Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Системні блоки
Очікувана вартість
498 000,00 UAH
UA-2020-06-10-000060-a ● 222d06e3ae8048aab422b869a382f329
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ "КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ ІМЕНІ ІГОРЯ СІКОРСЬКОГО" |
Код ЄДРПОУ: | 02070921 |
Вебсайт: | https://kpi.ua/ |
Місцезнаходження: | 03056, Україна , Київська обл., Київ, Київ, Солом’янський район, проспект Перемоги, будинок 37 |
Контактна особа: |
Казмірчук Катерина Анатоліївна 044-204-83-34 K.KAZMIRCHUK@KPI.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 червня 2020 08:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 червня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 червня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 26 червня 2020 13:10 |
Очікувана вартість: | 498 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 490,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 шт
Системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03056, Україна, Київська область, Київ, пр-т Перемоги,37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування: кошти Державного бюджету України. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 червня 2020 08:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 червня 2020 08:46 |
Додаток 5.doc | |
10 червня 2020 08:46 |
ТД.doc | |
10 червня 2020 08:46 |
Додаток 2.doc | |
10 червня 2020 08:46 |
Додаток 7.doc | |
10 червня 2020 08:46 |
Додаток 4.doc | |
10 червня 2020 08:46 |
Додаток 3.docx | |
10 червня 2020 08:46 |
Додаток 1.doc | |
10 червня 2020 08:46 |
Додаток 6.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендер
Дата подання: 10 червня 2020 14:44
Дата відповіді: 12 червня 2020 16:20
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Учасник має право запропонувати еквівалент товару з технічними характеристикам, не гіршими за наведені Замовником.
У разі, якщо Учасник торгів пропонує еквівалент товару, він обов’язково додатково повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції опис товару, щодо відповідності технічним характеристикам, вказаним у цьому додатку до тендерної документації, з обов'язковим відображенням порівняльних характеристик стосовно кожної з комплектуючих. Всі технічні характеристики запропонованого Учасником товару повинні бути не гірші, ніж зазначені замовником у цьому додатку до тендерної документації. Еквівалентність процесора буде визначатись по продуктивності, яка не повинна бути меншою, ніж зазначено в технічних характеристиках (Додаток4). Але при цьому треба враховувати, що заміна процесора на AMD потягне за собою зміну відеопідсистеми і майже напевно - збільшення енергоспоживання, що повинно бути підтримано адекватним збільшенням потужності блоку живлення.
Учасник має право запропонувати еквівалент товару з технічними характеристикам, не гіршими за наведені Замовником.
У разі, якщо Учасник торгів пропонує еквівалент товару, він обов’язково додатково повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції опис товару, щодо відповідності технічним характеристикам, вказаним у цьому додатку до тендерної документації, з обов'язковим відображенням порівняльних характеристик стосовно кожної з комплектуючих. Всі технічні характеристики запропонованого Учасником товару повинні бути не гірші, ніж зазначені замовником у цьому додатку до тендерної документації. Еквівалентність процесора буде визначатись по продуктивності, яка не повинна бути меншою, ніж зазначено в технічних характеристиках (Додаток4). Але при цьому треба враховувати, що заміна процесора на AMD потягне за собою зміну відеопідсистеми і майже напевно - збільшення енергоспоживання, що повинно бути підтримано адекватним збільшенням потужності блоку живлення.
Тендер
Дата подання: 10 червня 2020 14:48
Дата відповіді: 12 червня 2020 16:21
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня!
У тендерній документації не зазначені умови,щодо надання додаткових послуг.
У тендерній документації не зазначені умови,щодо надання додаткових послуг.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-10-000060-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ", Код ЄДРПОУ:42246444
Дата подання: 07 липня 2020 11:00
Обгрунтування відхилення пропозиції ТОВ Лідер Че
Шановні Замовники. Згідно з протоклом розгляду тендерних пропозицій №20216/1 від 02.07.2020р. Ви зазначаєте, що у порушення вимог, зазаначених в тендерній документації (ТД) замовника (Додаток 4); запропонована учасником материнська плата не відповідає вимогам замовника. Просимо дати більш розгорнуте пояснення, так як материнська плата запропонована ТОВ "Лідер Че" являється аналогом материнської плати, що вимагалася і відповідає всім зазначеним у Додатку 4 технічним вимогам. Тому причина відхилення абсолютно безпідставна враховуючи, що згідно з Додатком 4, Ви зазначаєте: У разі посилань в даному документі на конкретну торговельну марку чи фірму, після такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином ми вимагаємо відмінити Ваше рішення про відхилення нашої пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 липня 2020 11:52
Доброго дня!
У тендерній документації Замовником вимагалась материнська плата з поколінням чипсету серії В, учасник запропонував материнську плану з поколінням чипсету серії Н, що має значні відмінності в технічних та якісних характеристиках. Порівняльна таблиця у вкладенні.
У тендерній документації Замовником вимагалась материнська плата з поколінням чипсету серії В, учасник запропонував материнську плану з поколінням чипсету серії Н, що має значні відмінності в технічних та якісних характеристиках. Порівняльна таблиця у вкладенні.
Номер вимоги: UA-2020-06-10-000060-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ", Код ЄДРПОУ:42246444
Дата подання: 08 липня 2020 12:05
Повторна вимога
Шановні Замовники. Згідно тендерної документації, а саме Додаток 4, ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) у Вас було прописано наступне: "Материнська плата - LGA1151 B250M Pro4 1xHDMI, D-Sub, 1xPCI, 1xPCI Express X1, DDR4", а також зазначено, що "У разі посилань в даному документі на конкретну торговельну марку чи фірму, після такого посилання вважати вираз «або еквівалент»". Відповідно Вами були прописані конкретні технічні параметри, які Вам потрібні були і на які ми, як учасник торгів орієнтувалися. Якщо вам потрібні були всі ті параметри, що Ви скинули в порівняльній табличці у відповідь на нашу першу вимогу, то потрібно було їх прописати в додатку 4. Тому що нами в нашій пропозиції запропонована еквівалентна материнська плата, що повністю відповідає всім Вашим вимогам прописаним в додатку 4. Таким чином, ми повторно вимагаємо відмінити Ваше рішення про відхилення нашої пропозиції, інакше ми будемо вимушені звертатися до відповідних органіх задля дотримання наших прав, справедливої неупередженої оцінки, а також Принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
З повагою ТОВ "Лідер Че".
Розгорнути
Згорнути
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
З повагою ТОВ "Лідер Че".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 липня 2020 17:23
Доброго дня!
В тендерній документації чітко була вказана материнська плата - LGA1151 B250M Pro4 1xHDMI, D-Sub, 1xPCI, 1xPCI Express X1, DDR4, а також зазначено, що учасник має право запропонувати еквівалент товару з не гіршими технічними характеристикам. Материнська плата, яку вказав Учасник не являється еквівалентом до LGA1151 B250M Pro4 1xHDMI, D-Sub, 1xPCI, 1xPCI Express X1, DDR4.
В тендерній документації чітко була вказана материнська плата - LGA1151 B250M Pro4 1xHDMI, D-Sub, 1xPCI, 1xPCI Express X1, DDR4, а також зазначено, що учасник має право запропонувати еквівалент товару з не гіршими технічними характеристикам. Материнська плата, яку вказав Учасник не являється еквівалентом до LGA1151 B250M Pro4 1xHDMI, D-Sub, 1xPCI, 1xPCI Express X1, DDR4.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-06-10-000060-a.c3
Статус:
Скасовано
Скаржник: Фізична особа-підприємець Грубик Олександр Олексійович, Код ЄДРПОУ:2592602853
Неправомірне рішення про відхилення пропозиції Учасника ФОП Грубик О.О. та визнання переможцем пропозицію Учасника ТОВ "ФІРМА ВАЛТЕК"
Шановний замовнику!
Звертаю вашу увагу на порушення Учасника ТОВ «ВАЛТЕК», а саме в своїй пропозиції вказує материнську плату AsRock B365M-HDV в якій відсутній порт PCI. Згідно вимогам тендерної документації у додатку №4. Данну інформацію можна перевірити на офіційному сайті виробника материнської плати за посиланням: https://www.asrock.com/MB/Intel/B365M-HDV/index.ru.asp#Specification.
На підставі вище зазначеної невідповідності вимагаємо пропозицію Учасника ТОВ «ВАЛТЕК» визнати такою що не відповідає технічними вимогам тендерної документації та скасувати рішення про визнання переможцем Учасника ТОВ «ВАЛТЕК».
Також прошу скасувати рішення про відхилення пропозиції ФОП Грубик О. О. та поставити на кваліфікацію. Вважаю рішення про відхилення моєї тендерної пропозиції неправомірним, оскільки модель пристрою зчитування зазначена правильно, а саме: Оптичний привід - DVD-RW. Його назва повністю відповідає вимогам тендерної документації, а також чітко зрозуміло функціонал запропонованого пристрою. Пристрій що запропоновано ФОП Грубик О.О. не має бренду та має лише модель DVD-RW, стосовно даного питання Замовник при прийняті рішення про відхилення пропозиції Учасника ФОП ГРУБИК О.О. не звертався за роз’ясненням або уточнюючими документами.
Звертаємо вашу увагу на те, що тендерна пропозиція Учасника ФОП Грубик О.О. є більш економічно вигідною та такою, що повністю відповідає вимогам тендерної документації
На підставі вище зазначеного вимагаю скасувати рішення про визнання переможця та повернути тендерну пропозицію Учасника ФОП Грубик О.О. до розгляду.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-06-10-000060-a.c4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ", Код ЄДРПОУ:40954000
Дата подання: 13 липня 2020 16:52
Дата подання: 13 липня 2020 16:52
Невідповідність тендерної пропозиції вимогам Замовника
Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Пунктом 17 частини 1 статті 1 Закону передбачено, що “органом оскарження є Антимонопольний комітет України”.
Відповідно до пункту 30 частини 1 статті 1 Закону суб’єкт оскарження в органі оскарження – це фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону тендерна документація – це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 32 частини 1 статті 1 Закону тендерна пропозиція – це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
10 червня 2020 року Замовником було оприлюднено інформацію про публічну закупівлю Системних блоків за ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-10-000060-a (далі – Закупівля). Умови проведення Закупівлі визначені Тендерною документацією, яка затверджена рішенням тендерного комітету Замовника від 28.05.2020 Протокол № 26 ТК.
03.07.2020 Замовником було оприлюднене протокол розгляду тендерних пропозицій № 20216/4 від 02.07.2020 р. про визначення переможцем відкритих торгів ТОВ ФІРМА “ВАЛТЕК”.
Товариство з обмеженою відповідальністю «М енд Б Смарт Асістент» (далі – Скаржник) ознайомившись із Оскаржуваним рішенням Вважає дії Замовника щодо визначення переможцем відкритих торгів ТОВ ФІРМА “ВАЛТЕК” протиправними та прийнятими всупереч положенням ст. 5 Закону, якою визначені основні принципи здійснення публічних закупівель, таких як, максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури.
Зазначене можемо обґрунтувати виходячи із наступного:
1. Пунктом 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для учасників публічної закупівлі встановлена вимога щодо інформації про субпідрядника, а саме: Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).
У складі тендерної пропозиції ТОВ ФІРМА “ВАЛТЕК” такий документ відсутній, що є порушенням умов тендерної документації.
В цій частині, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до ст. 31 Закону Замовник повинен відхилити таку тендерну пропозицію.
2. Відповідно до вимог тендерної документації всі надані документи у складі тендерної пропозиції повинні бути чинні на дату проведення торгів (пункт 1 Розділу ІІІ ТД).
ТОВ ФІРМА “ВАЛТЕК” на виконання вимог додатку 4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічна специфікація)» а саме, пункту 4 «Додаткові вимоги щодо якості товару» Для підтвердження якості товару, у складі своєї тендерної пропозиції надає:
- копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) стосовно виробництва персональних комп’ютерів (системних блоків), дійсного на дату розкриття тендерних пропозицій;
- копію сертифікату на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) стосовно виробництва персональних комп’ютерів (системних блоків), дійсного на дату розкриття тендерних пропозицій, чинність яких неможливо встановити.
Обидва сертифікати мають дату сертифікації та встановлену дату чинності до 04.06.2021 р. 09.11.2020 р. відповідно.
При цьому важливою ознакою такої дати чинності є умова щорічного підтвердження у відповідних проміжних роках. (2018, 2019, т.п.).
У складі тендерної пропозиції відсутні документи, що можуть підтвердити проведення щорічних перевірок на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015.
З огляду на зазначене, надані ТОВ ФІРМА “ВАЛТЕК” сертифікати не можуть бути прийняті Замовником, як належний документ, оскільки чинність його не підтверджена.
Відповідно до ст. 29 Закону – Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Але, Замовником такі заходи не вживались, чим порушений принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури.
З огляду на зазначене, вважаємо що дії Замовника суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок чого порушують наші права та законні інтереси.
Керуючись та відповідно до вимог ст. ст. 1, 5, 18, 22, 23, 26, 28, 29 Закону, прошу:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень Замовником процедури закупівлі Системних блоків за ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-10-000060-a.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ ФІРМА “ВАЛТЕК”, оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій № 20216/4 від 02.07.2020 р.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 липня 2020 19:42
Рішення від 16.07.2020 № 13754 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 16 липня 2020 19:41
інформація про перенесення розгляду скарги № 11095.pdf
Дата публікації: 27 липня 2020 09:53
інформація про перенесення розгляду скарги № 11605.pdf
Дата публікації: 03 серпня 2020 20:19
Інформація про резолютивну частину рішення від 07.08.2020 № 15202.pdf
Дата публікації: 10 серпня 2020 17:38
Рішення від 07.08.2020 № 15202.pdf
Дата публікації: 13 серпня 2020 00:20
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 червня 2020 14:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" |
407 179,44
UAH з ПДВ
|
389 903,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Грубик Олександр Олексійович |
437 940,00
UAH з ПДВ
|
389 988,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
410 184,00
UAH з ПДВ
|
401 889,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК |
415 368,00
UAH з ПДВ
|
415 368,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" |
449 971,20
UAH з ПДВ
|
429 969,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" |
455 544,00
UAH з ПДВ
|
429 975,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
439 795,44
UAH з ПДВ
|
434 814,48
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МІКРОТРОН" |
455 399,64
UAH з ПДВ
|
447 220,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» |
463 190,40
UAH з ПДВ
|
449 712,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН" |
470 880,00
UAH з ПДВ
|
470 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
492 998,40
UAH з ПДВ
|
481 401,36
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" |
492 588,00
UAH з ПДВ
|
485 997,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" #42246444 |
Відхилено |
389 903,76
UAH з ПДВ
|
03 липня 2020 17:02
|
Фізична особа-підприємець Грубик Олександр Олексійович #2592602853 |
Відхилено |
389 988,00
UAH з ПДВ
|
03 липня 2020 17:04
|
ТОВ "КОМЕЛ" #24083083 |
Відхилено |
401 889,60
UAH з ПДВ
|
03 липня 2020 17:05
|
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК #20009888 |
Переможець |
415 368,00
UAH з ПДВ
|
03 липня 2020 17:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 15:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 серпня 2020 17:58
|
Протокол №26.pdf | зміни до договору |
20 серпня 2020 17:57
|
Електронний підпис | укладений |
13 серпня 2020 09:34
|
ВТ-20216.pdf | укладений |
13 серпня 2020 09:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Вважати дійсними по вищезазначеним процедурам наступні коди економічної класифікації видатків в змінах до річного плану закупівель «2282 Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку, 3210 Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям) по наступним процедурам». |
Номер договору про закупівлю: | ВТ-20216 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол №26 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |