Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А-4
Очікувана вартість
196 000,00 UAH
UA-2020-06-10-000082-a c5fec0630df34debb465e88f89583ee8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полтавець Юлія Миколаївна

+380532564291 zemresbuh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держгеокадастру у Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 39767930
Вебсайт: http://poltavska.land.gov.ua
Місцезнаходження: 36039, Україна , Полтавська обл., Полтава, Уютна, 23
Контактна особа: Полтавець Юлія Миколаївна
+380532564291
zemresbuh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 червня 2020 08:55
Звернення за роз’ясненнями: до 17 червня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 26 червня 2020 11:23
Очікувана вартість: 196 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 960,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Місцезнаходження замовника: 36039, м.Полтава, вул.Уютна, 23. Код ЄДРПОУ 39767930. Категорія: орган державної влади, відповідно до пункту 1 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2450 пачка
Папір А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, згідно Додатку 2 до оголошення про проведення закупівлі, згідно Додатку 2 до оголошення про проведення закупівлі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Покупцем здійснюється за фактично отриманий Товар відповідно до видаткової накладної, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту отримання видаткової накладної. Оплата товару здійснюється в межах реального фінансування видатків на зазначені цілі. У разі затримки фінансування замовника, зокрема. з урахуванням підпункту 2 пункту 14 розділу VI „Прикінцеві та перехідні положення” Бюджетного кодексу України, розрахунок за поставлений товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником коштів для закупівлі товару на свій рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2020 11:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 11:44
Додаток 4 договір НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
11 червня 2020 11:44
Додаток 3 Лист-згода на обробку персональних даних НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
11 червня 2020 11:44
Додаток 2 Технічні вимоги НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
11 червня 2020 11:44
Додаток 1 Цінова пропозиція НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
11 червня 2020 11:44
Зміни до оголошення.docx
11 червня 2020 11:44
Оголошення про спрощену закупівлю папір А-4 НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
11 червня 2020 09:03
Додаток 4 договір НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
11 червня 2020 09:03
Додаток 3 Лист-згода на обробку персональних даних НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
11 червня 2020 09:03
Додаток 2 Технічні вимоги НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
11 червня 2020 09:03
Додаток 1 Цінова пропозиція НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
11 червня 2020 09:03
Зміни до оголошення.docx
11 червня 2020 09:03
Оголошення про спрощену закупівлю папір А-4 НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
10 червня 2020 08:56
Оголошення про спрощену закупівлю папір А-4.doc
10 червня 2020 08:56
Додаток 4 договір.doc
10 червня 2020 08:56
Додаток 3 Лист-згода на обробку персональних даних.doc
10 червня 2020 08:56
Додаток 2 Технічні вимоги.doc
10 червня 2020 08:56
Додаток 1 Цінова пропозиція.doc
11 червня 2020 11:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 09:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 08:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 11:44
Додаток 4 договір НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
11 червня 2020 11:44
Додаток 3 Лист-згода на обробку персональних даних НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
11 червня 2020 11:44
Додаток 2 Технічні вимоги НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
11 червня 2020 11:44
Додаток 1 Цінова пропозиція НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
11 червня 2020 11:44
Зміни до оголошення.docx
11 червня 2020 11:44
Оголошення про спрощену закупівлю папір А-4 НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
11 червня 2020 09:03
Додаток 4 договір НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
11 червня 2020 09:03
Додаток 3 Лист-згода на обробку персональних даних НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
11 червня 2020 09:03
Додаток 2 Технічні вимоги НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
11 червня 2020 09:03
Додаток 1 Цінова пропозиція НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
11 червня 2020 09:03
Зміни до оголошення.docx
11 червня 2020 09:03
Оголошення про спрощену закупівлю папір А-4 НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
10 червня 2020 08:56
Оголошення про спрощену закупівлю папір А-4.doc
10 червня 2020 08:56
Додаток 4 договір.doc
10 червня 2020 08:56
Додаток 3 Лист-згода на обробку персональних даних.doc
10 червня 2020 08:56
Додаток 2 Технічні вимоги.doc
10 червня 2020 08:56
Додаток 1 Цінова пропозиція.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-10-000082-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 11 червня 2020 10:07
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2020-06-10-000082-a на закупівлю «Папір А-4» де Замовником виступає Головне управління Держгеокадастру у Полтавській області. Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2020-06-10-000082-a нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу А4 були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме: шорсткість (ISO8791-2), мл/хв – 200. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо. Просимо Вас змінити дискримінаційний параметр до до паперу А4 і викласти його в наступній редакції: шорсткість (ISO 8791-2), мл/хв – 220 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 червня 2020 11:50
Доброго дня! Дякуємо за звернення. На вашу вимогу були внесені відповідні зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі Папір А-4 за код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне.

Документи

11 червня 2020 11:50
зміни до оголошення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2020 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 177 429,00
UAH з ПДВ
177 429,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" 188 454,00
UAH з ПДВ
188 454,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2020 13:40
Електронний підпис
24 червня 2020 13:40
Документи.rar

Публічні документи

24 червня 2020 18:17
Технічні вимоги.pdf
24 червня 2020 18:17
Проєкт договора.pdf
24 червня 2020 18:17
Техн.характер_Future.pdf
24 червня 2020 18:17
Цінова пропозиція.pdf
24 червня 2020 18:17
Інформація Учасника.pdf
24 червня 2020 18:17
Статут_2019.pdf
24 червня 2020 18:17
Протокол зборів.pdf
24 червня 2020 18:17
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
24 червня 2020 18:17
Витяг_10.06.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 177 429,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 14:30
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

26 червня 2020 14:30
Електронний підпис
26 червня 2020 14:25
рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2020 14:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
177 429,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 червня 2020 14:30
Електронний підпис
26 червня 2020 14:25
рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 08:30
Електронний підпис укладений
08 липня 2020 07:45
File0005.PDF зміни до договору
08 липня 2020 07:42
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 17:17
договір укладений
07 липня 2020 17:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту першого частини п'ятої статті 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", Сторони домовилися зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника та зменшити суму Договору
Номер договору про закупівлю: 202
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 84 731,40
UAH (в тому числі ПДВ 14 121,90 UAH)