Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С142041 Ясниська – Рокитне км 0+000 – км 4+900 Яворівського району Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Current average repair of general public road of local importance C142041 Yasnyska - Rokytne on the section кm 0+000 – км 4+900 in Yavoriv District of Lviv Region (DK 021:2015: 45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airdromes and railways, leveling surfaces)
Очікувана вартість
32 388 325,80 UAH
UA-2020-06-09-004216-c a2a301587b6244669fa0c9e987087e48
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дропа Оксана Ігорівна

+380322999141 lodatenderdorogy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43493483
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18
Контактна особа: Дропа Оксана Ігорівна
+380322999141
lodatenderdorogy@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Department of Road Economy of Lviv Regional State Administration
National ID: 43493483
Contact point: Dropa Oksana
+380322999141
lodatenderdorogy@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 червня 2020 19:20
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 09:00
Початок аукціону: 22 липня 2020 14:13
Очікувана вартість: 32 388 325,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 161 941,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 161941 UAH
Publication date: 09 червня 2020 19:20
Enquiries until: 30 червня 2020 09:00
Complaints submission until: до 06 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 липня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 32 388 326 UAH including VAT
Minimal lowering step: 161 942 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Місцезнаходження Замовника: 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18. Категорія замовника Департаменту дорожнього господарства Львівській обласної державної адміністрації – відповідно до п.1 ч.4. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020р. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська.
Розгорнути Згорнути
Customer's location: 79008, Ukraine, Lviv region, Lviv, V. Vynnychenka St.,18. Customer‘s category of the Department of Roads of the Lviv Regional State Administration - in accordance with paragraph 1 part 4. Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in the new edition from 19.04.2020 . The language in which tender proposals should be prepared is Ukrainian.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С142041 Ясниська – Рокитне км 0+000 – км 4+900 Яворівського району Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (Місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repair of general public road of local importance C142041 Yasnyska - Rokytne on the section кm 0+000 – км 4+900 in Yavoriv District of Lviv Region (DK 021:2015: 45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airdromes and railways, leveling surfaces) (Local budget)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Банківські 30
Надання послуг Замовник здійснює платежі за надані послуги на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти банківських днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 червня 2020 19:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 19:20
ПД Ясниська-Рокитне.pdf
09 червня 2020 19:20
ТД Ясниська - Рокитне .pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-04-000008 ● f120eb64bfd74c77b9336e55e26b3e82
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 грудня 2020 16:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

04.12.2020 № 72

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 04.12.2020 № 72

Виятг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
5. UA-2020-06-09-004216-c 09.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Ковальчук Г.В.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Висновок Державної аудиторської служби виконано.Замовник в подальшому не допускатимемо порушень вимог пунктів 2 та 11 частини другої статті 22 Закону під час складання тендерної документації.

2020-12-17 16:41:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 липня 2020
UA-2020-06-09-004216-ca2a301587b6244669fa0c9e987087e48
Найменування: Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43493483
Місцезнаходження: 79008, Україна, Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18
Учасник Документи Рішення
ПП Рома Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Миколаївбудцентр Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

30 липня 2020 15:40
Електронний підпис
30 липня 2020 15:21
Довідки з податкової
30 липня 2020 15:21
Довідка з поліції
09 липня 2020 14:02
Електронний підпис
09 липня 2020 14:02
Електронний підпис
09 липня 2020 14:01
Фінансова звітність.pdf
09 липня 2020 14:01
Статут.pdf
09 липня 2020 14:01
накази.pdf
09 липня 2020 14:01
Лист відгук.pdf
09 липня 2020 14:01
Лабораторія.pdf
09 липня 2020 14:01
КБ2 КБ 3 84.pdf
09 липня 2020 14:01
Додаток 2 ст.17.pdf
09 липня 2020 14:01
Дипломи на ІТП.pdf
09 липня 2020 14:01
Атестат виробництва.pdf
09 липня 2020 14:01
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
09 липня 2020 14:01
Dovirenist_Savchenko.zip
09 липня 2020 14:01
Dovidka pro nazvu.zip
09 липня 2020 14:01
Bankivska Licenzia.zip
09 липня 2020 14:01
170_18_71_161 941.zip

Документи

Публічні документи

09 липня 2020 17:34
Електронний підпис
09 липня 2020 17:34
Електронний підпис
09 липня 2020 17:32
Fwd_ юр.док. банка.zip
09 липня 2020 17:32
15. Накази ЦПУ.pdf
09 липня 2020 17:32
Fwd_ 616.zip
09 липня 2020 17:32
14. Дипломи.pdf
09 липня 2020 17:32
11. Підтвердження мтб.pdf
09 липня 2020 17:32
10. Гарантійни листи.pdf
09 липня 2020 17:32
8. Проект договору.pdf
09 липня 2020 17:32
7. Технічна частина.pdf

Документи

10 липня 2020 09:05
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

09 липня 2020 22:50
Електронний підпис
09 липня 2020 22:50
Електронний підпис
09 липня 2020 22:49
Договір 83-09.19.part1.rar
09 липня 2020 22:49
Договір 83-09.19.part2.rar
09 липня 2020 22:49
ДУ 1 83-09.19.pdf
09 липня 2020 22:49
ДУ _2 83-09.19.pdf
09 липня 2020 22:49
Документи про освіту.rar
09 липня 2020 22:49
Технічні паспорти.rar
09 липня 2020 22:49
Лабораторія 2018-2022.pdf
09 липня 2020 22:49
транспортна схема.pdf
09 липня 2020 22:49
Ліцензія 2017.pdf
09 липня 2020 22:49
Статут 2019.pdf
09 липня 2020 22:49
Bankivska Licenzia (1).zip
09 липня 2020 22:49
Dovirenist_Savchenko (1).zip
09 липня 2020 22:49
Витяг ПДВ.pdf
09 липня 2020 22:49
Dovidka pro nazvu (1).zip
09 липня 2020 22:49
135_18_51_161 941.zip
09 липня 2020 22:49
Vutyag z nakazu Savchenko (1).zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Рома

ТОВ Миколаївбудцентр

Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2020 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Рома 25 658 215,00
UAH з ПДВ
25 658 215,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Миколаївбудцентр 28 501 726,00
UAH з ПДВ
28 501 726,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65" 32 298 650,00
UAH з ПДВ
32 298 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2020 15:40
Електронний підпис
30 липня 2020 15:21
Довідки з податкової
30 липня 2020 15:21
Довідка з поліції
09 липня 2020 14:02
Електронний підпис
09 липня 2020 14:02
Електронний підпис
09 липня 2020 14:01
Фінансова звітність.pdf
09 липня 2020 14:01
Статут.pdf
09 липня 2020 14:01
накази.pdf
09 липня 2020 14:01
Лист відгук.pdf
09 липня 2020 14:01
Лабораторія.pdf
09 липня 2020 14:01
КБ2 КБ 3 84.pdf
09 липня 2020 14:01
Додаток 2 ст.17.pdf
09 липня 2020 14:01
Дипломи на ІТП.pdf
09 липня 2020 14:01
Атестат виробництва.pdf
09 липня 2020 14:01
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
09 липня 2020 14:01
Dovirenist_Savchenko.zip
09 липня 2020 14:01
Dovidka pro nazvu.zip
09 липня 2020 14:01
Bankivska Licenzia.zip
09 липня 2020 14:01
170_18_71_161 941.zip

Публічні документи

09 липня 2020 17:34
Електронний підпис
09 липня 2020 17:34
Електронний підпис
09 липня 2020 17:32
Fwd_ юр.док. банка.zip
09 липня 2020 17:32
15. Накази ЦПУ.pdf
09 липня 2020 17:32
Fwd_ 616.zip
09 липня 2020 17:32
14. Дипломи.pdf
09 липня 2020 17:32
11. Підтвердження мтб.pdf
09 липня 2020 17:32
10. Гарантійни листи.pdf
09 липня 2020 17:32
8. Проект договору.pdf
09 липня 2020 17:32
7. Технічна частина.pdf

Публічні документи

09 липня 2020 22:50
Електронний підпис
09 липня 2020 22:50
Електронний підпис
09 липня 2020 22:49
Договір 83-09.19.part1.rar
09 липня 2020 22:49
Договір 83-09.19.part2.rar
09 липня 2020 22:49
ДУ 1 83-09.19.pdf
09 липня 2020 22:49
ДУ _2 83-09.19.pdf
09 липня 2020 22:49
Документи про освіту.rar
09 липня 2020 22:49
Технічні паспорти.rar
09 липня 2020 22:49
Лабораторія 2018-2022.pdf
09 липня 2020 22:49
транспортна схема.pdf
09 липня 2020 22:49
Ліцензія 2017.pdf
09 липня 2020 22:49
Статут 2019.pdf
09 липня 2020 22:49
Bankivska Licenzia (1).zip
09 липня 2020 22:49
Dovirenist_Savchenko (1).zip
09 липня 2020 22:49
Витяг ПДВ.pdf
09 липня 2020 22:49
Dovidka pro nazvu (1).zip
09 липня 2020 22:49
135_18_51_161 941.zip
09 липня 2020 22:49
Vutyag z nakazu Savchenko (1).zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Рома

ТОВ Миколаївбудцентр

Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Рома
#22357406
Переможець 25 658 215,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 11:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2020 11:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Рома
#22357406
25 658 215,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2023 10:22
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 11:13
ДУ 4 78-08.20.pdf зміни до договору
02 січня 2023 10:41
Електронний підпис укладений
09 лютого 2022 16:55
ДУ 3 78-08.20.pdf зміни до договору
09 лютого 2022 16:54
Електронний підпис укладений
23 вересня 2021 15:09
ДУ 2 78-08.20.PDF зміни до договору
23 вересня 2021 15:02
Електронний підпис укладений
07 червня 2021 10:19
ДУ 1 78-08.20.PDF зміни до договору
07 червня 2021 10:17
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 10:34
Договір 78-08/20 укладений
12 серпня 2020 10:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору до 31.12.2022 року та бюджетне фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 78-08/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 78-08/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору до 31.12.2023 року та бюджетне фінансування у 2022 році
Номер договору про закупівлю: 78-08/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування фінансування в 2022 році.
Номер договору про закупівлю: 78-08/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 25 658 215,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 276 369,17 UAH)