Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт фасадів Позашкільного навчального закладу «Центр технічної і художньо-естетичної творчості для дітей та юнацтва «Зміна» м. Києва», Вулиця Краківська, 20». (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 (ДК 021:2015 (CPV) - 45443000-4 Фасадні роботи)
Очікувана вартість
1 985 811,00 UAH
UA-2020-06-09-004137-c 2ba3da349c93472ea160d57299ab073f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сєроєд Анатолій Петрович

380442926105 anatolii.sieroied@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40864813
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Праці, будинок 1/1
Контактна особа: Сєроєд Анатолій Петрович
380442926105
anatolii.sieroied@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 червня 2020 18:17
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2020 18:30
Оскарження умов закупівлі: до 20 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2020 18:30
Початок аукціону: 25 червня 2020 11:45
Очікувана вартість: 1 985 811,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 929,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Роботи з капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт фасадів Позашкільного навчального закладу «Центр технічної і художньо-естетичної творчості для дітей та юнацтва «Зміна» м. Києва», Вулиця Краківська, 20».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт фасадів Позашкільного навчального закладу «Центр технічної і художньо-естетичної творчості для дітей та юнацтва «Зміна» м. Києва», Вулиця Краківська, 20». (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 (ДК 021:2015 (CPV) - 45443000-4 Фасадні роботи) . Джерело фінансування-кошти місцевих бюджетів.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, м. Київ, м. Київ, Вулиця Краківська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45443000-4 — Фасадні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт за Договором здійснюється Замовником, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 та акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу (до 90 днів від дати підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3). Кінцева оплата виконаних робіт здійснюється за умови бюджетного фінансування видатків Замовника на зазначені потреби. Сторони погоджуються, що Замовник не несе відповідальності за порушення грошових зобов’язань при відсутності або несвоєчасності бюджетного фінансування. Джерело фінансування-кошти місцевих бюджетів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 14 червня 2020 17:39
Дата відповіді: 17 червня 2020 17:03
Яку інформацію необхідно зазначити учаснику в стовпчику з позначенням «Примітка**» в Таблиці 1.2. ДОДАТКУ 1 до Тендерної документації (Довідка про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі) ?
Відповідь: Будь яка інша інфрмація стосовно обладнання та матеріально технічної бази, яку Учасник вважає за доцільне надати.
Строк виконання робіт
Дата подання: 14 червня 2020 17:41
Дата відповіді: 17 червня 2020 17:01
Який орієнтовний строк передбачений Замовником (прохання зазначити у відповіді в календарних днях) для виконання робіт з моменту укладення Договору підряду ?
Відповідь: до 30 календарних днів.
Строки виконання робіт
Дата подання: 14 червня 2020 18:08
Дата відповіді: 17 червня 2020 16:59
Чи буде продовжений/змінений строк для виконання робіт згідно Договору підряду в разі виникнення незалежних від учасника-переможця підстав, що можуть призвести до суттєвого зменшення визначеного Замовником строку для виконання робіт (продовження розгляду Замовником тендерної пропозиції до 20 робочих днів, подання скарги до органу оскарження, тощо) ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог чинного законодавства,
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-09-004137-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОНГБУК", Код ЄДРПОУ:40024273
Дата подання: 03 липня 2020 15:46
Вимога на неправомірне рішення Замовника, щодо відхилення тендерної пропозиції
Неправомірне рішення Замовника, щодо відхилення тендерної пропозиції
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 липня 2020 12:41
Тендерним комітетом УБ Дніпровської районної в м. Києві Державної адміністрації вимога/скарга ТОВ «РОНГБУК» від 03.07.2020 № 001/03072020 (UA-2020-06-09-004137-c.a1), Закупівля:UA-2020-06-09-004137-c, прийнято до розгляду та розглянуто.
За результатами розгляду повідомляємо:
1. Щодо п. 1 Протоколу (рішення) засідання тендерного комітету Замовника про відхилення пропозиції кандидата № 51 від 01.07.2020 року.
Відповідь:
Вимога учасника приймається. Зазначена у Протоколі невідповідність є помилковою.
2. Щодо п. 2 Протоколу (рішення) засідання тендерного комітету Замовника про відхилення пропозиції кандидата № 51 від 01.07.2020 року.
Відповідь:
Вимога учасника не приймається.
Відповідно до умов Тендерної документації (стор. 8,9) «Учасник, пропозиція якого за результатом аукціону визначена найбільш економічно вигідною надає протягом трьох робочих днів (завантажує скан копії підписаних з печаткою організації учасника і підписом та печаткою сертифікованого інженера-кошторисника або надати в паперовому вигляді (належним чином оформлену) Замовнику, Договірну ціну (не вище середньорегіональної ціни), Зведений кошторисний розрахунок вартості капітального ремонту відповідно до опублікованого дефектного акту з пояснювальною запискою, Об’єктні кошториси, Локальні кошториси, Підсумкову відомість ресурсів до договірної ціни) з обґрунтуванням цін на основні матеріальні ресурси, зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів та посиланням на постачальника, Протокол узгодження цін на матеріали (з ПДВ, не вище середньорегіональних), Розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів, Загальновиробничі та адміністративні витрати, Розрахунок прибутку, Розрахунок середнього рівня заробітної плати, при середньому розряді робіт 3,8 виконаний на підставі чинного законодавства України, діючих нормативно-правових актів, галузевих угод та КЗпП, Календарний графік виконання робіт та обов’язково для перевірки IMD-файл, розроблений в програмному комплексі АВК-5 або іншого повністю сумісного з ним програмним комплексом, згідно ДБН та стандартів, на електронну адресу Замовника – e.pryadka@ukr.net.ua Замовник має право відхилити пропозицію, якщо за результатами перевірки кошторисної вартості об’єкту встановлено заниження або завищення цін на матеріали, вироби та розцінки на виконання робіт, що може призвести до неспроможності виконати будівельні роботи у повному обсязі (згідно дефектного акту).»
В порушення зазначених умов Тендерної документації учасником надано Підсумкову відомість ресурсів до договірної ціни без зазначення сертифікату якості матеріальних ресурсів та посилання на постачальника, що не відповідає вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації.
3. Щодо п. 3 Протоколу (рішення) засідання тендерного комітету Замовника про відхилення пропозиції кандидата № 51 від 01.07.2020 року.
Відповідь:
Вимога учасника не приймається.
Пунктом 7 Розділу ІІІ Тендерної документації (стор. 17) передбачено, «Додатково Учасником у складі тендерної пропозиції подається: копія паспорту зразка 1994 року (ст.1-2, ст.3-6 за наявності записів) або копія ID-картки та копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду», незалежно від того є учасник юридичною чи фізичною особою.
Учасником не надано копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду, що не відповідає вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації.
4. Щодо п. 4 Протоколу (рішення) засідання тендерного комітету Замовника про відхилення пропозиції кандидата № 51 від 01.07.2020 року.
Відповідь:
Вимога учасника не приймається.
Учасником ТОВ «РОНГБУК» на виконання вимог встановлених Замовником у Тендерній документації у складі пропозиції надано файл у форматі «pdf» з назвою «3. Інформація про необхідні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» кошторисну документацію з підписом керівника і інженера проектувальника в частині кошторисної документації та IMD файл з назвою «92/imd», які не є ідентичними і містять помилки в одиницях виміру матеріальних ресурсів (пункт 9 Локального кошторису у форматі «pdf» - 91 м2, а у форматі «imd» - 91 м3, у пункті 16 Локального кошторису зазначені витрати фарби відповідають 722, 88 кг, а не як зазначено л), що не дає можливості об’єктивно проаналізувати можливість виконання робіт згідно цінової пропозиції.
Акцентуємо увагу, що відповідно до Листа-згоди ТОВ «РОНГБУК» від 24.06.2020 № 034/24062020 наданого у складі пропозиції на виконання вимог п. 7 Розділу ІІІ Тендерної документації (стор. 17) «До формальних (несуттєвих) помилок відносяться:
- орфографічні помилки та механічні описки в словах і словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо Учасником та надані у складі пропозиції.
Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок;
- зазначення невірної назви документа, що підготовлений безпосередньо Учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації.
Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення».
Тобто, помилки в одиницях виміру матеріальних ресурсів не є формальними (несуттєвими) помилками, що не дає можливості об’єктивно проаналізувати надану ТОВ «РОНГБУК» цінову пропозицію та ставить під сумнів спроможність та можливість виконання робіт у повному обсязі згідно дефектного акту.

Висновок:
Враховуючи викладене та те, що п. 7 Розділу ІІІ Тендерної документації (стор. 18) передбачено «Неспроможність подати всю інформацію, що передбачена тендерною документацією або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та потягне за собою відхилення такої пропозиції» пропозиція ТОВ «РОНГБУК» підлягає відхиленню.

Тендерний комітет УБ Дніпровської районної в м. Києві Державної адміністрації висловлює свою подяку ТОВ «РОНГБУК», як висококваліфікованому учаснику закупівель та готовий до співпраці у подальшому у відповідності до вимог чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Вимога прийнята до розгляду та розглянута.

Документи подані скаржником

03 липня 2020 15:46
Вимога.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-09-004137-c.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОНГБУК", Код ЄДРПОУ:40024273
Дата подання: 22 липня 2020 12:23
Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо визначення переможця закупівлі
Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо визначення переможця закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 липня 2020 11:48
Рішення від 24.07.2020 № 14367 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 27 липня 2020 11:47
Рішення від 12.08.2020 №15456.pdf
Дата публікації: 17 серпня 2020 19:43

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2020 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОНГБУК" 1 799 282,40
UAH з ПДВ
1 799 282,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" 1 983 483,66
UAH з ПДВ
1 983 483,66
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД" 1 985 810,94
UAH з ПДВ
1 985 810,94
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2020 17:03
Електронний підпис
24 червня 2020 17:03
Технічні вимоги.rar
24 червня 2020 17:03
Стаття 17.rar
24 червня 2020 17:03
Повноваження.rar
24 червня 2020 17:03
Інші документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОНГБУК"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРА-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОНГБУК"
#40024273
Відхилено 1 799 282,40
UAH з ПДВ
01 липня 2020 17:06
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
Переможець 1 983 483,66
UAH з ПДВ
13 липня 2020 12:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2020 12:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
1 983 483,66
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 12:55
ДУ 2_ до Дог 35-20-519_фасади Центр Зміна.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 12:53
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2020 12:11
ДУ № 1 _до осн Дог. № 35-20-519_зміна терміну викон робіт.pdf зміни до договору
04 вересня 2020 12:10
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 15:25
Скан_Додатки до Договору 35-20-519 від 21.08.2020 фасад Зміна-Краківська 20.pdf укладений
21 серпня 2020 15:11
Скан_Договір 35-20-519 від 21.08.2020 фасад Зміна-Краківська 20.pdf укладений
21 серпня 2020 15:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Без зміни вартості. Відповідно до п.2.4. основного Договору № 35/20-519 від 21.08.2020 укладено Додаткову угоду №1 від 31.08.2020 про внесення змін до п.2.3 щодо терміну виконання робіт , згідно яких роботи мають бути виконані до 30 жовтня 2020р.
Номер договору про закупівлю: 35/20-519
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 2 від 15.12.2020 до Договору № 35/20-519 від 21.08.2020. Щодо узгодженого зменшення ціни Договору, яка відтепер становить 1 983 425,89 грн (в т.ч. ПДВ 20%- 330 570,98 грн) та викладення в новій редакції п. 3.1 Договору та Додатків до договору №№ 1, 3, 4, 5, 6. Зміст інших пунктів Договору залишається без змін.
Номер договору про закупівлю: 35/20-519
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML