронюк.pdf
25 серпня 2020 19:06
31-Бойко.pdf
25 серпня 2020 19:06
32-Михайлюк.pdf
25 серпня 2020 19:06
28-Семенюк.pdf
25 серпня 2020 19:06
30-Дзундза.pdf
25 серпня 2020 19:06
47-Ломиш.pdf
25 серпня 2020 19:06
29-Спринчан.pdf
25 серпня 2020 19:06
26-Пахольчук.pdf
25 серпня 2020 19:06
46-Мельник.pdf
25 серпня 2020 19:06
25-Насадюк.pdf
25 серпня 2020 19:06
22-Кіцелюк.pdf
25 серпня 2020 19:06
21-Ілюк.pdf
25 серпня 2020 19:06
20-Іванюк.pdf
25 серпня 2020 19:06
18-Базюк.pdf
25 серпня 2020 19:05
24-Коростій.pdf
25 серпня 2020 19:05
19-Байбак.pdf
25 серпня 2020 19:05
16-Мосійчук.pdf
25 серпня 2020 19:05
17-Токарук.pdf
25 серпня 2020 19:05
27-Савчин.pdf
25 серпня 2020 19:05
15-Мялик.pdf
25 серпня 2020 19:05
23-Кіяшко.pdf
25 серпня 2020 19:05
14-Озарко.pdf
25 серпня 2020 19:05
12-Амброзяк.pdf
25 серпня 2020 19:05
13-Продан.pdf
25 серпня 2020 19:05
11-Зеленчук.pdf
25 серпня 2020 19:05
10-Некрасов.pdf
25 серпня 2020 19:05
4-Заліщук (1).pdf
25 серпня 2020 19:05
5-Федюк.pdf
25 серпня 2020 19:05
6-Пелих.pdf
25 серпня 2020 19:05
8-Аліськевич.pdf
25 серпня 2020 19:05
9-Луцький.pdf
25 серпня 2020 19:05
7-Величко.pdf
25 серпня 2020 19:05
Фінансова звітність.pdf
25 серпня 2020 19:05
Договір поставки АБЗ.pdf
25 серпня 2020 19:05
Свідоцтво_лабораторія.pdf
25 серпня 2020 19:05
Банківська гарантія.zip
25 серпня 2020 19:05
Ліцензія ПБС.pdf
25 серпня 2020 19:04
Протокол ЗБ.pdf
25 серпня 2020 19:04
Дозвіл на викиди.pdf
25 серпня 2020 19:04
Договір суборенди.pdf
25 серпня 2020 19:04
Атестат виробництва.pdf
25 серпня 2020 19:04
Відгук до договору 95.pdf
25 серпня 2020 19:04
Витяг_ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Луцька ДПМК

ПП "РОСТРАНС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"

ТОВ Данко

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Луцька ДПМК
#03579590
Рішення скасоване 42 000 000,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 16:00
ПП "РОСТРАНС"
#31964715
Рішення скасоване 42 999 999,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 16:00
ТОВ Луцька ДПМК
#03579590
Рішення скасоване 42 000 000,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2021 16:55
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 листопада 2020 17:59
ПП "РОСТРАНС"
#31964715
Рішення скасоване 42 999 999,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2021 16:55
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 листопада 2020 15:07
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"
#42844920
Рішення скасоване 44 331 777,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2021 16:55
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 грудня 2020 15:01
ТОВ Данко
#32727466
Рішення скасоване 47 860 000,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2021 16:55
ТОВ Луцька ДПМК
#03579590
Очікує рішення 42 000 000,00
UAH з ПДВ
27 липня 2021 11:00
ТОВ Луцька ДПМК
#03579590
Рішення скасоване 42 000 000,00
UAH з ПДВ
27 липня 2021 11:00
ПП "РОСТРАНС"
#31964715
Рішення скасоване 42 999 999,00
UAH з ПДВ
27 липня 2021 11:00
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"
#42844920
Рішення скасоване 44 331 777,00
UAH з ПДВ
27 липня 2021 11:00
ТОВ Данко
#32727466
Рішення скасоване 47 860 000,00
UAH з ПДВ
27 липня 2021 11:00
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 лютого 2021 20:07

Документи

22 вересня 2020 15:02
Електронний підпис
22 вересня 2020 15:01
Протокол № 181.PDF
09 вересня 2020 16:45
протокол № 166.PDF
02 вересня 2020 17:43
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
02 вересня 2020 17:43
Звіт з ЄДР (припинено)

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.У довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій № 1651 від 11.08.2020 року не відображено машини і механізми обладнання, устаткування передбачені кошторисом учасником(«Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»), а саме: трактори на гусеничному ходу, потужність 59 кВт [80 к.с.]; компресори пересувні з двигуном внутрішнього згорання, тиск до 686 кПа[7ат], продуктивність 2,2 м3/хв; компресори пересувні, тиск до 686 кПа[7ат] продуктивність 5 м3/хв; екскаватори одноковшеві на гусеничному ходу CAT 325 BLH, місткість ковша 1,25 м3; бульдозери Б-170 МО1Е, потужність 125 кВт [170 к.с.]; автогудронатор Mersedes-Benz Actros -2655, місткість 10000 л; автогрейдер CAT- 140, тип важкий, потужність 123 кВт [165 к.с.]; автогрейдер BOMAG BG 190 T, тип важкий, потужність 137 кВт [186 к.с.]; коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий HAMM HD 110 K, маса 10,6 т; коток дорожній самохідний вібраційний комбінованої дії HAMM HD 110 K, маса 9,3 т; коток дорожній самохідний ґрунтовий BOMAG BW 213 D-4, маса 12,8 т; коток дорожній самохідний вібраційний ґрунтовий HAMM 3414, маса 14,23 т; коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий HAMM HD 130, маса 14,2 т; коток дорожній самохідний вібраційний ґрунтовий HAMM 3520, маса 19,8 т; коток дорожній самохідний на пневмоколісному ходу HAMM ND 150 TT, маса 14,33 т. асфальтоукладальник на гусеничному ходу VOGELE SUPER 2100. 1.2. Учасник не надав свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, які залучені для виконання робіт за предметом закупівлі на підставі договору оренди 15/20 від 01.06.2020, договору оренди № 03/20 від 02.01.2020 року, договору про надання послуг дорожньо-будівельної техніки та механізмів з екіпажем №10/06-2020 від 10.06.2020, договору надання послуг №26/06/20 від 26.06.2020, договору на користування автотранспортом, будівельною технікою та механізмами № 01/07 від 01.07.2020 року. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації, затвердженої протоколом тендерного комітету №71 від 02.06.2020 року із змінами, внесеними протоколом № 90 від 25.06.2020 року, Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій повинна відображати машини, механізми, обладнання, устаткування передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). 2.2. Відповідно до п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації, затвердженої протоколом тендерного комітету №71 від 02.06.2020 року із змінами, внесеними протоколом № 90 від 25.06.2020 року, у разі залучення до надання послуг машин та механізмів надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо), а також свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати нову редакцію довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій та відобразити у даній довідці машини та механізми зазначені в кошторисі учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). Окрім того учасник повинен підтвердити інформацію, що буде відображена в новій редакції довідки відповідно до вимог 3.2. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, що залучатимуться на підставі договору оренди, лізингу, надання послуг техніки тощо та інших машин та механізмів, що зазначені в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій.

Документи

13 листопада 2020 18:08
Електронний підпис
13 листопада 2020 18:08
Електронний підпис
13 листопада 2020 17:50
Електронний підпис
13 листопада 2020 17:50
Електронний підпис
13 листопада 2020 17:49
Електронний підпис
13 листопада 2020 17:28
Протокол 224.PDF
10 листопада 2020 16:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
10 листопада 2020 16:01
Звіт з ЄДР (припинено)

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.У довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій № 1355 від 06.08.2020 року не відображено машини і механізми обладнання, устаткування, які зазначені учасником в кошторисі (Розділ ІІ. «Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»), за позиціями 6-8, 14-23, 37-38, 43-46: - автомобілі бортові, вантажопідйомність 3т; - автомобілі бортові, вантажопідйомність 5т; - автомобілі бортові, вантажопідйомність 10т; - установка для зварювання ручного дугового [постійного струму]; - перетворювачі зварювальні з номінальним зварювальним струмом 315-500 А; - компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686кПа [7 ат], продуктивність 2,2 м3/хв.; - компресори пересувні, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивність 5 м3/хв.; - екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3; - універсальний екскаватор-планувальник УДС-114а; - бульдозери, потужність 59 кВТ [80 к.с.]; - бульдозери, потужність 79 кВТ [108 к.с.]; - бульдозери Б-170 МО1Е, потужність 125 кВт [170 к.с.]; - установка пневматична для забивання стояків бар’єрного огородження Gayk LRG 2.1; - машина маркірувальна ручна GRACO LINE Lazer III 3900; - віброущільнювачі [віброплити] з дизельним двигуном легкі, сама понад 100 кг; - прес-ножиці комбіновані; - молотки відбійні пневматичні; - верстати свердлильні; - щітки дорожні навісні на базі трактора. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації зі змінами, затвердженої протоколом тендерного комітету № 155 від 25.08.2020 року, в п. 1.1 Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій повинна відображати машини, механізми, обладнання, устаткування передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати нову редакцію довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій та відобразити у даній довідці машини та механізми зазначені в кошторисі учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). Окрім того учасник повинен підтвердити інформацію, що буде відображена в новій редакції довідки, відповідно до вимог тендерної документації зі змінами, затвердженої протоколом тендерного комітету № 155 від 25.08.2020 року.

Документи

11 грудня 2020 17:32
Електронний підпис
11 грудня 2020 17:20
Протокол 247.PDF
20 листопада 2020 16:11
Протокол 226.PDF
20 листопада 2020 16:09
Протокол 226.PDF
13 листопада 2020 18:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник не надав свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, які залучені для виконання робіт за предметом закупівлі на підставі договору оренди № 05-06/20 від 01.06.2020 року;договір оренди №3-04/20 від 27.04.2020 року; договір № 1-06/20 від 15.06.2020 року; договір 04/12-2019п від 04.12.2019 року, договір 10/04 від 10.04.2020 року. 1.2. Учасник не надав документ, що підтверджує підставу залучення машини маркірувальної Hofman H5-1 (п. 1.19 довідки №2596 від 12.08.2020). 1.3. Учасник не надав лист-згоду та чинний договір (укладений у відповідності до вимог чинного законодавства України) з власником земельної ділянки/постійним користувачем земельної ділянки на право розташування АБЗ, що буде залучений до надання послуг по предмету закупівлі, на його території. У разі якщо земельна ділянка, на якій розташований АБЗ, що буде залучений до надання послуг по предмету закупівлі, є власністю учасника, у складі тендерної пропозиції учасником надаються документи, що підтверджують право власності на земельну ділянку або право постійного користування земельною ділянкою. 1.4. Учасник не надав виданий відповідним уповноваженим органом дозвіл з додатками до нього на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (АБЗ, що буде/будуть залучений (-ні) до надання послуг по предмету закупівлі. 1.5. Учасник не надав скан-копії трудових книжок із титульною сторінкою та сторінками запису про трудові відносини із Учасником, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з працівниками робітничих професій. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації, затвердженої протоколом тендерного комітету №71 від 02.06.2020 року із змінами, внесеними протоколами № 90 від 25.06.2020 року, №96 від 02.07.2020 року, №97 від 07.07.2020 року. № 135 від 06.08.2020 року, № 141 від 13.08.2020 року, № 155 від 25.08.2020 року для підтвердження інформації зазначеної в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, учасник повинен надати: - у разі залучення до надання послуг машин та механізмів надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо) а також свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна) Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції і термін їх дії повинен бути не меншим ніж до 31.12.2021 року, або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору до 31 грудня 2021 року. 2.2 Відповідно до п. 1.1.1. Додатку 1 до тендерної документації, затвердженої протоколом тендерного комітету №71 від 02.06.2020 року із змінами, внесеними протоколами № 90 від 25.06.2020 року, №96 від 02.07.2020 року, №97 від 07.07.2020 року. № 135 від 06.08.2020 року, № 141 від 13.08.2020 року, № 155 від 25.08.2020 року учасник повинен надати: - лист-згоду та чинний договір (укладений у відповідності до вимог чинного законодавства України) з власником земельної ділянки/постійним користувачем земельної ділянки на право розташування АБЗ, що буде залучений до надання послуг по предмету закупівлі, на його території. У разі якщо земельна ділянка, на якій розташований АБЗ, що буде залучений до надання послуг по предмету закупівлі, є власністю учасника, у складі тендерної пропозиції учасником надаються документи, що підтверджують право власності на земельну ділянку або право постійного користування земельною ділянкою; - виданий відповідним уповноваженим органом дозвіл з додатками до нього на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (АБЗ, що буде/будуть залучений (-ні) до надання послуг по предмету закупівлі. 2.3 Відповідно до п. 1.2. Додатку 1 до тендерної документації, затвердженої протоколом тендерного комітету №71 від 02.06.2020 року із змінами, внесеними протоколами № 90 від 25.06.2020 року, №96 від 02.07.2020 року, №97 від 07.07.2020 року. № 135 від 06.08.2020 року, № 141 від 13.08.2020 року, № 155 від 25.08.2020 року на підтвердження інформації щодо наявності відповідного складу працівників Учасник повинен надати: - на працівників робітничих професій (будівельник, дорожній робочій, тощо, водіїв, механіків, операторів, що зазначені Учасником у довідці: скан-копії трудових книжок із титульною сторінкою та сторінками запису про трудові відносини із Учасником, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці*. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, що залучатимуться на підставі договору оренди, лізингу, надання послуг техніки тощо та інших машин та механізмів, що зазначені в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій. 3.2. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати документ, що підтверджує підстави залучення учасником машини маркірувальної Hofman H5-1 . 3.3. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен лист-згоду та чинний договір (укладений у відповідності до вимог чинного законодавства України) з власником земельної ділянки/постійним користувачем земельної ділянки на право розташування АБЗ, що буде залучений до надання послуг по предмету закупівлі, на його території. У разі якщо земельна ділянка, на якій розташований АБЗ, що буде залучений до надання послуг по предмету закупівлі, є власністю учасника, у складі тендерної пропозиції учасником надаються документи, що підтверджують право власності на земельну ділянку або право постійного користування земельною ділянкою. 3.4. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати виданий відповідним уповноваженим органом дозвіл з додатками до нього на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (АБЗ, що буде/будуть залучений (-ні) до надання послуг по предмету закупівлі. 3.5. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати скан-копії трудових книжок із титульною сторінкою та сторінками запису про трудові відносини із Учасником, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з працівниками робітничих професій.

Документи

18 грудня 2020 13:09
Електронний підпис
18 грудня 2020 13:01
Протокол 252.PDF

Документи

27 липня 2021 11:01
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

05 лютого 2021 19:53
Електронний підпис
05 лютого 2021 19:44
Протокол № 181.PDF
04 лютого 2021 16:55
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

05 лютого 2021 20:02
Електронний підпис
05 лютого 2021 20:00
Протокол 247.PDF

Документи

05 лютого 2021 20:05
Електронний підпис
05 лютого 2021 20:04
Протокол 252.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник не надав лист-згоду та чинний договір (укладений у відповідності до вимог чинного законодавства України) з власником земельної ділянки/постійним користувачем земельної ділянки на право розташування АБЗ, що буде залучений до надання послуг по предмету закупівлі, на його території. У разі якщо земельна ділянка, на якій розташований АБЗ, що буде залучений до надання послуг по предмету закупівлі, є власністю учасника, у складі тендерної пропозиції учасником надаються документи, що підтверджують право власності на земельну ділянку або право постійного користування земельною ділянкою. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 Відповідно до п. 1.1.1. Додатку 1 до тендерної документації, затвердженої протоколом тендерного комітету №71 від 02.06.2020 року із змінами, внесеними протоколами № 90 від 25.06.2020 року, №96 від 02.07.2020 року, №97 від 07.07.2020 року. № 135 від 06.08.2020 року, № 141 від 13.08.2020 року, № 155 від 25.08.2020 року учасник повинен надати: - лист-згоду та чинний договір (укладений у відповідності до вимог чинного законодавства України) з власником земельної ділянки/постійним користувачем земельної ділянки на право розташування АБЗ, що буде залучений до надання послуг по предмету закупівлі, на його території. У разі якщо земельна ділянка, на якій розташований АБЗ, що буде залучений до надання послуг по предмету закупівлі, є власністю учасника, у складі тендерної пропозиції учасником надаються документи, що підтверджують право власності на земельну ділянку або право постійного користування земельною ділянкою. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен лист-згоду та чинний договір (укладений у відповідності до вимог чинного законодавства України) з власником земельної ділянки/постійним користувачем земельної ділянки на право розташування АБЗ, що буде залучений до надання послуг по предмету закупівлі, на його території. У разі якщо земельна ділянка, на якій розташований АБЗ, що буде залучений до надання послуг по предмету закупівлі, є власністю учасника, у складі тендерної пропозиції учасником надаються документи, що підтверджують право власності на земельну ділянку або право постійного користування земельною ділянкою або іншим способом, що передбачений тендерною документацією, усунути виявлену невідповідність.

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 27 липня 2021 11:32
Кінець періоду оскарження: 07 серпня 2021 00:00
Дата відміни: 07 серпня 2021 00:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Закупівля скасовується на виконання висновку Західного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі від 26 липня 2021. Опис порушень, які неможливо усунути, передбачений у вищенаведному висновку, а саме: Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Документи:
27 липня 2021 11:32
Електронний підпис
27 липня 2021 11:31
Протокол №168 виконання висновку.PDF