Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги з ремонту і технічного обслуговування високоточного обладнання»:
Очікувана вартість
289 306,00 UAH
UA-2020-06-09-004043-c 5fb624df29c24a6682ace22bf5d23dc9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

планово економічний відділ

380444246710 onkocentr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради(Київська міська державна адміністрація).
Код ЄДРПОУ: 13697965
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Верховинна, будинок 69
Контактна особа: планово економічний відділ
380444246710
onkocentr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 червня 2020 17:36
Звернення за роз’ясненнями: до 15 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2020 10:00
Очікувана вартість: 289 306,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50430000-8: Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання


Тендерна документація

09 червня 2020 17:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 17:41
Оголошення.pdf
09 червня 2020 17:40
Проект договору.docx
09 червня 2020 17:40
Технічне завдання.docx
09 червня 2020 17:40
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надання сертифікату якості (відповідності) підприємства-виробника
Дата подання: 11 червня 2020 11:18
Дата відповіді: 12 червня 2020 09:46
Згідно розділу V. Оцінка тендерної пропозиції п 2. Інша інформація: Учасник надає Замовнику копії документів (сертифікат якості (відповідності) підприємства-виробника) згідно вимог діючого законодавства. Просимо уточнити які саме документи необхідно надати і на що саме? (Послуги/товар). Для надання якісних послуг, Замовник може вимагати виконання послуг кваліфікованими працівниками Виконавця. Чи достатнім буде надання Авторизаційного листа від виробника на підтвердження повноважень з проведення технічного (сервісного) обслуговування та ремонту?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, авторизаційного листа від виробника на підтвердження повноважень з проведення технічного (сервісного) обслуговування та ремонту буде достатньо, або іншого документу який підтверджує право надавати відповідні послуги.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1 - Послуги з технічного обслуговування (ТО) трьох аналізаторів автоматичних гематологічних АВХ Pentra 60, Micros 60 ОТ та Micros ES;
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 37 356,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 373,56 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 26 червня 2020 13:28
Закінчення: 26 червня 2020 13:49
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3 од
Послуги з технічного обслуговування (ТО) трьох аналізаторів автоматичних гематологічних АВХ Pentra 60, Micros 60 ОТ та Micros ES;
ДК 021:2015: 50430000-8 — Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, Святошинський район, ВУЛ. ВЕРХОВИННА, будинок 69
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються відповідно до Бюджетного кодексу України за фактом надання послуг. Оплата вартості послуг проводиться Замовником протягом 10-ти календарних днів після підписання Сторонами Акту здачі-приймання наданих Послуг за наявності коштів на розрахунковому рахунку КНП «КМКОЦ». У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 5-ти банківських днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування на свій рахунок. У разі відсутності коштів на розрахунковому рахунку Замовника, або відсутності фінансування Замовника, Виконавець штрафні санкції до Замовника не застосовує. Оплата повинна бути здійснена шляхом банківського переказу на рахунок Виконавця, реквізити якого вказані в цьому Договорі. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2020 13:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛАБІКС" 37 002,00
UAH з ПДВ
37 002,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Діалог Діагностікс" 37 346,40
UAH з ПДВ
37 346,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 14:06
Електронний підпис
03 липня 2020 14:02
Довідка.pdf.p7s
03 липня 2020 14:02
Довідка.pdf
03 липня 2020 14:02
Документи переможця.pdf
03 липня 2020 14:02
file_62.pdf
03 липня 2020 14:02
Dovidka_20179509160860989097.pdf.p7s
03 липня 2020 14:02
Dovidka_20179509160860989097.pdf
03 липня 2020 14:02
2020.07.02.pdf
24 червня 2020 15:23
Електронний підпис
24 червня 2020 15:21
ЛАБІКС тех.pdf
24 червня 2020 15:21
реестр.pdf
24 червня 2020 15:21
ЛАБІКС кваліф.pdf

Публічні документи

23 червня 2020 21:23
Електронний підпис
23 червня 2020 21:20
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛАБІКС"

ТОВ "Діалог Діагностікс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛАБІКС"
#34980064
Переможець 37 002,00
UAH з ПДВ
01 липня 2020 14:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2020 14:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛАБІКС"
#34980064
37 002,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:41
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 16:12
5407-20СТ від17.07.2020 ТОВ ЛАБІКС.pdf укладений
17 липня 2020 16:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 37 002,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 167,00 UAH)