Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тролейбуси нові
new trolleybuses
Очікувана вартість
24 000 000,00 UAH
UA-2020-06-09-006522-b 0f2108079c494c82acffd26c56d1e17c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП "ЧЕРНІГІВСЬКЕ ТРОЛЕЙБУСНЕ УПРАВЛІННЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 03328681
Місцезнаходження: 14027, Україна , Чернігівська область обл., м.Чернігів, вул.ШЕВЧЕНКА, 50
Контактна особа: Ольга Х
+380730037318
zakupki.chtu@chernigiv-rada.gov.ua
Додаткові контактні особи: Ruslan
+380730037324
ks.chtu@chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: CHERNIGIVSKE TROLEYBUSNE UPRAVLINNYA" CHERNIGIVSKOI MISKOI RADI
National ID: 03328681
Contact point: Olga
+380730037318
zakupki.chtu@chernigiv-rada.gov.ua
Additional contacts: Ruslan
+380730037324
ks.chtu@chernigiv-rada.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 червня 2020 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 03 серпня 2020 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2020 08:00
Очікувана вартість: 24 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 240 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 300000 UAH
Publication date: 09 червня 2020 16:28
Enquiries until: 03 серпня 2020 08:00
Complaints submission until: до 09 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 серпня 2020 08:00

Information

Estimated total value: 24 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 240 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34620000-9: Рейковий рухомий склад


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Тролейбуси нові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14035, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вулиця Шевченка, 50Б
ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад

new trolleybuses
CPV: 34620000-9
Період постачання: з 01 вересня 2020 по 31 жовтня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2020 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 16:41
Додаток 4 до ТД згідно з рішенням АМКУ.docx
05 серпня 2020 16:41
Протокол 55.pdf
09 липня 2020 13:22
ОГОЛОШЕННЯ.docx
09 липня 2020 13:22
Додаток 2 до ТД.docx
09 липня 2020 13:22
ADVERTISEMENT.docx
08 липня 2020 16:33
тендерна документація.docx
08 липня 2020 16:33
Додаток 3 до ТД (проект договору ).docx
18 червня 2020 15:04
Перелік змін.docx
09 червня 2020 16:28
Додаток 1 до ТД.docx
05 серпня 2020 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 червня 2020 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2020 16:41
Додаток 4 до ТД згідно з рішенням АМКУ.docx
09 липня 2020 13:22
Додаток 4 до ТД.docx
08 липня 2020 16:33
Додаток 4 до ТД.docx
29 червня 2020 12:13
Додаток 4 до ТД.docx
18 червня 2020 15:04
Додаток 4 до ТД.docx
09 червня 2020 16:28
Додаток 4 до ТД.docx
05 серпня 2020 16:41
Протокол 55.pdf
08 липня 2020 16:33
протокол 40.pdf
18 червня 2020 15:04
1 001 (1).jpg
09 липня 2020 13:22
ОГОЛОШЕННЯ.docx
08 липня 2020 16:33
ОГОЛОШЕННЯ.docx
09 червня 2020 16:28
ОГОЛОШЕННЯ.docx
09 липня 2020 13:22
Додаток 2 до ТД.docx
08 липня 2020 16:33
Додаток 2 до ТД.docx
18 червня 2020 15:04
Додаток 2 до ТД.docx
09 червня 2020 16:28
Додаток 2 до ТД.docx
09 липня 2020 13:22
ADVERTISEMENT.docx
08 липня 2020 16:33
ADVERTISEMENT.docx
09 червня 2020 16:28
ADVERTISEMENT.docx
08 липня 2020 16:33
тендерна документація.docx
09 червня 2020 16:28
тендерна документація.docx
08 липня 2020 16:33
Додаток 3 до ТД (проект договору ).docx
09 червня 2020 16:28
Додаток 3 до ТД (проект договору ).docx
18 червня 2020 15:04
Перелік змін.docx
09 червня 2020 16:28
Додаток 1 до ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

запит на роз'яснення кваліфікаційної вимоги та вимоги про надання додаткових документів у складі тендерної пропозиції
Дата подання: 12 червня 2020 16:11
Дата відповіді: 17 червня 2020 09:55
Шановний Замовник процедури публічних закупівель! Просимо Вас дати роз’яснення з наступних питань: 1. Згідно п.п. 2 п. 5.1. Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної Документації встановлена вимога до учасників про подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність такому кваліфікаційному критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору шляхом надання в електронному вигляді довідки в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів та копій договорів або видаткових накладних за період не пізніше 2017року. Питання: За який період учаснику слід подавати копії договорів або видаткові накладні для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору (договорів) ? За період до 31.12.2016р. або за період з 01.01.2017р. по теперішній час? 2. Згідно 1.2.5. Додатку № 2 Тендерної документації У складі своєї пропозиції Учасник повинен також надати документальне підтвердження реальної можливості Учасника виконати договір про закупівлю. Питання: яким чином (яким документом) можна підтвердити реальну можливість Учасника виконати договір про закупівлю? 3. За змістом п. 6.Розділ ІІ. Документи які подаються учасниками торгів Додатку 2 Тендерної документації Учасник повинен надати заповнену форму цінової пропозиції згідно з Додатком №1 з остаточною ціною аукціону. Питання: на якому етапі процедури закупівлі учасник повинен подавати заповнену форму цінової пропозиції згідно з Додатком №1 з остаточною ціною аукціону?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учасник, відповідно Вашого звернення за роз'ясненням повідомляємо наступне:
1) документальне підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційному критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору шляхом надання в електронному вигляді довідки в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів та копій договорів або видаткових накладних надається за період з 01.01.2017р. по теперішній час;
2) гідно 1.2.5. Додатку № 2 Тендерної документації У складі своєї пропозиції Учасник надає документальне підтвердження реальної можливості Учасника виконати договір про закупівлю, підтвердженням даної вимоги відбувається згідно п.4 ч.2 ст.16 (замовник не вимагає надання підтвердження у розмірі більшому ніж очікувана вартість закупівлі.)
3) учасник подає цінову пропозицію двічі: спочатку з початковою (стартовою) ціною аукціону проте слід зазначити, що даній документ не повинен відкриватися на етапі прекваліфікації, і в разі подання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції ви подаєте цінову пропозицію з остаточною ціною.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-09-006522-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН", Код ЄДРПОУ:36440036
Дата подання: 12 червня 2020 16:14
вимога про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації
Згідно Додатку № 2 Тендерної документації:
"Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, а саме:
1. Оригінал або нотаріально завірену копію документу (витягу, довідки) з реєстру про відсутність судимості, виданих відповідним підрозділом Міністерства внутрішніх справ України фізичній особі, яка є учасником, для підтвердження інформації, що її не було засуджено за злочин, пов’язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої знято або погашено в установленому законом порядку (для фізичних осіб-підприємців).
2. Оригінал або нотаріально завірену копію документу (витягу, довідки) з реєстру про відсутність судимості, виданих відповідним підрозділом Міністерства внутрішніх справ України керівнику підприємства, для підтвердження інформації, що його не було засуджено за злочин, пов’язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якого знято або погашено в установленому законом порядку (для юридичних осіб).
3. Оригінал або нотаріально завірену копію довідки виданої органом Державної фіскальної служби про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).

Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику:
1. У паперовому вигляді інструкцію з експлуатації та обслуговування транспортного засобу, вузлів та агрегатів тролейбусу."

Встановлена вимога (в частині строку надання документів переможцем процедури) суперечить ч. 6 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) згідно якої Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Керуючись ч. 1 ст. 24 Закону, вимагаємо усунути допущене порушення законодавства у сфері публічних закупівель шляхом внести відповідних змін до Додатка № 2 тендерної документації.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 червня 2020 14:08
Дякуємо за Вашу увагу, виправлення внесені і найближчим часом будуть опубліковані на майданчику разом зі змінами до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-06-09-006522-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН", Код ЄДРПОУ:36440036
Дата подання: 16 червня 2020 16:04
про внесення змін до тендерної документації для усунення дискримінації і розширення кола потенційних учасників процедури закупівлі
Вимога
Керуючись ст. ст. 5, 23 ЗУ „Про публічні закупівлі” (далі – Закон) вимагаємо внести зміни до Тендерної документації на закупівлю товару: Тролейбуси нові Рейковий рухомий склад (Міський пасажирський тролейбус) код ДК 021:2015 – 34620000-9 (ID: UA-2020-06-09-006522-b), а саме:
Пункт 18 Додатку № 4 «Гідростанція рульового управління - З приводом від асинхронного двигуна. При втраті живлення від контактної мережі забезпечує роботу гідропідсилювача керма протягом 10с.» змінити на «Гідростанція рульового управління - З приводом від електродвигуна. При втраті живлення від контактної мережі забезпечує роботу гідропідсилювача керма протягом 10с.»
Обґрунтування вимоги: тролейбуси пасажирські, які дозволено експлуатувати в Україні, повинні відповідати ДСТУ 4905:2008 та Правилам ЄЕК ООН 107-03. Зазначені стандарти і правила не обмежують виробників тролейбусів у виборі типу електродвигуна (асинхронний або постійного струму), оскільки це не має суттєвого впливу на загальні якісні та експлуатаційні характеристики тролейбусу, його безпечність, економічність, екологічність тощо. Важливо, що двигун постійного струму живиться від бортової мережі тролейбуса та не вимагає додаткового джерела живлення, а для роботи асинхронного електродвигуна необхідно додаткове джерело живлення – інвертор 600/380 В, що призводить до подорожчання тролейбуса. При цьому звичайно технічна задача роботи гідропідсилювача у продовж 10 секунд при втраті живлення від контактної мережі виконується в обох варіантах електродвигуна.
Отже, встановлення Замовником вимоги про конкретний тип гідростанції електродвигуна є дискримінаційною вимогою, оскільки максимально звужує кола потенційних учасників процедури закупівлі, що призведе до зниження конкуренції та, як наслідок, до росту ціни тролейбусів і зайвих витрат коштів міського бюджету.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 червня 2020 14:06
Шановний потенційний учаснику повідомляємо Вам, що ми вважаємо за недоцільне внесення змін до тендерної документації згідно Вашої вимоги та задоволення її.
Гідростанція рульового управління – з приводом від асинхронного двигуна є більш надійною в експлуатації, має збільшений інтервал обслуговування на відміну від електродвигуна постійного струму та не потребує додаткових навантажень на 24 V систему живлення власних потреб.
До переваг двигуна асинхронного типу відноситься простота обслуговування та відсутність рухомих контактів . на них відсутні щітки та контактні кільця, живлення подається лише на нерухому трьох фазну обмотку статора, що робить зазначений двигун більш зручним у використанні.
Номер вимоги: UA-2020-06-09-006522-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН", Код ЄДРПОУ:36440036
Дата подання: 18 червня 2020 10:39
вимога про усунення дискримінації та розширення кола потенційних учасників шляхом внесення змін до технічних харакеристик предмету закупівлі
Вимога
Керуючись ст. ст. 5, 24 ЗУ „Про публічні закупівлі” (далі – Закон) вимагаємо внести зміни до Тендерної документації на закупівлю товару: Тролейбуси нові Рейковий рухомий склад (Міський пасажирський тролейбус) код ДК 021:2015 – 34620000-9 (ID: UA-2020-06-09-006522-b), а саме:
Технічну вимогу, встановлену в п. 45 Додатку № 4 «Вентиляція салону - за рахунок здвижних кватирок та вентиляторів на даху в кількості 4 штуки» викласти в наступній редакції: «Вентиляція салону - За рахунок зсувних кватирок, дахових люків та вентиляторів на даху».
Обґрунтування вимоги: тролейбуси пасажирські, які дозволено експлуатувати в Україні, повинні відповідати ДСТУ 4905:2008 та Правилам ЄЕК ООН 107. Виробники тролейбусів при розробці тролейбусів, з метою виконання вимог нормативних документів щодо вентиляції пасажирського салону використовують (крім кондиціонеру салону) три напрямки технічного рішення цієї задачі: зсувні кватирки, дахові люки та дахові вентиляторі, кількість яких не обов’язково повинна бути 4 (чотири) штуки. Враховуючи вказані обставини, вважаємо встановлену Замовником технічну вимогу щодо забезпечення вентиляції салону за рахунок вентиляторів в кількості 4 штуки, - дискримінаційною, такою, що максимально звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі, знижує конкуренцію та, як наслідок, неминуче призведе до росту ціни тролейбусів, що закуповуються за рахунок коштів міського бюджету.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 червня 2020 14:51
Тендерна документація не передбачає кондиціонування для пасажирського салону, тому наша вимога мінімум 4 дахових вентилятори спрямована на ефективну вентиляцію салону, що необхідно в літні місяці коли температура сягає вище 30 гадусів цельсія.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-09-006522-b.a4
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН", Код ЄДРПОУ:36440036
Скарга на встановлення Замовником дискримінаційних вимог в тендерній документації
Вимоги, встановлені Замовником в технічній специфікації (Додаток № 4 «Технічні, якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі», який є складовою тендерної документації, надалі – «Додаток № 4»), носять дискримінаційний характер, звужують коло потенційних учасників процедури закупівлі, послаблюють конкуренцію, чим грубо порушують чинне законодавство України, а також права і охоронювані законом інтереси потенційних учасників і постачальників предмету закупівлі взагалі і Скаржника зокрема. Суть скарги: зобов'язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги шляхом викладення певних пунктів технічної специфікації (Додаток № 4) в новій, запропонованій Скаржником, редакції. Деталі у файлі з текстом "Скарга..." та додатках до неї.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-06-09-006522-b.a5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН", Код ЄДРПОУ:36440036
Дата подання: 03 липня 2020 17:18
оскарження дискримінаційних вимог
Вимоги, встановлені Замовником в технічній специфікації (Додаток № 4 «Технічні, якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі», який є складовою тендерної документації, надалі – «Додаток № 4»), носять дискримінаційний характер, звужують коло потенційних учасників процедури закупівлі, послаблюють конкуренцію, чим грубо порушують чинне законодавство України, а також права і охоронювані законом інтереси потенційних учасників і постачальників предмету закупівлі взагалі і Скаржника зокрема. Суть скарги: зобов'язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги шляхом викладення певних пунктів технічної специфікації (Додаток № 4) в новій, запропонованій Скаржником, редакції. Деталі у файлі з текстом "Скарга..." та додатках до неї.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 липня 2020 19:02
рішення від 07.07.2020 № 13212.pdf
Дата публікації: 07 липня 2020 19:02
рішення від 30.07.2020 № 14723.pdf
Дата публікації: 04 серпня 2020 21:23
рішення від 30.07.2020 № 14723.pdf
Дата публікації: 04 серпня 2020 21:23
Коментар замовника щодо усунення порушення: Згідно рішення АМКУ №14723-р/пк-пз від 30.04.2020року внесені відповідні зміни до тендерної документації та опубліковані на майданчику.
Дата виконання рішення замовником: 05 серпня 2020 16:47

Документи подані скаржником

03 липня 2020 16:34
Лист ДП ВО ПМЗ до АМК.jpg
03 липня 2020 16:34
Cерт ДНІПРО-Т203 19.06.pdf
03 липня 2020 16:35
Витяг ТДЛ 080520.pdf
03 липня 2020 16:35
ДЦСМ - ЛИТАН.JPG
03 липня 2020 16:35
Копія Cтатут ТДЛ-2019.pdf
03 липня 2020 16:35
Опис повноваження-2019.pdf
03 липня 2020 16:35
Опис статут-2019.pdf

Документи подані скаржником

03 липня 2020 16:50
Копія Cтатут ТДЛ-2019.pdf
03 липня 2020 16:50
Cерт ДНІПРО-Т203 19.06.pdf
03 липня 2020 16:50
Витяг ТДЛ 080520.pdf
03 липня 2020 16:50
ДЦСМ - ЛИТАН.JPG
03 липня 2020 16:50
Лист ДП ВО ПМЗ до АМК.jpg
03 липня 2020 16:50
Опис повноваження-2019.pdf
03 липня 2020 16:50
Опис статут-2019.pdf
03 липня 2020 17:26
платежка.pdf

Документи подані замовником

10 липня 2020 15:05
Пояснення.pdf
05 серпня 2020 16:47
Протокол 55.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2020-06-09-006522-b0f2108079c494c82acffd26c56d1e17c
Найменування: КП "ЧЕРНІГІВСЬКЕ ТРОЛЕЙБУСНЕ УПРАВЛІННЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 03328681
Місцезнаходження: 14027, Україна, Чернігівська область обл., м.Чернігів, вул.ШЕВЧЕНКА, 50
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН" Документи
Очікується рішення

Публічні документи

12 серпня 2020 12:16
Електронний підпис
12 серпня 2020 12:16
Електронний підпис
10 липня 2020 18:25
Електронний підпис
10 липня 2020 18:25
Електронний підпис
10 липня 2020 18:08
G7783.20-1.7z
09 липня 2020 12:40
Електронний підпис
09 липня 2020 12:40
Електронний підпис
09 липня 2020 11:36
G7783.20.7z
09 липня 2020 11:34
Наказ 08 ГЕНДИР.pdf
09 липня 2020 11:34
Протокол 57-1 Дирекція.pdf
09 липня 2020 11:34
КП ТДЛ-5 Т203.pdf
08 липня 2020 11:23
КП ТДЛ-5 Т203.pdf
07 липня 2020 12:47
ПДВ ТДЛ (копія).pdf
07 липня 2020 12:47
Финотчет 31-03-2020_стр 2.jpg
07 липня 2020 12:47
Финотчет 31-12-2019_стр 2.jpg
07 липня 2020 12:47
Финотчет 31-12-2019_стр 1.jpg
07 липня 2020 12:47
Финотчет 31-03-2020_стр 3.jpg
07 липня 2020 12:47
Финотчет 31-03-2020_стр 1.jpg
07 липня 2020 12:47
Финотчет 31-12-2019_стр 3.jpg
07 липня 2020 12:47
Опис повноваження-2019.pdf
07 липня 2020 12:47
Копія Cтатут ТДЛ-2019.pdf
07 липня 2020 12:47
Опис статут-2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2020 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН" 23 985 000,00
UAH з ПДВ
23 985 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2020 12:16
Електронний підпис
12 серпня 2020 12:16
Електронний підпис
10 липня 2020 18:25
Електронний підпис
10 липня 2020 18:25
Електронний підпис
10 липня 2020 18:08
G7783.20-1.7z
09 липня 2020 12:40
Електронний підпис
09 липня 2020 12:40
Електронний підпис
09 липня 2020 11:36
G7783.20.7z
09 липня 2020 11:34
Наказ 08 ГЕНДИР.pdf
09 липня 2020 11:34
Протокол 57-1 Дирекція.pdf
09 липня 2020 11:34
КП ТДЛ-5 Т203.pdf
08 липня 2020 11:23
КП ТДЛ-5 Т203.pdf
07 липня 2020 12:47
ПДВ ТДЛ (копія).pdf
07 липня 2020 12:47
Финотчет 31-03-2020_стр 2.jpg
07 липня 2020 12:47
Финотчет 31-12-2019_стр 2.jpg
07 липня 2020 12:47
Финотчет 31-12-2019_стр 1.jpg
07 липня 2020 12:47
Финотчет 31-03-2020_стр 3.jpg
07 липня 2020 12:47
Финотчет 31-03-2020_стр 1.jpg
07 липня 2020 12:47
Финотчет 31-12-2019_стр 3.jpg
07 липня 2020 12:47
Опис повноваження-2019.pdf
07 липня 2020 12:47
Копія Cтатут ТДЛ-2019.pdf
07 липня 2020 12:47
Опис статут-2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Торговий Дім "ЛІТАН"

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій