Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт деформаційного шву ДШ№1.2п Споруди №1 збудованої частини мостового переходу через р. Дніпро в м.Кам’янське, Дніпропетровської області (за ДК 021:2015 – 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Current repair of deformation joints DSh№1.2p Buildings №1 of the constructed part of the bridge crossing over the Dnieper River in Kamyanskoe, Dnipropetrovsk region (by DK 021:2015 – 45000000-7 - Construction work and repair)
Очікувана вартість
5 248 365,00 UAH
UA-2020-06-10-001006-a 677a7cfddee84781a4e29095198f9d2e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569554061 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська область обл., Кам'янське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569554061
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Housing and Construction Kam`yanskoy City Council
National ID: 34827358
Contact point: Kirsik Anna Vadymivna
+380569554061
zakupki_34827358@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 червня 2020 12:14
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2020 11:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 15:57
Очікувана вартість: 5 248 365,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 52 483,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH
Publication date: 10 червня 2020 12:14
Enquiries until: 01 липня 2020 11:00
Complaints submission until: до 07 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 липня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 5 248 365 UAH including VAT
Minimal lowering step: 52 484 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Scope of the procurement
Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій – розмір – 20 000 грн., вид - банківська гарантія у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій такі як строк дії банківської гарантії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, умови повернення забезпечення тендерної пропозиції, тощо - прописані в тендерній документації, що додається до оголошення. Обсяг надання послуг - 1 шт. (послуги) детельний обсяг передбачено у Додатку 3 ТД
Розгорнути Згорнути
Category of the Customer - public authorities and local governments, specified in paragraph 1 of the first part of Article 2 of the Law "On Public Procurement", the language in which tenders must be prepared - Ukrainian. Size, type and conditions of providing tender offers - amount - UAH 20,000, type - bank guarantee in the form of an electronic document affixed by EDS / CEP (electronic digital signature / qualified electronic signature) of the person authorized to sign the bank guarantee, conditions of providing security of tender offers such as the term of the bank guarantee and warnings about cases when the tender security is not returned to the bidder, the conditions of return of the tender security, etc. - specified in the tender documentation attached to the announcement. The volume of services - 1 pc. (services) detailed volume is provided in Annex 3 of the TD
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт деформаційного шву ДШ№1.2п Споруди №1 збудованої частини мостового переходу через р. Дніпро в м.Кам’янське, Дніпропетровської області (за ДК 021:2015 – 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м.Кам'янське, мостовий перехід через р. Дніпро
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Current repair of deformation joints DSh№1.2p Buildings №1 of the constructed part of the bridge crossing over the Dnieper River in Kamyanskoe, Dnipropetrovsk region (by DK 021:2015 – 45000000-7 - Construction work and repair)
CPV: 45000000-7
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник може надати Виконавцю попередню оплату за Договором, виходячи з вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (протягом 10 банківських днів з дня отримання фінансування на розрахунковий рахунок) терміном не більше трьох місяців з моменту її отримання Виконавцем, у розмірі який не перевищує 30% від суми визначеної у п. 3.3.1 даного договору, одним платежем. Аванс 10 Банківські 30
Надання послуг Розрахунки оплати проводяться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Сторонами акту приймання/передачі виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3 з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів. Пiсляоплата 120 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2020 12:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 11:57
SCAN0020.PDF
25 червня 2020 11:57
SCAN0021.PDF
25 червня 2020 11:57
13 від 25.06.20 про внесення змін до ТД.doc
25 червня 2020 11:57
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
25 червня 2020 11:57
Додаток 1_ Зміни 1.doc
25 червня 2020 11:57
ТД п.р.деформ.шву 1.2 _ гар.20 тис_ сума 5.248.365 від 10.06.2020 _Зміни 1.doc
25 червня 2020 11:57
Додаток 1_ Зміни 1.doc
25 червня 2020 11:57
ТД п.р.деформ.шву 1.2 _ гар.20 тис_ сума 5.248.365 від 10.06.2020 _Зміни 1.doc
10 червня 2020 12:53
Додаток 2.doc
10 червня 2020 12:53
Додаток 3.doc
10 червня 2020 12:53
Додаток 4.doc
10 червня 2020 12:53
Додаток 5.doc
25 червня 2020 12:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 13:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 11:57
SCAN0020.PDF
25 червня 2020 11:57
SCAN0021.PDF
25 червня 2020 11:57
13 від 25.06.20 про внесення змін до ТД.doc
25 червня 2020 11:57
ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc
25 червня 2020 11:57
Додаток 1_ Зміни 1.doc
25 червня 2020 11:57
ТД п.р.деформ.шву 1.2 _ гар.20 тис_ сума 5.248.365 від 10.06.2020 _Зміни 1.doc
25 червня 2020 11:57
Додаток 1_ Зміни 1.doc
10 червня 2020 12:53
Додаток 1.doc
25 червня 2020 11:57
ТД п.р.деформ.шву 1.2 _ гар.20 тис_ сума 5.248.365 від 10.06.2020 _Зміни 1.doc
10 червня 2020 12:53
ТД п.р.деформ.шву 1.2 _ гар.20 тис_ сума 5.248.365 від 10.06.2020.doc
10 червня 2020 12:53
Додаток 2.doc
10 червня 2020 12:53
Додаток 3.doc
10 червня 2020 12:53
Додаток 4.doc
10 червня 2020 12:53
Додаток 5.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 липня 2020
UA-2020-06-10-001006-a677a7cfddee84781a4e29095198f9d2e
Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна, Дніпропетровська область обл., Кам'янське, вул.. Москворецька, 14
Учасник Документи Рішення
ПрАТ Металургпромжитлобуд Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ «ДНІПРОБУДІНЖИНІРИНГ» Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 15:20
Електронний підпис
04 серпня 2020 15:15
Документи Переможця 2
31 липня 2020 14:42
Електронний підпис
31 липня 2020 14:34
Документи Переможця
31 липня 2020 14:34
Документи Переможця
31 липня 2020 14:18
Електронний підпис
31 липня 2020 14:11
Документи Переможця
10 липня 2020 17:12
Електронний підпис
10 липня 2020 17:12
Електронний підпис
10 липня 2020 17:08
Банківська гарантія.rar
10 липня 2020 17:08
Довідка МТБ_compressed.pdf

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Металургпромжитлобуд

ТОВ «ДНІПРОБУДІНЖИНІРИНГ»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ Металургпромжитлобуд 5 194 764,00
UAH з ПДВ
5 194 764,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ДНІПРОБУДІНЖИНІРИНГ» 5 240 250,00
UAH з ПДВ
5 240 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 15:20
Електронний підпис
04 серпня 2020 15:15
Документи Переможця 2
31 липня 2020 14:42
Електронний підпис
31 липня 2020 14:34
Документи Переможця
31 липня 2020 14:34
Документи Переможця
31 липня 2020 14:18
Електронний підпис
31 липня 2020 14:11
Документи Переможця
10 липня 2020 17:12
Електронний підпис
10 липня 2020 17:12
Електронний підпис
10 липня 2020 17:08
Банківська гарантія.rar
10 липня 2020 17:08
Довідка МТБ_compressed.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Металургпромжитлобуд

ТОВ «ДНІПРОБУДІНЖИНІРИНГ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ Металургпромжитлобуд
#04851278
Переможець 5 194 764,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 18:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2020 18:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ Металургпромжитлобуд
#04851278
5 194 764,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2021 16:01
Електронний підпис укладений
17 грудня 2021 15:59
SCAN0121.PDF зміни до договору
28 серпня 2021 09:47
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 20:59
SCAN0106.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 20:58
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 14:28
SCAN0133.PDF укладений
07 серпня 2020 14:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення розрахунку за надані у 2020 році послуги, керуючись пунктом 4 частиною 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» «Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», згідно п.11.1 Договору №955-20 від 07.08.2020 року, Сторони уклали дану Додаткову угоду про наступне (далі – Додаткова угода): 1. Сторони домовились продовжити дію Договору №955-20 від 07.08.2020 року та викласти п.10.1. Договору №955-20 від 07.08.2020 року в наступній редакції: «10.1. Цей договір набуває чинності з дня підписання обома сторонами та скріплення печатками сторін і діє до 31.12.2021 року, в частині проведення розрахунків - до повного їх здійснення.». 2. Викласти п. 3.3.1 Договору в наступній редакції: «3.3.1. Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 5`194`764 грн. 00 коп. (п’ять мільйонів сто дев’яносто чотири тисячі сімсот шістдесят чотири гривні 00 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 865 794 грн.), з них: На 2020 рік – 4 093 809 грн. 60 коп. (чотири мільйона дев’яносто три тисячі вісімсот дев’ять гривень 60 коп.), у т.ч. ПДВ – 682301,60грн.. На 2021 рік - 1 100 954 грн. 40 коп. (один мільйон сто тисяч дев’ятсот п’ятдесят чотири гривні 40 коп.), в т.ч. ПДВ – 183492,40 грн.» 3. Викласти п. 5.1. Договору в наступній редакції: «5.1. Строк надання послуг: до 31.12.2021 року. Послуги надаються за дорученням Замовника» 4. Викласти п.12.1 Договору в наступній редакції: «12.1. Невід'ємною частиною цього Договору є: - протокол узгодження ціни; - дефектний акт; - договірна ціна - кошторис - календарний план» 5. У Додатку 3 «Договірна ціна» вираз «в 2020році» читати, «в 2020-2021 роках» 6. Викласти Додаток 5 «Календарний план» у редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 955-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти п.3.3.1 в новій редакції, викласти р/р Замовника в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 955-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 194 764,00
UAH (в тому числі ПДВ 865 794,00 UAH)