Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електричні прилади для їдальні
Очікувана вартість
150 870,00 UAH
UA-2020-06-09-004651-b 22db19f874814fa6acebe31cac69c11f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Вшивкова

+380981079393 voms_pologi_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЕКТОР ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПОЛОГІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02136258
Місцезнаходження: 70600, Україна , Запорізька обл., м. Пологи, вул. Єдності, буд. 32
Контактна особа: Ольга Вшивкова
+380981079393
voms_pologi_tender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 червня 2020 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 15 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 18 червня 2020 12:13
Очікувана вартість: 150 870,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 508,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Електрична плита, сковорода (жаровня), електром’ясорубка, холодильна шафа
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Електричні прилади для їдальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70615, Україна, Запорізька область, с. Пологи, вул. Центральна, 188
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2020
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 червня 2020 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 14:46
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційний критерій
Дата подання: 10 червня 2020 15:38
Дата відповіді: 10 червня 2020 16:20
Шановний Замовнику! Згідно вимог тендерної документації, обладнання, яке Ви хочете закупити, є насамперед професійним. Чи буде вважатися аналогічним договір на постачання аналогічного за закупівлею товару: електричної плити, сковороди (жаровні), електром’ясорубки, холодильної шафи без коду 39710000-2 Електричні побутові прилади?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Дякуємо за Ваш інтерес до даної закупівлі.
Пункт 7 Додатку 1 до Документації оголошення містить визначення про те, що «під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на поставку електричних побутових приладів». Тому аналогічним буде вважатися договір на постачання аналогічного за закупівлею товару: електричної плити, сковороди (жаровні), електром’ясорубки, холодильної шафи без коду 39710000-2 Електричні побутові прилади.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-09-004651-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП Лукрос, Код ЄДРПОУ:40227194
Дата подання: 19 червня 2020 15:12
документы по тендеру
Шановний Замовнику.

Просимо Вас звернути увагу на такі факти:
1. Лист гарантію про включення вартості перевезення до вартості Товару не було прикладено по причині того, що п. 3.1. проекту договору (Додаток 4) включає в себе трактовку цієї умови. Лист гарантії був би тільки копіюванням даного пункту.
2. Повноваження посадової особи викладено в файлі "наказ" та "рішення", які були надано у складі пропозиції. Відповідальною особою за підписання договору є керівник підприємства.
3. Також, згідно нових правил проведення тендерних Заукпівель ви маєте можливість надати Учаснику 24 години для виправлення помилок, які не є суттєвими та не змінюють суму тендеру або чатсково відміняють умови поставки.

Просимо переглянувати Ваше рішення щодо нашої дискваліфікації.
Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 червня 2020 11:36
Шановний Учаснику! На вашу Вимогу повідомляємо наступне:
1. Пунктом 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону) визначено обов’язковий перелік інформації, що оприлюднюється замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі відповідно до статті 10 Закону. Також в ст. 14 Закону зазначено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Діючи в межах Закону замовник визначив перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції (Додаток 1). Зокрема, п. 9. містив вимогу надання гарантійного листа «про те, що вартість товару включає послуги з доставки товару, завантажувальних-розвантажувальних робіт, збірки, монтажу (за необхідності) тощо». В складі документів Вашої пропозиції відсутній вищезазначений лист.
Окрім цього, слід зазначити відповідно до абз.1 ч.7 ст.14 Закону «у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі». В даній закупівлі період уточнення інформації тривав з 09.06.2020 до 15.06.2020 і жодних звернень за роз’ясненням щодо доцільності надання/ненадання Листа-гарантії відповідно до п. 9 Додатку 1 до документації Оголошення на адресу замовника не надходило. Таким чином Ви не виконали вимогу замовника в даному пункті.
2. Пунктом 10 Додатку 1 до документації Оголошення встановлена вимога надання довідки в довільній формі про повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів пропозиції та договору за результатами закупівлі. Для підтвердження інформації викладеної в довідці, а саме повноважень щодо підпису документів пропозиції та договору за результатами закупівлі учасник повинен надати документи, що підтверджують дані повноваження. В складі документів Вашої пропозиції містяться файли «наказ» та «рішення», які надані як підтверджуючі документи до довідки про повноваження. Однак всупереч вимог замовника вищезазначена довідка відсутня в складі документів пропозиції.
3. Відповідно до п. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» в новій редакції «учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». В той же час стаття 13 Закону містить вичерпний перелік процедур, які є процедурами закупівель в розумінні Закону і спрощена закупівля, за якою здійснюється дане придбання товару, не є такою, на яку розповсюджується дія п. 9 ст. 26 Закону, а отже у замовника не має ні законної, ні технічної можливості надати учаснику 24 години для виправлення помилок, які на думку учасника не є суттєвими.
Дякуємо за розуміння.
Номер вимоги: UA-2020-06-09-004651-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП Лукрос, Код ЄДРПОУ:40227194
Дата подання: 19 червня 2020 16:11
документы
Шановний Замовнику.

Просимо Вас звернути увагу на такі факти:
1. Лист гарантію про включення вартості перевезення до вартості Товару не було прикладено по причині того, що п. 3.1. проекту договору (Додаток 4) включає в себе трактовку цієї умови. Лист гарантії був би тільки копіюванням даного пункту.
2. Повноваження посадової особи викладено в файлі "наказ" та "рішення", які були надано у складі пропозиції. Відповідальною особою за підписання договору є керівник підприємства.
3. Також, згідно нових правил проведення тендерних Заукпівель ви маєте можливість надати Учаснику 24 години для виправлення помилок, які не є суттєвими та не змінюють суму тендеру або чатсково відміняють умови поставки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 червня 2020 11:40
Шановний Учаснику! На вашу Вимогу повідомляємо наступне:
1. Пунктом 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону) визначено обов’язковий перелік інформації, що оприлюднюється замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі відповідно до статті 10 Закону. Також в ст. 14 Закону зазначено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Діючи в межах Закону замовник визначив перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції (Додаток 1). Зокрема, п. 9. містив вимогу надання гарантійного листа «про те, що вартість товару включає послуги з доставки товару, завантажувальних-розвантажувальних робіт, збірки, монтажу (за необхідності) тощо». В складі документів Вашої пропозиції відсутній вищезазначений лист.
Окрім цього, слід зазначити відповідно до абз.1 ч.7 ст.14 Закону «у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі». В даній закупівлі період уточнення інформації тривав з 09.06.2020 до 15.06.2020 і жодних звернень за роз’ясненням щодо доцільності надання/ненадання Листа-гарантії відповідно до п. 9 Додатку 1 до документації Оголошення на адресу замовника не надходило. Таким чином Ви не виконали вимогу замовника в даному пункті.
2. Пунктом 10 Додатку 1 до документації Оголошення встановлена вимога надання довідки в довільній формі про повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів пропозиції та договору за результатами закупівлі. Для підтвердження інформації викладеної в довідці, а саме повноважень щодо підпису документів пропозиції та договору за результатами закупівлі учасник повинен надати документи, що підтверджують дані повноваження. В складі документів Вашої пропозиції містяться файли «наказ» та «рішення», які надані як підтверджуючі документи до довідки про повноваження. Однак всупереч вимог замовника вищезазначена довідка відсутня в складі документів пропозиції.
3. Відповідно до п. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» в новій редакції «учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». В той же час стаття 13 Закону містить вичерпний перелік процедур, які є процедурами закупівель в розумінні Закону і спрощена закупівля, за якою здійснюється дане придбання товару, не є такою, на яку розповсюджується дія п. 9 ст. 26 Закону, а отже у замовника не має ні законної, ні технічної можливості надати учаснику 24 години для виправлення помилок, які на думку учасника не є суттєвими.
Дякуємо за розуміння.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2020 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Лукрос 135 057,00
UAH з ПДВ
130 530,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" 137 723,94
UAH з ПДВ
131 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2020 13:43
посттендерна
17 червня 2020 17:37
Електронний підпис
17 червня 2020 17:36
інформаційна довідка.pdf
17 червня 2020 16:30
Мясорубки TC-12_22Е_ TCG-12_22E.pdf
17 червня 2020 16:30
СЭС 8438 до 2020 Sirman 2.PDF
17 червня 2020 16:30
СЭС 8438 до 2020 Sirman 1.PDF
17 червня 2020 16:30
цінова.pdf
17 червня 2020 16:30
РЭ шкафы П-Н 17.10.2018.pdf
17 червня 2020 16:30
паспорт сков СЕ0_25.pdf
17 червня 2020 16:30
ПОЛАИР сертификат 2020.jpg
17 червня 2020 16:30
додаток 4 (договір).pdf
17 червня 2020 16:30
Декларация ПОЛАИР 2020.jpg
17 червня 2020 16:30
додакто 3.pdf
17 червня 2020 16:30
СЕС ВИСНОВОК 26_11_2019.jpg
17 червня 2020 16:30
ДОДАТОК ДО ВИСНОВКУ.jpg
17 червня 2020 16:30
дОДАТОК ДО ВИСНОВКУ 1.jpg
17 червня 2020 16:30
устав.pdf
17 червня 2020 16:30
висновок СЕ-0_25.PDF
17 червня 2020 16:30
S021000505_2006171335001.pdf
17 червня 2020 16:30
протокол.pdf
17 червня 2020 16:30
наказ.pdf
17 червня 2020 16:30
S021000505_2006171333000.pdf
17 червня 2020 16:30
мате-тех база.pdf
17 червня 2020 16:30
лист згода.pdf
17 червня 2020 16:30
S021000505_2006171331000.pdf
17 червня 2020 16:30
довідка оподаткування.pdf
17 червня 2020 16:30
выписка.pdf
17 червня 2020 16:30
vityag apr.pdf
17 червня 2020 16:30
bank IBAN.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 14:00
Електронний підпис
17 червня 2020 16:41
Електронний підпис
17 червня 2020 16:40
instrukcia_na_miasorubku_sirman_tc_tcg_e.pdf
17 червня 2020 16:40
a8IkYM51.pdf
17 червня 2020 16:03
Електронний підпис
17 червня 2020 16:02
0046-cm114-s-rukovodstvo-po-ekspluatatsii.pdf
17 червня 2020 16:02
Паспорт CЕ-0,25.pdf
17 червня 2020 16:02
ПДВ_витяг.pdf
17 червня 2020 16:02
Цінова пропозиція.pdf
17 червня 2020 16:02
Сертифікати.pdf
17 червня 2020 16:02
Довідка_досвід.pdf
17 червня 2020 16:02
Довідки_різні.pdf
17 червня 2020 16:02
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
17 червня 2020 16:02
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
17 червня 2020 16:02
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Лукрос

ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Лукрос
#40227194
Відхилено 130 530,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 13:17
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"
#41272101
Переможець 131 980,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 15:03

Документи

19 червня 2020 13:17
Електронний підпис

Документи

19 червня 2020 15:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2020 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"
#41272101
131 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 червня 2020 15:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 16:43
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 14:05
Договір 96.pdf укладений
26 червня 2020 14:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 131 980,00
UAH (в тому числі ПДВ 21 996,67 UAH)