Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправка картриджа
Очікувана вартість
295,00 UAH
UA-2020-06-10-000620-c 5da5e5202bf548d8b4763a3e7dd8af19
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бортяш Олена Володимирівна

+380544971837 shst.mr-osvita@sm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шосткинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22978663
Місцезнаходження: 41100, Україна , Сумська обл., Шостка, вул.Садовий бульвар,буд.9
Контактна особа: Бортяш Олена Володимирівна
+380544971837
shst.mr-osvita@sm.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Заправка картриджа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, Шостка, вул.Садовий бульвар буд.9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються відповідно до пункту 1 статті 49 Бюджетного Кодексу України в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця після пред'явлення Виконавцем рахунку на оплату послуг та підписання Сторонами акту прийому-передачі виконаних робіт на умовах відстрочки платежу до 10 банківських днів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

10 червня 2020 10:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Терешенок Лідія Іванівна
#1869105803
Переможець 295,00
UAH
10 червня 2020 10:10

Документи

10 червня 2020 10:10
Електронний підпис
10 червня 2020 10:08
Протокол переможця

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 червня 2020 10:41
Договір укладений
10 червня 2020 10:12