Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання(безпровідні мишки,клавіатура до комп'ютера,карти пам'яті, картриджі)
Очікувана вартість
6 500,00 UAH
UA-2020-06-10-000557-c ● deeb7a84bde94f0bbc427daa0a117ce9
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Криворізький психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 03188286 |
Місцезнаходження: | 50033, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Треньова, 15 |
Контактна особа: |
Ляшенко Оксана Петрівна +380963651251 kpni@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 червня 2020 09:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 червня 2020 10:01 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 червня 2020 10:01 |
Початок аукціону: | 19 червня 2020 11:44 |
Очікувана вартість: | 6 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 65,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 лот
Комп’ютерне обладнання(безпровідні мишки,клавіатура до комп'ютера,карти пам'яті, картриджі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50033, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Треньова, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 червня 2020 10:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 червня 2020 09:57 |
ТД онов.комп.обладнання.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання
Дата подання: 10 червня 2020 12:25
Дата відповіді: 10 червня 2020 16:17
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону, 2. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників що додають документи на стадії кваліфікації, не подані на момент закінчення подачі пропозиції . Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі” пункт 9 Стаття 14. Спрощені закупівлі що регулює спрощені Закупівлі. 3. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиції Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону. 4. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиції Учасників, що вказують в своїй пропозиції аналоги або еквіваленти, якщо в документації про закупівлю про таку можливість не згадується.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1.Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2.Згідно ст.14 п.9 ЗУ "Про публічні закупівлі". Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, тобто в період подання пропозицій , що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. 3.Учасники,які не вкажуть конкретну марку виробника на безпровідну мишку,клавіатуру та карту пам'яті(флеш-накопичувач) дискваліфіковуватись не будуть,але даний товар повинен відповідати технічним характеристикам замовника. 4.Аналоги повинні відповідати технічним вимогам замовника. Вказані марки картріджів потрібні для МФУ замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 червня 2020 12:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ" |
3 200,17
UAH з ПДВ
|
3 200,17
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Муха Віталій Анатолійович |
4 038,00
UAH з ПДВ
|
4 038,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа – підприємець Рубець Ганна Вікторівна |
4 244,40
UAH з ПДВ
|
4 244,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ |
5 975,00
UAH з ПДВ
|
5 975,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГНЄДОЙ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ" |
6 278,00
UAH з ПДВ
|
6 278,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ" #1974306055 |
Переможець |
3 200,17
UAH з ПДВ
|
22 червня 2020 15:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договор | укладений |
07 липня 2020 09:10
|