Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
18220000 – 7 Штормовий одяг (Куртка зимова типу Б)
18220000 - 7 Storm clothes (Jacket winter type B)
18220000 - 7 Storm clothes (Jacket winter type B)
Очікувана вартість
10 017 810,00 UAH
UA-2020-06-09-005734-b ● c389d4f173894ec091db728854d9ad12
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | СЛУЖБА СУДОВОЇ ОХОРОНИ |
Код ЄДРПОУ: | 42902258 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Липська, буд. 18/5 |
Контактна особа: |
Ігор Дубина +380638249394 tender_sso@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Алеся Почтаренко +380442723256 pochtarenko@sso.court.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | SLUZHBA SUDOVOYI OKHORONY |
National ID: | 42902258 |
Contact point: |
Igor Dubyna +380638249394 tender_sso@ukr.net |
Additional contacts: |
Алеся Почтаренко +380442723256 pochtarenko@sso.court.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 09 червня 2020 15:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 липня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 липня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 03 серпня 2020 13:07 |
Очікувана вартість: | 10 017 810,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 090,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 300534 UAH |
Publication date: | 09 червня 2020 15:42 |
Enquiries until: | 02 липня 2020 15:00 |
Complaints submission until: | до 08 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 липня 2020 15:00 |
Information
Estimated total value: | 10 017 810 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 50 090 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18220000-7: Штормовий одяг
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4500 штуки
18220000 – 7 Штормовий одяг (Куртка зимова типу Б)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 18220000-7 — Штормовий одяг
18220000 - 7 Storm clothes (Jacket winter type B)
CPV: 18220000-7
Період постачання:
з 01 серпня 2020 по 25 вересня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 червня 2020 15:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 червня 2020 15:42 |
ОГОЛОШЕННЯ КУРТКА ЗИМОВА ТИПУ Б.docx | |
09 червня 2020 15:42 |
ТВ № 3 МТЗ.pdf | |
09 червня 2020 15:42 |
ТД КУРТКА ЗИМОВА ТИПУ Б.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зразки товару
Дата подання: 12 червня 2020 21:33
Дата відповіді: 15 червня 2020 15:44
Добрий день. Скажіть чи передбачено надання зразків товару? Якщо так, то на якому саме етапі? Дякуємо
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до пункту 3.4 проєкту Договору (Додаток №5 тендерної документації) постачальник в термін, що не перевищує п’яти робочих днів з дня підписання Договору зобов’язаний надати представнику Замовника не менше двох зразків Товару (далі – контрольні зразки), які перевірені у випробувальній лабораторії на відповідність вимогам нормативної або технічної документації та документи, які підтверджують їх якість та безпечність.
Протоколи випробувань
Дата подання: 16 червня 2020 09:43
Дата відповіді: 18 червня 2020 15:55
Доброго дня!
Тендерна документація вимагає надання протоколів випробувань на предмет закупівлі або на його комплектуючі відповідно до вимог ТУ У 14.1-34045600-018:2016. Просимо надати роз’яснення, за якими саме показниками необхідно надати протоколи випробувань на предмет закупівлі – Куртку зимову (чи достатньо конструкції, лінійних вимірів та маркування?)
Також звертаємо Вашу увагу на те, що в ТУ У 14.1-34045600-018:2016 в Додатку Б табл. Б1 наведено показники тканини для виготовлення Куртки зимової і вони відрізняються від тих показників, що наведені в Технічному описі Міністерства Оборони України від 07.07.2017 р. «Тканина спеціальна поліефірна армована» за найменуванням та кількістю показників, одиницями вимірів, нормованими значеннями. Таким чином, неможливо надати протоколи випробувань на тканину за обома документами одночасно. Просимо роз’яснити, за яким саме з цих документів повинні бути проведені випробування тканини Куртки зимової та надані протоколи випробувань.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до пунктів 1,2 Розділу Технічні характеристики Додатку № 3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі куртки зимові типу Б виготовляються відповідно до вимог ТУ У 14.1-34045600-018:2016 Куртки зимові (типу А) (зі сповіщенням про зміни №1) Національної поліції України. Куртки виготовляються з плащової тканини з мембранним покриттям синього кольору Технічний опис Міністерства оборони України від 07.07.2017 р. “Тканина спеціальна поліефірна армована” Тип 1.
Отже, предмет за конструкцією, лінійними вимірами, маркуванням
(з урахуванням Розділу Технічні характеристики Додатку № 3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета) та комплектуючими повинен виготовлятися відповідно до вимог ТУ У 14.1-34045600-018:2016 Куртки зимові (типу А) (зі сповіщенням про зміни №1) Національної поліції України окрім основної тканини виробу, яка повинна відповідати Технічному опису Міністерства оборони України від 07.07.2017 р. “Тканина спеціальна поліефірна армована” Тип 1.
Таким чином, протоколи випробувань основної тканини предмету закупівель надаються на відповідність Технічному опису Міністерства оборони України від 07.07.2017 р. “Тканина спеціальна поліефірна армована” Тип 1.
Отже, предмет за конструкцією, лінійними вимірами, маркуванням
(з урахуванням Розділу Технічні характеристики Додатку № 3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета) та комплектуючими повинен виготовлятися відповідно до вимог ТУ У 14.1-34045600-018:2016 Куртки зимові (типу А) (зі сповіщенням про зміни №1) Національної поліції України окрім основної тканини виробу, яка повинна відповідати Технічному опису Міністерства оборони України від 07.07.2017 р. “Тканина спеціальна поліефірна армована” Тип 1.
Таким чином, протоколи випробувань основної тканини предмету закупівель надаються на відповідність Технічному опису Міністерства оборони України від 07.07.2017 р. “Тканина спеціальна поліефірна армована” Тип 1.
Протоколи випробувань
Дата подання: 19 червня 2020 10:00
Дата відповіді: 23 червня 2020 17:12
В тендерній документації вимагається надання протоколів випробувань на предмет закупівлі або на його комплектуючі відповідно до вимог ТУ У 14.1-34045600-018:2016. Просимо роз'яснити, що мається на увазі під "комплектуючими"? Чи достатньо надати протоколи випробувань основної тканини, з якої виготовлено предмет закупівлі?
Відповідь: Відповідно до Додатку № 3 тендерної документації, учасник, у складі тендерної пропозиції, повинен надати протоколи випробувань на даний предмет закупівлі або на його комплектуючі відповідно до вимог ТУ У 14.1-34045600-018:2016 Куртки зимові (типу А) (зі сповіщенням про зміни №1) Національної поліції України та Технічному опису Міністерства оборони України від 07.07.2017 р. “Тканина спеціальна поліефірна армована” Тип 1, видані незалежною акредитованою лабораторією України та висновки СЕС на даний предмет закупівлі або на його комплектуючі.
Комплектуючі виробу та вимоги до них зазначені у таблиці 1
ТУ У 14.1-34045600-018:2016 Куртки зимові (типу А) (зі сповіщенням про зміни №1) Національної поліції України.
Якщо в графі “Нормативна документація” Таблиці 1 зазначено “Згідно підприємства-виробника” достатньо документа підтверджуючого якість матеріалу від виробника.
Окрім того, на основну тканину виробу (плащову тканину з мембранним покриттям синього кольору Технічний опис Міністерства оборони України від 07.07.2017 р. “Тканина спеціальна поліефірна армована” Тип 1) надати протокол лабораторних випробувань, виданий незалежною акредитованою лабораторією України.
Комплектуючі виробу та вимоги до них зазначені у таблиці 1
ТУ У 14.1-34045600-018:2016 Куртки зимові (типу А) (зі сповіщенням про зміни №1) Національної поліції України.
Якщо в графі “Нормативна документація” Таблиці 1 зазначено “Згідно підприємства-виробника” достатньо документа підтверджуючого якість матеріалу від виробника.
Окрім того, на основну тканину виробу (плащову тканину з мембранним покриттям синього кольору Технічний опис Міністерства оборони України від 07.07.2017 р. “Тканина спеціальна поліефірна армована” Тип 1) надати протокол лабораторних випробувань, виданий незалежною акредитованою лабораторією України.
Аналогічни договор
Дата подання: 02 липня 2020 12:36
Дата відповіді: 03 липня 2020 12:52
Доброго дня! Скажіть, будь ласка, чи можно для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати оригінал попередньо укладеного договору за кодом ДК 18220000 – 7 Штормовий одяг ? Чи буде дгоговор за кодом ДК 18220000 – 7 Штормовий одяг вважатися аналогічним?
Відповідь: Доброго дня! Тендерною документацією встановлено, що наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) підтверджується оригіналом попередньо укладеного договору, що відповідає предмету закупівлі або його конкретній назві та документу, що підтверджує його виконання: оригінал заповненого та підписаного акту звірки по наданому договору або оригінал листа-відгуку до наданого договору із зазначенням дати, номера договору, предмета закупівлі та інформації про належне виконання договору (лист-відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання). Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (який діяв на момент оголошення процедури закупівлі) предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
В даному випадку замовником визначено предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 18220000 – 7 Штормовий одяг та заначено конкретну назву – куртка зимова типу Б.
В даному випадку замовником визначено предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 18220000 – 7 Штормовий одяг та заначено конкретну назву – куртка зимова типу Б.
Працівни відповідної кваліфікації
Дата подання: 02 липня 2020 12:46
Дата відповіді: 03 липня 2020 12:53
Доброго дня! Скажіть, будь ласка, в оригіналі довідки в довільній формі, підписаної керівником або уповноваженою особою учасника та завіреної печаткою (у разі її наявності та використання), у якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору, необхідно надавати інформацію про працівників, які знаходяться у дикретній відпусці, або у відпусці по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Тендерною документацією встановлено, що наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід підтверджується оригіналом довідки в довільній формі, підписаною керівником або уповноваженою особою учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), у якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору. Виходячи з наведеного, учасник складає довідку в довільній формі з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору, проєкт якого викладений в додатку № 5 тендерної документації.
Аналогічний договор
Дата подання: 02 липня 2020 14:46
Дата відповіді: 03 липня 2020 12:53
Доброго дня! Скажіть, будь ласка, чи можно для підтвердження аналогічного договору, надати договор з предметом закупівлі Поліцейська куртка типу А або типу В?
Відповідь: Доброго дня! Тендерною документацією встановлено, що наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) підтверджується оригіналом попередньо укладеного договору, що відповідає предмету закупівлі – код ДК 021:2015 – 18220000 – 7 Штормовий одяг або його конкретній назві – куртка зимова типу Б та документом, що підтверджує його виконання: оригінал заповненого та підписаного акту звірки по наданому договору або оригінал листа-відгуку до наданого договору із зазначенням дати, номера договору, предмета закупівлі та інформації про належне виконання договору (лист-відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання).
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 28 липня 2020
Найменування: | СЛУЖБА СУДОВОЇ ОХОРОНИ |
Код ЄДРПОУ: | 42902258 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Липська, буд. 18/5 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРНАДО" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОМ. СТАНДАРТ." | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Приватне акціонерне товариство "Астра Люкс" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПП "ОСКАР-Т" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "Олтекс" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ Вимога про усунення невідповідностей
до 23 липня 2020 14:57
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ "ХАРКІВ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "АнВа" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 13:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОМ. СТАНДАРТ." |
9 909 000,00
UAH з ПДВ
|
9 448 650,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне акціонерне товариство "Астра Люкс" |
9 450 000,00
UAH з ПДВ
|
9 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АнВа" |
9 539 910,00
UAH з ПДВ
|
9 539 910,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРНАДО" |
9 809 910,00
UAH з ПДВ
|
9 809 910,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОСКАР-Т" |
10 017 810,00
UAH з ПДВ
|
10 017 810,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Олтекс" |
10 017 810,00
UAH з ПДВ
|
10 017 810,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ "ХАРКІВ" |
10 017 810,00
UAH з ПДВ
|
10 017 810,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОМ. СТАНДАРТ." #42283030 |
Переможець |
9 448 650,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2020 16:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2020 08:31
|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2020 14:58
|
№ 128ссо-20.pdf | укладений |
21 серпня 2020 14:57
|