Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Очікувана вартість
не зазначається
UA-2020-06-10-001430-b 15c9114b31b3424cbe6bd3b94b175ec0
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

00000000000000000000000000000000

0000000000000 00000000000000000000000000000000000

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 00000000000000000000000
Код ЄДРПОУ: 00000000
Місцезнаходження: 00000, 0000000 , 00000000000000000 обл., 00000, 0000000000000000000
Контактна особа: 00000000000000000000000000000000
0000000000000
00000000000000000000000000000000000
Категорія: tender.organization_kind.0000000

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Обґрунтування
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 червня 2020 11:13
Оскарження наміру укласти договір: 21 червня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37440000-4: Інвентар для фітнесу


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
payment-events.0000000000000000 payment-types.00000000000 Робочі

Тендерна документація

10 червня 2020 10:23
00000000

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-03-000070 ● 511f9025f60543e38df3886c6311f2c8
  • Статус: вирішено ● Дата: 03 листопада 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 липня 2020 15:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.07.2020 № 118

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 03.07.2020 № 118.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-06-10-001430-b 10.06.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

З приводу порушення вимог пункту 1 ч.2 ст.4 ЗУ "Про публічні закупівлі" повідомляю наступне: План закупівель не містить інформації про місцезнаходження та категорію Замовника оскільки при створенні плану закупівель полів для надання відповідної інформації не було відображено. В майбутньому дана інформація буде зазначатись в примітках. З приводу порушення норм пункту 7 ч.6 ст.40, вимог пункту 1 ч.2 ст.40 ЗУ "Про публічні закупівлі" повідомляю наступне: Не відповідність умови застосування переговорної процедури обгрунтуванню є технічною помилкою. Згідний, що даний предмет закупівлі не є твором мистецтва, та закупівля не пов'язана із захистом прав інтелектуальної власності, або укладенням договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу. Підставою застосування переговорної процедури в даному випадку є пункт 1 ч.2 ст.40 ЗУ "Про публічні закупівлі" (якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій) що зазначено в обгрунтуванні та повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури яке було завантажено в електронну систему закупівель. З приводу кількості предмета закупівлі повідомляю наступне: Дане явище є технічною помилкою при заповненні специфікації закупівлі в електронній системі закупівель. В обох випадках за попередньо відміненими процедурами відкритих торгів предметом закупівлі визначено товар (обладнання місця для кросфіту (станція кросфіт)) у кількості 1 шт. В обох випадках вимоги щодо кількісних характеристик предмета закупівлі не змінювались що підтверджується інформаційними даними наданими в тендерних документаціях які завантажувались в електронну систему закупівель. У разі зміни кількості предмета закупівлі змінилася б і очікувана вартість предмета закупівлі, чого зроблено не було. Усунення відповідних порушень (допущених помилок) на даному етапі закупівлі неможливо оскільки з переможцем переговорів 08.07.2020 року було укладено договір.

2020-07-10 16:31:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 23 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

порушення усунено, договір розірвано.

2020-11-03 13:51:59

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
000000000000000000000
#00000000
Переможець 0,00
UAH з ПДВ
10 червня 2020 11:13

Документи

10 червня 2020 11:13
00000000

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2020 11:13

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
000000000000000000000
#00000000
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 червня 2020 11:13
00000000

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
00000000 укладений
16 липня 2020 14:29
00000000000000000000000000000 укладений
16 липня 2020 14:27
00000000 укладений
10 липня 2020 15:11
00000000000000000000000000 укладений
08 липня 2020 14:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: 000000000000000000