Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво школи, м.Заводське Лохвицького району. (Блок А). Коригування»
Очікувана вартість
16 548 623,00 UAH
UA-2020-06-09-007423-b c3739458adc84c1bb6c54e6a125361a7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Погорілий

+380532560227 yurotdeldkb@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04013991
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1
Контактна особа: Ігор Погорілий
+380532560227
yurotdeldkb@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 червня 2020 19:14
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2020 23:00
Початок аукціону: 06 липня 2020 13:36
Очікувана вартість: 16 548 623,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 82 743,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 80000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронная банківська гарантія. Умови забезпечення тендерної пропозиції, викладені в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво школи, м.Заводське Лохвицького району. (Блок А). Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 180 Календарні 70
Iнша подія Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник після підписання цього Договору має право перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, у випадку фінансування за рахунок державних і змішаних капітальних вкладень та до 100 % у випадку за рахунок фінансування місцевого бюджету. Аванс 90 Календарні 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2020 17:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 17:44
Перелік змін до тендерної документації Заводське.doc
25 червня 2020 17:44
Заводське нова редакція.docx
09 червня 2020 19:14
Заводське.docx
25 червня 2020 17:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 19:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 17:44
Перелік змін до тендерної документації Заводське.doc
25 червня 2020 17:44
Заводське нова редакція.docx
09 червня 2020 19:14
Заводське.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-11-000041 ● 74bcfd2ecbcd4ddd8a0981c8be598f87
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2020 14:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
11.06.2020 № 33
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Управління Олександр КАЛЬЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 11.06.2020 № 33

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2020-06-09-007423-b, 09.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

В.о. начальника Управління Олександр КАЛЬЧЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Внесені зміни до тендерної документації. Порушення усунуті.

2020-06-30 11:51:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

замовником внесено зміни до тендерної документації та здійснено відповідне інформування в електронній системі закупівель

2020-07-02 08:30:29

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НВП «ТЕРМОТЕХ» 16 452 280,37
UAH з ПДВ
16 365 280,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ" 16 530 000,00
UAH з ПДВ
16 447 256,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2020 14:59
1.PDF
15 липня 2020 13:24
Електронний підпис
15 липня 2020 13:21
Документи.rar
03 липня 2020 12:56
Електронний підпис
03 липня 2020 12:43
гарантійний лист.PDF
03 липня 2020 12:43
ТЕРМОТЕХ (2).zip
03 липня 2020 12:43
Довідка працівники .PDF
03 липня 2020 12:43
договір підряду.PDF
03 липня 2020 12:43
1 частина.pdf
03 липня 2020 12:43
3 частина.pdf
03 липня 2020 12:43
2 частина .pdf
03 липня 2020 12:43
календарний графік.PDF

Публічні документи

01 липня 2020 09:36
Електронний підпис
01 липня 2020 09:32
Частина 1.pdf
24 червня 2020 18:29
Електронний підпис
24 червня 2020 18:26
19401 ТОВ МАРК СТРОЙ p7s.zip
24 червня 2020 18:24
Частина 4.pdf
24 червня 2020 18:22
Частина 3.PDF
24 червня 2020 18:20
Частина 2.PDF
24 червня 2020 18:20
Частина 1.pdf
24 червня 2020 18:19
тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «НВП «ТЕРМОТЕХ»

ТОВ "МАРК СТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НВП «ТЕРМОТЕХ»
#32460890
Переможець 16 365 280,00
UAH з ПДВ
09 липня 2020 16:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2020 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НВП «ТЕРМОТЕХ»
#32460890
16 365 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 11:33
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2020 09:26
ду 3 заводське.PDF зміни до договору
02 листопада 2020 09:26
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2020 14:25
д.у 2 Завосдьке.PDF укладений
26 жовтня 2020 14:24
д.у 2 Завосдьке.PDF зміни до договору
26 жовтня 2020 14:22
Електронний підпис укладений
20 липня 2020 16:28
Договір 53-1.PDF укладений
20 липня 2020 16:27
Договір 53.PDF укладений
20 липня 2020 16:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни.
Номер договору про закупівлю: 03-20/53
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", домовилися внести зміни до п. 2.1. Розділу 2 Договору № 03-20/53 від 20.07.2020.
Номер договору про закупівлю: 03-20/53
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 13 685 351,30
UAH (в тому числі ПДВ 2 280 891,78 UAH)