Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери
Очікувана вартість
242 000,00 UAH
UA-2020-06-09-007214-b ddcb5c0b06304623be36c0f7f39b05bb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соколова Станіслава Олександрівна

+380512769012 sokolova@ncsms.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Миколаївстандартметрологія
Код ЄДРПОУ: 02568259
Місцезнаходження: 54003, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, вулиця 5 Слобідська, 2А
Контактна особа: Соколова Станіслава Олександрівна
+380512769012
sokolova@ncsms.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 червня 2020 17:46
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 06 липня 2020 15:44
Очікувана вартість: 242 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 420,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 комплекти
Персональні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54003, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. 5 Слобідська, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом 60 календарних днів з моменту поставки партії Товару, зазначеній у відповідній заявці Замовника Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2020 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 17:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 13:47
Тендерна документація закупівля комп_ютерів нова редакція 2.doc
24 червня 2020 13:47
Перелік змін до нової редакції _ 2.doc
17 червня 2020 17:17
Перелік змін.doc
17 червня 2020 17:17
Тендерна документація закупівля комп_ютерів нова редакція.doc
09 червня 2020 17:49
Тендерна документація закупівля комп_ютерів.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Дата подання: 11 червня 2020 14:51
Дата відповіді: 15 червня 2020 14:44
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити Технічне завдання (додаток 2 до Тендерної документації) пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання." Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції. Крім того, з метою недопущення закупівлі нелізензійної продукції, просимо доповнити Технічне завдання (додаток 2 до Тендерної документації) пунктом у наступній редакції: "Учасники торгів повинні надати в електронній формі сканкопію оригіналу авторизаційного листа (листів) про повноваження від виробника або офіційного представника виробника в Україні, що підтверджує право учасника торгів постачати запропонований товар на території України. Лист надається із зазначенням найменування Замовника, номера оголошення та дати оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за увагу до даної закупівлі та повідомляємо, що питання про внесення змін до тендерної документації буде розглянуто на засіданні тендерного комітету.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-09-007214-b.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ", Код ЄДРПОУ:41783730
Дата подання: 13 липня 2020 18:53
СКАРГА
СКАРГА
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 липня 2020 18:13
рішення від 16.07.2020 № 13773.pdf
Дата публікації: 16 липня 2020 18:12
Рішення від 07.08.2020 № 15189.pdf
Дата публікації: 12 серпня 2020 23:37

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-19-000018 ● 58f9cc00e7334cbfa571f392624cdaae
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 червня 2020 15:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

19.06.2020 № 181

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-06-09-007214-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 09 червня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Шановний Орган державного фінансового контролю! На виконання висновку про результати моніторигну процедури закупівлі надаємо Вам документи, що підтверджують усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зазначені у Вашому висновку. Просимо підтвердити факт усунення порушень. З повагою, секретар ТК Соколова С.О.

2020-06-24 14:55:13


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2020-06-24 15:16:57

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" 214 320,00
UAH
214 320,00
UAH
Документи
ТОВ Сантарекс 240 726,00
UAH
237 480,00
UAH
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 237 500,00
UAH
237 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

02 липня 2020 21:27
Електронний підпис
02 липня 2020 21:26
Сан гигиена Dell.pdf
02 липня 2020 21:26
Інформаційний лист-2.pdf
02 липня 2020 21:26
Ukraine TEC 3070_5070_7070Micro.pdf
02 липня 2020 21:26
Ukraine DoC 3070 MFF.pdf
02 липня 2020 21:26
Ukraine DoC 3070_5070_7070Micro.pdf
02 липня 2020 21:26
МК_Статут_копія.pdf
02 липня 2020 21:26
МК_про бенефіціара.pdf
02 липня 2020 21:26
МК_Відповідність Ст17.pdf
02 липня 2020 21:26
МК_Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

27 серпня 2020 11:35
Електронний підпис
27 серпня 2020 11:34
документи переможця
18 серпня 2020 11:30
документи переможця
02 липня 2020 20:02
Електронний підпис
02 липня 2020 20:01
сантарекс виконком.PDF
02 липня 2020 20:01
партнер Dell.jpg
02 липня 2020 20:01
Договір аналог2.PDF
02 липня 2020 20:01
договір аналог1.PDF
02 липня 2020 20:01
вн юстиц.PDF
02 липня 2020 20:01
відгук херсон юстиц.PDF
02 липня 2020 20:01
відгук баштанк.jpg
02 липня 2020 20:00
сантарекс статист .PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"

ТОВ Сантарекс

ТОВ "КОМЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"
#41783730
Відхилено 214 320,00
UAH
09 липня 2020 16:35
ТОВ Сантарекс
#30126040
Переможець 237 480,00
UAH
17 серпня 2020 18:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2020 18:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс
#30126040
237 480,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:46
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 11:19
261 - 02.09. Сантарекс.pdf укладений
02 вересня 2020 11:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 237 480,00
UAH