Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Шкільна, 5б у с. Сінгури Житомирського району, Житомирської області – будівництво» (завершення робіт) (ДК 021:2015 (CPV) - 45210000 - 2 – Будівництво будівель)
Очікувана вартість
4 164 000,00 UAH
UA-2020-06-09-007191-b 858664b16b654328976a4f2e854666b9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Борисович Сорокін

+380412474388 39932654oda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Сергій Борисович Сорокін
+380412474388
39932654oda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 червня 2020 17:41
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 06 липня 2020 14:50
Очікувана вартість: 4 164 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 820,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20820 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Амбулаторія на 1-2 лікаря з житлом по вул. Шкільна, 5б у с. Сінгури Житомирського району, Житомирської області – будівництво» (завершення робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12444, Україна, Житомирська область, с. Сінгури Житомирського району, вул. Шкільна, 5б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором у розмірі, що не перевищує 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. Аванс 7 Робочі 50
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних будівельних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). Пiсляоплата 7 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 червня 2020 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 10:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 16:33
Додаток 2 до тендерної документаці (нова редакція).pdf
25 червня 2020 16:33
Тендерна документація (нова редакція 25.06.2020р.).docx
25 червня 2020 16:33
перелік змін від 25.06.2020.pdf
09 червня 2020 17:41
Додаток № 2 до тендерної документації.pdf
09 червня 2020 17:41
Додаток № 7 до тендерної документації.rar
09 червня 2020 17:41
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 15:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНОЛІТ" 4 076 526,00
UAH з ПДВ
3 998 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КИЇВ-ІНСТАЛ" 4 112 382,24
UAH з ПДВ
4 008 580,16
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРАКТИК БУД" 4 155 774,94
UAH з ПДВ
4 030 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 липня 2020 21:54
Електронний підпис
21 липня 2020 20:02
МВС Жеребко 21.07.2020р..pdf
21 липня 2020 14:41
Електронний підпис
21 липня 2020 14:39
Довідка банкрутство.pdf
10 липня 2020 17:59
Електронний підпис
10 липня 2020 17:57
ДЦ_ССРИЭСН61-70 (31).pdf
10 липня 2020 17:57
ДЦ_ССРИЭСН61-70 (13).pdf
10 липня 2020 17:56
ДЦ_ССРИЭСН61-70 (32).pdf
10 липня 2020 17:56
ДЦ_ССРИЭСН61-70 (25).pdf
10 липня 2020 17:56
ДЦ_ССРИЭСН61-70 (10).pdf
10 липня 2020 17:56
ДЦ_ССРИЭСН61-70 (38).pdf
10 липня 2020 17:56
ДЦ_ССРИЭСН61-70 (24).pdf
10 липня 2020 17:56
ДЦ_ССРИЭСН61-70 (26).pdf
10 липня 2020 17:56
ДЦ_ССРИЭСН61-70 (5).pdf
10 липня 2020 17:56
ДЦ_ССРИЭСН61-70 (7).pdf
10 липня 2020 17:56
ДЦ_ССРИЭСН61-70 (4).pdf
10 липня 2020 17:56
ДЦ_ССРИЭСН61-70 (37).pdf
10 липня 2020 17:56
ДЦ_ССРИЭСН61-70 (23).pdf
10 липня 2020 17:56
ДЦ_ССРИЭСН61-70 (1).pdf
10 липня 2020 17:56
ДЦ_ССРИЭСН61-70 (8).pdf
10 липня 2020 17:56
ДЦ_ССРИЭСН61-70 (34).pdf
10 липня 2020 17:56
ДЦ_ССРИЭСН61-70 (15).pdf
10 липня 2020 17:56
ДЦ_ССРИЭСН61-70 (35).pdf
10 липня 2020 17:56
ДЦ_ССРИЭСН61-70 (36).pdf
10 липня 2020 17:55
ДЦ_ССРИЭСН61-70 (9).pdf
10 липня 2020 17:55
ДЦ_ССРИЭСН61-70 (21).pdf
10 липня 2020 17:55
ДЦ_ССРИЭСН61-70 (29).pdf
10 липня 2020 17:55
ДЦ_ССРИЭСН61-70 (27).pdf
10 липня 2020 17:51
ДЦ_ССРИЭСН61-70 (21).pdf
10 липня 2020 17:51
ДЦ_ССРИЭСН61-70 (28).pdf
10 липня 2020 17:51
ДЦ_ССРИЭСН61-70 (12).pdf
10 липня 2020 17:51
ДЦ_ССРИЭСН61-70 (14).pdf
10 липня 2020 17:51
ДЦ_ССРИЭСН61-70 (3).pdf
10 липня 2020 17:51
ДЦ_ССРИЭСН61-70 (6).pdf
10 липня 2020 17:51
ДЦ_ССРИЭСН61-70 (19).pdf
10 липня 2020 17:51
ДЦ_ССРИЭСН61-70 (33).pdf
10 липня 2020 17:51
ДЦ_ССРИЭСН61-70 (2).pdf
10 липня 2020 17:51
ДЦ_ССРИЭСН61-70 (22).pdf
10 липня 2020 17:51
ДЦ_ССРИЭСН61-70 (16).pdf
10 липня 2020 17:51
ДЦ_ССРИЭСН61-70 (20).pdf
10 липня 2020 17:50
ДЦ_ССРИЭСН61-70 (9).pdf
10 липня 2020 17:50
ДЦ_ССРИЭСН61-70 (29).pdf
10 липня 2020 17:50
ДЦ_ССРИЭСН61-70 (27).pdf
10 липня 2020 17:49
ДЦ_ССРИЭСН61-70 (17).pdf
10 липня 2020 17:49
ДЦ_ССРИЭСН61-70 (18).pdf
10 липня 2020 17:41
ДЦ_ИВР61-72 (7).pdf
10 липня 2020 17:41
ДЦ_ИВР61-72 (6).pdf
10 липня 2020 17:40
ДЦ_ИВР61-72 (5).pdf
10 липня 2020 17:40
ДЦ_ИВР61-72 (4).pdf
10 липня 2020 17:40
Загальновиробничі4.rar
10 липня 2020 17:40
Загальновиробничі3.rar
10 липня 2020 17:40
Загальновиробничі2.rar
10 липня 2020 17:40
ДЦ_ИВР61-72 (4).pdf
10 липня 2020 17:39
ДЦ_ИВР61-72 (1).pdf
10 липня 2020 17:39
ДЦ_ИВР61-72 (2).pdf
10 липня 2020 17:39
Праціники.rar
10 липня 2020 17:21
Загальновиробничі1.rar
10 липня 2020 17:21
ДЦ_ИВР61-72 (3).pdf
10 липня 2020 17:21
ДЦ_ИВР61-72 (2).pdf
10 липня 2020 17:21
ДЦ_ИВР61-72 (1).pdf
10 липня 2020 17:21
Праціники.rar
03 липня 2020 14:22
Електронний підпис
03 липня 2020 14:07
Кошторис3.rar
03 липня 2020 14:07
Кошторис2.rar
03 липня 2020 14:07
Кошторис1.rar
03 липня 2020 14:07
Фін_звітність.pdf
03 липня 2020 14:07
Установчі.rar
03 липня 2020 14:07
ТП_оренда.pdf
03 липня 2020 14:07
Технічне_завдання.pdf
03 липня 2020 14:07
Тендерна_пропозиція.pdf
03 липня 2020 14:07
Субпідрядник_Ст17.pdf
03 липня 2020 14:07
Ст17_заг..pdf
03 липня 2020 14:07
Ст_17.pdf
03 липня 2020 14:07
Розрахунок_зп.pdf
03 липня 2020 14:07
Працівники_скани.rar
03 липня 2020 14:07
Працівник_Ф3.pdf
03 липня 2020 14:07
Працівник_ІТ_Ф2.pdf
03 липня 2020 14:07
Механізми_власніі.rar
03 липня 2020 14:07
Календарний_графік.pdf
03 липня 2020 14:07
Гарантія_банку12904.zip
03 липня 2020 14:07
Аналогічний_договір.rar

Публічні документи

02 липня 2020 20:11
Електронний підпис
02 липня 2020 20:09
Реєстр документів.pdf
25 червня 2020 02:12
Електронний підпис
25 червня 2020 02:07
Реєстр документів.pdf
25 червня 2020 02:07
Банківська гарантія.rar
25 червня 2020 02:07
Статут (копія).pdf
25 червня 2020 02:07
Опис 14.06.2019.pdf
25 червня 2020 02:07
Витяг платника ПДВ.pdf
25 червня 2020 02:07
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
25 червня 2020 02:07
Копія Дозволу.pdf
25 червня 2020 02:07
Копія Ліцензії.pdf
25 червня 2020 02:07
Календарний графік.pdf
25 червня 2020 02:07
Пояснювальна записка.pdf
25 червня 2020 02:07
Локальні кошториси.pdf
25 червня 2020 02:07
Договірна ціна.pdf
25 червня 2020 02:07
65.imd
25 червня 2020 02:07
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

03 липня 2020 11:43
Електронний підпис
03 липня 2020 11:43
27. Реєстр документів.PDF
25 червня 2020 16:33
Електронний підпис
25 червня 2020 16:32
Підписаний_G0620-8418-GL_tender.pdf
25 червня 2020 16:32
Підписаний_Лицензия_.pdf
25 червня 2020 16:32
Ліцензія з додатком.PDF
25 червня 2020 16:32
Довідка податкова.PDF
25 червня 2020 16:32
Витяг з реєстру.pdf
25 червня 2020 16:32
27. Реєстр документів.PDF
25 червня 2020 16:32
26.Пояснення.PDF
25 червня 2020 16:32
19.Довідка статистика.PDF
25 червня 2020 16:32
44-ДЦ_Т11.PDF
25 червня 2020 16:32
44_ДЦ_ТЗ-10.pdf
25 червня 2020 16:32
44_ДЦ_ОПР.PDF
25 червня 2020 16:32
44_ДЦ_ЛС2_2-1-15.PDF
25 червня 2020 16:31
44_ДЦ_ЛС2_2-1-13.PDF
25 червня 2020 16:31
44_ДЦ_ЛС1_7-1-1.PDF
25 червня 2020 16:31
44_ДЦ_ЛС1_6-1-3.PDF
25 червня 2020 16:31
44_ДЦ_ЛС1_6-1-2.PDF
25 червня 2020 16:31
44_ДЦ_ЛС1_6-1-1.PDF
25 червня 2020 16:31
44_ДЦ_ЛС1_4-1-2.PDF
25 червня 2020 16:31
44_ДЦ_ЛС1_4-1-1.PDF
25 червня 2020 16:31
44_ДЦ_ЛС1_2-1-9.PDF
25 червня 2020 16:31
44_ДЦ_ЛС1_2-1-8.PDF
25 червня 2020 16:31
44_ДЦ_ЛС1_2-1-7.PDF
25 червня 2020 16:31
44_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf
25 червня 2020 16:31
44_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
25 червня 2020 16:31
44_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
25 червня 2020 16:31
44_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
25 червня 2020 16:31
44_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
25 червня 2020 16:31
44_ДЦ_ЛС1_2-1-14.PDF
25 червня 2020 16:31
44_ДЦ_ЛС1_2-1-12.PDF
25 червня 2020 16:31
44_ДЦ_ЛС1_2-1-11.PDF
25 червня 2020 16:31
44_ДЦ_ЛС1_2-1-10.PDF
25 червня 2020 16:31
44_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
25 червня 2020 16:31
44_ДЦ_ИВР.pdf
25 червня 2020 16:31
44_ ДЦ_ ДЦ.pdf
25 червня 2020 16:31
44 (1).imd
25 червня 2020 16:31
44 _ДЦ _ДЦ 3.PDF
25 червня 2020 16:31
1.Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНОЛІТ"

ТОВ "КИЇВ-ІНСТАЛ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРАКТИК БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНОЛІТ"
#42458956
Переможець 3 998 700,00
UAH з ПДВ
13 липня 2020 18:21
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 липня 2020 18:18

Вимога про усунення невідповідностей

1. Не додані підтверджуючі документи про працівників вказаних у Довідці 6 Форми 2 2. Не надані інвентарні картки обліку на механізми, які враховані в складі загальновиробничих витрат .

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2020 18:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДМОНОЛІТ"
#42458956
3 998 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 09:10
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2021 12:22
Додаткова угода №7 від 10.12.2021 р..pdf зміни до договору
14 грудня 2021 12:21
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2021 09:41
Додаткова угода №6 від 26.11.2021р..pdf зміни до договору
30 листопада 2021 09:41
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2021 14:54
ДУ №5 від 05.08.2021 д. №64-20.pdf зміни до договору
06 серпня 2021 14:53
Електронний підпис зміни до договору
07 червня 2021 09:50
Додаткова угода №4 від 03.06.2021.pdf зміни до договору
07 червня 2021 09:46
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 16:50
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 16:49
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 12:53
64-20.pdf укладений
30 липня 2020 12:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору дл 31.12.2021 року, Додаток 2 викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 64-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.1 ст. 651 Цивільного кодексу України та на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2020 року № 1198, відповідно до пунктів 23.1.та 23.7 розділу XXІІІ «Інші умови» Договору будівельного підряду № 64-20 від 30.07.2020 Сторони дійшли згоди: 1. Пункт 4.2. розділу ІV Договору «Порядок розрахунків за договором» викласти в новій редакції: «У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 за даним Договором. Розмір попередньої оплати не може перевищувати 30 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договором. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року». 2. Доповнити даний Договір пунктом 4.15 наступного змісту: «Замовник, здійснює попередню оплату за даним Договором у порядку визначеним Постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 (зі змінами та доповненнями).» 3. Пункт 15.2 розділу XV «Порядок фінансування робіт (будівництва об’єкта)» викласти в новій редакції: «Фінансування робіт здійснюється відповідно до надходжень бюджетних призначень.» 4. Пункт 15.4 розділу XV «Порядок фінансування робіт (будівництва об’єкта)» викласти в новій редакції: «План фінансування будівництва складається на період будівництва за роками.» 5. План фінансування будівництва викласти в новій редакції, що додається. 6. Виправити описку в Додатку №3 «Протокол погодження договірної ціни», що є невід’ємною частиною договору, а саме замість: «Додаток № 3-20» «Протокол погодження договірної ціни на 2020 рік» вважати вірним: «Додаток № 3» «Протокол погодження договірної ціни». 7. Доповнити розділ 24 Договору «Додатки до договору» додатком № 3-21 «Протокол погодження договірної ціни на 2021 рік», що додається. 8. У зв’язку зі зміною реквізитів, розділ 25 Договору «Місцезнаходження та реквізити сторін» викласти у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 64-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди розділ XXV Договору «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА РЕКВІЗИТИ СТОРІН» викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 64-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1. Додаток №1 викласти в новій редакції; Викласти пункт 3.2 Розділу III договору в новій редакції. 3. Абзац 8 та п.3.3 розділу III виключити.
Номер договору про закупівлю: 64-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди Додаток №1 до Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 64-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 998 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 666 450,00 UAH)