Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Будівництво мереж побутової каналізації і каналізаційних насосних станцій с.Глеюватка Криворізького району Дніпропетровської області. (Корегування 3) І черга за кодом ДК 021:2015 45000000-7 – будівельні роботи та поточний ремонт
Очікувана вартість
39 389 100,00 UAH
UA-2020-06-10-001339-a 2a5248b48df248fd8d1e8380a9dcbcb0
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергієнко Юрій Олексійович

+380975438150 belova04339824@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГЛЕЮВАТСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04339824
Місцезнаходження: 53001, Україна , Дніпропетровська обл., село Глеюватка, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 65
Контактна особа: Сергієнко Юрій Олексійович
+380975438150
belova04339824@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 30 червня 2020 12:45
Початок аукціону: 30 червня 2020 12:45
Очікувана вартість: 39 389 100,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 196 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 393 891,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво мереж побутової каналізації і каналізаційних насосних станцій с.Глеюватка Криворізького району Дніпропетровської області. (Корегування 3) І черга
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Категорія замовника: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Більш детальна інформація викладена у тендерній документації. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: електронна банківська гарантія (безвідклична, безумовна, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639). Більш детальна інформація викладена у тендерній документації. Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 червня 2020 13:52
Електронний цифровий підпис
10 червня 2020 13:50
Додаток 10.doc
10 червня 2020 13:50
Додаток 9.doc
10 червня 2020 13:50
Додаток 7.doc
10 червня 2020 13:50
Додаток 8.doc
10 червня 2020 13:50
Додаток 6 (проект_договора).doc
10 червня 2020 13:50
Додаток 5.doc
10 червня 2020 13:50
Додаток 4.doc
10 червня 2020 13:50
Додаток 3.doc
10 червня 2020 13:50
Додаток 2.doc
10 червня 2020 13:50
Додаток 1.doc
10 червня 2020 13:50
ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-17-000011 ● 9350e423a4514994852f8fc4ef4f9c6b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 листопада 2020 16:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

від 17.11.2020 № 67

м. Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 17.11.2020 № 67
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2020-06-10-001339-a 10.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Шинкаренко Г.В.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Глеюватська сільська рада наполягає щоб ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ зафіксував факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у зв'язку з відсутністю порушень).

2020-12-07 09:31:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник в оголошені про проведення відкритих торгів не зазначив інформацію щодо умов надання забезпечення тендерних пропозицій.)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2020 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» 39 073 128,00
UAH з ПДВ
38 285 346,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІНОВАЦІЇПРОЕКТ 39 380 160,00
UAH з ПДВ
38 592 378,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2020 11:54
sign.p7s
28 червня 2020 21:31
sign.p7s
28 червня 2020 21:29
14 Гарантійні листи.pdf
28 червня 2020 21:29
12 Банківська гарантія.pdf
28 червня 2020 21:29
11.1 Кошторис часть 2.pdf
28 червня 2020 21:29
11 Кошторис часть 1.pdf
28 червня 2020 21:29
10 Технічна частина.pdf
28 червня 2020 21:29
09 Проект договору.pdf
28 червня 2020 21:29
08 Стаття 17 Закону.pdf
28 червня 2020 21:29
02 Тендерна пропозиція.pdf
28 червня 2020 21:29
01 Реєстр документів.pdf

Публічні документи

28 червня 2020 21:37
sign.p7s
28 червня 2020 21:36
Тендерна пропозиція.pdf
28 червня 2020 21:36
Статутні.pdf
28 червня 2020 21:36
Проект договору.pdf
28 червня 2020 21:36
Кошторис.rar
28 червня 2020 21:36
Довідка ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ»

ТОВ БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ІНОВАЦІЇПРОЕКТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ»
#42481990
Переможець 38 285 346,00
UAH з ПДВ
03 липня 2020 10:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2020 10:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ»
#42481990
38 285 346,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
14 липня 2020 10:58
додаток.pdf укладений
14 липня 2020 10:55
Договір з додатками .pdf укладений
14 липня 2020 10:55
sign.p7s зміни до договору
13 січня 2021 16:22
sign.p7s зміни до договору
13 січня 2021 16:01
будів.канал.мереж канал.нас.станц.д.уг№4.pdf зміни до договору
04 січня 2021 13:27
sign.p7s зміни до договору
10 вересня 2020 10:59
календарный_график_3-4_кв.pdf зміни до договору
10 вересня 2020 10:59
2020-09-10-0003.pdf зміни до договору
10 вересня 2020 10:59
календарный_график_3-4_кв.pdf зміни до договору
10 вересня 2020 10:57
2020-09-10-0003.pdf зміни до договору
10 вересня 2020 10:57
sign.p7s зміни до договору
23 липня 2020 15:13
2020-07-23-0001.pdf зміни до договору
23 липня 2020 15:10
sign.p7s зміни до договору
22 липня 2020 11:37
sign.p7s зміни до договору
22 липня 2020 11:36
2020-07-22-0002.pdf зміни до договору
22 липня 2020 11:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна договору не змінена, обсяг робіт не змінено. Додаткова інформація у прикріпленому файлі.
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору не змінена.Кількість виконання робіт не змінена.Додаткова інформація у вкладеному файлі.
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з внесенням змін до кошторисних призначень на 2020 рік, надходженням додаткового фінансування в 2020 році, внести зміни до п.3.1. Договірна ціна а саме:збільшити фінансування на 2020000 грн в 2020 році та зменшити фінансування в 2021 році на суму 2020000грн. Сума договору залишається бе змін.
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договірна ціна за даним Договором складає: 38 285 346,00 грн. 00 коп. (Тридцять вісім мільйонів двісті вісімдесят п’ять тисяч триста сорок шість гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ 20% - 6 380 891 грн. 00 коп., (Додаток 1), є динамічною, визначеною на підставі тендерної пропозиції, - в межах фінансування на 2020 рік складає 8 009 230,80., т.ч ПДВ- 1 334 871,80 грн - в межах фінансування на 2021 рік складає ЗО 276 115,20, в.т.ч ПДВ -5 046 019,20 грн.
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з надходженням додаткового фінансування на роботи по об’єкту "Будівництво мереж побутової каналізації та каналізаційних насосних станцій с. Глеюватка Криворізького району Дніпропетровської області. (Коригування 3)", Сторони вирішили внести зміни до п.п.3.1 пункту 3 Договору «ДОГОВІРНА ЦІНА» та викласти його в наступній редакції: 3.1. Договірна ціна за даним Договором складає: 38 285 346,00 грн. 00 коп. (Тридцять вісім МІЛЬЙОНІВ ДВІСТІ вісімдесят п’ять ТИСЯЧ триста сорок шість гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ 20% - 6 380 891 грн. 00 коп., (Додаток 1), є динамічною, визначеною на підставі тендерної пропозиції, - в межах фінансування на 2020 рік складає 8 009 230,80.,'в.т.ч ПДВ- 1 334 871,80 грн^, - в межах фінансування на 2021 рік складає ЗО 276 115,20, в.т.ч ПДВ -5 046 019,20 грн.
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку