Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
«Олевська гімназія по вул.Інтернаціональній, 34 в м. Олевськ Житомирської області – будівництво (завершення будівництва)» (код ДК 021:2015 (СРV) – 45210000-2 - Будівництво будівель)
Очікувана вартість
32 060 000,00 UAH
UA-2020-06-09-007231-b 253ecf456e66468a82c5c78e985997ce
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Борисович Сорокін

+380412474388 39932654oda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Сергій Борисович Сорокін
+380412474388
39932654oda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 15 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 26 червня 2020 11:20
Очікувана вартість: 32 060 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 160 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12.
Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1частини першої статті 2 Закону.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Олевська гімназія по вул.Інтернаціональній, 34 в м. Олевськ Житомирської області – будівництво (завершення будівництва)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11001, Україна, Житомирська область, м. Олевськ, вул. Інтернаціональна, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором у розмірі, що не перевищує 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. Аванс 7 Робочі 50
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Пiсляоплата 7 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-04-000011 ● fbaf5bc632d041e092a54115407f4b97
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 грудня 2020 16:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

04.12.2020 № 72

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 04.12.2020 № 72
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
3. UA-2020-06-09-007231-b; 09.06.2020
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на висновок Управління Західного офісу Держаудитслужбив Хмельницькій області за результатом моніторингу «Олевська гімназія повул.Інтернаціональній, 34 в м. Олевськ Житомирської області – будівництво(завершення будівництва)» (код ДК 021:2015 (СРV) – 45210000-2 - Будівництво будівель) ідентифікатор UA-2020-06-09-007231-b,у якому зазначається, що Замовником у підпункті 2 пункту 23.2 розділу ХХІІІпроекту договору (Додаток 7 до тендерної документації) та підпунктом 2 пункту 23.2 розділу ХХІІІ Договору № 57-20, яким передбачено зміну істотних умов договору, а саме: зміну ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведедо збільшення суми, визначеної в договорі, було не дотримано вимог пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону. Повідомляємо, що дане порушення усунуто шляхом внесення змін до договору від 21.12.2020 Додатковою угодою №2. Вказане у висновку зауваження взяте до уваги Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної адміністрації та буде враховано у подальшій роботі при публікації у майбутньому вимоги про усунення невідповідності у пропозиції учасника. Всім членам тендерного комітету наголошено на необхідності неухильного дотримання всіх чинних нормативно-правових актів України, уважного та поглибленого розгляду питань, що стосуються закупівель та посилення відповідального ставлення до виконання своїх обов'язків.

2020-12-24 16:16:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порядок зміни істотних умов договору не відповідає вимогам пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2020 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД" 31 901 997,60
UAH з ПДВ
31 699 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УК "Комфорт-Буд" 31 700 000,00
UAH з ПДВ
31 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2020 14:29
Електронний підпис
16 липня 2020 14:25
Довідка з ДПІ.pdf
03 липня 2020 15:22
Електронний підпис
03 липня 2020 15:17
Наказ на Бондарєву.pdf
03 липня 2020 15:17
Інвентарна картка.pdf
03 липня 2020 15:17
Лист-пояснення.pdf
25 червня 2020 17:51
Електронний підпис
25 червня 2020 17:35
Електронний підпис
25 червня 2020 17:30
17. Кошторис_частина_5.pdf
25 червня 2020 17:30
01. Реeстр.pdf
25 червня 2020 17:30
31. Лист_пiдтвердження.pdf
25 червня 2020 17:30
29. Лист_гарантiя_санкцii.pdf
25 червня 2020 17:30
18. Календарний графік.pdf
25 червня 2020 17:30
17. Кошторис_частина_14.pdf
25 червня 2020 17:30
17. Кошторис_частина_13.pdf
25 червня 2020 17:30
17. Кошторис_частина_12.pdf
25 червня 2020 17:30
17. Кошторис_частина_11.pdf
25 червня 2020 17:30
17. Кошторис_частина_10.pdf
25 червня 2020 17:30
17. Кошторис_частина_9.pdf
25 червня 2020 17:30
17. Кошторис_частина_8.pdf
25 червня 2020 17:30
17. Кошторис_частина_7.pdf
25 червня 2020 17:30
17. Кошторис_частина_6.pdf
25 червня 2020 17:30
17. Кошторис_частина_4.pdf
25 червня 2020 17:30
17. Кошторис_частина_3.pdf
25 червня 2020 17:30
17. Кошторис_частина_2.pdf
25 червня 2020 17:30
17. Кошторис_частина_1.pdf
25 червня 2020 17:30
13.0. Довiдка__матбаза.pdf
25 червня 2020 17:30
12. Банківська гарантія.rar
25 червня 2020 17:30
11. Довiдка_печатка.pdf
25 червня 2020 17:30
10.5. Звiт_з_ОП_оригiнал.pdf
25 червня 2020 17:30
10.1. Лiцензiя_оригiнал.pdf
25 червня 2020 17:30
08. Змiна_назви.pdf
25 червня 2020 17:30
05._Довiдка_ТЗ.pdf
25 червня 2020 17:30
04. Стаття_17.pdf
25 червня 2020 17:30
2.imd
25 червня 2020 17:30
02.Тендерна_пропозицiя.pdf

Публічні документи

25 червня 2020 10:16
Електронний підпис
25 червня 2020 10:15
кошторис.rar
25 червня 2020 10:15
право підпису.rar
25 червня 2020 10:15
документи.rar
25 червня 2020 10:15
аналогічний договір.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД"

ТОВ "УК "Комфорт-Буд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД"
#42613505
Переможець 31 699 900,00
UAH з ПДВ
06 липня 2020 17:11
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 липня 2020 17:53

Вимога про усунення невідповідностей

Після детального розгляду пропозиції ТОВ "УЮТСПЕЦБУД" було виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Згідно наданої учасником довідки «Відомості про обладнання та МТБ, які необхідні для виконання робіт», яка надана в тендерній пропозиції, у власності учасника ТОВ "УЮТСПЕЦБУД" є машина паркетно-стругальна, але на підтвердження наявності не надано учасником копію технічного паспорту або інший реєстраційний документ (у разі, якщо технічний паспорт не передбачено) (невідповідність вимогам пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 6 до тендерної документації). Відповідно до вищезазначеного, учаснику необхідно усунути невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2020 17:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД"
#42613505
31 699 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 11:06
Забезпечення виконання договору.rar укладений
23 липня 2020 11:04
Договір № 57-20.pdf укладений
23 липня 2020 11:04
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 16:09
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 17:31
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 17:30
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 10:31
Додаткова угода №2-1.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 10:30
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 16:37
ДУ № 2 до Договору підряду № 57-20 від 23.07.2020.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 16:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення п. 5.4. Розділу V та Розділу XIII у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 57-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди Додаток №1 викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 57-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №2/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди п.3.1, Додаток №1, Додаток №2, Додаток №3 викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 57-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 31 373 905,67
UAH (в тому числі ПДВ 5 228 984,28 UAH)