Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 45221000-2 – Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів («Реконструкція підземного пішохідного переходу на вул. Лермонтова в м. Кривому Розі Дніпропетровської області»)
Очікувана вартість
23 630 557,00 UAH
UA-2020-06-10-002208-a d797f5411e16427093db76dcabcdcd15
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романенко Наталія Олександрівна

+380564920072 ukbmvk1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 36220643
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна (Радянська), 1
Контактна особа: Романенко Наталія Олександрівна
+380564920072
ukbmvk1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 червня 2020 16:25
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 26 червня 2020 12:45
Початок аукціону: 26 червня 2020 12:45
Очікувана вартість: 23 630 557,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 118 152,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції - українська. Пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: розмір – 50 000 грн.; вид - банківська гарантія у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії; умови надання забезпечення тендерних пропозицій такі як строк дії банківської гарантії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, умови повернення забезпечення тендерної пропозиції, тощо - прописані в тендерній документації, що додається до оголошення.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДК 021:2015: 45221000-2 – Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів («Реконструкція підземного пішохідного переходу на вул. Лермонтова в м. Кривому Розі Дніпропетровської області»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Лермонтова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником відповідно до взятих бюджетних зобов’язань в межах бюджетних асигнувань (ст.49 Бюджетного Кодексу України), виключно в межах відповідних фактичних надходжень (ст.48 Бюджетного Кодексу України) на підставі форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», Договірної ціни та рахунку на оплату робіт проміжними платежами в міру виконання робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 70
Iнша подія Замовник має право надавати Підряднику попередню оплату для виконання робіт по об’єкту у розмірі, який не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт, строком не більше трьох місяців, відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019 р. №1070, шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно на цілі, визначені умовами договору, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Попередня оплата буде здійснюватися двома платежами, строком до трьох місяців кожний. Надання другого платежу попередньої оплати можливе за умови підтвердження цільового використання коштів першого платежу на підставі актів приймання виконання робіт. Аванс 7 Робочі 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 червня 2020 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 16:40
Перелік змін_27.06.2020.docx
17 червня 2020 16:40
14_ТД_Перехід Лермонтова - нова редакція.docx
17 червня 2020 16:40
Додаток 1 - нова редакція.docx
10 червня 2020 16:25
Додаток 4 (10).docx
10 червня 2020 16:25
Додаток 3 (7).doc
10 червня 2020 16:25
Додаток 2 (36).docx
17 червня 2020 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 16:40
Перелік змін_27.06.2020.docx
17 червня 2020 16:40
14_ТД_Перехід Лермонтова - нова редакція.docx
10 червня 2020 16:25
14_ТД_Перехід Лермонтова.docx
17 червня 2020 16:40
Додаток 1 - нова редакція.docx
10 червня 2020 16:25
Додаток 1 (40).docx
10 червня 2020 16:25
Додаток 4 (10).docx
10 червня 2020 16:25
Додаток 3 (7).doc
10 червня 2020 16:25
Додаток 2 (36).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2020 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БТК Фарес 23 547 925,20
UAH з ПДВ
23 347 925,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сапсан-КР 23 629 220,40
UAH з ПДВ
23 511 067,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 липня 2020 12:12
Електронний підпис
13 липня 2020 12:11
Кошторис 41
13 липня 2020 11:16
Електронний підпис
13 липня 2020 11:15
Кошторис 4
13 липня 2020 11:12
Електронний підпис
13 липня 2020 11:11
Кошторис 3
13 липня 2020 11:11
Кошторис (3)
12 липня 2020 23:48
Електронний підпис
12 липня 2020 23:45
Кошториси (2)
12 липня 2020 23:45
Довідки (переможець)
25 червня 2020 23:47
Електронний підпис
25 червня 2020 23:44
Кошториси.zip
25 червня 2020 23:39
Кошторис (2).7z
25 червня 2020 22:25
Електронний підпис
25 червня 2020 22:09
Кошторис.rar
25 червня 2020 22:09
Банківська гарантія.zip
25 червня 2020 22:09
Довідки.zip
25 червня 2020 22:09
Договори оренди.zip
25 червня 2020 22:09
Кошторисні документи.zip
25 червня 2020 22:09
Працівники.zip
25 червня 2020 22:09
Уставні документи.zip

Публічні документи

25 червня 2020 17:29
Електронний підпис
25 червня 2020 17:28
Кошторис.rar
25 червня 2020 17:28
Договірна ціна..PDF
25 червня 2020 17:28
Інформаційні довідки.pdf
25 червня 2020 17:28
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БТК Фарес

ТОВ Сапсан-КР

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БТК Фарес
#31551028
Переможець 23 347 925,20
UAH з ПДВ
03 липня 2020 11:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2020 11:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БТК Фарес
#31551028
23 347 925,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2021 10:45
dod.ugoda_140720_4.PDF укладений
30 квітня 2021 10:45
Електронний підпис укладений
30 квітня 2021 10:39
dod.ugoda_140720_4.PDF зміни до договору
30 квітня 2021 10:38
Електронний підпис укладений
22 березня 2021 15:34
dod.ugoda_140720_3.PDF зміни до договору
22 березня 2021 15:34
Електронний підпис укладений
14 липня 2020 15:44
Договір 140720 Перехід Лермонтова.PDF укладений
14 липня 2020 15:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, взяття бюджетних зобов'язань на 2021 рік, зміна реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 170720
Договір:
Номер додаткової угоди: 140720/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зняття бюджетних зобов'язань на 2021 рік, зменшення договірної ціни у зв'язку із завершенням виконання робіт за Договором
Номер договору про закупівлю: 170720
Договір:
Номер додаткової угоди: 140720/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 17 305 678,42
UAH (в тому числі ПДВ 2 884 279,74 UAH)