Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

18220000 – 7 Штормовий одяг (Куртка зимова типу Б)
18220000 - 7 Storm clothes (Jacket winter type B)
Очікувана вартість
10 017 810,00 UAH
UA-2020-06-09-005734-b c389d4f173894ec091db728854d9ad12
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Дубина

+380638249394 tender_sso@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА СУДОВОЇ ОХОРОНИ
Код ЄДРПОУ: 42902258
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Липська, буд. 18/5
Контактна особа: Ігор Дубина
+380638249394
tender_sso@ukr.net
Додаткові контактні особи: Алеся Почтаренко
+380442723256
pochtarenko@sso.court.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: SLUZHBA SUDOVOYI OKHORONY
National ID: 42902258
Contact point: Igor Dubyna
+380638249394
tender_sso@ukr.net
Additional contacts: Алеся Почтаренко
+380442723256
pochtarenko@sso.court.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 червня 2020 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2020 15:00
Початок аукціону: 03 серпня 2020 13:07
Очікувана вартість: 10 017 810,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 090,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 300534 UAH
Publication date: 09 червня 2020 15:42
Enquiries until: 02 липня 2020 15:00
Complaints submission until: до 08 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 липня 2020 15:00

Information

Estimated total value: 10 017 810 UAH including VAT
Minimal lowering step: 50 090 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18220000-7: Штормовий одяг


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4500 штуки
18220000 – 7 Штормовий одяг (Куртка зимова типу Б)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 18220000-7 — Штормовий одяг

18220000 - 7 Storm clothes (Jacket winter type B)
CPV: 18220000-7
Період постачання: з 01 серпня 2020 по 25 вересня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 червня 2020 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 15:42
ОГОЛОШЕННЯ КУРТКА ЗИМОВА ТИПУ Б.docx
09 червня 2020 15:42
ТВ № 3 МТЗ.pdf
09 червня 2020 15:42
ТД КУРТКА ЗИМОВА ТИПУ Б.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зразки товару
Дата подання: 12 червня 2020 21:33
Дата відповіді: 15 червня 2020 15:44
Добрий день. Скажіть чи передбачено надання зразків товару? Якщо так, то на якому саме етапі? Дякуємо
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до пункту 3.4 проєкту Договору (Додаток №5 тендерної документації) постачальник в термін, що не перевищує п’яти робочих днів з дня підписання Договору зобов’язаний надати представнику Замовника не менше двох зразків Товару (далі – контрольні зразки), які перевірені у випробувальній лабораторії на відповідність вимогам нормативної або технічної документації та документи, які підтверджують їх якість та безпечність.
Протоколи випробувань
Дата подання: 16 червня 2020 09:43
Дата відповіді: 18 червня 2020 15:55
Доброго дня! Тендерна документація вимагає надання протоколів випробувань на предмет закупівлі або на його комплектуючі відповідно до вимог ТУ У 14.1-34045600-018:2016. Просимо надати роз’яснення, за якими саме показниками необхідно надати протоколи випробувань на предмет закупівлі – Куртку зимову (чи достатньо конструкції, лінійних вимірів та маркування?) Також звертаємо Вашу увагу на те, що в ТУ У 14.1-34045600-018:2016 в Додатку Б табл. Б1 наведено показники тканини для виготовлення Куртки зимової і вони відрізняються від тих показників, що наведені в Технічному описі Міністерства Оборони України від 07.07.2017 р. «Тканина спеціальна поліефірна армована» за найменуванням та кількістю показників, одиницями вимірів, нормованими значеннями. Таким чином, неможливо надати протоколи випробувань на тканину за обома документами одночасно. Просимо роз’яснити, за яким саме з цих документів повинні бути проведені випробування тканини Куртки зимової та надані протоколи випробувань.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до пунктів 1,2 Розділу Технічні характеристики Додатку № 3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі куртки зимові типу Б виготовляються відповідно до вимог ТУ У 14.1-34045600-018:2016 Куртки зимові (типу А) (зі сповіщенням про зміни №1) Національної поліції України. Куртки виготовляються з плащової тканини з мембранним покриттям синього кольору Технічний опис Міністерства оборони України від 07.07.2017 р. “Тканина спеціальна поліефірна армована” Тип 1.
Отже, предмет за конструкцією, лінійними вимірами, маркуванням
(з урахуванням Розділу Технічні характеристики Додатку № 3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета) та комплектуючими повинен виготовлятися відповідно до вимог ТУ У 14.1-34045600-018:2016 Куртки зимові (типу А) (зі сповіщенням про зміни №1) Національної поліції України окрім основної тканини виробу, яка повинна відповідати Технічному опису Міністерства оборони України від 07.07.2017 р. “Тканина спеціальна поліефірна армована” Тип 1.
Таким чином, протоколи випробувань основної тканини предмету закупівель надаються на відповідність Технічному опису Міністерства оборони України від 07.07.2017 р. “Тканина спеціальна поліефірна армована” Тип 1.
Протоколи випробувань
Дата подання: 19 червня 2020 10:00
Дата відповіді: 23 червня 2020 17:12
В тендерній документації вимагається надання протоколів випробувань на предмет закупівлі або на його комплектуючі відповідно до вимог ТУ У 14.1-34045600-018:2016. Просимо роз'яснити, що мається на увазі під "комплектуючими"? Чи достатньо надати протоколи випробувань основної тканини, з якої виготовлено предмет закупівлі?
Відповідь: Відповідно до Додатку № 3 тендерної документації, учасник, у складі тендерної пропозиції, повинен надати протоколи випробувань на даний предмет закупівлі або на його комплектуючі відповідно до вимог ТУ У 14.1-34045600-018:2016 Куртки зимові (типу А) (зі сповіщенням про зміни №1) Національної поліції України та Технічному опису Міністерства оборони України від 07.07.2017 р. “Тканина спеціальна поліефірна армована” Тип 1, видані незалежною акредитованою лабораторією України та висновки СЕС на даний предмет закупівлі або на його комплектуючі.
Комплектуючі виробу та вимоги до них зазначені у таблиці 1
ТУ У 14.1-34045600-018:2016 Куртки зимові (типу А) (зі сповіщенням про зміни №1) Національної поліції України.
Якщо в графі “Нормативна документація” Таблиці 1 зазначено “Згідно підприємства-виробника” достатньо документа підтверджуючого якість матеріалу від виробника.
Окрім того, на основну тканину виробу (плащову тканину з мембранним покриттям синього кольору Технічний опис Міністерства оборони України від 07.07.2017 р. “Тканина спеціальна поліефірна армована” Тип 1) надати протокол лабораторних випробувань, виданий незалежною акредитованою лабораторією України.
Аналогічни договор
Дата подання: 02 липня 2020 12:36
Дата відповіді: 03 липня 2020 12:52
Доброго дня! Скажіть, будь ласка, чи можно для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати оригінал попередньо укладеного договору за кодом ДК 18220000 – 7 Штормовий одяг ? Чи буде дгоговор за кодом ДК 18220000 – 7 Штормовий одяг вважатися аналогічним?
Відповідь: Доброго дня! Тендерною документацією встановлено, що наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) підтверджується оригіналом попередньо укладеного договору, що відповідає предмету закупівлі або його конкретній назві та документу, що підтверджує його виконання: оригінал заповненого та підписаного акту звірки по наданому договору або оригінал листа-відгуку до наданого договору із зазначенням дати, номера договору, предмета закупівлі та інформації про належне виконання договору (лист-відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання). Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (який діяв на момент оголошення процедури закупівлі) предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
В даному випадку замовником визначено предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 18220000 – 7 Штормовий одяг та заначено конкретну назву – куртка зимова типу Б.
Працівни відповідної кваліфікації
Дата подання: 02 липня 2020 12:46
Дата відповіді: 03 липня 2020 12:53
Доброго дня! Скажіть, будь ласка, в оригіналі довідки в довільній формі, підписаної керівником або уповноваженою особою учасника та завіреної печаткою (у разі її наявності та використання), у якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору, необхідно надавати інформацію про працівників, які знаходяться у дикретній відпусці, або у відпусці по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Тендерною документацією встановлено, що наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід підтверджується оригіналом довідки в довільній формі, підписаною керівником або уповноваженою особою учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), у якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору. Виходячи з наведеного, учасник складає довідку в довільній формі з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору, проєкт якого викладений в додатку № 5 тендерної документації.
Аналогічний договор
Дата подання: 02 липня 2020 14:46
Дата відповіді: 03 липня 2020 12:53
Доброго дня! Скажіть, будь ласка, чи можно для підтвердження аналогічного договору, надати договор з предметом закупівлі Поліцейська куртка типу А або типу В?
Відповідь: Доброго дня! Тендерною документацією встановлено, що наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) підтверджується оригіналом попередньо укладеного договору, що відповідає предмету закупівлі – код ДК 021:2015 – 18220000 – 7 Штормовий одяг або його конкретній назві – куртка зимова типу Б та документом, що підтверджує його виконання: оригінал заповненого та підписаного акту звірки по наданому договору або оригінал листа-відгуку до наданого договору із зазначенням дати, номера договору, предмета закупівлі та інформації про належне виконання договору (лист-відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання).
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 28 липня 2020
UA-2020-06-09-005734-bc389d4f173894ec091db728854d9ad12
Найменування: СЛУЖБА СУДОВОЇ ОХОРОНИ
Код ЄДРПОУ: 42902258
Місцезнаходження: 01601, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Липська, буд. 18/5
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ТОРНАДО"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОМ. СТАНДАРТ." Документи
Допущено до аукціону
Документи
Приватне акціонерне товариство "Астра Люкс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ОСКАР-Т" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Олтекс"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 липня 2020 14:57
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ "ХАРКІВ"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "АнВа" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ТОРНАДО" #21582561

№ рішення у справі

63/81- р/к

Дата рішення у справі

18.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Документи

Документи

Публічні документи

10 липня 2020 15:59
Електронний підпис
10 липня 2020 15:59
6.1 Рішення.pdf
10 липня 2020 15:59
6. Повноваження.pdf
10 липня 2020 15:58
5. Стаття 17.pdf
10 липня 2020 15:58
16. Гарантійний лист.pdf
10 липня 2020 15:58
15. ВИТЯГ ПДВ 2018.pdf
10 липня 2020 15:58
14. Лист гарантія.pdf
10 липня 2020 15:58
13. Статут.PDF
10 липня 2020 15:58
11. Опис.pdf
10 липня 2020 15:58
10. Проект договору.pdf

Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 09:29
Електронний підпис
13 серпня 2020 09:29
Електронний підпис
13 серпня 2020 09:27
ст 17.pdf
11 серпня 2020 15:34
Електронний підпис
11 серпня 2020 15:34
Електронний підпис
11 серпня 2020 15:33
мвс.pdf
05 серпня 2020 10:59
Електронний підпис
05 серпня 2020 10:58
Електронний підпис
05 серпня 2020 10:53
Гарантійний лист.pdf
05 серпня 2020 10:53
public_doc (8).pdf
05 серпня 2020 10:53
Довідка МВС.pdf
05 серпня 2020 10:53
public_doc (8).p7s
10 липня 2020 17:11
Електронний підпис
10 липня 2020 17:11
Електронний підпис
10 липня 2020 17:09
інші документи.pdf

Документи

Документи

Публічні документи

10 липня 2020 17:43
Електронний підпис
10 липня 2020 17:43
Електронний підпис
10 липня 2020 17:41
Пропозиція.pdf
10 липня 2020 17:41
Відповідність_ст_17.pdf
10 липня 2020 17:41
Dovidka pro nazvu.zip
10 липня 2020 17:41
Bankivska Licenzia.zip
10 липня 2020 17:41
Інші_документи.rar
10 липня 2020 17:41
203357_52_29_300 534,00.zip
10 липня 2020 17:41
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
10 липня 2020 17:41
Повноваження особи.pdf
10 липня 2020 17:41
Dovirenist_Savchenko.zip

Вимога про усунення невідповідностей

1) Учасником не було надано статуту у складі тендерної пропозиції. 2) Посилання в тендерній документації: пункт 5 Таблиця 3 Додаток № 2. 3) Учаснику потрібно подати статут або інший установчий документ (остання зареєстрована редакція) (оригінал або копія, завірена учасником або нотаріально завірена копія) – для юридичних осіб, з урахуванням Закону України від 06.02.2018 року № 2275-VIII «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». У разі, якщо учасник діє на підставі модельного статуту – надається рішення уповноваженого органу (загальних зборів) учасника, у якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Олтекс" #30435050

№ рішення у справі

63/21-р/к

Дата рішення у справі

11.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

Публічні документи

22 липня 2020 18:17
Електронний підпис
22 липня 2020 18:16
Статут.pdf
10 липня 2020 18:12
Електронний підпис
10 липня 2020 18:12
Електронний підпис
10 липня 2020 17:57
Тендерна пропозиція.pdf
10 липня 2020 17:57
Стаття17.rar
10 липня 2020 17:57
Інші документи.rar
10 липня 2020 17:57
Vutyag_z_nakazu_Savchenko.zip
10 липня 2020 17:57
Dovirenist_Savchenko_32_2020_color.zip
10 липня 2020 17:57
Dovirenist_Savchenko.zip
10 липня 2020 17:57
Dovidka_pro_nazvu.zip
10 липня 2020 17:57
Bankivska_Litsenziia_color.zip
10 липня 2020 17:57
Bankivska_Licenzia.zip

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ "ХАРКІВ" #36817060

№ рішення у справі

70/30-р/к

Дата рішення у справі

02.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

Документи

Публічні документи

11 липня 2020 12:25
Електронний підпис
11 липня 2020 12:25
Електронний підпис
11 липня 2020 12:23
Цінова пропозиція.pdf
11 липня 2020 12:23
Довідки статті 17.pdf
11 липня 2020 12:23
6. Лист-гарантія.pdf
11 липня 2020 12:23
3. Письмова згода.pdf
11 липня 2020 12:23
1. Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРНАДО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОМ. СТАНДАРТ."

Приватне акціонерне товариство "Астра Люкс"

ПП "ОСКАР-Т"

ТОВ "Олтекс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ "ХАРКІВ"

ТОВ "АнВа"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОМ. СТАНДАРТ." 9 909 000,00
UAH з ПДВ
9 448 650,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне акціонерне товариство "Астра Люкс" 9 450 000,00
UAH з ПДВ
9 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АнВа" 9 539 910,00
UAH з ПДВ
9 539 910,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРНАДО" 9 809 910,00
UAH з ПДВ
9 809 910,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОСКАР-Т" 10 017 810,00
UAH з ПДВ
10 017 810,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Олтекс" 10 017 810,00
UAH з ПДВ
10 017 810,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ "ХАРКІВ" 10 017 810,00
UAH з ПДВ
10 017 810,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 09:29
Електронний підпис
13 серпня 2020 09:29
Електронний підпис
13 серпня 2020 09:27
ст 17.pdf
11 серпня 2020 15:34
Електронний підпис
11 серпня 2020 15:34
Електронний підпис
11 серпня 2020 15:33
мвс.pdf
05 серпня 2020 10:59
Електронний підпис
05 серпня 2020 10:58
Електронний підпис
05 серпня 2020 10:53
Гарантійний лист.pdf
05 серпня 2020 10:53
public_doc (8).pdf
05 серпня 2020 10:53
Довідка МВС.pdf
05 серпня 2020 10:53
public_doc (8).p7s
10 липня 2020 17:11
Електронний підпис
10 липня 2020 17:11
Електронний підпис
10 липня 2020 17:09
інші документи.pdf

Публічні документи

11 липня 2020 12:25
Електронний підпис
11 липня 2020 12:25
Електронний підпис
11 липня 2020 12:23
Цінова пропозиція.pdf
11 липня 2020 12:23
Довідки статті 17.pdf
11 липня 2020 12:23
6. Лист-гарантія.pdf
11 липня 2020 12:23
3. Письмова згода.pdf
11 липня 2020 12:23
1. Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

10 липня 2020 17:43
Електронний підпис
10 липня 2020 17:43
Електронний підпис
10 липня 2020 17:41
Пропозиція.pdf
10 липня 2020 17:41
Відповідність_ст_17.pdf
10 липня 2020 17:41
Dovidka pro nazvu.zip
10 липня 2020 17:41
Bankivska Licenzia.zip
10 липня 2020 17:41
Інші_документи.rar
10 липня 2020 17:41
203357_52_29_300 534,00.zip
10 липня 2020 17:41
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
10 липня 2020 17:41
Повноваження особи.pdf
10 липня 2020 17:41
Dovirenist_Savchenko.zip

Публічні документи

22 липня 2020 18:17
Електронний підпис
22 липня 2020 18:16
Статут.pdf
10 липня 2020 18:12
Електронний підпис
10 липня 2020 18:12
Електронний підпис
10 липня 2020 17:57
Тендерна пропозиція.pdf
10 липня 2020 17:57
Стаття17.rar
10 липня 2020 17:57
Інші документи.rar
10 липня 2020 17:57
Vutyag_z_nakazu_Savchenko.zip
10 липня 2020 17:57
Dovirenist_Savchenko_32_2020_color.zip
10 липня 2020 17:57
Dovirenist_Savchenko.zip
10 липня 2020 17:57
Dovidka_pro_nazvu.zip
10 липня 2020 17:57
Bankivska_Litsenziia_color.zip
10 липня 2020 17:57
Bankivska_Licenzia.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОМ. СТАНДАРТ."

Приватне акціонерне товариство "Астра Люкс"

ТОВ "АнВа"

ТОВ "ТОРНАДО"

ПП "ОСКАР-Т"

ТОВ "Олтекс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ "ХАРКІВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОМ. СТАНДАРТ."
#42283030
Переможець 9 448 650,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 16:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2020 16:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОМ. СТАНДАРТ."
#42283030
9 448 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 08:31
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 14:58
№ 128ссо-20.pdf укладений
21 серпня 2020 14:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 9 448 650,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 574 775,00 UAH)