Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт частини будівлі Правобережного управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради по вул. Трудовій, 1 А в м. Дніпрі»
Очікувана вартість
9 430 641,60 UAH
UA-2020-06-09-005775-b 5bb2df2fd1874e628a0dbe82d1f7f75d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Альтшулер

+380567441126 yasya1509@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Яна Альтшулер
+380567441126
yasya1509@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 червня 2020 15:44
Звернення за роз’ясненнями: до 15 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 26 червня 2020 12:15
Очікувана вартість: 9 430 641,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. Категорія замовника: 1 (органи місцевого самоврядування) 2. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт частини будівлі Правобережного управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради по вул. Трудовій, 1 А в м. Дніпрі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Трудова, 1 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник може передбачати аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт (п.19 Постанови №1764 від 27.12.2001р. «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами). У разі надання авансу Замовник керується Положенням про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді, затвердженого Наказом Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради від 23.01.2020 № 06 та з урахуванням умов Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Аванс надається протягом 30 (тридцяти) робочих днів на підставі рахунку-фактури за умови наявного бюджетного фінансування. Виконавець зобов’язується використовувати отриманий аванс на придбання та постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після отримання авансу. Після закінчення тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику, якщо інше не передбачено Законом або іншими нормативними документами. Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунків на оплату робіт, протягом 30 робочих днів за умови наявного бюджетного фінансування; проміжними платежами в міру виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2020 10:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 10:06
перелік змін.doc
10 червня 2020 12:38
Нова редакція тендерної документації.docx
09 червня 2020 15:44
Технічне завдання до Додатку 8.rar
09 червня 2020 15:44
Додаток 6.pdf
11 червня 2020 10:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 12:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 10:06
перелік змін.doc
10 червня 2020 12:38
перелік змін.doc
10 червня 2020 12:38
Нова редакція тендерної документації.docx
09 червня 2020 15:44
Тендерна документація.pdf
09 червня 2020 15:44
Технічне завдання до Додатку 8.rar
09 червня 2020 15:44
Додаток 6.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2020 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПЕН-Д" 9 119 469,00
UAH з ПДВ
9 119 469,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМД БУДСЕРВІС" 9 342 830,40
UAH з ПДВ
9 342 830,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 липня 2020 14:18
Електронний підпис
11 липня 2020 14:11
Документи переможця
25 червня 2020 17:16
Електронний підпис
25 червня 2020 17:14
34. Лист-відгук_ стор.283.pdf
25 червня 2020 17:14
1. Реєстр_ стор. 1-2.pdf

Публічні документи

25 червня 2020 14:55
Електронний підпис
25 червня 2020 14:48
29. Оригінал Ліцензії.pdf.p7s
25 червня 2020 14:48
29. Оригінал Ліцензії.pdf
25 червня 2020 14:48
27. Дозвіл Оригінал.pdf.p7s
25 червня 2020 14:48
27. Дозвіл Оригінал.pdf
25 червня 2020 14:48
25. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
25 червня 2020 14:48
23. Витяг ПДВ.pdf.p7s
25 червня 2020 14:48
23. Витяг ПДВ.pdf
25 червня 2020 14:48
22. Довідка ПДВ.pdf.p7s
25 червня 2020 14:48
22. Довідка ПДВ.pdf
25 червня 2020 14:48
15. Довідка по ст 17.pdf.p7s
25 червня 2020 14:48
15. Довідка по ст 17.pdf
25 червня 2020 14:48
14. Паспорт Цурган М.А..pdf
24 червня 2020 21:30
Аналогічний договір 2.pdf
24 червня 2020 21:30
Аналогічний договір 1.pdf
24 червня 2020 21:30
Договір оренди.pdf
24 червня 2020 21:30
Договір оренди.pdf.p7s
24 червня 2020 21:30
Розрахунок.7z.p7s
24 червня 2020 21:30
Розрахунок.7z
24 червня 2020 21:30
4. Статут (КОПІЯ).pdf.p7s
24 червня 2020 21:30
4. Статут (КОПІЯ).pdf
24 червня 2020 21:30
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПЕН-Д"

ТОВ "АМД БУДСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПЕН-Д"
#25514131
Переможець 9 119 469,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 16:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2020 16:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПЕН-Д"
#25514131
9 119 469,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 14:36
Звіт про виконання договору.pdf укладений
27 листопада 2020 14:35
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 14:31
ДУ №2.pdf зміни до договору
27 листопада 2020 14:29
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2020 11:08
ДУ№ 1.pdf зміни до договору
03 серпня 2020 11:07
Електронний підпис укладений
14 липня 2020 13:32
14-07-6.pdf укладений
14 липня 2020 13:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Скорочення строку викуонання робіт та строку дії договору до 31.12.2020 року, збільшення капітальних вкладень на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 14-07-6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 14-07-6
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 липня 2020 — 27 листопада 2021
Сума оплати за договором: 6 519 428,62
UAH (в тому числі ПДВ 1 086 571,43 UAH)
Причини розірвання договору: За згодою Сторін, у зв’язку з виконанням коригування проектно-кошторисної документації об’єкту капітального ремонту.