Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, "Капітальний ремонт будівлі комунального закладу освіти «Навчально – виховний комплекс № 59 «загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Новоорловська,1 А". Коригування (капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
8 427 732,00 UAH
UA-2020-06-09-007009-b 0b334e46531e43b598825c818b303de7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Олександрівна Зіменко

+380660136170 zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Людмила Олександрівна Зіменко
+380660136170
zimenko@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 червня 2020 17:12
Звернення за роз’ясненнями: до 15 червня 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2020 22:00
Початок аукціону: 26 червня 2020 12:13
Очікувана вартість: 8 427 732,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42 138,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником та учасником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт будівлі комунального закладу освіти «Навчально – виховний комплекс № 59 «загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Новоорловська,1 А». Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Новоорловська,1 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2020 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛАНА" 8 389 733,77
UAH з ПДВ
8 389 733,77
UAH з ПДВ
Документи
ДП "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ПІВДЕННИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД ІМЕНІ О. М. МАКАРОВА" 8 427 066,68
UAH з ПДВ
8 427 066,68
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2020 13:30
Електронний підпис
07 липня 2020 13:29
Електронний підпис
06 липня 2020 10:06
Електронний підпис
06 липня 2020 10:05
Електронний підпис
06 липня 2020 10:04
Електронний підпис
06 липня 2020 10:02
Електронний підпис
06 липня 2020 10:02
Електронний підпис
01 липня 2020 14:24
Електронний підпис
25 червня 2020 17:53
Електронний підпис
25 червня 2020 17:51
9 Кошторис.pdf
25 червня 2020 17:51
10 Довідки банку.pdf
25 червня 2020 17:51
7 Аналогічний договір.pdf
25 червня 2020 17:51
6 Матеріальна база 1.pdf
25 червня 2020 17:51
6 Матеріальна база 3.pdf
25 червня 2020 17:51
6 Матеріальна база 2.pdf
25 червня 2020 17:51
11 ПВР.pdf
25 червня 2020 17:51
1 Тендерна пропозиція.pdf
25 червня 2020 17:51
8 Проект договору.pdf
25 червня 2020 17:51
5 Медичні книжки.pdf

Публічні документи

25 червня 2020 14:01
Доручення директор.pdf
25 червня 2020 12:37
ДЦ Новоорловська 1А.rar
24 червня 2020 11:40
Статут.pdf
24 червня 2020 11:40
Положення про БМК №409.pdf
24 червня 2020 11:40
Паспорт Директор.pdf
24 червня 2020 11:40
Держстат України.pdf
24 червня 2020 11:40
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛАНА"

ДП "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ПІВДЕННИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД ІМЕНІ О. М. МАКАРОВА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛАНА"
#25005636
Переможець 8 389 733,77
UAH з ПДВ
02 липня 2020 13:05
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 липня 2020 15:07

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення про усунення невідповідностей відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону «Про публічні закупівлі» 30.06.2020 1. Замовник: Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради ЄДРПОУ 40506248 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А Категорія: органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону 2. Інформація про предмет закупівлі: Найменування предмету закупівлі: «Капітальний ремонт будівлі комунального закладу освіти «Навчально – виховний комплекс № 59 «загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Новоорловська,1 А». Коригування ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація Кількість: 1 роботи Місце виконання робіт: 49000, Україна, Дніпропетровська область м. Дніпро, вул. Новоорловська,1 А Строк виконання робіт: до 30 жовтня 2020 року Номер оголошення про проведення закупівлі: UA-2020-06-09-007009-b Дата Аукціону: 26 червня 2020 року 12:13 – 26 червня 2020 року 12:34 3. Учасник, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам документації: Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛАНА" Код ЄДРПОУ: 25005636 Місцезнаходження: 49038, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Боброва буд. 30 Ціна пропозиції: 8 389 733,77 грн з ПДВ Ціна пропозиції за результатами Аукціону: 8 389 733,77 грн з ПДВ 4. Перелік виявлених невідповідностей Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Кваліфікаційні критерії до учасників: Відсутня інформація щодо прізвища, ім’я та по батькові водія (- їв), що керуватиме (- уть) спецтехнікою; інформація надається з документом (- ами), що підтверджує (- ють) можливість керування такою спецтехнікою (відповідна категорія), і медичною книжкою або медичною довідкою водія (-їв). п. 5 р. ІІІ Тендерної документації Замовника, а саме: «У випадку використання учасником для виконання робіт спецтехніки, що зазначена учасником у відомості (-ях) ресурсів, доданої (- их) в тендерній пропозиції до локального (-их) кошторису (- ів), учасник в залежності від права користування такою технікою надає у складі тендерної пропозиції наступні документи (за договором оренди / користування або наявність у власності): - за наявності спецтехніки у власності: обов’язкова наявність у складі тендерної пропозиції сканованої (- их) копії (- ій) свідоцтва (- в) про реєстрацію транспортного (- их) засобу (- ів), інформації щодо прізвища, ім’я та по батькові водія (- їв), що керуватиме (- уть) спецтехнікою; інформація надається з документом (- ами), що підтверджує (- ють) можливість керування такою спецтехнікою (відповідна категорія), і медичною книжкою або медичною довідкою водія (-їв).» за наявності спецтехніки у власності: обов’язкова наявність у складі тендерної пропозиції інформації щодо прізвища, ім’я та по батькові водія (- їв), що керуватиме (- уть) спецтехнікою; інформація надається з документом (- ами), що підтверджує (- ють) можливість керування такою спецтехнікою (відповідна категорія), і медичною книжкою або медичною довідкою водія (-їв). Відсутність Обов’язкова наявність в учасника у власності або на правах оренди / користування наступних механізмів та інструментів (у кількості, не менше): електрична дриль (2 од.), пилка дискова електрична (1 од.) п. 5 р. ІІІ Тендерної документації Замовника, а саме: «Обов’язкова наявність в учасника у власності або на правах оренди / користування наступних механізмів та інструментів (у кількості, не менше): електрична дриль (2 од.), перфоратор (2 од.), шуруповерт (2 од.), пилка дискова електрична (1 од.), пилосос промисловий (1 од)., прилад для зварювання поліетиленових виробів (1од.), станок для різання керамічної плитки ( 1од.), рубанок електричний (1од.).» Надати інформацію про наявність обладнання та підтверджуючі документи щодо права власності або користування на вказані у відповідній довідці про наявність матеріально-технічної бази механізми та інструменти, строком дії не менше ніж до 31.12.2020 року, та технічні паспорти/інструкції з експлуатації на них.  Відповідно до ч. 16 ст. 29 Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.  Відповідно до ч.9 ст. 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2020 13:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛАНА"
#25005636
8 389 733,77
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 16:09
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 16:08
Додаткова угода № 5 від 22.12.2020 до Договору № 20ПД-20.FR12.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 16:07
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 15:21
дод.угода №4 від 09.12.2020 договір №20ПД_20 від 21.07.2020.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 15:20
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2020 12:16
дод.угода №3 від 13.11.2020 договір №20ПД_20 від 21.07.2020.pdf зміни до договору
13 листопада 2020 12:16
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 14:50
дод.угода №2 від 29.10.2020 договір №20ПД_20 від 21.07.2020.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 14:49
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2020 10:01
дод.угода №1 від 21.07.2020 договір №20ПД_20 від 21.07.2020.pdf зміни до договору
22 липня 2020 10:01
Електронний підпис укладений
22 липня 2020 09:35
договір №20ПД_20 від 21.07.2020.pdf укладений
22 липня 2020 09:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення щодо оплат
Номер договору про закупівлю: 20ПД/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 20ПД/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 20ПД/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 20ПД/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 20ПД/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 8 361 535,84
UAH (в тому числі ПДВ 1 393 589,31 UAH)