Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конструкції металопластикові
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-06-09-003916-c 81031ec1c4e7483e9ad3b1ceb7ae7a38
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рябокучма Альона

380978289761 uman_tercentr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центр інтегрованих соціальних послуг міста Умані
Код ЄДРПОУ: 41968469
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, вул. Республіканська, 1/13
Контактна особа: Рябокучма Альона
380978289761
uman_tercentr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 червня 2020 17:03
Звернення за роз’ясненнями: до 15 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 25 червня 2020 15:39
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
89 штуки
Конструкції металопластикові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, село Дмитрушки 2, ВУЛИЦЯ Петропавлівська, будинок 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Здійснення оплати відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з дня фактичного постачання Товару на адресу Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 червня 2020 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 17:07
ТД_Конструкції металопластикові.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-09-003916-c.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ІНТЕР-НОРМ", Код ЄДРПОУ:37696239
Дата подання: 10 липня 2020 17:20
Про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Про скасування рішення Замовника (Протокол № 132 від 02.07.2020 року) про визначення переможцем ТОВ "Будкомплект" та розгляд тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» та зобов’язання Центр інтегрованих соціальних послуг міста Умані скасувати своє рішення про визначення переможцем ТОВ "Будкомплект"
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 15 липня 2020 12:08
Рішення від 14.07.2020 №13545.pdf
Дата публікації: 15 липня 2020 12:07
рішення від 06.08.2020№15114.pdf
Дата публікації: 11 серпня 2020 19:30

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2020 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БУДКОМПЛЕКТ " 315 100,00
UAH з ПДВ
315 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ" 389 880,00
UAH з ПДВ
385 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯМКОВА НАТАЛІЯ БОРИСІВНА 389 000,00
UAH з ПДВ
389 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СТЕЦЕНКО СЕРГІЙ ІГОРОВИЧ 397 000,00
UAH з ПДВ
397 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2020 10:40
Ділерський договір.pdf
03 липня 2020 11:28
МВС.zip
03 липня 2020 11:27
ст 17.pdf
24 червня 2020 23:33
Електронний підпис
24 червня 2020 23:31
Виписка.pdf
24 червня 2020 23:31
Аналогічний договір _32.pdf
24 червня 2020 23:31
Договор оренди офісу.pdf
24 червня 2020 23:31
Гарантійний лист 3.pdf
24 червня 2020 23:31
Довідка щодо ліцензії.pdf
24 червня 2020 23:31
Гарантійний лист 2.pdf
24 червня 2020 23:31
Копія паспорта.pdf
24 червня 2020 23:31
Наказ.pdf
24 червня 2020 23:31
Протокол зборів.pdf
24 червня 2020 23:31
Лист - відгук Дог _23-Тб.pdf
24 червня 2020 23:31
Договір оренди землі.pdf
24 червня 2020 23:31
Статут.pdf
24 червня 2020 23:31
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
24 червня 2020 23:31
ПДВ.pdf
24 червня 2020 23:31
Гарантійний лист 1.pdf
24 червня 2020 23:31
Сетрифік.відп.підв..pdf
24 червня 2020 23:31
3.Сертифікат на фур-ру.pdf
24 червня 2020 23:31
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

24 червня 2020 20:06
057.Проект договору.pdf
24 червня 2020 20:06
017.Витяг з ЕДР.pdf
24 червня 2020 20:06
016.Відомості з ЄДРПОУ.pdf
24 червня 2020 20:06
002.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

22 червня 2020 15:16
Електронний підпис
22 червня 2020 15:14
Ямкова Н. Тендер.pdf
22 червня 2020 15:14
Сертифікати тендер.pdf

Публічні документи

23 червня 2020 12:35
Електронний підпис
23 червня 2020 12:34
Стеценко Сертифікат.pdf
23 червня 2020 12:34
Стеценко Комерційна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БУДКОМПЛЕКТ "

ТОВ "ІНТЕР-НОРМ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯМКОВА НАТАЛІЯ БОРИСІВНА

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СТЕЦЕНКО СЕРГІЙ ІГОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БУДКОМПЛЕКТ "
#20602646
Переможець 315 100,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 16:15
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 липня 2020 11:49

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно п. 5.2 розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації затвердженої рішенням тендерного комітету від 09.06.2020 - для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: позитивний відгук від замовника згідно виконаного (або частково виконаного) аналогічного договору), копія якого надано у складі пропозиції (не менше 1 відгуку) та згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (якщо такий є), за підписом замовника, а також містити інформацію про найменування поставленого товару, дату та номер договору згідно якого поставлявся товар та загальну інформацію щодо виконання учасником своїх обов’язків згідно договору. Учасником у складі тендерної пропозиції надано позитивний відгук від замовника «Лист - відгук Дог _23-Тб», який не містить інформацію про найменування поставленого товару, дату та номер договору згідно якого поставлявся товар. Для усунення невідповідностей пунктів 5.2. розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учаснику необхідно надати, у строк визначений законом, додаткову інформацію та/або документи (позитивний відгук від замовника згідно виконаного (або частково виконаного) аналогічного договору), що буде підтверджувати наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2020 16:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БУДКОМПЛЕКТ "
#20602646
315 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 11:46
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 12:44
Договір.pdf укладений
12 серпня 2020 12:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 315 100,00
UAH (в тому числі ПДВ 52 516,67 UAH)