Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт доріг площі Лесі Українки в м. Новоград-Волинському Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) - 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
24 030 303,60 UAH
UA-2020-06-09-007374-b d269a0e74b0a450cb7d84573ebd39968
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Борисович Сорокін

+380412474388 39932654oda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Сергій Борисович Сорокін
+380412474388
39932654oda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 червня 2020 18:40
Звернення за роз’ясненнями: до 15 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 26 червня 2020 14:18
Очікувана вартість: 24 030 303,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120 151,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 120151 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт доріг площі Лесі Українки в м. Новоград-Волинському Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) - 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11709, Україна, Житомирська область, м. Новоград-Волинському , дороги площі Лесі Українки
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором у розмірі, що не може перевищувати 50 відсотків від ціни Договору. Аванс 7 Робочі 50
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Пiсляоплата 7 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 червня 2020 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 18:40
додаток 7 до ТД_проект договору.rar
09 червня 2020 18:40
Тендер. документація_Лесі Українки.docx
10 червня 2020 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 18:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 18:40
додаток 7 до ТД_проект договору.rar
09 червня 2020 18:40
Тендер. документація_Лесі Українки.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-09-007374-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АБК "МАГІСТРАЛЬ"", Код ЄДРПОУ:42797697
Дата подання: 15 червня 2020 16:33
ДИСКРИМІНАЙЦІЙНІ ВИМОГИ ДО ТД
Шановний Замовник! Вами було оголошено закупівлю «Капітальний ремонт доріг площі Лесі Українки в м. Новоград-Волинському Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) - 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, в Розділі 1 ТД Вами вимагається - "завірених копій ліцензії та дозволів або декларацій на право займатися відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності на роботи вказані у технічному завданні (у випадку, якщо надання таких документів передбачено законодавством) (подаються в окремому файлі),Ліцензія та Дозвіл або Декларація повинні бути дійсними на дату укладення договору.- чинним Сертифікатом системи управління якістю на учасника торгів за стандартами ISO 9001, з підтвердженням органу сертифікації здійснення щорічного технічного нагляду (згідно з умовами сертифікату);" предметом є капітальний ремонт доріг, якою статтею Ви керуєтесь вимагаючи на такі роботи Дозвіл/або Декларацію????????Законодавство наголошує, що Учасник повинен мати Ліцензію з дозволом будівництва "Доріг автомобільних",але ніяк не Дозвіл або Декларацію. Вимагаємо прибрати дану вимогу, що є дискримінаційною та обмежує коло учасників. Також, що стосується чинного Сертифікату системи управління якістю на учасника торгів за стандартами ISO 9001, наше підприємство на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 19.04.2020 року та вимог тендерної документації наступним повідомляє, що в діяльності підприємства не передбачена наявність сертифікату на систему управління якістю, крім цього Капітальний ремонт доріг площі Лесі Українки в м. Новоград-Волинському Житомирської області не передбачає наявність сертифікату на систему управління якістю, у зв’язку з цим, відповідний документ не повинен надаватися у складі тендерної документації. Також, щодо підтвердження наявності працівників Законодавство наголошує, щодо документів, які підтверджують це:а бо копії трудових книжок, або копії наказів, або копії цивільно-правових угод. Чому ви не даєте учаснику право вибору, щодо надання підтверджуючої документації, а саме обмежуєте право вибору Учаснику, щодо надання ПІДТВЕРЖЕННЯ працівників!!!!Просимо внести зміни в ТД, в інакшому випадку наше підприємтсво буде змушено писати скаргу. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 червня 2020 18:15
Шановний Учасник.
Відповідно до умов тендерної документації, Замовник вимагає завірені копії ліцензії та дозволів або декларацій на право займатися відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності на роботи вказані у технічному завданні (у випадку, якщо надання таких документів передбачено законодавством) .
Що стосується чинного Сертифікату системи управління якістю на учасника торгів за стандартами ISO 9001, з підтвердженням органу сертифікації здійснення щорічного технічного нагляду (згідно з умовами сертифікату) відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» «тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Відповідно критерію 2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та форми 2 додатку 6 тендерної документації передбачено наступне «учасники мають надати копії документів, що підтверджують те, що всі працівники, інформація про яких надана у довідці, працюють на підприємстві Учасника (надати копію наказу або копію іншого документу, що підтверджує факт працевлаштування та надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (при наявності) або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.
Як наслідок, замовник дає учасникам право вибору надання підтверджуючох документації, та не обмежує право вибору учасників у наданні підтверджуючих документів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2020 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" 23 921 694,00
UAH з ПДВ
23 921 694,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" 23 994 563,25
UAH з ПДВ
23 994 563,25
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2020 12:27
Електронний підпис
07 липня 2020 12:20
МВС Лапко від 10.06.20.pdf
07 липня 2020 12:20
довідки ст. 17.pdf
03 липня 2020 16:14
Електронний підпис
03 липня 2020 16:09
Скани дипломов 10.pdf
03 липня 2020 16:09
Скани дипломов 3.pdf
24 червня 2020 12:30
Електронний підпис
24 червня 2020 12:26
28. Угоди ЦПХ.pdf
24 червня 2020 12:26
51. Скани техпаспортів.pdf
24 червня 2020 12:26
46. Витяг ЄДР.pdf
24 червня 2020 12:26
31. Довідки згідно ст. 17.pdf
24 червня 2020 12:26
27. Дипломи ІТР.pdf
24 червня 2020 12:26
19. Договір №130320 КАТП.pdf
24 червня 2020 12:26
29. Довідка МТБ.pdf
24 червня 2020 12:26
25. Лист-відгук.pdf
24 червня 2020 12:26
13. Договір дорбуд.pdf
24 червня 2020 12:26
11 Договір АвтДорУкр.pdf
24 червня 2020 12:26
20 Лист згода КАТП.pdf
24 червня 2020 12:26
6. Фін звітність за 2019 р.pdf
24 червня 2020 12:26
14. Лист згода Дорбуд.pdf
24 червня 2020 12:26
0. Реєстр документів.pdf
24 червня 2020 12:26
40. Кошторис - 1.pdf
24 червня 2020 12:26
40. Кошторис-2.pdf
24 червня 2020 12:26
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД"

ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД"
#41945421
Переможець 23 921 694,00
UAH з ПДВ
06 липня 2020 17:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 липня 2020 17:36

Вимога про усунення невідповідностей

1. У Довідці про кваліфікацію і досвід , вказано , що Максименко Сергій Ігорович працює по договору ЦПУ № 61, як зазначено в довідці , а сам договір №24. 2. Учасником надано Не Скановані Копії Дипломів. Вимога тендерної документації: п. 1 розділу ІІІ тендерної документації (Документи, що вимагаються цією тендерною документацією, Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у вигляді сканованої кольорової копії у форматі PDF (скановані документи повинні бути викладені в повному обсязі, а саме: мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу, печатки, підпису і т.ін.)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2020 17:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД"
#41945421
23 921 694,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 12:24
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2020 09:57
Договірна ціна.pdf зміни до договору
23 липня 2020 09:56
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 09:30
Забезпечення виконання договору.zip укладений
23 липня 2020 09:29
Договір № 56-20.pdf укладений
23 липня 2020 09:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток № 1 до Договору № 56-20 від 22.07.2020 Договірна ціна
Номер договору про закупівлю: 56-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаток № 1 до договору № 56
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 21 708 170,40
UAH (в тому числі ПДВ 3 618 028,40 UAH)